Jump to content

Canistra Carbon Nu Functioneaza


Recommended Posts

Da, stiu care este. Si ieri am ascultat dupa un drum mai lung si nu scoate niciun sunet:(

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • xxnelu

    6

  • Al Bundy

    5

  • alexanderdj

    4

  • pumapeople

    3

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Se poate sa imi fi aprarut erorile astea de la furtunul ce iasa din canistra (1J0 201 160 D) si care trece prin spatele vasului de expansiune? A fost crapat fiindca "s-a copt" de caldura. Sa fi tras "

El are unul din codurile astea 4 de motor ;ATN, AUS, AZD, BCB . Toate au ca echipare canistra postata de mine.La mine cand am adus masina din De ..supapa era roasa de un soricel..se vedeau urmele de

Mecanicul lui peste prajit ti-a inversat futunele de aer....cauta un coleg cu motorizare ca a ta si vezi cum are el furtunasele montate si corecteaza-le la tine pe masina! Sau...la reprezentanta.

Posted Images

johnny0585

Salut. Am gasit acest furtun crapat la ambele capete! Afecteaza cu ceva proprietatile de functionare a motorului! E posibil sa aiba fluctuatii de turatie la relantii?

Si unde gasesc sa-l schimb???

post-62875-0-32384200-1336382214_thumb.j

Link to post
Share on other sites
alexanderdj

Partea naspa e ca pe furtunul ala circula benzina, deci ti-as recomanda sa nu mai mergi cu masina si sa nu dai de vreo belea. Daca incepe sa scape benzina pe-acolo nu stii ce se poate intampla mai departe. Trebuie sa aiba un cod pe el pe undeva si-l comanzi de la reprezentanta.

Link to post
Share on other sites

Da circula o tona de benzina pe acolo, hai sa fim seriosi sunt doar vapori pe care canistra ii condenseaza se poate merge cu masina.

Link to post
Share on other sites
alexanderdj

Da, ii condenseaza si pentru ca pe-acolo e returul unde a aratat el, deja e lichida. Si daca se aprinde, ce faci atunci? Eu zic ca better safe than sorry!

Edited by alexanderdj
Link to post
Share on other sites
johnny0585

bine! acum l-am schimbat cu unul mai sanatos decat ala! dar nu pot sa-mi dau seama daca canistra merge sau nu, nu aud nici un ticait sau ceva!

Link to post
Share on other sites
alexanderdj

da-i putin jar si apoi trage pe dreapta si asculta sub capota simfonia. Suna ca scanteia aia cand aprinzi aragazul.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
FlorentinPavel

Senzorul de pe canistra respectiva se poate inlocui separat sau vine cu tot cu canistra ? Daca vine separat stie cineva cam cat sa coste ?

Eu am curatat clapeta de acceleratie si dupa adaptarea clapetei turometrul cadea pur si simplu, mai ca dadea in nas, la scanare a iesit defect senzorul de pe canistra cu carbon.

Dupa o zi, ca prin minune a inceput sa functioneze, acum nu mai da in nas deloc si senzorul se aude tacanind.

Care sa fi fost cauza ?

Eu banuiesc un contact imperfect la clapeta de acceleratie, in sensul ca mufa clapetei permitea partial curentului sa circule , fara sa intrerupa total, dupa care in functionare si-a dat drumul. E posibil ?

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Salut, acele capace pe unde vin si pleaca furtune in cap la canistra carbon trebuie sa fie etans prinse de corpul canistrei ? 

La mine se aude tzacanitu dar imi joaca foarte rau relantiul din cauza canistrei. Am pus mana pe capetele de la canistra si nu sunt etans si ies foarte usor din carpul canistrei. OARE ASA AR TREBUII SA FIE PRINSE ? 

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

am si eu o prolema cu canistra de carbon nu mai functioneaza valvele de pe ea imi oscila relantiul pana la 2000 scadea la 700 am anulat canistra am bagat furtunul pe direct si nu mai oscileaza dar problema care o aveam si inainte sa anulez canistra porneste la a 3 cheie dimineata si dupa ce porneste ineaca cam 2-3 minute si pe urma merge norma daca pornesc direct pe gaz masina porneste normal si nu ineaca ma puteti ajuta ? golf 4 1,4 16 v motor AHW din 2000

Link to post
Share on other sites
  • 9 months later...

Buna seara.Foarte utile informatii am gasit pe aici si multa stima celor care cunosc si ajuta.Citind una alta pe aici mi-am dat seama ca nu am auzit niciodata tacanitul canistrei,masina o am de un an si sunt atent la zgomote.Am schimbat doar distributia+filtre si curatat clapeta+egr si adaptare cu tester,am vrut o verificare amanuntita cu testerul dar era grabit si am primit-Totul este OK.Problema ar fi cam asa-cautind dupa conducta de la stropitoare spate ca sa o repar am vazut ca iese din lonjeron un furtun mai gros cam 10-12cm(sub canistra)nu stiam ce e cu el,am suflat pe el si se aude in spate ca si cum s-ar umfla ceva-citind aici am dedus-banuiesc ca ar fi legatura canistrei cu rezervorul.E vreo problema daca merg asa?Am facut cam 8000 de km cu masina in 8-luni mers normal dar pe autostrada o mai calc.Consum am facut cu metoda plinul-dupa 105 km exterior a intrat 6 litrii,eram 2 adulti grei +2copii+bagaje(plecam in concediu).Caut si un ulei sa schimb castrolul magnatec 5w-40 ca am bagat 5,6 litrii cu totul in 8000 de km de la schimb,pierderi nu am decit sub filtru am vazut putin umed.Scuzati lungimea postului.Caut si un coleg mai rebdator pt o scanare amanuntita in Timisoara sau Lugoj,eu locuiesc la jumatatea distantei.O seara buna. 

Link to post
Share on other sites

DAr o diagnoza ai facut sa vezi daca e vreo problema?

Martorii EPC si motor se aprind la punerea contactului ?

Link to post
Share on other sites

Buna.Nu am avut unde sa fac o diagnoza profii,pe unde am fost numai grabiti iar martorii se aprind toti cind pun contactul dupa care se sting,as zice ca sunt ok,mai putin Esp care lucreaza dupa o logica numai de el stiuta.Cind aprins cind stins.Dupa o repriza de autostrada 130+ sta stins 2-3zile.Azi am scos furtunul de pe supapa mare de pe canistra si nu mai clantane asa tare distributia/tachetii si scade turatia si merge neregulat.O sa incerc sa conectez furtunul care vine de la rezervor sa vad ce face dar pe saptamina viitoare.Stiti cumva daca pot pune cauciucuri de 215/55/16 pe spate fara modificari(am jante de tabla originale pe R16) cu cauciucuri de 205/55 ?   


Buna.Nu am avut unde sa fac o diagnoza profii,pe unde am fost numai grabiti iar martorii se aprind toti cind pun contactul dupa care se sting,as zice ca sunt ok,mai putin Esp care lucreaza dupa o logica numai de el stiuta.Cind aprins cind stins.Dupa o repriza de autostrada 130+ sta stins 2-3zile.Azi am scos furtunul de pe supapa mare de pe canistra si nu mai clantane asa tare distributia/tachetii si scade turatia si merge neregulat.O sa incerc sa conectez furtunul care vine de la rezervor sa vad ce face dar pe saptamina viitoare.Stiti cumva daca pot pune cauciucuri de 215/55/16 pe spate fara modificari(am jante de tabla originale pe R16) cu cauciucuri de 205/55 ?   


Buna.Nu am avut unde sa fac o diagnoza profii,pe unde am fost numai grabiti iar martorii se aprind toti cind pun contactul dupa care se sting,as zice ca sunt ok,mai putin Esp care lucreaza dupa o logica numai de el stiuta.Cind aprins cind stins.Dupa o repriza de autostrada 130+ sta stins 2-3zile.Azi am scos furtunul de pe supapa mare de pe canistra si nu mai clantane asa tare distributia/tachetii si scade turatia si merge neregulat.O sa incerc sa conectez furtunul care vine de la rezervor sa vad ce face dar pe saptamina viitoare.Stiti cumva daca pot pune cauciucuri de 215/55/16 pe spate fara modificari(am jante de tabla originale pe R16) cu cauciucuri de 205/55 ?   


Imi cer scuze nu ma prea descurc cu tehnica,rog un moderator sa remedieze problema.A iesit de trei ori dublu.O seara buna.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Salutari...detin un golf 3 1.6 abu si am o problema care ma cam chinuie. Astazi am pornit masina si deodata a inceput sa fluctueze relantiul..mult fum negru si se oprea. Am verificat bujiile si una nu functiona. Am schimbat o si dupa imi statea turata la 1000...am schombat supapa de la canistra carbon si tot asa. Mentionez ca daca obturez furtunasil ala merge perfect masina...se poate anula canistra carbon?

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Salutare de ceva timp ma chinui cu eroare la EVAP intermitent flow la un passat 1.6 ALZ! Am inteles ca este canistra si este si supapa/electrovalva canistrei de carbon! Eu din ce am inteles am aceasta supapa pe filtru de aer dar canistra nu stiu unde-i! La eroarea mea sa fie supapa sau canistra? Exista test in output pentru EVAP? Ce testeaza, supapa sau canistra? Eu ar trebui sa aud tacanit la aceasta supapa? Am dato jos si cand suflu de la canistra spre admisie, nu trece aer dar cand suflu invers trece! Sa fie duasa sau e buna?

Link to post
Share on other sites

Pai tocmai ce am venit de la masina unde am inlocuit supapa cu alta, si la fel, problema persista chiar si dupa ce sterg erorile! Am reusit sa-mi iau laptopul si sa pun vag com si sa dau test din output si spre surprinderea mea amandoua fac click cand au testul On! Am pus gura si am tras aer pe furtunul care vine de la canistra si pot sa zic ca trag aer sau gaze foarte usor! Adica fara sa intampin vreo dificultate! Ce ar putea fi? Ce parere aveti?

Link to post
Share on other sites

Era bine dacă puneai şi codul de eroare.

Presupun că este asta

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16825/P0441/001089

Prima dată ar trebui să verifici etanşeitatea conductelor care merg la canistră spre rezervor/corp clapeta să nu fie crăpate/înfundate.

Ca să-ţi faci idee citeşte documentaţia ataşată

ALZ-functionare EVAP.pdfALZ-compunere EVAP.pdfALZ-verificare EVAP.pdf

Link to post
Share on other sites
  • 11 months later...

Pe producator stiti pe undeva furtunasul cirpit din poze ? Am inteles din urma ca original are codul-1j0201160D,ms celor care au postat info/poze.Supapele se simt ca ticaie daca le ating dar nu le aud.

Imag003.jpg

Imag009.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 9 months later...

Posibil ca aceasta canistra sa impiedice si pornirea la rece?La mine porneste doar la a treia cheie,de parca n-ar avea benzina.Am avut motorina peste benzina,am schimbat bujiile,curatat clapeta acceleratie,schimbat filtrul benzina,facut plin cu OMV 100.In rest merge foarte bine,dar pornirea la rece e greoaie,apoi porneste toata ziua,si daca pornesc clima apoi accelerez ,moare motorul,la relanti sta si cu clima aprinsa.

Mai mentionez ca pompa de benzina acum se aude foarte tare,un tiuit foarte puternic,peste sunetul motorului,se aude la fel si afara si inauntru.

Edited by DANIM
Link to post
Share on other sites

Scos toata benzina,scos pompa,si curatat tot rezervorul prin gaura aia,puteam sa schimb juma de masina si nu-mi dadeam seama,mai ramane sa vad faza cu opritul motorului cand merge clima.Poate schimb si lambda.

Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...

Salut,Am si eu o problema , dupa o schimbare de ambreiaj mi-am luat frumos masina din service iar obs ca la relanti dupa ce se incalzeste sta turata in apox 1000 , am facut o scanare mi-a rezultat codul p0507 turatie prea mare la relanti iar cand m-am uitat sa readaptez clapeta am obs ca furtunul de la canistra de carbon e scos si pe acolo se aude cum trage aer , ca in aspirator iar daca il bag la loc moare motorul  ceva e ciudat  am verificat canistra e ok,m inlocuito am verificat cu alta claptea la fel, sensor turatie ...are cineva idee de la ce poate fi ? in momentul de fata merg fara canistra bagata in spate la clapeta , in afara de turat e deranjant sunetul de aspirator scos de clapeta pe la furtunul care vine din canistra  , careva ceva opinii , idei fara sa schimb jumate de masina ? vw bora motor 1.4 AXP 16V

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri