Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

ciprian, incearca sa postezi o imagine cu parametri ca cei de mai jos, e mai usor de urmarit ca un copy paste cu niste valori.

dpfMine1.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/31/2019 at 1:14 AM, adaniel90 said:

Salutare! Recent am fost nevoit sa anulez sistemul de adblue/scr de pe al meu passat (b6, 2009, 2.0 CBAC) si am obsevat ca dupa ce S-a facut anularea, DPF nu a intrat inca in regenerare, Desi am parcurs peste 500de km numai in regim urban. Atasez poza cu canalele 108, 106 si 105 din vcds si as vrea sa imi spuneti daca conditiile de incepe a regenerarii Sunt indeplinite. Multumesc! 

IMG_20190331_005802.jpg

Revin cu un update la problema semnalata acum o saptamana. In cele din urma filtrul si-a facut singur regenerare fara vreo interventie din exterior . S-a regenerat aproximativ 15-20 de minute, ca de obicei. O sa urmaresc urmatoarea regenerare cand si-o va face dar, se pare ca masina isi poate face regenerare si fara adblue. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

felicitari pt revenirea cu updateuri, multi uita sa mai explice solutia dupa ce si0au rezolvat problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am cumparat acum 4 luni sotiei un Golf 6 TDI 2.0 diesel motor CFFB, DSG2, 2011, 230.000 KM reali rulata in Germania. Masina arata si ruleaza foarte bine numai ca are regenerari destul de dese, ce-i adevarat are drumuri scurte, merge numai prin oras dar in comparatie cu alte masini cere regenerari active la 150-200 km. Atasez mai jos valori citite cu vcds. Cand am martor portocaliu de DPF pe bord dupa 15min de rulare in S in afara orasului martorul se stinge si valoarea cenusii din dpf scade la 2g. Intentionez sa dau filtrul jos si sa-l trimit la curatat. Orice sfat este de prisos.

Azi am facut o scanare completa si am vazut si o eroare la EGR, eroare pe care nu o avea luna trecuta desi regenera la fel de des.

golf6dpf.jpg

golf6egr.jpg

golf6engine_error1.jpg

golf6engine_error2.jpg

golf6engine_error3.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune egr nou OE si fa downgrade de soft

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pareri despre valorile astea?

km sunt doar in oras,softul nu este dieselgate. am facut downgrade

WhatsApp Image 2019-04-11 at 14.08.09.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar mai trebui o presiune diferentiala.

Am vb cu dezvoltatorul apk .. zice ca incearca sa introduca si acest parametru.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua , as vrea să-mi spuneți o părere  despre aceste valori. Golf 6 , 1.6 cayc , an 2012 luna septembrie, km in bord 185000 , reali ~300000. La scanare nu are nici o eroare, funcționează  foarte bine , fără probleme, servisata la timp, schimb filtru motorina de 2 ori pe an . O am de 1 an . Valori citite la relanti  cu motorul cald.Mulțumesc

IMG_20190412_135651_resized_20190412_042536079.jpg

Modificat de bogdanjitaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un passat b6 cod motor cbdc ce grupuri de valori trebuie să urmăresc pentru a ști care este starea filtrului de particule?  Doar ce e în poză am reușit să văd!

 

20190412_163440.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar binișor trecut de 300000 km. Filtrul se prezintă bine, mi se par valori destul de ok, regenerarea e în grafic, ar trebui să te duci binișor spre 500 km interval. Presiunea e foarte bună ținând cont de rulaj. Cred că mașina a mers destul de mult extraurban. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Într-adevăr, a rulat extraurban, regenerarea se face la aproximativ 500 km, iar eu o folosesc in regim mixt, chiar mai mult în afara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, am sa verific , km de la ultima regenerare au fost făcuți extern . mulțumesc , o zi frumoasă

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare , revin cu noi măsurători, astăzi a făcut iar regenerare. S-a mai întâmplat să facă așa, sa repete la 2 sau 3 zile. Prima fotografie  la 75 km, iar a doua la 107 km , de la verificarea de ieri

IMG_20190413_145544_resized_20190413_070006243.jpg

IMG_20190413_181838_resized_20190413_065620122.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu face mereu așa, am să urmăresc km până la următoarea regenerare

IMG_20190413_145121_resized_20190413_070113650.jpg

Modificat de bogdanjitaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Ma puteti ajuta si pe mine cu niste informatii/pareri va rog.

 

Am un golf VI 2013 cumparat din germania la 132 000km. Am ajuns acum cu ea la 145 000. Pana acuma nu mi-a facut nicio regenerare. E ok? Cand face regenerare apare un semn pe bord, nu?

Are rost sa-i verific injectoarele si restul, daca nu am primit nicio avertizare in bord? 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Martorul in bord apare doar cand ceva nu e in regula cu regenerarea.

Daca masina functioneaza normal si nu ai aprinsi martori in bord inseamna ca totul e ok.

Poti sa faci verificari preventiv eventual.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

55 minutes ago, A1994 said:

Am un golf VI 2013 cumparat din germania la 132 000km. Am ajuns acum cu ea la 145 000. Pana acuma nu mi-a facut nicio regenerare. E ok? Cand face regenerare apare un semn pe bord, nu?

- de unde stii ca nu a facut nici o regenerare?

- nu ar fi ok, dar probabil a facut si tu nu ai observat. Eu la a mea nu observ cand face

- nu apare nici un semn in bord

- vezi mai in spate, aplicatia vagdpf si o interfata elm327 si poti urmari mai usor situatia

- sau un vagcom

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.. si mai studiaza.

Daca te prinde la inghesuial un mecanic jmecher .. ia bani de pe tine la greu.

Studiaza forumul asta .. ca ai de unde invata.

Tre sa iti dai seama cand intra pe regenerare. Verifica si daca ai soft orig sau dieselgate. E f important.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am un vw passat 2,0 tdi bmr 170 CP dsg si azi am pus testerul pe el sa mai ma uit pe la filtru de particule.Am gasit acesti parametrii credeti ca sunt ok?Mie mi se pare dubioasa incarcarea aia de 24. 4 % in doar 10 km de la regenerare.Masina are cam 300.000 reali dar pe bord 185.000.Cel de unde am luat o mi a zis ca a curatat dpf ul eu o am de 8 luni.Astept pareri .Multumesc.

57232234_2031186536994117_8754519418114932736_n (1).jpg

57232234_2031186536994117_8754519418114932736_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

18 hours ago, powershot said:

.. si mai studiaza.

Daca te prinde la inghesuial un mecanic jmecher .. ia bani de pe tine la greu.

Studiaza forumul asta .. ca ai de unde invata.

Tre sa iti dai seama cand intra pe regenerare. Verifica si daca ai soft orig sau dieselgate. E f important.

pai momentant nu mi-am dat seama cand intra pe regenerare...nu a avut turatii mai mari, sa se aprinda in bord vre-un martor etc.

Din cate stiu motorul e dieselgate(am cautat pe site la ei acum cateva luni). acuma nu mai pot sa-l verific. As putea altundeva sa vad ce fel de soft am?

Modificat de A1994
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e dieselgate .. revino la original urgent.

Nu se aprinde nici un martor cand regenereaza. .. doar cand sint probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   2 membri

    • aazur
    • tabletaroc
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!