Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Era mai bine cu a 3  se termina mai repede asa mergi mai mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea sunt drumuri libere sa merg constant cu a 3-a, nu-mi vine decat autostrada in cap, merg cu a 4-a pe A1 mai turat.
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@AlbertM sunt, doar ca nu iti vin acum in minte :) (DN7, DN65 sau DN73  spre Campulung - parca era 70 limita spre Mioveni - corecteaza-ma daca gresesc si seara nu e chiar atat de aglomerat)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@zidanne Mioveni-Campulung nu prea merge, are multe limitari la 50(60), acum imi vine in cap Pitesti-Slatina (E574), dar pe autostrada sigur nu trebuie sa franez, merg lejer de la Bascov pana la Carefour cu 80 sa zicem sau cat permite a 3-a sau a 4-a, cine vrea sa zboare poate trece linistit pe langa mine.

Modificat de AlbertM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tot citit prin tot forumul sa pot acumula cat mai multe cunostinte depre diesel-uri am prins undeva o discutie despre softul dieselgate, cum pot verifica daca pe masina mea este instalat si cum pot reveni la cel normal?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnule @EEXCALADE m-ati intrebat cat este presiune diferentiala doar cu contactul pus, raspunsul este 0, mi-am amintit ca am citit-o cand am fost la mecanic.
Cand am pornit motorul a sarit la 154, atunci mi-a spus ca am filtrul colmatat si mi-a spus sa nu mai circul cu masina pana nu rezolv problema DPF-ului.

Modificat de AlbertM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie identificata cauza colmatarii si facuta regenerare sau curatare dpf.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil EGR sau turbo, ambele vor fi curatate saptamana asta, eventual turbo va fi refacut daca descopar ceva nasol acolo!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consum de ulei ai?? Sa dai si admisia jos daca vrei sa faci o treaba buna...dar pana la urma cine tia resetat carbon massul ala ?? Eu am facut niste probe daca tu resetezi si nu schimbi filtrul si lasi filtrul vechi  nu iti mai regenereaza cum trebuie si nici complet si imediat il colmatezi

Albert fa cum ti am zis si scapi de problema acelasi lucru am mai pățit tot cu un bmr exact identic numai ca avea si bordul plin de luminite ca bradul de craciun....omu fusese la un mecanic ia resetat încărcarea pe filtru nu a mai reușit sa regenereze si sa colmatat...

Am băgat gramajele conform km si plecat pe regenerare forțată si masina sia curățat filtrul si de atunci nu mai sunt probleme

Ai sa vezi cand bagi gramajele la Carbon mass o sa isi schimbe valoarea si load coeficient 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@iahimmihai, nu stiu cine a resetat, masina este la mine de 2 sapt, asa am cumparat-o, si am descoperit problemele cu DPF-ul cand am dus-o la verificari sa vad pe ce cazan am pus mana.
Pentru mine este o masina noua, nu stiu ce a fost facut la ea si nu stiu eventuale alte probleme ascunse, nu da semne sa aiba altceva, doar ca nu are putere, nu trage din cauza DPF-ului zic eu, sper sa nu fie si turbo dus, motorul merge impecabil, toarce, altceva nu stiu ce sa zic, voi vedea pe parcurs.
A 2-a problema care o are, nu-i merge radarul de distanta de la cruise control, l-am dezactivat pentru moment, nu este o problema prea mare asta, dar o sa-l rezolv dupa ce scap de restul.
Masina este un Passat care are absolut toate functiile, masaj in scaun, perdelute electrice, trapa solara care scoate caldura din masina prin ventilatie, piele, mie imi place tocmai d-aia sunt dispus sa remediez toate problemele, sa o pot tine pentru sufletul meu!

I-am facut si schimbul de ulei, am pus castrol 5w-30 EDGE, am schimbat toate filtrele, am dat jos capsula filtrului de motorina si am spalat-o bine, ca era neagra, mai am sa fac distributia sa stiu ca este facuta de mine, mecanic este tanc, cel putin asa s-au exprimat cei de la service.

 

Modificat de AlbertM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curios.. ia scoate mufa la senzorul g450 e pe undeva in stanga motorului sus deasupra filtrului de particule ...vezi trage cand ii scoti mufa mergi cu mufa scoasa 2-3 km....iar trasul asta cum este?? se plafoneaza nu se tureaza?adica cum nu trage...dar incearca cu mufa aia scoasa

La ce presiune ai tu acolo ar trebui sa fii pe regenerare sau becuri aprinse macar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina trage, dar nu de la turatii joase cum eram obisnuit cu passat-ul de la munca de 140cp, banuiesc ca al meu trebuie sa manance asfaltul, pleaca in forta de pe la 2000-2200 parca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ,

La o Skoda Superb 2.0 tdi . din  2012 cu dieselgate intrerupe in mers , la scanarea cu vcds ul am gasit in ultimele 2 saptamani de cateva ori eroarea ;

         Address 01: Engine       Labels: 03L-906-018-CFF.clb
Control Module Part Number: 03L 906 018 JB    HW: 03L 906 018 BR
  Component and/or Version: R4 2.0l TDI   H23 9978
           Software Coding: 00190012042400080000
            Work Shop Code: WSC 20223 002 1048576
              ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018JB 003004 (SK46)
                      VCID: 73EFB439DA50FCB9629-8026
1 Fault Found:

5253 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor
          P2452 00 [040] - Elect. Malfunction
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 3
                    Mileage: 119627 km
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 00:00:00

Senzorul G 450 trebuie invatat cu vcds ul in caz ca se schimba? un furtunas ce iese din el nu este legat nicaieri , sta in aer , este normal?

Pe parte de DPF sunt ok valorile de mai jos ?


                Address 01: Engine  (03L 906 018 JB)

08:28:56
  328   Particle filter differential press. sensor; uncond. voltage 1032.2 mV
  331   Particle filter; difference pressure 8 hPa
  335   Particle filter; fuel consumption since last regeneration 24.36 l
  336   Particle filter; kilometers since last regeneration 489255 m
  337   Particle filter; offset for differential press. 4 hPa
  338   Particle filter; oil ash volume 0.07 l
  339   Particle filter; soot mass calculated 20.34 g
  340   Particle filter; soot mass measured 2.70 g
  341   Particle filter; time since last regeneration 38082 s

 

Multumesc,

Modificat de fishu26
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inlocuieste senzorul si atat ,restul e normal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand regenereaza creste consumul???Dacă da de ce uneori scade ?? Stie cineva ? Ex: uneori se duce la 1.0 l/h si alte dăți si cel mai des 0.5 l/h normal ar fi 0.6l/h toate astea in relanti ....iar cand este la 0.5 l/h consumul pe 100 km este 16 l in oras

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul la relanti se verifica la cald fara AC si alti consumatori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La a mea în regenerare face cam asa:

- Crește consumul la ralanti de la 0,9-1,0 la 1,3. In mers n-am cum să-mi dau seama, dar precis creste.

- Relantiul devine instabil, variază turația. Nu creste la 1000.

- Ventilatoarele sunt pornite pe toată durata.

- Se simte și la accelerație ca merge cu un amestec bogat.

După ce termina revine totul la normal, durează cam 20 de minute. Dacă intra în secventa încerc sa merg cu peste 2000 de ture, dar ma mai prinde în oraș și n-am ce sa fac. Am observat ca își continua regenerarea indiferent de regim și dureaza aproximativ la fel indiferent de turație. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa arata filtrul meu la 290.000 km.

Particle filter; difference pressure 10 mbar                                                                                                                                                                                                                                Particle filter; fuel consumption since last regeneration 68,9 l
Particle filter; kilometers since last regeneration 1340 km
Particle filter; offset for differential press. 0 mbar
Particle filter; oil ash volume 168 ml
Particle filter; Carbon Mass specific 15
Particle filter; Carbon Mass act 10,2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorbesc de relanti  ... deci nu stiu ce are ea regenereaza cand plec in mers dar pe loc cand ma opresc in loc sa stea 1.1 sta 0.5 cand nu regenereaza e 0.6 plus ca consuma in draci si nici nu trage mai deloc si asta numai in regenerare....am mai vazut o chestie cand scade consumul asta la 0.5 cand o opresc se zguduie de zici ca sare din tampoane motorul ..si la oprire si la pornire ...după ce regenereaza consumul isi revine zguduitul la fel si trage normal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Totul a pornit de la practica tot mai des intalnita de a elimina filtrele de particule si catalizatoarele de pe traseul de evacuare. Soferii apeleaza la aceasta practica atat din motive financiare, deoarece un filtru de particule este scump de inlocuit, dar si din motive de crestere aparenta a puterii."

https://www.4tuning.ro/legislatie-auto/la-iasi-masinile-care-scot-fum-sunt-inregistrate-de-politia-locala-si-turnate-la-rar-38313.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceste filtre nu sunt pentru noi,pentru Romania! Noi nu avem infrastructura necesara, autostrazi etc! Noi mai mult circulam in oras,pe cand nemtii,austriecii ,invers! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E nah!

Ultimele 4 masini detinute au fost toate cu dpf si ce sa vezi, nu am avut vreodata vreo problema. 

De ce? Pentru ca in loc sa iau varianta "de lux" dar sh am preferat ceva nou lar "low cost". Si uite-asa am evitat orice problema.

Si in plus, asa cum @EEXCALADE tot repeta, nu filtrul e problema ci motorul cu diverse probleme. 

Personal as face orice interventie la sistemul de filtrare a noxelor + trecerea ITP-ului pe 100 de ron fapta penala...sa vezi atunci nebunie. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, 22NED said:

Aceste filtre nu sunt pentru noi,pentru Romania! Noi nu avem infrastructura necesara, autostrazi etc! Noi mai mult circulam in oras,pe cand nemtii,austriecii ,invers! 

Chiar ma ingrijorezi !

Nu stiu cum se face dar de 8-9 ani am masini cu dpf si fara nici o problema.

Ori sunt eu norocos ori Bacaul nu e in Romania ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!