Jump to content

Probleme Pornire


supras_clan
 Share

Postare recomandată

Incearca sa o pornesti cu mufa de la senzorul de temperatura si de la lambda scoase pe rand si vezi cum porneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apuca-te de verificat tot ce tine de aprindere si de circuitul de combustibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Xstrezz, tind să cred că din rotor e problema ta , dacă zici că e mâncat la colturi. Aceeasi problema am avut-o cu pornirea, pornea dupa circa 30 min.Lamela rotorului a fost mancata si nu făcea contact. Pornea la a 3 a cheie, foarte greu. Baftă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se schimba rotorul acela?? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tragi de el dar nu brusc.Tragi spre tine si dai stanga-dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok! Multumesc mult! o sa incerc diseara... si cel nou se apasa  in locul celui vechi? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.O sa vezi ca are un fel forma pe care se baga , deci nu ai cum sa gresesti cand il pui.

 

 

Baieti eu am pornirea cam lunga.De la ce sa fie?Fisele sunt noi (Bosch) , bobina de inductie este noua (Meat&Doria nu ma intrebati de ce ca e poveste lunga) , pipa am schimbat-o in toamna (Beru) , doar capacul de la delcou are vreo 2 ani (firma no name).Am observat ca pornirea e lunga de cand am schimbat bobina.Am fost la diagnosticare si curentul care circula prin fise , bobina etc. e in regula.Cauze ar fi multiple , dar totul s-a intamplat dupa ce am schimbat bobina.Desi e firma no name , isi face treaba bine dand curent in parametri normali.

Modificat de danutzZeu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare. Am si eu niste probleme la pornire, cand si cand si nu prea stiu la ce sa ma mai uit. Pana acum cateva saptamani pornea la prima cheie fara probleme indiferent de temperatura exterioara sau temperatura motorului (in afara de un episod singular petrecut in urma cu mai bine de jumatate de an cand a cedat bobina de inductie). Acum vreo 3 saptamani n-a vrut sa mai plece dupa o pauza de cateva zile. Dupa ceva cautari am gasit flansa de sub corpul clapetei de ecceleratie rupta. Am schimbat-o si motorul a pornit cu greu. Mecanicul a zis a fost inecat si de aia a luat-o greu. Insa nici dupa aia nu a mers bine. In ziua cu schimbatul flansei a mers greu si m-a lasat de cateva ori in intersectie cu pornire grea dupa. Pe seara si-a dat drumul si nu a mai facut figuri. Mecanicul a zis ca din cauza ca a fost inecata s-au memorat ceva erori sau poate au fost ceva senzori scaldati in benzina care nu au mai functionat corect o vreme. Dupa faza asta nu am mai avut probleme 2 saptamani. Luni dimineata, din nou dupa o pauza de 1 zi sau 2 nu mai stiu iar nu a vrut sa plece. N-am avut timp de dimineata sa ma uit mai atent care ar fi problema, insa seara cand m-am intors acasa am verificat scanteia si functionarea pompei de benzina si cand am dat la cheie a luat-o, deci fara sa-i fi gasit vreun defect. Am fost cu ea din nou la mecanic, a pus calculatorul pe ea si a gasit eroarea 00515, dar care am inteles ca nu e relevanta cu motorul oprit. Mecanicul mi-a zis sa nu fie de la senzorul de temperatura a motorului si i-a scos mufa de pe el, dar nu mi s-a parut ca s-a schimbat ceva in mersul motorului. Acasa eu am luat senzorul la masurat si nu pare sa se abata de la graficul care apare in manual, asa ca am pus mufa la loc pe senzor. Dar tot uitandu-ma pe la motor am descoperit un furtun spart. de fapt e indoit si strangulat si la indoitura s-a spart. Este vorba de furtunul care vine de la rezervorul cu carbon activ care colecteaza vaporii de benzina din rezervor. Poate asta sa faca figuri la pornire? Ma gandesc ca poate sa traga aer fals pe acolo, dar totusi furtunul e subtire si nu prea ar trebui sa conteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu problema care am avut-o adica:

-cateodata nu vroia sa porneasca,sau mergeam undeva,lasam masina acolo iar cand vroiam sa plec,nu pornea.Daca o mai lasam ceva timp atunci pornea

-am mai patit si dimineata sa porneasca la a 2-3 a cheie

-cateodata,dar foarte rar,in timpul mersului dadea in nas pentru o fractiune de secunda si cadea turometrul.

 

Defectul a fost la senzorul hall.Atunci cand nu va porneste masina cand vrea ea,verificati scanteia si benzina.

Cand senzorul hall este stricat,nu veti avea nici scanteie nici benzina,benzina va veni doar cand se amorseaza pompa,insa cand se da la automat nu mai vine.

 

Cum am testat:

-Cand masina nu vroia sa porneasca si am observat ca nu am nici benzina nici scanteie,am testat senzorul hall.mufa de la senzor are 3 pini,cel de la mijloc este de semnal spre calculator,am pus un firicel pe pinul din mijloc si am facut contact de cateva ori pe masa(contactul pus bineinteles) si in momentul ala dadea scanteie si se auzea injectorul..iar cu mufa pusa nu misca nimic.

 

L-am schimbat si de atunci nu mai am probleme.

 

1.6 ABU

Modificat de XtreZz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut,

Am si eu o problema posed un golf 3 1.8 benzina si azi dimineata nu a mai vrut sa porneasca precizez ca baterie am motorul invarte dar nu mi se aprind beculetele din bord am verificar sigurantele ai sunt ok deci ce poate fi?....[emoji27] [emoji27] [emoji27]

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am gasit problema mea acolo....?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Partea electrica a contactului defecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1,4 abd benzina 44kw, nu mai porneste, nu am scanteie, bobina este ok, si se aude un crancanit continu de la releul de benzina,pompa functioneaza, senzor hall pare a fi ok,

asta dupa ce sa pus cheia in contact si a pornit alarma, inchis deschis usa sofer pentru oprire si nimic,

alt sintom "cred" led-ul alarmei cand este activata, clipeste de 2 ori mai repede acuma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum ai verificat daca e ok bobina? unde nu ai scanteie? pe fisa centrala? pe fisele de la bujii? releul pompei de benzina nu trebuie sa "crancane" acesta cupleaza cand pui contactul (se aude un clic si pompa cum amorseaza) iar dupa 1-2 secunde decupleaza (alt clic pompa se opreste) cand actionezi demarorul releul cupleaza din nou (al 3-ea clic pompa porneste) si nu mai decupleaza pana opresti motorul.

Modificat de omu_negru84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua , am aceeasi problema cu pornirea la Golf 3 , motor 1,4 benzina ! Nu am scanteie la fisa centrala , iar din verificarile mele problema pare sa fie lipsa alimentarii la senzorul hall ! Deci pe mufa ce vine la senzorul hall nu am tensiune deloc . Ce ar trebui sa mai verific ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiti cumva ce legatura are pornirea cu statul in soare sau nu?Daca o parchez la umbra porneste bine, daca o las la soare porneste mai lung.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa parerea Mea nua re Nici O legatura Statu la Soare sau la umbra.Ce poate influenta Pornire este doar Antotimpurile Adica Iarna Sau Vara... Daca gresesc sa ma corecteze Cineva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ovidiu Costin

Salut,

 

Eu am avut o problema asemanatoare cu Golful meu, si a inceput in acelasi fel. Mai exact mi s-a stricat termostatul si din acest motiv calculatorul primea informatie ca motorul este supraincalzit si nu mai dadea scanteie, inecand motorul. Este posibil si in cazul tau sa fie un semn ca e pe cale sa cedeze termostatul.

 

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai chiar daca scoti termostatul de tot si pornesti masina peste cateva ore indiferent ca e la umbra sau la soare, nu cred ca are vreo influenta.Practic termostatul e un fel de dop care iti blocheaza apa sa circule.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ovidiu Costin

Termostatul trimite si informatie la calculator legata de temperatura motorului, daca e defect poate cauza probleme. In cazul meu, aceasta a fost solutia si explicatia. 

Modificat de Ovidiu Costin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ovidiu Costin, confunzi termostatul

post-75634-0-92342900-1435217916_thumb.j

cu senzorul de temperatura apa

post-75634-0-57862100-1435217956_thumb.j

 

Termostatul nu trimite nici o informatie la ECU, e o piesa mecanica care se deschide cand lichidul de racire ajunge la o anumita temperatura si da drumul lichidului in radiator.

Modificat de SethBv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Am un Golf 3 1.9 D din '95 si am probleme cu pornirea datorita senzorului (de presiune cred ca ii zice) de pe pompa de injectie. Mi s-a dezlipit unul din cele 2 fire de pe el (nu are papuci sau mufa, firele pornesc direct din senzor) si datorita senzorului cand este mai rece afara trebuie sa omor electromotoru ca sa porneasca. Am incercat sa il caut la dezmembrari dar nu am reusit sa il gasesc separat (omu mi-a zis ca vine cu pompa si cerea 400 RON), iar la un magazin de piese mi-a cerut in jur de 900 RON pe un senzor nou original de Bosch  :dry: . L-am lipit odata cu pistolu si a mers o perioada dar s-a dezlipit din nou si nu vreau sa trebuiasca sa il lipesc odata la 2 luni... Imi puteti oferi si mie alta varianta la problema mea, alt tip de senzor, sau alta metoda de legat firele de el?

 

Multumesc!

Modificat de Nesto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Șal am și eu o prob cu pornire la un golf 3 1,4 aex pornește ff greu la a 7 a cheie , mă poate ajuta face ca și cum nu ar arunca destul bendixu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!