Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

On 6/10/2018 at 10:15 PM, EEXCALADE said:

NU e indicat sa mergi asa . Si de la aceasta clapeta se colmateaza dpf-ul .

Remediaza urgent problema.

Am schimbat piesa care se vede in poza nr.1, s-a reusit regenerarea fortata pe loc si dupa vreo 30 km a aparut din nou eroarea referitoare la clapeta, eroare care se vede si in poza nr.2..

Sa fie de vina alta piesa din cadrul admisiei? galeria de admisie sau care ar mai putea fi cauza acestei erori?

 

 

governor-flap-for-1l6-2l-tdi-ref-03l128063-03l128063e-03l128063af.jpg

37033840_10155706921992076_6092396665400983552_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curata/inlocuieste clapeta de acceleratie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Asta ziceam - piesa din poza numarul 1 am schimbat-o deja si eroarea persista.. Nu aceea este clapeta de acceleratie? Poate fi alta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am verificat cablajul.. sa fie oare necesara si o adaptare (alignement) sau nu se face asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa curatare se face adaptare. Desfa si verifica efectiv senzuorul (dispus in partea capsulata neagra) - sa nu fi fost curatata cu benzina sau mai te miri ce si sa fi intrat pe langa ax. Verifica intai ce a zis Catalin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta cineva cu interpretarea valorilor pentru DPF, va rog? Nu am(nu resimt) nicio problema, dar sunt curios in ce stare este...

DPF.PNG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bine daca valorile au fost salvate cu motorul pornit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, valorile au fost salvate cu motorul pornit, la relanti, dupa un drum de aprox 100km..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexandru2605@yahoo.com

Salut,

Detin un Crafter 2.5 l 163 cp motor cu adblue euro V an 2010 235000 km.

Cand am cumparat masina acum 1 an isi facea regenerarea la dpf la fiecare 50 km in oras si acum de 2 luni se regenereaza dpf.ul la 20-30 km in oras si la 70 - 80 se aprinde si dpf.ul.

Acum 15000 km am curata dpf.ul am reconditionat trurbo.

Acum 1 saptamana in urma unei diagnoze s.a luat decizia de a demonta 1 injector si s.a constatat ca functioneaza in parametri dupa care la interval de 1 zi sau demontat si celelalte 4 care pe bancul de probe a rezultat ca picura la relanti fapt care m.a determinat sa le inlocuiesc pe toate ( am montat reconditionate de Bosch in fabrica).

Masina continua sa faca regenerari la 20-30km.

Mai are cineva aceasta problema?

Ceva sfaturi de la cunoscatori!

Scuza daca am incalcat vreo regula sau daca nu am postat unde trebuie este primul post si nu ma pricem.

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De valorile astea ce parere aveti? mi se par cam exagerate. Am ~220.000 km in bord, dar nu ma lasa sa-i citesc din Ecu imi da o eroare.

Masina se comporta ok, isi face o regenerare cam la ~500 de km si scoate fum cam 5 minute . Nu am erori in vcds

Becul de la filtru mi s-a aprins o singura data anul trecut cand am oprit motorul in timp ce-si facea regenerare si s-a rezolvat printr-un drum de 3km

 

// am rechemare in service cu dieselgate,  daca merg imi schimba filtrul sau ceva? ca pare pe duca la mine dupa valori

37421749_1759493060800479_5093040114439815168_n.jpg

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DPF la 490.000 km ,B6 2010 ,CBAB, km facuti in mare parte in regim de taxi la Bacau .Starea actuala foarte buna.

dpf la 490.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off topic: Se circula bine prin Bacau, cu asa consum... Eu in Bucuresti nu scad sub 10 l /100 km, tot cu B6, 2010 CBAB.

Am prins si eu o poza "frumoasa" la DPF, dupa un drum lung in afara localitatii.

Ce ma intriga, analizand poza pusa de tine si comparand cu valorile filtrului meu de particule, este Oil Ash Volume, sau numarul de km.... la mine indica 189 ml la 260.000 km. Sper sa nu fie adevarat ce imi trece prin cap... ??

 

LOG.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CBBB 2009,285.000 km reali ,oil ash 168ML

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie de ce-mi arata in grame ... si nu in ml? sau nu am selectat bine in vcds?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alt tip de motor ,alta generatie 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uratzelul_flo

Si pentru noua generatie exista o formula de calcul ,pentru a aproxima nr de km reali?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva pareri despre cei de la Gordius , Odorheiu Secuiesc ? Apropo de curatare , a facut cineva , ce spuneti ? Stiu ca nu se dau nume de firme ....  Deci am citit si pe topic-ul vechi si pe asta nou , dar nu am gasit pe cineva care a curatat la o firma serioasa sau o curatare serioasa de durata , cu test inainte si dupa curatare cu valorile de presiuni cu senzori montati si testati , etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am trimis un filtru la ei la curățat. AM primit o foaie ca e făcut la ei curatarea..Atât. Am sunat sa întreb pe ce baza (sau mai vine zis  ,ce parametri ai verificat ) ca sa știu în ce stare e filtru.Am primit răspuns. ..".Va sunam noi."   Dar cu ce am ramas surprins era ca nici nu știa omul despre ce vb.Doar întreba dacă nu is mulțumit. .Așa ca dacă trimiteți cereți sa aveți parametri înainte de efectuarea lucrări și după. ( deși nu cred ca fac așa ceva)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci nu apare inca nimeni care a fost cu tot cu masina acolo si sa i se fi facut test, demontare , curatare ,montare si iarasi test ? Sau poate in alta parte , dar sa fie ceva eficient , de durata si fara inselatorii .

Modificat de vlad196938
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima data se cauta si se remediaza cauza colmatarii dpf-ului ,apoi se curata/inlocuieste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. De curand am cumparat un Passat 2.0-140cp fabricatie 2005 cu 2006 in serie,cod motor BMP. La 2 zile dupa ce l.am cumparat sa aprins becul cu filtru particule apoi spirala intermitent. Am pus masina pe tester,dar nu mai primeste regenerare filrtu manual,fiind 70% infundat,iar mecanicul a zis ca cel mai bine sa cumpar filtru. Intrebarea este,daca iau unul din dezmembrari pe acelasi cod de motor,este nevoie dupa montare si o imperechere cu calculatorul masinii?. Masina este adusa din Germania si urmeaza sa ii fac si RAR-ul. Multumesc si sper ca am postat intrebarea unde trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima si prima data trebuie sa faci ce am scris mai sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mărește un pic gramajul la încărcarea dpf reseteaza eroarea si incearca o regenerare fortata.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa ii spun maine celui care are testerul,sper sa inteleaga. Dar sincer te intreb,daca iau un filtru din dezmembrari sunt sanse mai mari sa mearga bine,sa nu mai apara erori in bord?? Ce sfat imi dai,ca mecanici la care am fost m.au bagat in ceata rau de tot. Multumesc

NU MAI DA QUOTE POSTĂRII ANTERIOARE. ESTE CONTRAR REGULAMENTULUI

Modificat de lupo_bv
Quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!