Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

10 hours ago, ska said:

Nu prea inteleg cu Oil Ash, la 26,5 e mult, e putin? Raportat si la km... ? :) 

se pare ca nimeni nu citeste in urma... 26,5 grame este exact cat e normal pt numarul tau de km.

Limita e de 80 grame la motorul tau. Atasez din nou tabelul

dpfLast.PNG

1 hour ago, powershot said:

Pai , eu scot valorile astea de încărcare la drumuri naționale și oraș, și tot fac 750 ..800km între regenerări. Deci, dacă ai acolo multă autostrada, se putea mult mai bine.

dar tu ai alt motor, alt consum etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 1 oră, powershot a scris:

Ce variantă de sw ai?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@powershot ce motor ai?

Poate la strict extraurban mers normal duce spre 900km.poate chiar 1000km... dar la 100 urban deja era mai bine de 30% umplut, iar pe autostrada am mers de nu pot scrie ca mi iau iar 7 zile pauza... deci consum pe masura, si incarcare dpf aferenta :lol:

Tine cont ca vorbim de un Bitdi 4motion de aproape 290cp :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și probabil la aceste valori ai mers pe postinjecție

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nicusan tot nu ai inteles cum sta treaba cu postinjectia :) doar acum vreo 2 pagini am mai discutat de asta... 

inca o data: nu se activeaza postinjectia decat in scopul ridicarii temperaturii in DPF la 600 grade pt regen. Adica pe termen cat mai scurt (5-10 min in mod normal), pt ca altfel nu e prea sanatos sa stai cu motorina arzand intr-un recipient

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate, vroiam să spun regenerare pasivă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Mai mult de 790km nu o sa vezi pe EA288 intre regenerari. Tu ca sa ajungi la cei din poza ~750 ai stat foarte mult in regenerare pasiva. Eu unul daca nu trag tare de masina >130km/h nu reusesc sa ajung in pasiva si pe autostrada tot isi face o regenerare pe la 400km.

 

 

 

image.png

Modificat de Alextz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce parere aveti de masina din semnatura are 21.000km am cumparat-o la 18.500km ce ziceti ar avea kilometri reali la ce zice DPF-ul? Multumesc

Cattura.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am un golf 6 2.0 TDI 110 cp din 2009, la ultima verificare mi-a aratat ca  filtrul de particule este incarcat la 160 mg, masina isi face regenerari regulate, nu scoate fum decat in regenerare cand scoate un fum alb in mers cand o turez, insa se simte un miros permanent  de fum, de noxe, tevile de esapament nu sunt curate, au depuneri dar asta am vazut si la masini noi. Am fost la mai multe service-uri si mi-au zis sa nu-mi bat capul daca nu am si alte probleme.Acum 1 an am schimbat egr-ul,mirosea si inainte dar acum parca mai tare, este deranjant, este un miros intepator. La ITP nu am avut probleme, nu mi-a gasit nimic..nu mi-a zis nimic de noxe. Ce ar trebui sa verific, ma poate sfatui cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/19/2019 at 11:39 AM, djsmiley007 said:

Ce parere aveti de masina din semnatura are 21.000km am cumparat-o la 18.500km ce ziceti ar avea kilometri reali la ce zice DPF-ul? Multumesc

sint reali km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, Mavro_B said:

... este deranjant, este un miros intepator. La ITP nu am avut probleme, nu mi-a gasit nimic..nu mi-a zis nimic de noxe. Ce ar trebui sa verific, ma poate sfatui cineva?

Mirosul intepator e cel mai probabil de la dioxidul de azot. DPF-ul in sine filtreaza doar particulele de carbon microscopice rezultate in urma arderii si nu are efect asupra nici unui gaz care trece prin el. Pentru a reduce si poluantii de tip NOx motoarele mai noi au un sistem separat de tratament al gazelor de esapement bazat pe injectia de uree dupa DPF (aka AdBlue). Deci pe scurt la toate masinile diesel care sunt echpate doar cu DPF, gazele de evacuare au un miros intepator. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 20.10.2019 at 15:07, detinator a scris:

sint reali km

Ce anume indica ca kilometri sunt reali ce valori ar trebui sa urmaresc da nu sunt prea indiscret?Multumesc pentru raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fix in pagina anterioara un coleg a postat formula care iti raspunde la intrebare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/17/2019 at 12:01 PM, minu94 said:

La oil ash circula mai multe variante de calcul, nu stiu care cum se aplica dar iti scriu aici una cu care am mai verificat pentru concordanta incarcare/nr de km:

Nr. de km * 6-7(sau consumul mediu al masinii) / 100 * 0.0046 din care iti rezulta nr de grame

Sau mai este o varianta generala, dar nu stiu ce sa zic despre aceasta: La dieselgate Nr Grame/0.0003 si rezulta nr de km sau fara dieselgate nr grame/0.00028

si daca la masina oil ash este in Litri?

in cazul masinii din dotare, conform calcului imi ies 58gr, iar pe interfata am 0.12l

Modificat de puricele
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu va chinuiți..  Se modifica si asta de cine umbla la km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare , din distanta parcursa 40% a fost oras. Despre press diff credeti ca e dus senzorul? 

Screenshot_20191026_150102_com.android.gallery3d.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara. Detin un vw golf plus 1.6 Tdi 105 Cp de aprox un an. L am achiziționat cu nr roșii având 130 mii de km , am facut toate schimburile la achiziționare si pana la 10k km am completat cam 500ml de ulei.. ajung Ca acum la 150mii km completez 1 l la o săptămână jumătate. Exagerat de mult. Ca ulei folosesc - Castrol 5w40 LL. Nu stiu daca are vreo treaba,dar regenerarea in oras mi o face la 200-300 km si extraurban in jur de 500km.. Pe tester delphi nu mi da nici o eroare. Tin sa precizez ca in timpul regenerari se aude in interiorul motorul niste bătăii ca o țăcăneala,scoate fum des ,alb si cu un miros foarte încețepator.. imi cer scuze daca sunt pe lângă off-tipic sau pentru eventualele greșeli gramaticale,nu sunt aici pentru lecții de română. Mulțumesc si orice sfat este binevenit. Seara buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul de ulei se datoreaza unei probleme mecanice interne la motor. Uleiul recomandat e 5w30. Nu e corect ce folosesti. Posibil sa il dilueze cu combustibil si astfel se consuma mai rapid.

 

Regenerari cam dese. Dpf se colmateaza rapid de la uleiul adunat in dpf.De acolo si fumul la regenerare.Vezi daca ai soft dieselgate si scapa de el daca e.

 

 

Modificat de powershot
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@jkjkjkjkjk totuși folosește corect limba romana dacă te ai înscris pe acest forum..

@powershot eu am avut soft dieselgate și l-am scos. Din ce am urmărit pe vag dpf, nu vad modificari la km - regenerare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva nu a fost in regula .. sigur a fost soft dieselgate ?

E recunoscut unanim faptul ca acest soft produce mai mult fum.. de aici si dpf se colmateaza si scade nr de km intre regenerari.

Totusi... urmareste atent pe vagdpf..vei vedea temperaturi pe evacuare mai mari .. de ex 300 grade se ating mai usor acum.

 

Sigur ai facut downgrade ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!