Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

DSC_0231.jpg

E ok? Are 20 mii făcuți în București. Și am o curiozitate, soot mass measured e cantitatea de cenușă din filtru la momentul asta? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, cum sunt valorile?

Multumesc anticipat.

IMG_20180511_175259.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@florin/dns Cam mult 9 hpa dupa 51 km de la regenerare.

Mai verifica dupa un drum mai lung

Modificat de lupo_bv
Eliminare off topic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am iesit ieri la un drum exterior, in primii 20km masina si-a facut o regenerare; am incetinit la o trecere la nivel iar cand am accelerat, a 2a si a 3a, mi-a scos fum destul de mult, gri deschis parea in retrovizoare.

Cand am ajuns la destinatie, drum de 190 km, am verificat si aveam 9.5g cu 170 km de la ultima regenerare. Pe spatele masinii aveam punctulete gri depuse.

E prima data cand imi scoate fum, ar trebui sa ma ingrijorez, sa verific ceva?

Am observat ca dupa ultimele 2 regenerari ramane la 7 g, de ce nu coboara spre 0?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Niciodată nu coboară sub 4,30. Normal se oprește la 6-7 grame, eu am mai observat ceva, atunci când ajung la 8 grame mă opresc și stau așa până ajunge la 4,70gr  sau in zona asta, pana sa se întrerupă  regenerarea, regenerarea nu coboară sub 5gr daca mergi cu ea până se oprește regenerarea, așa are ea un schepsis. 

Daca se oprește regenerarea stand pe loc la 6 grame, mai stai cu ea așa turata fara să apeși accelerația că mai scade 1gr și ajungi la 5gr. Daca te deplasezi nu o sa mai scadă gramul ăla... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, mersi de informatie, voi fi atent la regenerarile viitoare cum se comporta.

Totusi de ce a scos asa mult fum cu depuneri pe spatele masinii? Nu am accelerat tare; am masina de 40mii km si e prima data cand face asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine știe... Sunt fiare și au tehnologie pe ele... Atat timp cat nu sunt probleme de funcționare și erori e bine. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@florin/dns   oil ash la 0.00 l   ???? .  @Robert Sof   necesita verificari suplimentare nu are voie sa lase murdarie pe bara si nici sa scoata fum gri deschis....(injectoare?)

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiind prima mașina cu DPF pe care o conduc regulat, nu mi-am dat seama pana acum când regenerează. 

De 2 ori după ce am parcat am auzit ca merg ventilatoarele și eșapament ul pocnea (dilatare termica, zgomotul ala pic-poc-poc). 

Filtrul e in stare buna? 

IMG_20180521_210510-1843x1382.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marian_nicolae1970

Va salut domnilor,

Valorile filtrului meu sunt ok? Nu ma pricep deloc la interpretarea valorilor :). Daca nu sunt ok, la ce sa ma astept sau ce ar trebui sa fac in continuare. Mentionez ca alimentez doar cu motorina premium (cat e ea considerata premium in Romania :)

Va multumesc anticipat de raspuns!

PS. Sunt la al treilea plin la care adaug in motorina, ulei 2T Liqui Molly. (aveam valori ale injectoarelor 1 si 3 pe la +-1,24, acum si.au revenit la -+0.7. 

P_20180522_115532.jpg

Modificat de marian_nicolae1970
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@EEXCALADE la ce trebuie sa ne uitam in valorile astea, sa verificam pe viitor daca totul e ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa 474 km ai presiune diferentiala 3 ,deci sa incarcat foarte putin in acesti km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marian_nicolae1970

EExcalade te rog si la mine o interpretare. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@EEXCALADE ca tot vad ca te pricepi te.as ruga să-mi răspunzi si mie la o intrebare te rog.. 

Am 2 masini. Un g6. 1.6 tdi..Si un g7 2.0 tdi... prima am regenerare la fiecare 400..600 km..E ok din punctul meu de vedere..a 2 a..are doar 2 mii km si cred ca deja este la a 6 a regenerare..vad ca majoritatea regenararilor le face la 200 ..200 si un pic de km...  Nu inteleg de ce..Fac aceiasi strada cu amândouă.. 

Care ar fi explicațiile din punctul tau(vostru) de vedere?

Ms

Modificat de MariusPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru că golful 6 are softul care păcălește testarea emisiilor de noxe ☺️. Daca vei face update-ul, vei vedea regenerări la distante asemănătoare cu cele de la g7. 

Modificat de DiLivio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si face bine masinii aceste regenerari asa dese?

Ma gandesc ca na... Masina e noua..  nu sunt dese regenerarile? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regenerarea curata filtrul. 

Nu face bine motorului pt ca ii modifica parametrii, se încing unele piese mai mult decât normal. 

Noua sau veche, tot se fac. Ca fum iese mereu pe țeavă, de la 0km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. De curand am schimbat chiulasa la Touran BMM, inainte de schimbare, faceam cam 400km intre regenerari iar acum fac cel mult 170km. chiulasa a fost planata, schimbate simeringurile la supape si rectificat supapele. Uleiul a fost original VW iar acum este Total Quartz, ambele cu 507, garniturile sunt noi. Ceva pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti!
Ieri si azi am avut de facut cateva drumuri mai lungi, unul de 140km, altul de 120km.
Am luat laptopul cu mine si l-am conectat la masina sa vad cum functioneaza DPF-ul, concluzia, se incarca foarte repede in 50km isi face regenerarile.
Pitesti-Targoviste-Pitesti si-a facut de 2 ori regenerare, de la 0 la 43% ajunge foarte repede.
Care ar putea fi problema?? Masina nu are erori, schimbul de ulei + filtre este facut recent, de 500km, ulei Castrol 5w-30, norma 507.00, motorina folosesc numai OMV Evo Maxx. 
Nu inteleg ce il incarca asa repede, ceva idei??

Nu vreau sa scap de filtru, vreau sa descopar ce-l infunda asa repede!!

Modificat de AlbertM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum stai cu injectoarele, corectiile sunt ok.? Ai soft?

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele intre -0.60 si -0.90, nu sunt langa masina sa fac un print screen, despre soft nu stiu, masina este adusa din germania, eu o am de 1 luna

Atasez ultimul log facut ieri cu VCDS

Log-26.05.2018-WVWZZZ3CZ7P052053-170280km-105807mi.txt

Ma batea gandul sa duc masina la VW sa fac update de soft la motor, ma gandesc ca softul actual a fost modificat de samsarii destepti.

Modificat de AlbertM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!