Jump to content

Lumini Bord


boond
 Share

Postare recomandată

Sorin Golf 3 cabrio

Mamaaaa, cata migala intr-un loc asa greu accesibil si inghesuit!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_redface: intradevar,respectele mele pentru munca depusa si pentru ca ne-ai impartasit si noua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu migala, rabdare si un pic de indemanare , se poate!

Tare as fi curios ce ar zice un neamt daca ar vedea masinutele lui reparate ingenios de romani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorin Golf 3 cabrio

Si unii nemti sunt cu pitici pe creeri ca noi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata

eu am facut putin mai diferit...adica am lipit cablu direct pe suport cu de ala...am un lapsus(ala care s framanta in mana vreo 5 minute dupa care se modeleaza pe ce anume vrei sa lipesti) ceva in gen la poxilina,am lipit si bandourile si isi face treaba bine, ok....sarbatori cu bine si sper ca am dat ceva idei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate stie cineva....,in loc de turometru am ceas in bord si as vrea sa schimb ceasul cu un turometru de pe un golf 3 1,8 75cp oare se poate stie cineva cum se schimba sau ce trebuie sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merge......dar doar de la benzina si tot cesul nu dar turometru....eu am facut asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- Imi poate pune cineva poze cu becurile de la bord...(becul efectiv) si alea din plafoniera sa vad cum arata? Sau demunirile lor? Ca vreau sa imi comand niste becuri cu leduri si sa stiu de care. Multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

citisem o pagina inapoi cum se scot acele..

ceva timp in urma ...cand vroiam sa imi schimb fetele la ceasuri am incercat si eu sa scot acele.

m-am apucat cu turometrul..am procedat cum am citit pe aici cu furculite,parghie...

insa cand sa iasa...a iesit cu tot cu ax, si nu ..nu am tras tare....si cam acolo sa terminat istoria lui.

deci cei care aveti de gand sa faceti aceasta operatie...aveti grija.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie mi-au oesit acele cu tot cu ax...le-am pus la loc si merg....inca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie mi-au iesit cu ax...si s-a intins arculetul acela si nu mai aveam ce face..motorasul e functionabil insa nu mai revenea la loc acul..tu ai fost norocos :icon_thumright:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu cum ai putut intinde arculetul daca tot a iesit cu totul ,daca ai fi tras de el fara sa-l ti in forta..adica sa-l impingi in sus fara sa-l ti ..doar nu a avut atat forta sa sara si sa il intinda..da poate nu inteleg eu ..oricum trebuie cu mare grija scos...tin minte ca si eu eram tot o apa cand simteam cata forta trebuie dar in acelasi timp si grija maxima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cum a iesit axul de acolo s-a dus intr-o parte..a cazut si s-a intins arcul, nemaistrangandu-se klumea si nu am mai avut ce face cu el..cum sa il pun la loc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce arc fratilor ca eu n-am gasit niciunul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am ceasuri cu plasma , se monteaza foarte usor. Se desface bordul si se lipeste folia peste ceasuri , nu trebuie date jos acele. Acele se vad noaptea , singurul lucru deranjant e ca trebuie redusa intensitatea luminii 'originale' adica aia verde care aprinde si displayurile de la ceas si kilometraj.

Salutare....am cumparat si eu de curand un kit cu plasma, si avand in vedere ca tu ai mai montat, imi poti explica cum se monteaza, de la inceptu la sf. Marsi mult

Am reusit sa schimb si eu si limbile mici de la temperatura si carburant. Au iesit binisor, poza e cu telefonul scz calitatea.

Vad ca si tu ai montate ceasuri cu plasma. Ma intereseaza si pe mine modul de instalare pas cu pas daca ai vreme sa scrii, si cum ai reusit sa iti luminezi acele ceasurilor. Sanq

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Montarea plasmelor este destul de simpla, se desface placa electronica din suruburile acelea stea si se scoate afara. Se pun foliile peste cadranele ceasurilor si se lipesc cu scotch dubluadeziv. Eu am reusit sa montez plasmele (aici depinde de tipul lor) fara sa scot limbile, foliile acelea au gaura destul de mare sa poti trece acele prin ele. Daca nu reusesti fara sa scoti limbile atunci trebuie sa notezi pozitia limbilor cand le duci spre stanga maxim inainte sa le scoti pentru a le putea repozitiona la fel si evita erorile de indicatie dupa remontare. Dupa aceea se monteaza placa electronica inapoi si se prin mufele foliilor de plasma. De alimentat plasmele te sfatuiesc sa le alimentezi din blocul de lumini.

Partea cu limbile este mai complicata, trebuie inlocuite cu unele transparente. Eu am folosit limbi de logan pentru turometru si vitezometru si de cielo pentru carburant si temperatura apa. Pentru a le lumina trebuie sa folosesti cate 2 leduri la fiecare limba, asa cum se vede din poza. Daca nu ai indemanare cu pistolul de lipit apeleaza la un prieten, mai bine "pierzi" cateva beri decat sa strici ceasurile. Spor la treaba.

PS. Poti renunta la folosirea rezistentelor la leduri poti folosi leduri la 12 volti (mai rare) sau poti pune cate 4 leduri in serie (cate 2 ace x2 leduri) si legate la 12 volti. Astfel daca se arde vreun led sigur desfaci bordul ca nu mai merg cel putin 2 limbi :)

post-30734-1262967833_thumb.jpg

post-30734-1262967852_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- Paul Ral zicea ca oricum trebuie sa pui rezistente...chiar daca ledurile sunt la 12 V. Explicatia e simpla: cu motorul pornit si in momentul in care incarca alternatorul tensiunea la borne e undeva intre 14 si 14.4 V. Deci daca pui leduri la 12 V exista posibilitatea sa se arda destul de repede, montate fara rezistente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu zic ca trebuie pusa rezistenta, eu am avut cateva leduri tot de 12v puse pe la scrumiera , la panoul de comanda de la incalzire/clima....si mai mult de 3-4 saptamani nu tineau....se tot ardeau pana mia zis si mie cineva sa pun rezistenta ca sa nu se mai arda.....

Modificat de Mihai TYC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- Paul Ral zicea ca oricum trebuie sa pui rezistente...chiar daca ledurile sunt la 12 V. Explicatia e simpla: cu motorul pornit si in momentul in care incarca alternatorul tensiunea la borne e undeva intre 14 si 14.4 V. Deci daca pui leduri la 12 V exista posibilitatea sa se arda destul de repede, montate fara rezistente.

nu te contrazic, preventiv e bine de pus, dar s-ar putea sa aibă undeva un stabilizator de tensiune, nu sunt sigur. Sa nu uitam ca bordul e electronic, deci are asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cum a iesit axul de acolo s-a dus intr-o parte..a cazut si s-a intins arcul, nemaistrangandu-se klumea si nu am mai avut ce face cu el..cum sa il pun la loc :D

e posibil sa nu mai poti face nimic ..nu o lua de buna ..nu stiu sigur..dar arculetul ala cam arata a mecanica fina ..nu stiu ce sa zic

ce arc fratilor ca eu n-am gasit niciunul

e un arculet care este pozitional sub nivelul placutelor gradate (combustibil,temp.apa/km/turometru) si arata ca si arcul ce facea posibila ''tragerea ''ceasurilor vechi .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Montarea plasmelor este destul de simpla, se desface placa electronica din suruburile acelea stea si se scoate afara. Se pun foliile peste cadranele ceasurilor si se lipesc cu scotch dubluadeziv. Eu am reusit sa montez plasmele (aici depinde de tipul lor) fara sa scot limbile, foliile acelea au gaura destul de mare sa poti trece acele prin ele. Daca nu reusesti fara sa scoti limbile atunci trebuie sa notezi pozitia limbilor cand le duci spre stanga maxim inainte sa le scoti pentru a le putea repozitiona la fel si evita erorile de indicatie dupa remontare. Dupa aceea se monteaza placa electronica inapoi si se prin mufele foliilor de plasma. De alimentat plasmele te sfatuiesc sa le alimentezi din blocul de lumini.

Partea cu limbile este mai complicata, trebuie inlocuite cu unele transparente. Eu am folosit limbi de logan pentru turometru si vitezometru si de cielo pentru carburant si temperatura apa. Pentru a le lumina trebuie sa folosesti cate 2 leduri la fiecare limba, asa cum se vede din poza. Daca nu ai indemanare cu pistolul de lipit apeleaza la un prieten, mai bine "pierzi" cateva beri decat sa strici ceasurile. Spor la treaba.

PS. Poti renunta la folosirea rezistentelor la leduri poti folosi leduri la 12 volti (mai rare) sau poti pune cate 4 leduri in serie (cate 2 ace x2 leduri) si legate la 12 volti. Astfel daca se arde vreun led sigur desfaci bordul ca nu mai merg cel putin 2 limbi :D

Salut. Azi am primit ceasurile. Cu ele in pachet am primit si un intrerupator si in final am ajuns eu (constructor de meserie) ca am de legat 2 fire. Te intreb, firele alea le leg la unul din becurile de la bord, sau unde? Si cu intrerupatorul ala ce mama draq fac?

Ese careva dintre voi la cluj care a mai montat astfel de ceasuri, si ma poate ajuta si pe mine?

Modificat de veleavlad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrerupatorul ala are 2 functii, schimba culoarea de pe verde pe albastru, si mai ai si intensitatea luminii. cel mai simplu pe cele 2 benzi de deasupra ceasurilor unul e +12 v altu e masa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, m-am gandit sa desfac si eu bordul si sa fac mici modificari. Sa las lumina verde la turometru jos (unde imi indica ora) si la vitezometru jos (unde indica km parcursi), sa schimb iluminarea de sus din verde cu filtru verde in alb clar (cu leduri cu rezistenta) si fara filtru de culoare. Ce as mai modifica la ceasuri este cam asa: sunt ceasuri originale negre cu marcaj alb, as vrea sa dau cu un marker verde fosforescent unde are alb pe ceasuri, oare se vede fain de la lumina alba de la leduri? Aveti careva idee? Am mai auzit de vopsea care sa raspunda la UV, aia ma gandesc ca nu am cum s-o aplic numa pe scrisul alb, nici cu pensula ca nu's pictor :) Astept sfaturi si pareri, numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!