Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Da si mai e important si ce offset are senzorul de presiune diferentiala cu motorul oprit. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Incerc maine niste printscreenuri. Motorul in temperatura, sau la rece?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă erai în mers ai ales un print screen când erai în frână de motor? Post injecția este zero.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

39 minutes ago, nicusan said:

Dacă erai în mers ai ales un print screen când erai în frână de motor? Post injecția este zero.

postinjectia este intotdeauna 0 cu exceptia momentelor cand se intampla regenerarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postinjectia 3 da, dar 2 este întotdeauna când motorul consumă combustibil, cel puțin la 1.6 cayc.

O fi vreo problemă la mașina mea?

Modificat de nicusan
Am uitat să specific că așa apare la mașina mea.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postinjectia mai lucreaza cand e motorul rece .. la cei care au dieselgate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am văzut că am scris greșit. La muale, Postinjectia 1 este 0, la mine Postinjectia 1 este mereu activă, cu excepția frânei de motor. Postinjectia 2 și 3 este activă numai la regenerare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Îmi cunosc mașina de nu mai pot...

Postinjecția 1 este 0 și la ralanti.

Screenshot_20191008-082523.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 hours ago, adrian001 said:

Da si mai e important si ce offset are senzorul de presiune diferentiala cu motorul oprit. 

Salut, colegu'. Cum influenteaza valoarea indicata de offset a senzorului. Intreb pentru mine ca imi afiseaza vreo -10Hpa. Inseamna ca presiunea reala este cea afisata + cea indicata de offset?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sfarsit.. o masina cu valori de soot mass aproape egale.

Tot caut sa gasesc o explicatie de ce la unele e diferenta mare intre valori.

59 minute în urmă, adrian001 a scris:

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.0 TDI CRLB 134000 KM 

  IDE00365   Injection amount deviation cylinder 1 0.05 mg/stroke
  IDE00366   Injection amount deviation cylinder 2 -0.03 mg/stroke
  IDE00367   Injection amount deviation cylinder 3 -0.08 mg/stroke
  IDE00368   Injection amount deviation cylinder 4 0.07 mg/stroke
  IDE07745   Particl.filt.: different.press.sensor 1 bank 1: adaptat. value 5 hPa
  IDE07748   Particl.filt.: differential pressur.sensor 1 bank 1: dyn.offset -2 hPa
  IDE00433   Particle filter: oil ash volume 0.09 l
  IDE00434   Particle filter: soot mass calculated 7.53 g
  IDE00435   Particle filter: soot mass measured 8.83 g
  IDE00436   Particle filter: kilometers since last regeneration 32687 m
  IDE01407   Particle filter: fuel consumption since last regeneration 1.93 l
  IDE06059   Particulate filter: oil ash mass 37.8 g
  IDE06060   Particulate filter ash load limit 80.00 g

Modificat de lucianm86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conform solicitarilor colegilor, motor in temperatura.

Prima poza este la relanti, a doua poza cu motorul oprit, contactul pus.

 

Screenshot_20191009-143133_VAG DPF.jpg

Screenshot_20191009-143222_VAG DPF.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi .. mare pres dif pt relanti si incarcarea actuala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, ii prima oara cand ma inregistrez la un forum si postez, imi cer scuze daca nu ma exprim corect. Sunt nou in domeniu masinilor passat si am intampinat o groază de probleme si nu mai stiu cum sa o duc la capat. Am cumparat recent o masina din germania VW PASSAT 1.9 TDI model motor BLS 105 CP din 2007, am ramas cu masina pe drum cică mi s-ar fi infundat filtru de particule fara sa mi se aprinda bec in bord, a inceput sa nu mai traga masina sa iasa fum dupa mine si la un momendat a inceput sa iasa si de sub motor, a venit platforma ma dus la un service si de acolo a inceput distractia, mi sa dat jos filtru de particule dus la curatat, intre timp schimbat filtre distributie,ulei, curea accesorii,  dupa montarea lui masina a mers vreo 20km cum trebuie, dupa care iara nu mai trage masina, am dus-o din nou la mecanic mi-a zis ca trebuie sa mai schimbe niste garnituri de la egr la racitorul de gaze, a schimbat garnitura nici o diferență,  pe langa toate astea imi scoate fum pe la tija de la clapeta racitorului de gaze, in momentul cand o ambalez iasa fum pe acolo, dupa care am tot umblat inca la vreo 3 service-uri si nu isi dadea nimeni seama ce poate sa aibe masina, deoarece scoate un fum negru dupa mine si nu are tragere masina, pana într-un final sa ajung si la un partener vw si imi spune ca ceva nui in regula cu filtru de particule ca are temperaturi de -286 grade emisi 0, m-am dus inapoi la fima care sa ocupat de masina si a zis k inafara sa ii spuna la computer k ia pus un filtru nou nu a facut nimic, dupa care mecanicul suna pe cineva care se stie cu soft-uri, ajungem acolo imi spune k soft-ul este modificat ca sa nu imi arate erorile in bord, am bagat softul original si masina tot nu merge, acum am dus-o din nou la service sa ii schimbe racitorul de gaze deoarece spun băieți ca din cauza acelei scapari de presiune nu trage masina. Ma puteți ajuta cu alte sfaturi,ce ar mai putea fi... am bagat o căruță de bani si masina tot nu merge.

Modificat de CatalinGitman
Si eu am probleme cu dpf si mecanici care sau ocupat de dpf spun k este in regula, dar am impresia ca nui ceva in regula
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat ar trebui sa fie presiunea diferentiala sa fie ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat mai mica ,2-5-7 mbar dupa regenerare

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pressure Differential,DPF,Specification

(Idle/Clean DPF): 3.0...7.0 mbar

(Partitally clean DPF): 30.0...70.0 mbar

(Fully Loaded DPF): max. 300.0 mbar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cu 15, nu prea ma incadrez in nicio categorie :)

Ar trebui sa mi fac griji? ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sub 2 ...te incadrezi in categoria prea bine ?...sau dpf spart,crapat,topit (daca tevile de esapament sunt afumate)

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci e in grafic, oarecum. N as crede ca dpf nu e la locul lui, sau ca e cu pb. Regenerarile sunt in jur de 300 ( poate chiar si 350km ), la utilizare 60 70% urbana :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/8/2019 at 7:11 AM, powershot said:

Postinjectia mai lucreaza cand e motorul rece .. la cei care au dieselgate.

am mari indoieli, ce rol ar avea postinjectia si unde se duce acea motorina? ca sint doar 2 posibilitati, ori e arsa in filtru, ori nu, si ajunge in ulei, care ar fi scopul postinjectiei la rece?

4 hours ago, CatalinGitman said:

am bagat o căruță de bani si masina tot nu merge.

ai luat in calcul si varianta eliminarii EGR si DPF? nu a sugerat nici un mecanic si varianta asta? nu ai postat nici o eroare, tinand cont de banii cheltuiti pana acum, ar fi f util sa achizitionezi o interfata sau chiar doua (una vcds, si una OBD bluetooth elm327 ca sa moniterizezi mai usor cu vagdpf) si sa incepi sa studiezi ce se intampla. 

 

3 hours ago, EEXCALADE said:

(Partitally clean DPF): 30.0...70.0 mbar

(Fully Loaded DPF): max. 300.0 mbar

astea or fi la ce turatie?

la mine e 5-6 la relanti dupa regen, dar daca accelerez puternic ajunge si la 200

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 0 la încărcare dpf 32%. Valori mari nu am văzut niciodată. La ultima regenerare s-a oprit la 16% chiar dacă eram la drum lung. O să urmăresc dacă nu cumva își face regenerarea mai bine la viteze mici. Nu așa oare era recomandat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact. Cel mai bine la 55..60km ora... cu a3a in panta. Se descarca cel mai repede.. si fara multe decelerari si franari. Trebuie mers in forta .. nu necesita turatie mare .. 2200.. 2500 e suficient.

Modificat de powershot
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!