Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

@Alextz ce valoare ai la "Particle filter; differential pressure; dynamic offset"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in VAGDPF e 7-8hPA....Asa am vazut toate CUPA/CUNA in stare OK ca sunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La offset avem 0 sau 1. Differential pressure normal avem 7-9 dupa regenerare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 hours ago, florilar1 said:

sau daca s-a atins limita maxima de kilometri pentru regenerare. 

nu cred ca exista asa ceva, ai ceva sursa pt informatia asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista si a mai fost pusa o data, pe acest topic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu există așa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În ultimii 2000km, am observat regenerări la drum lung la 400 și ceva km. de asemenea am observat puțin fum pe eșapament. Am verificat astăzi și am următoarele rezultate:

Am o deviație pe injectorul 2 de 0.7, celelalte fiind pe minus.

Log-dpf engine off.doc Log-dpf engine on.docx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, după cum scrie ai dreptate. O fi valabil și la ea 189?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La EA189 nu cred ca exista, avem colegi care spun ca au atins si 1000km intre regenerari.

Deci adevarul e undeva la mijloc, nu trebuie sa ne certam. O fi o limita la EA288 si nu este la EA189. Majoritare sint masinile EA189 pe aici. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

Intampin si eu probleme legate de acest sensor G450, as aprecia daca cei avizati/patiti isi pot da cu parerea despre situatia urmatoare. Voi incerca sa fiu foarte scurt pentru a nu plictisi pe nimeni cu o postare lunga. Lucrurile s-au intamplat cam in aceasta ordine:

-          Mers pe autostrada la 120 km/h, se aprinde martorul “fir galben rasucit”, masina se poticneste de vro 2 ori scurt, trag pe dreapta opresc si repornesc motorul, martorul se stinge in schimb se aprinde Check engine

-          Continui drumul pana la desinatie masina nu trage parca ii lipseste ceva

-          Merg la mecaanic pentru diagnoza care indica defect la senzorul DPF

-          Desfacem acolo si arata asa

IMG-20200618-WA0036.thumb.jpg.fa441cf87eb75ff1f4e65ec50f5a46d8.jpg

-          Senzor topit cu tot cu mufa; camasa cu capse care imbraca senzorul este plina de cenusa pe interior si putin la exterior

-          Incep cautarile si gasesc aceasta mufa din dezmembrari

IMG-20200618-WA0038.thumb.jpg.f9578ecf56f71686e60a3f3b8792f037.jpg

-          Se comanda senzorul pe original si se monteaza pe masina

IMG-20200618-WA0037.thumb.jpg.215fe8d95d25f855a43dc27528cfb038.jpg

-          Vin sa iau masina mi se explica ca s-a facut o regenerare statica deoarece DPF colmatat 80%

-          Plec -  masina trage  totul ok

-          A doua zi se aprinde check engine

-          Se merge inapoi la service- diagnoza (acum ma uit in laptop si vad tot) eroare P2453 cu Inplausible signal

-          Mecanicul se uita la tot felul de date (presiuni, temperaturi etc) la care nu ma pricep

-          Se stabileste sa se faca din nou regerare (nu a mers pe VCDS a adus alta interfata) pe care o vad cu ochii mei, temperatura a ajuns in jurul a 650 grade, miros specific de otet pe esapament, caldura mare sub masina

-          Se adapteaza senzorul de presiune diferentila doar cu click in VCDS cu motorul pornit, nu se opreste motorul 30 sec cum am citit mai sus (acum nu imi aduc aminte exact pasii fiind necunoscator)

-          Nu am vazut sa se selecteze si  Resetting of learned values of difference pressure sensor

-          ok, plec din nou masina trage bine

-          a doua zi se repeata istoria cu check engine

-          am rugat un prieten cu o interfata OBD si un VAG DPF pe telefon si imi arata presiunea diferentiala negativa in jurul valorii de -110 hPa

IMG-20200619-WA0000.thumb.jpg.e0c6cda330e33539040e2155b0896bb2.jpg

Ceva nu este in regula.

Sper ca nu v-am plictisit, as aprecia enorm daca cunoscatorii ar putea sugera ceva solutii.

LE: Din pacate am uitat sa schimb masina la profil si a ramas cea veche acolo.

Este vorba de Skoda Octavia3 (2014) motor 2L, CKFC, 150 cai

 

Va multumesc

Modificat de aladin82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distance Regeneration
“Distance regeneration” is a distance-dependent
regeneration of the particulate fi lter. The Engine
Control Module (ECM) J623 initiates an active
regeneration automatically if during the last 466 to
621 miles (750 to 1000 km) of travel no successful
regeneration has taken place, regardless of the load
condition in the diesel particulate fi lter.
Distance regeneration serves as additional safeguard
to minimize the load condition of the diesel
particulate filter.

Self Study Program 826803

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa ma uit eu la mine, EA189 CBBB - 170 PS cu soft pre diesel gate. Am avut niste drumuri prin afara si am mers cat de cat linistit, momentan am Soot calculated 13.2 grame si Soot measured 0 cu 550 km rulati de la ultima regenerare. Cum mai am niste drumuri prin afara localitatii, ar trebui sa sar lejer de 750 km pana ajunge soot mass calculated la 24, dar sunt oarecum sigur ca exista acest trigger al regenerarii la nr. de kilometrii in absolut toate softurile. 

image.thumb.png.ebf7d53d8b4e72ed03ec2dd05e131be0.png

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, oricum aceste lucruri au fost discutate si rasdiscutate, s-a si deviat de la subiect. Din ce am inteles, nu se stie momentan o rezolvare pt regenerari dese la EA288 cu soot mass measured care creste ft repede. Maine @Alextz testeaza un lucru, ceea ce credem noi ca ar fi cauza si va reveni cu un raspuns. La fel voi face si eu in decursul saptamanii viitoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

am un prieten cu un G5 1.9 BLS Bluemotion, are urmatoarele valori pe DPF, ce parere aveti?

received_259897558568690.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, ce pareri aveti despre urmatoarele valori?

 

Valoarea e 159. Precizez ca ultimii 100km i-am facut prin oras. Maine ies la drum lung, voi incerc sa merg la "regenerare".

 

Passat B6, 235.000km. Luni am rar-ul, sa imi fac griji?

 

 

Multumesc, zi faina!

Screenshot_2020-06-19-12-06-43-719_com.miui.gallery.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@aladin82 Masina nu trebuia sa paraseasca service-ul cu presiune diferentiala -108 hpa (vezi ca sa terminat meseria acolo )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@EEXCALADE mulțumesc dar nu ma ajuta foarte mult. O îndrumare ar fi binevenita. Mulțumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In aria prestari servicii ai sa gasesti baieti din Bucuresti care te pot ajuta 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc din nou. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distribuția este schimbata anul trecut în vara la 188 mii km acum mașina are 195k.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e chiar asa. Tine cont de si de slti parametri. Cred ca presiunea diferentiala in timp e hotaratoare.

Am vazut la care porneste regenerarea inainte de 24 .. calculated.

Mie imi pleaca la 23.2gr calculated.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara dragi colegi, am si eu o mica problema si poate ma indruma cineva in ce directie sa o apuc.

Se da un motor 3.0 tdi 245 crca. De aproximativ o luna de zile, masina a inceput sa isi faca regenerari foarte dese (150-170 de km) dar asta doar in oras.

Am urmarit valorile dpf ului iar in afara nici ca se incarca vreun gram. Cu toate astea in momentul in care m am intors in oras dupa un drum de aprox 900 de km, iar a pornit regenerarea si asta in conditiile in care la soot mass calculated nu aveam mai mult de 13g.

Am citit mai sus ca la un anumit nr de km ea isi porneste regenerarea indiferent de incarcare insa in oras nu inteleg de ce a scazut brusc de la 400-600 de km cat isi facea in mod normal, la doar 150-180 de km

Astazi din nou a pornit regenerarea si am facut un log. La cat ma pricep si ce loguri am scos cu aplicatia VAG DPF valorea la presiunea diferentiala a ajuns in forja si la +100 hpa iar la ralanti arata 4>5>6 hpa(imediat dupa regenerare, exact cum e in atasament), de asemenea canitatea de soot la measured, ba crestea, ba scadea(nu am prins o in graficul atasamentului insa la un moment dat a ajuns la 12 si dupa  scazut la 8 ), ce mi se pare insa ciudat, la fel ca si si la alti colegi cantitatea de soot la measured o depaseste pe cea de la calculated. 

Pe diagnoza masina nu are nicio eroare. Aveti idee ce se intampla? Eu as banui senzorul de presiune diferentiala ca afiseaza valori false dar ma mira ca nu a dat eroare.

De asemenea mentionez ca masina merge absolut perfect, motorul se aude perfect, nu am gasit nicio neregularitate in functionarea ei.

Motorina folosita: mol evo diesel si rompetrol 55.

Atasez si logul facut cu aplicatia vag dpf.

Multumesc mult

5129A795-E8D4-446E-8A99-0F8A85E2DB25.jpeg

Modificat de Maxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Nu vad logul. Ai pus doar o poza din VAGDPF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!