Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Nu mi se pare ca arata rau filtrul din km astia. 

Cum sunt facuti km astia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 31.07.2020 at 0:11, Razvan Matei a scris:

Salut baieti!

Cum vi se par aceste valori la DPF-ul montat pe un Golf 5 , cod motor BLS , 251.000km. Masina importanta din Germania acum 2 ani la 178.000km.

 

1.1.jpg

1.2.jpg

Salut! La Passat B6 2010, pe ce grup pot vedea filtrul de particule, incarcare? La mine pe 067, 068 nu am nimic. Ms!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 18 ore, EEXCALADE a scris:

100-106-108

Am facut poza cu motorul pornit si cu el oprit.

WhatsApp Image 2020-08-12 at 13.34.21 (1).jpeg

WhatsApp Image 2020-08-12 at 13.34.21.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A2a poza e cu motorul pornit ? Daca da ,e o problema, presiune diferentiala 26 mbar prea mare  dupa 260 km

 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, este la relanti. In mers este si mai mare 40...60. De ceva timp nu mai face regenere , cred. Nu mai sta relantiul la 1000....cum statea el din cand in cand si atunci stiam ca face regenerare.

 

 

Are legatura cu defectul asta?

1 cod a gasit:

008598 - B1.-Sonda 1

               P2196 - 000 - tensiune prea mare -amestec bogat- - MIL aprins

Modificat de FlorinNistor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regenerarile sunt influientate negativ sau anulate de la aproape orice eroare legata de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

burcioagabogdan

Salutare, am o mica intrebare, la un golf 6 cod motor CFHC, 162000 km e normal ca la finalul regenerarii cantitatea de funingine sa ramana la valoarea de 24% asa cu arata in atasament? Si e normal ca filtrul sa se regenereze la fiecare 280 km? Multumesc.

thumbnail.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin ...are legatura cu eroarea 

Ar fi sonda lambda 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Defectul cu sonda apare la 2...3 săptămâni chiar o lună după ce îl sterg, nu imediat. Să înlocuiesc sonda?

Modificat de FlorinNistor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce forma e eroarea,

Semnal implauzibil ?

Short to ground ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 cod a gasit:

008598 - B1.-Sonda 1

               P2196 - 000 - tensiune prea mare -amestec bogat- - MIL aprins

             împrejurari cod:

                    Stare defect: 11100000

                    Prioritate defect: 2

                    Frecventa defect: 1

                    Resetare contor: 255

                    rulaj: 221661 km

                    Indicator de timp: 0

                    Data: 2014.09.09

                    timp: 13:21:40

 

             împrejurari cod:

                    RPM: 1288 /min

                    viteza: 66.0 km/h

                    lambda: 42.6 %

                    masa aer/cursa: 515.0 mg/cursa

                    tensiune: 0.750 V

                    (fara denumire): 16.0

                    tensiune: 0.975 V

 

Gata de functie: 1 1 0 0 0

Modificat de lupo_bv
quote postare anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e ca e posibil sa nu fie sonda, eroare ne spune doar ca sonda masoara amestec bogat. In cazul asta problema poate fi sonda sau motorul nu merge bine din alte cauze si sonda masoara corect.

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal! Pe ce grup? Am observat ca difera la mine, filtru de part nu este pe 067, 068 ci pe 100, 106, 108. Ms!

Modificat de lupo_bv
quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba sonda ca nu este benzina sa se inece si sa iti calculeze amestec bogat

Pune bosch

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda aia nu e degeaba acolo, in timpul regenerarii este folosita impreuna cu clapeta acceleratie pentru a regula cantitatea de oxigen din gazele de evacuare. Deci este posbil sa fie amestec bogat si sonda sa masoare corect. Dar na trebuie sa incepi de undeva, daca nu ai cum sa o testezi o schimbi si mai vezi dupa. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am tot scotocit in topic dar nu gasesc un raspuns la subiect.

intrebarea mea,cat de mult influenteaza setarea de "poor oil quality" in acumularea de oil ash sa zicem in 100k km,

in ideea ca este folosit un ulei LL bun si schimbul se face la max 15000km ?

din cate am vazut ar fi luata in calcul calitatea uleiului si atunci,in cazul de fata,nu ar trebui folosit "high oil quality"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de a pune .. ulei de calitate .. adunam intre reg 0.16 gr.

Cu .. high oil quality se aduna 0.10... 0.12 gr oil ash.

Deci .. e ceva.

Sch uleiul la 10000km.... daca faci mult oras.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rolul sondei lambda pe motoarele diesel EURO5 si EURO6 este foarte important. Am citit pe documentele producatorilor de sonde ca se recomanda verificarea lor dupa 150.000 km si schimbare la 250.000 km. Am testat pe masina mea EURO 5 - EA189 fara dieselgate care avea 210.000 km cu sonda originala si fara erori si care aparent functiona perfect. Din pacate singura verificare care da o imagine corecta este cu ajutorul osciloscopului (masuratoarea este documentata pe net in functie de tipul sondei) cu sonda si motorul la temperatura nominala. Masuratoarea este putin mai dificila deoarece osciloscopul trebuie montat in paralel pe firul de semnal catre ECU si masa sondei (nu trebuie folosita masa masinii). La mine, cu motorul cald,  sonda incepea sa trimita semnal adecvat (oscila) catre ECU abia dupa 1700 rpm. Sub 1700 aproape ca nu mai oscila semnalul trimis (sonda imbacsita/imbatranita).

Am schimbat sonda. Noua sonda, dupa ce se incalzeste, osclileaza inca de la relanti. Rezultat dupa 1000 km de la schimbarea sondei: raspuns rapid al motorului la turatii mici si cand motorul este rece, motor mai elastic, consum mai scazut la mersul prin oras (oricum era mic dar a mai scazut cam cu 0,5 l la suta), incarcare mai mica de soot prin oras (acum face regenerare la 750 km - limita de kilometri din soft, inainte facea cam la 550 km) si a disparut total funinginea depusa la evacuare (inainte cand stergeam cu degetul evacuarea se lua un foarte fin praf negru).

Nu sustin ca trebuie schimbata sonda obligatoriu ci doar ca este bine sa fie verificata dupa un anumit numar de kilometri deoarece dupa cum am experimentat singur are un rol foarte important in functionarea corecta a motoului la regimuri scazute (ex. mers prin oras). Mai mentionez ca deviatiile injectoarelor si inainte de schimbare si dupa se situeaza intre -0.5 si +0.5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!