Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Ma puteti ajuta cu o explicatie a valorilor de mai sus ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jeffy86able

Vin si eu cu o intrebare.

Am citit pe undeva pe aici ca regenerarea nu poate avea loc atata timp cat ai pilotul automat activ.

Intrebarea mea este: de ce?

Ce se intampla din punct de vedere tehnic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dan Cristi

Sunt convins ca aceasta informatie e falsa.Merg preponderent in afara orasului,aproape tot timpul pe pilot automat si iti spun sigur ca regenerarile au avut loc atunci cand a fost nevoie,fara sa-i pese ca e pe pilot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu cred ca e falsa, eu un alt mit din folclor. Tocmai pe pilot automat ar trebui sa fie mediul ideal pentru o regenerare rapida si eficienta, motorul stand la o turatie constanta si ECU-ul putand mentine o temepratura de regenerare optima foarte usor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 6/24/2024 at 12:15 PM, vlahdacoroman said:

Orice poate contribui la neatingerea temperaturii de 650 grade in special un flow de gaze incorect,cauzat de:

-injectoare

-turbocompresor

-egr

-debit masic citit incorect

-modificari  software neautorizate 

-senzori 

-depuneri masive de carbon in galerie

-defectiuni mecanice la nivel de ax came si supape,sau alte defecte netratate in timp

 

O sa apara dilema: de ce nu are erori?!fiindca nu au trecut de limita programata In hartile din ECU!

 

Multumesc pentru "incurajare", dar ai uitat sa specifici ca si un ulei de calitate indoielnica, (Made in U.E.!!!) poate sa dea anomalia respectiva, conducand la regenerari incomplete.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Sper din tot sufletul sa nu iti desfasori activitatea intr-un atelier,cu astfel de preaupuneri...sau ironii!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună seara,

Din aceasta vara, am constatat ca autoturismul meu, VW Golf 7 Variant, 2.0tdi, 150 cai putere, euro 6, an fabricație 2016, având acum rulați, 202.000km, la care folosesc ulei original VW 0w30 Long Life și motorina premium, de la Rompetrol, își face mai des regenerarea.Adica în jur de 100-120km, rulați prin localități, fără să scad turația motorului sub 2200rpm.Deja uneori au început sa ma dispare aceste regenerării care au loc, când nu am chef de ele și îmi mănâncă timp suplimentat  și bani.Ce se întâmplă este ok?Ce ar trebui sa fac eu?Ar trebui curățat filtrul de particule?

Ajuta dacă folosesc aditiv pentru filtrul de particule care se pune în rezervorul cu motorina?

Regenerarile le fac din aceasta primavara, doar în mers, cu treapta 3 la o viteza de circa 70km/h.Inainte le făceam și în staționare.

Va rog frumos sa ma ajutați cu un sfat.

Modificat de iceman_30
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde stii ca este regenerare si nu Load Management (adica baterie putin mai slaba, acum vara ai consumatorul masiv = AC-ul)? La mine daca dau drumul la AC acum vara urca instant turatia la 900-950 ture si pornesc ventilatoarele. Dupa un drum mai serios, nu doar in oras, dupa ce s-a incarcat bateria nu mai face asa.

 

Incearca asa: stand pe loc, cand ai turatia la 900-1000 ture, cu ventilatia oprita (deci si AC oprit) sa accelerezi scurt pana la 2500 ture. Ar trebui sa scada turometrul la cele 700-800 ture cum sta la relanti.

P.S. Uleiul cu care a venit masina ta din fabrica NU a fost 0w30! Ci 5w30

P.P.S. Cum arata pe un tester DPF-ul? Ce valori are (incarcare oil ash, presiunea diferentiala, etc?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria este ok.Am verificat-o și incarcat-o recent.

În oraș, prefer sa circul cu geamurile deschise decât cu ac-ul pornit, cu anumite excepții.In oraș circul pe distanțe foarte scurte, de pana la 3,5km distanta, și asta, foarte rar.

Cred ca va trebui sa fac un asemenea test DPF.

 

Modificat de iceman_30
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu test DPF, ci tester si aplicatie pt monitorizare DPF. Frunzarese putin topicul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

flavius1611

Salutare,sfaturi va rog de la cei care v ati confruntat cu astfel de probleme,pe scurt se da masina din semnatura,o am din 2021,o folosesc 90% doar in oras,stiu nu e ok motorizatea pt oras.

Aseara m am intors din concediu,si am zis sa urmaresc regenerarile.

Dupa cum vedeti si in foto masina produce mult fum,smm creste mai repede decat smc.

Nu si mai face nici regenerarea pasiva in mers.

Smm creste mai aleas din ce am vazut la schimbarea treptelor de viteza.

Nu am erori,masina trage perfect, are km 100% reali.

Sfaturi ce ar trebui sa verific??

Multumesc

Screenshot_20240814_170412_VAG DPF.jpg

Screenshot_20240814_174801_VAG DPF.jpg

Screenshot_20240814_182818_VAG DPF.jpg

Screenshot_20240814_214139_VAG DPF.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vă salut cu respect, am cumpărat recent o skoda octavia 3 2.0 tdi 150 CP manuală și am o problemă cu regenerările foarte dese a filtrului de particule vă atașez o poză, menționez că mașina trage bine nu scoate gram de fum, țeava de eșapament este curată singurele simptome ar fi consumul mărit de combustibil undeva la 11% în Timișoara distanțe scurte sub 5KM și consum de ulei, am făcut schimbul acum 1300 de km și deja a consumat aprox 0.5 L, săptămâna viitoare verific turbina pentru consumul de ulei și o trimit la recondiționat dacă este cazul dar nu știu ce să fac cu filtru de particule având în vedere faptul că eu merg preponderent în oraș 80% din timp, nu știu dacă e bine să îl curăț sau să îl anulez? Orice sfat sau părere e binevenită, mulțumesc! 

IMG-20240815-WA0010.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La al meu 2.0tdi, 150cp, DSG din 2016 , euro 6 face sau incearca sa faca regenerarea foarte des sub 50km mers in oras, am pus si ceva loguri din timpul regenerarii si dupa nu stiu daca am selectat ce trebuie ca si valori, poate ma luminati putin.

20240815_161721.jpg

20240815_173127.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VCDS este aplicație descărcată din magazinul Google?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Radu, de unde îmi sugerezi sa cumpăr interfața?

Ma interesează pentru un VW Golf 7 Variant, 2.0tdi,150 cai putere, an fabricație 2016.

Mulțumesc frumos.

Modificat de iceman_30
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi la Voinea, pe forum, mă refer la varianta originală.

Clone găsești pe olx dar după cum ți-e norocul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voinea, pe forum?Ești amabil sa postezi link-ul la care te referi?Mulțumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Radu, mulțumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună ziua. Am o Skoda Octavia 2 2010 1,6 td-cr 280.000 k. De la un timp își face regenerare mai des. Vad ca pe vcds îmi dă valoare negativa la; deviație diferențială de presiune. 

Sa fie defect senzorul de presiune diferențială? Am verificat furtunasele și nu sunt înfundate, pulsează pe ele aer. Nu am nici un martor aprins în bord. Motorul are efectuat dieselgate. IMG_20240823_185325_edit_34327733551532.thumb.jpg.aa6406148309df57d4b1b96c56740b9b.jpg

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aia 76 grame cenusa de ulei sunt cauza. 

trebuie sa schimbi DPF 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poți depăși cu mult această valoare dacă toate sunt ok. Eu am 115% încărcare. Știu alt motor cu mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 2 ore, andrei_221 a scris:

aia 76 grame cenusa de ulei sunt cauza. 

trebuie sa schimbi DPF 

 

OK valoarea aia cu minus întreb dacă e din cauza de senzor defect sau din cauza de filtru cu cenușa multa. Știu ca aiu ca 50g e maxim. 

31 minute în urmă, nicusan a scris:

Poți depăși cu mult această valoare dacă toate sunt ok. Eu am 115% încărcare. Știu alt motor cu mai mult.

Nu știu unde poate fi citita valoarea de încărcare a filtrului. Știu caar trebui sa aibă 50g și are 76g.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Downgrade dieselgate daca e cazul si senz presiune diferentiala nou

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!