Jump to content

Canistra Carbon Nu Functioneaza


AliZ
 Share

Postare recomandată

Da, stiu care este. Si ieri am ascultat dupa un drum mai lung si nu scoate niciun sunet:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. Am gasit acest furtun crapat la ambele capete! Afecteaza cu ceva proprietatile de functionare a motorului! E posibil sa aiba fluctuatii de turatie la relantii?

Si unde gasesc sa-l schimb???

post-62875-0-32384200-1336382214_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexanderdj

Partea naspa e ca pe furtunul ala circula benzina, deci ti-as recomanda sa nu mai mergi cu masina si sa nu dai de vreo belea. Daca incepe sa scape benzina pe-acolo nu stii ce se poate intampla mai departe. Trebuie sa aiba un cod pe el pe undeva si-l comanzi de la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da circula o tona de benzina pe acolo, hai sa fim seriosi sunt doar vapori pe care canistra ii condenseaza se poate merge cu masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexanderdj

Da, ii condenseaza si pentru ca pe-acolo e returul unde a aratat el, deja e lichida. Si daca se aprinde, ce faci atunci? Eu zic ca better safe than sorry!

Modificat de alexanderdj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bine! acum l-am schimbat cu unul mai sanatos decat ala! dar nu pot sa-mi dau seama daca canistra merge sau nu, nu aud nici un ticait sau ceva!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexanderdj

da-i putin jar si apoi trage pe dreapta si asculta sub capota simfonia. Suna ca scanteia aia cand aprinzi aragazul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
FlorentinPavel

Senzorul de pe canistra respectiva se poate inlocui separat sau vine cu tot cu canistra ? Daca vine separat stie cineva cam cat sa coste ?

Eu am curatat clapeta de acceleratie si dupa adaptarea clapetei turometrul cadea pur si simplu, mai ca dadea in nas, la scanare a iesit defect senzorul de pe canistra cu carbon.

Dupa o zi, ca prin minune a inceput sa functioneze, acum nu mai da in nas deloc si senzorul se aude tacanind.

Care sa fi fost cauza ?

Eu banuiesc un contact imperfect la clapeta de acceleratie, in sensul ca mufa clapetei permitea partial curentului sa circule , fara sa intrerupa total, dupa care in functionare si-a dat drumul. E posibil ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut, acele capace pe unde vin si pleaca furtune in cap la canistra carbon trebuie sa fie etans prinse de corpul canistrei ? 

La mine se aude tzacanitu dar imi joaca foarte rau relantiul din cauza canistrei. Am pus mana pe capetele de la canistra si nu sunt etans si ies foarte usor din carpul canistrei. OARE ASA AR TREBUII SA FIE PRINSE ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

am si eu o prolema cu canistra de carbon nu mai functioneaza valvele de pe ea imi oscila relantiul pana la 2000 scadea la 700 am anulat canistra am bagat furtunul pe direct si nu mai oscileaza dar problema care o aveam si inainte sa anulez canistra porneste la a 3 cheie dimineata si dupa ce porneste ineaca cam 2-3 minute si pe urma merge norma daca pornesc direct pe gaz masina porneste normal si nu ineaca ma puteti ajuta ? golf 4 1,4 16 v motor AHW din 2000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Buna seara.Foarte utile informatii am gasit pe aici si multa stima celor care cunosc si ajuta.Citind una alta pe aici mi-am dat seama ca nu am auzit niciodata tacanitul canistrei,masina o am de un an si sunt atent la zgomote.Am schimbat doar distributia+filtre si curatat clapeta+egr si adaptare cu tester,am vrut o verificare amanuntita cu testerul dar era grabit si am primit-Totul este OK.Problema ar fi cam asa-cautind dupa conducta de la stropitoare spate ca sa o repar am vazut ca iese din lonjeron un furtun mai gros cam 10-12cm(sub canistra)nu stiam ce e cu el,am suflat pe el si se aude in spate ca si cum s-ar umfla ceva-citind aici am dedus-banuiesc ca ar fi legatura canistrei cu rezervorul.E vreo problema daca merg asa?Am facut cam 8000 de km cu masina in 8-luni mers normal dar pe autostrada o mai calc.Consum am facut cu metoda plinul-dupa 105 km exterior a intrat 6 litrii,eram 2 adulti grei +2copii+bagaje(plecam in concediu).Caut si un ulei sa schimb castrolul magnatec 5w-40 ca am bagat 5,6 litrii cu totul in 8000 de km de la schimb,pierderi nu am decit sub filtru am vazut putin umed.Scuzati lungimea postului.Caut si un coleg mai rebdator pt o scanare amanuntita in Timisoara sau Lugoj,eu locuiesc la jumatatea distantei.O seara buna. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAr o diagnoza ai facut sa vezi daca e vreo problema?

Martorii EPC si motor se aprind la punerea contactului ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna.Nu am avut unde sa fac o diagnoza profii,pe unde am fost numai grabiti iar martorii se aprind toti cind pun contactul dupa care se sting,as zice ca sunt ok,mai putin Esp care lucreaza dupa o logica numai de el stiuta.Cind aprins cind stins.Dupa o repriza de autostrada 130+ sta stins 2-3zile.Azi am scos furtunul de pe supapa mare de pe canistra si nu mai clantane asa tare distributia/tachetii si scade turatia si merge neregulat.O sa incerc sa conectez furtunul care vine de la rezervor sa vad ce face dar pe saptamina viitoare.Stiti cumva daca pot pune cauciucuri de 215/55/16 pe spate fara modificari(am jante de tabla originale pe R16) cu cauciucuri de 205/55 ?   


Buna.Nu am avut unde sa fac o diagnoza profii,pe unde am fost numai grabiti iar martorii se aprind toti cind pun contactul dupa care se sting,as zice ca sunt ok,mai putin Esp care lucreaza dupa o logica numai de el stiuta.Cind aprins cind stins.Dupa o repriza de autostrada 130+ sta stins 2-3zile.Azi am scos furtunul de pe supapa mare de pe canistra si nu mai clantane asa tare distributia/tachetii si scade turatia si merge neregulat.O sa incerc sa conectez furtunul care vine de la rezervor sa vad ce face dar pe saptamina viitoare.Stiti cumva daca pot pune cauciucuri de 215/55/16 pe spate fara modificari(am jante de tabla originale pe R16) cu cauciucuri de 205/55 ?   


Buna.Nu am avut unde sa fac o diagnoza profii,pe unde am fost numai grabiti iar martorii se aprind toti cind pun contactul dupa care se sting,as zice ca sunt ok,mai putin Esp care lucreaza dupa o logica numai de el stiuta.Cind aprins cind stins.Dupa o repriza de autostrada 130+ sta stins 2-3zile.Azi am scos furtunul de pe supapa mare de pe canistra si nu mai clantane asa tare distributia/tachetii si scade turatia si merge neregulat.O sa incerc sa conectez furtunul care vine de la rezervor sa vad ce face dar pe saptamina viitoare.Stiti cumva daca pot pune cauciucuri de 215/55/16 pe spate fara modificari(am jante de tabla originale pe R16) cu cauciucuri de 205/55 ?   


Imi cer scuze nu ma prea descurc cu tehnica,rog un moderator sa remedieze problema.A iesit de trei ori dublu.O seara buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutari...detin un golf 3 1.6 abu si am o problema care ma cam chinuie. Astazi am pornit masina si deodata a inceput sa fluctueze relantiul..mult fum negru si se oprea. Am verificat bujiile si una nu functiona. Am schimbat o si dupa imi statea turata la 1000...am schombat supapa de la canistra carbon si tot asa. Mentionez ca daca obturez furtunasil ala merge perfect masina...se poate anula canistra carbon?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare de ceva timp ma chinui cu eroare la EVAP intermitent flow la un passat 1.6 ALZ! Am inteles ca este canistra si este si supapa/electrovalva canistrei de carbon! Eu din ce am inteles am aceasta supapa pe filtru de aer dar canistra nu stiu unde-i! La eroarea mea sa fie supapa sau canistra? Exista test in output pentru EVAP? Ce testeaza, supapa sau canistra? Eu ar trebui sa aud tacanit la aceasta supapa? Am dato jos si cand suflu de la canistra spre admisie, nu trece aer dar cand suflu invers trece! Sa fie duasa sau e buna?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tocmai ce am venit de la masina unde am inlocuit supapa cu alta, si la fel, problema persista chiar si dupa ce sterg erorile! Am reusit sa-mi iau laptopul si sa pun vag com si sa dau test din output si spre surprinderea mea amandoua fac click cand au testul On! Am pus gura si am tras aer pe furtunul care vine de la canistra si pot sa zic ca trag aer sau gaze foarte usor! Adica fara sa intampin vreo dificultate! Ce ar putea fi? Ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era bine dacă puneai şi codul de eroare.

Presupun că este asta

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16825/P0441/001089

Prima dată ar trebui să verifici etanşeitatea conductelor care merg la canistră spre rezervor/corp clapeta să nu fie crăpate/înfundate.

Ca să-ţi faci idee citeşte documentaţia ataşată

ALZ-functionare EVAP.pdfALZ-compunere EVAP.pdfALZ-verificare EVAP.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, asta urmeaza sa fac, verificarea etansietatii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Pe producator stiti pe undeva furtunasul cirpit din poze ? Am inteles din urma ca original are codul-1j0201160D,ms celor care au postat info/poze.Supapele se simt ca ticaie daca le ating dar nu le aud.

Imag003.jpg

Imag009.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Posibil ca aceasta canistra sa impiedice si pornirea la rece?La mine porneste doar la a treia cheie,de parca n-ar avea benzina.Am avut motorina peste benzina,am schimbat bujiile,curatat clapeta acceleratie,schimbat filtrul benzina,facut plin cu OMV 100.In rest merge foarte bine,dar pornirea la rece e greoaie,apoi porneste toata ziua,si daca pornesc clima apoi accelerez ,moare motorul,la relanti sta si cu clima aprinsa.

Mai mentionez ca pompa de benzina acum se aude foarte tare,un tiuit foarte puternic,peste sunetul motorului,se aude la fel si afara si inauntru.

Modificat de DANIM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat problema pornirii,dar trebuie sa o iei pe bajbaite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum s-a rezolvat? Poate maine intampina altcineva problemele tale...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scos toata benzina,scos pompa,si curatat tot rezervorul prin gaura aia,puteam sa schimb juma de masina si nu-mi dadeam seama,mai ramane sa vad faza cu opritul motorului cand merge clima.Poate schimb si lambda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut,Am si eu o problema , dupa o schimbare de ambreiaj mi-am luat frumos masina din service iar obs ca la relanti dupa ce se incalzeste sta turata in apox 1000 , am facut o scanare mi-a rezultat codul p0507 turatie prea mare la relanti iar cand m-am uitat sa readaptez clapeta am obs ca furtunul de la canistra de carbon e scos si pe acolo se aude cum trage aer , ca in aspirator iar daca il bag la loc moare motorul  ceva e ciudat  am verificat canistra e ok,m inlocuito am verificat cu alta claptea la fel, sensor turatie ...are cineva idee de la ce poate fi ? in momentul de fata merg fara canistra bagata in spate la clapeta , in afara de turat e deranjant sunetul de aspirator scos de clapeta pe la furtunul care vine din canistra  , careva ceva opinii , idei fara sa schimb jumate de masina ? vw bora motor 1.4 AXP 16V

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!