Jump to content

Canistra Carbon Nu Functioneaza


Recommended Posts

Nu se intampla nimic cu motorul; este posibil (doar)sa te alegi cu o eroare in ECU si sa se aprinda martorul pentru evacuare.

Se poate sa imi fi aprarut erorile astea de la furtunul ce iasa din canistra (1J0 201 160 D) si care trece prin spatele vasului de expansiune? A fost crapat fiindca "s-a copt" de caldura. Sa fi tras "aer flas" pe acolo si deaia sa fi aparut eroarea? L-am taiat mai scurt, incalzit la bricheta si pus la loc pana iau unul nou. Am sters erorile si dupaceea nu au mai aparut, dar trebuie sa scanez din nou sa vad daca a aparut ceva intre timp. Din cate am mai citit aceste 2 erori sunt cumva legate una de cealalta? Nu am simit nici o diferenta (de putere sau relantiu care sa fluctueze) in comportamentul masni.

Address 01: Engine Labels: 06A-906-018-AGU.lbl

Part No: 06A 906 018 CG

Component: 1.8L R4/5VT MOTR HS D02

Coding: 04000

Shop #: WSC 00046

2 Faults Found:

00561 - Mixture Adaptation

14-10 - Adaptation Limit (Add) Exceeded - Intermittent

16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit

P0130 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

Edited by volnick1986
Link to post
Share on other sites
  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • xxnelu

    6

  • Al Bundy

    5

  • alexanderdj

    4

  • LiviuMihai

    3

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Se poate sa imi fi aprarut erorile astea de la furtunul ce iasa din canistra (1J0 201 160 D) si care trece prin spatele vasului de expansiune? A fost crapat fiindca "s-a copt" de caldura. Sa fi tras "

El are unul din codurile astea 4 de motor ;ATN, AUS, AZD, BCB . Toate au ca echipare canistra postata de mine.La mine cand am adus masina din De ..supapa era roasa de un soricel..se vedeau urmele de

Mecanicul lui peste prajit ti-a inversat futunele de aer....cauta un coleg cu motorizare ca a ta si vezi cum are el furtunasele montate si corecteaza-le la tine pe masina! Sau...la reprezentanta.

Posted Images

Oare cele 2 erori au legatura intre ele? Este posibil ca 00561 - Mixture Adaptation sa fi cauzat 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit?

La eroarea 00561 - Mixture Adaptation am gasit in Autodata 3.18 urmatoarele posibile cauze:

post-37459-1283982385_thumb.jpg

Edited by volnick1986
Link to post
Share on other sites

Cred ca ai gasit singur raspunsul...mai ales daca, dupa "repararea" furtunului cu pricina, erorile nu au mai aparut.

Link to post
Share on other sites

Cu erorile nu ma pot pronunta inca deoarece nu am mai scanat-o de cand le-am sters. Defapt le-am sters atunci, i-am dat o cheie, a mers 1 minut, am oprit motorul si am scanat din nou si nu au mai aparut. Nu cred ca e relavanta o scanare noua in asa timp scurt dupa ce au fost sterse... Sunt foarte curios daca o sa mai apara fiindca de atunci am facut aproape 1000 km.

Nu dauneaza cu nimic motorului daca acel furtunas nu este etans si "sufla" putin?

Edited by volnick1986
Link to post
Share on other sites

Am si eu o intrebare. Legat de umplerea rezervorului "full full" cum se descrie in threadu asta. Asta eu inteleg ca tot retragi pompa, care tot intrerupe, pana probabil si vezi benzina. Intrebrea este daca faci plinul si cand s-a intrerupt prima data pompa de benzina te opresti e ok pt canistra de carbon?

Link to post
Share on other sites

Nu am inteles mai nimic din ce ai scris/intrebat :blink: .

Vezi mai jos...poate te lamuresti.

post-3949-1284737372_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 7 months later...

am si eu o intrebare?

si mie imi tot intrerupe la relanti (golf 4 1.4 16v axp)dar in rest merge ok masina mia aparut de doua ori eroarea 17573,intrebarea este tot de la canistra se trage oare?

ca altceva nu am gasit,turatia este de 720 rpm si urca pana la 760 rpm ,mai mult nu

am curatat tot, am verificat tot,sonda lambda,compresie motor, curatat clapeta,buji ok,etc singura chestie este ca nu se aude de la canistra nici un ticait nici o data si daca il turez la 6500 rpm,nu mai stiu ce sa fac,pls help :)

scuze daca nu sunt la topicul care trebuie

Address 01: Engine

Control Module Part Number: 036 997 032 K

Component and/or Version: ME7.5.10 7985

Software Coding: 00031

Work Shop Code: WSC 04370

1 Fault Found:

17573 - Long Term Fuel Trim Additive Air; Bank 1; Range 1: System too Rich

P1165 - 35-00 - -

Readiness: 0000 0001

multumesc anticipat

Edited by DKODEVL
Link to post
Share on other sites

salut, o mica intrebare va rog, electrovalva canistrei cu vapori cand tacane? dupa ce e motorul cald,tot timpul? cam cu ce frecventa? se simte daca tin mana pe ea? ca nu aud prea bine :(

Link to post
Share on other sites
zebrocksky

dupa ce se incalzeste tacane cu intermitente(tacane 1 minute-se opreste-iar tacane).Se simte SENSIBIL,adica nu dardaie canistra :) .Tacanitul e unul ascutit si foarte rapid.Numai bine!

PS:se aude din spatele farurlui drept,de unde intra-ies 2 furtunele.

Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...

Salutare colegi!

Golfuletul meu are si el probleme , cred eu tot de la canistra de benzina.Dupa ce am vizitat un servis pentru schimbarea garniturii de chiulasa, am observat ca in zilele calduroase , cand deschideam busonul de la combustibil, iesea o cantitate foarte mare de aer.Presiunea era foarte mare si sarea si combustibil.Am schimbat busonul, am crezut ca el e de vina, degeaba.L-am lasat strans slab dar am gasit aripa plina de benzina.Presiunea este atat de mare ca deformeaza si rezervorul, se aude cum trosneste atunci cand se decomprima.

A mai patit cineva ceva de genul acesta? Ce pot verifica, canistra sau valvele, si cum o pot face?Vlvele nu stiu unde sunt pozitionate.

Multumesc anticipat.

Masina este un Golf 4 1.8 20v 125 cai Motor AGN. an fabricatie 1999

Link to post
Share on other sites

Salut

Poate te ajuta schema din atasament. Verifica si furtunele care intra/ ies in/din canistra de carbon.

post-12725-0-82808100-1317813877_thumb.j

Link to post
Share on other sites

Ai poza cu canistra .De vina in cazut tau banuiesc ca e supapa 1J0201160D(piesa 6 in jur de 13 euro pe original).Mai intai de toate desfa supapa respectiva din conducta de benzina..vapori care duce spre rezervor.Ai grija ca e mufa clips si trebuie apasata siguranta sa iasa.Rolul supapei respective este de a prelua vaporii de benzina din rezervor si de a introduce acesti vapori in circuitul de admisie.Ai o poza cu mufa care iti vine acolo...este exact mufa originala de la canistra de carbon dar lipseste furtunul randalinat.Scoate mufa respectiva si mergi asa cu masina..imi spui daca mai face presiune.Preventiv sufla si pe conducta in care iti intra aceest racord supapa..sa nu cumva sa fie infundata sau opturata pe parcursul ei.

post-64586-0-99043400-1317817039_thumb.j

post-64586-0-12264200-1317817100_thumb.g

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

salutare!

v-as ruga daca e posibil, poate cineva un DIY cu desfacutul cansitrei asteia si ce trebuie curatat, cum, cu ce si cum se verifica fiecare lucru in parte?Nu va suparati insa am inteles ce e si cum e, isna nu inteleg cum sa desfac si sa curat si sa verific functionalitatea canistrei asteia

am pus pe vag com si mie mi-a dat tot EVAP

multumesc mult

Link to post
Share on other sites

nu ai ce curata la ea.Pur si simplu in interiorul ei gasesti o sita in rest mai nimic.Nu se schimba nu se uzeaza..doar in caz de accident cu deteliorarea ei.Ai poza postata de mine,ai si cele 2 suruburi de care e prinsa canistra de caroserie.Poti sufla pe supapa respectiva..aerul trebuie sa circule doar intr-un singur sens.

Link to post
Share on other sites

PAi depinde de codul motor, sunt canistre care au supapa pe ea, si atunci trebuie scoasa si vazut daca este inchisa (sufli pe ea si nu trebuie sa poti sufla ).

la cele care e pe furtun, la fel se verifica.

Link to post
Share on other sites

El are unul din codurile astea 4 de motor ;ATN, AUS, AZD, BCB . Toate au ca echipare canistra postata de mine.La mine cand am adus masina din De ..supapa era roasa de un soricel..se vedeau urmele de la dinti :lol: ..facea si un zgomot ciudat..parca gemeaaaaa de durere.Am schimbat racordul cu supapa si sa rezolvat treaba.

Link to post
Share on other sites

Offf mare problema.Am verificat canistra de carbon , se aude tacanitul metalic.Azi am constatat ca in momentul in care este motorul pornit si scot busonul de la rezervor.....iese benzina buluc.Ca si cum ai apasa pe o sticla de apa plina.Am deconectat mufa de la supapa electronica{SAGEATA ROSIE], am deconectat furtunul de la supapa simpla[sAGEATA ALBA}.Nicio schimbare.Apoi am scos furtunul de la supapa electrica{SAGEATA GALBENA} si motorul a inceput sa mearga intrerupt si sa trepideze.Nu inteleg ce cauta benzina tocmai acolo sus, in conditiile in care aveam maxim 10 -15 litri in rezervor.Am remarcat ca garnitura de la imbinarea valvei elctronice cu canistra este uzata si rupta, dar nu cred ca fie asta problema.Am inteles ca ar mai fi niste supapa pe la rezervor si sub aripa spate, dar nu stiu cum sa ajung la ele si daca pot fi luate in calcul in problema de fata.

In momentul de fata cred ca am consum dublu, aproape ca las dara de combustibil pe asfalt, deci pana la rezolvarea problemei masina va stationa.

post-31543-0-86027400-1318770828_thumb.j

Edited by pumapeople
Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...

Se poate aprinde martorul check engine in bord daca canistra de carbon nu functioneaza cum trebuie ?

Link to post
Share on other sites

Salutare.

Cand ar trebui sa se auda tacanitul la aceasta canistra? Ca la mine nu se aude niciodata si nici erori legate de ea nu am.

ms

Link to post
Share on other sites

de obicei dupa o repriza de turatii mari, ar trebui sa se faca vapori si sa inceapa sa-si faca treaba canistra

Link to post
Share on other sites
alexanderdj

Poate nu ai sesizat tu sunetul. Ai localizat canistra in compartimentul motor?

Cum zicea si colegul mai sus, dupa putin "jar', aceasta incepe sa functioneze incercand sa recupereze vaporii de benzina. E ciudat totusi, la mine de multe ori se aude si cand merge 2 minute la ralanti acum ca a dat caldura...

Edited by alexanderdj
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri