Jump to content

Probleme Pornire


supras_clan
 Share

Postare recomandată

se poate schimba doar senzorul? am inteles k daca se buleste acel senzor nu poti sa il schimbi,decat sa schimbi delcoul cu totul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cam ciudata. De vreo doua saptamani porneste cam greu golfanul.. dau la cheie cam de doua ori si porneste doar daca dau pedale si il tin putin peste 3000rpm. initial am crezut ca am remediat problema alimentand cu mai multa benzina si isi mai revenise putin (ma gandeam ca poate pompa aduna mizerie de pe fundul rezervorului), dupa cateva zile iar a inceput sa faca figuri si in dimineata asta am zis sa verific bujiile(noi, BERU, au cam 200km).. Cu motorul pornit, cam pe la 800-850rpm, am inceput sa scot cate o fisa sa vad daca scad turatile, si cand am scos bujia 2, cred(a 2-a de la cutie) in loc sa scada turatia, a crescut pana pe la 1200rpm. :/ de ce oare? precizez ca fisele cam pisca, probabil rascoapte, relantiul nu prea sta la pornire, filtru de benzina schimbat de 200km, pompa e buna, injectorul pulverizeaza,  si ca atunci cand am scos fisele 4 si 3 nu s-a schimbat nimic in turatile motorului.. daca aveti ceva sfaturi in legatura cu ce ar putea fi cauza problemei, eu astept! :)

Modificat de Gruber WH31
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul hall nu are nici o treaba cu scanteia.scanteia ti-o da bobina de inductie.eu iti zic sa-te uiti bine la bobina sa nu fie fisurata sau sa nu fie rupt cablu de masa de la motor la caroserie.senzorul cade foarte greu si el citeste pozitia pistonului si cand trebuie data scanteia pt a porni motor mai repede.dar inca odata nu el produce scanteia.uitate sa nu fie oxidati papuci de la mufa de la bobina accentueaza pe bobina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate sa fie din bobina.eu mi-am luat bobina noua si merge motoru in suturi si sta turat la 1200.cand o bobina este pe duca face ce vrea cu masina urca turatia o scade.incearca cu una de la un prieten si vezi daca se rezolva problema.dc da nu iti lua bobina noua pt ca nu sunt bune si sunt si scumpe iati una sh dar originala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@corina88 cum poti sa spui ca senzorul hall nu are nici o treaba cu scanteia,ai habar cum functioneaza aprindera?

Deci senzorul hall da impulsuri la bobina in functie de pozitia pistoanelor iar bobina mai departe ridica acel impuls la o tensiune mare si o da mai departe la delcou carte o imparte in functie de pozitia pistoanelor,deci senzoru hall face cam ce facea banala platina de la dacie.Daca senzorul hall este pe duca motorul porneste greu,smunceste,se opreste in mers,dar aceste sinptome mai pot fi date si de si de pompa de benzina,bujii,delcou,fise,deci trebuie investigat mai amanuntit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai mihai dar daca nu ai curent la bobina cine da impulsuri la senzorul hall?senzorul hall se arde greu si ala cand sa ars numai porneste masina deloc neam.poate este ceva oxidat.eu am bobina noua after market si dc o pun pe masina merge masina in suturi si ridica turatia la 1200 asta inseamna ca senzorul hall este pe duca?pun bobina originala si merge ok trage.cel mai usor este sa ziceti ca senzorul hall.poate sa fie si de flansa de la injector trage aer fals si merge masina nasol se opreste in mers.intai trebuie luat totu amanuntit apoi sa spui senzorul hall pt ca poate se duce omu si cumpara delcou si face tot la fel masina.Eu aveam aceasi problema ca Gruber VH 31 si mecanici imi spuneau ca sunt supapele dupa cilindru 3 ba ar fi senzorul hall si sa fac motoru.am terminat benzina din rezervor care era cam nasoala am schimbat filtru de benzina si am alergato putin adica schimbat la 4000 si acum merge de rupe  numai face figuri.trebuie luata babeste si dupaia sa faci schimbari majore.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai studiaza,senzorul hall da impulsuri la bobina in functie de pozitia pistoanelor.La mine ca s-a dus senzorul hal masina imi dadea suturi la accelerari bruste si se oprea in mers doar in a numite momente,in rest mergea bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai exact treaba stă cam aşa: senzorul hall trimite impulsurile la ECU. Acesta în funcţie şi de semnalele primite de la alţi senzori (de temperatură, turaţie, etc) stabileşte care este avansul scânteii, momentul şi durata injecţiei şi  dă semnal la bobină şi injectoare.

Câte ceva mai puteţi citi aici

Chestia este că acest senzor nu este obligatoriu să fie stricat de tot (situaţie în care maşina nu mai porneşte neavând un senzor pe arborele cotit de unde să ia o informaţie secundară) ci în afara parametrilor situaţie în care maşina poate porni, dar foarte greu în general şi posibil să aibă şi alte manifestări în mers.

Senzorul Hall se poate şi verifica pentru a nu-l cumpăra degeaba

02 - Sistemul de aprindere.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faine raspunsurile!  :icon_thumleft:  eu o sa incerc in continuare cu nou capac de delcou si eventual un set nou de fise, la urmatorul salariu.. :lol: si inca ceva, am observat ca sunt niste urme pe interiorul capacului, urme in plastic.. e posibil sa aiba joc rotorul delcoului? daca am zis vreo prostie, va rog sa ma scuzati.  :censur:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate aveti dreptate nu ma contrazic cu voi.si la mine mecanici mi-au spus ca este senzorul hall stricat si era bobina fisurata si cand era umezeala afara pornea greu dimineata.deasta zic sa nu acuzam din prima senzorul hall fara o investigare amanuntita pt ca senzorul ala este o gramada de bani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiecare situaţie trebuie analizată separat şi nu trebuie generalizat. La tine era destul de clară treaba, când sunt probleme legate de umezeală prima dată trebuie investigat tot ce ţine de sistemul de aprindere (în manual senzorul hall tot la sistemul de aprindere este băgat :D ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

am mai scris in legatura cu problema mea de pornire la vw golf 3, am verificat bobina, e buna nu vad pe ea nici o fisura, cand e vreme uscata e ok, porneste merge bine motorul iar cand ploua sau e mai umed nu mai porneste?  va rog spuneti mi ce sa mai fac cu ea?

va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi acolo ţi s-a spus să verifici delcoul, l-ai verificat şi pe el ?

Poţi încerca aşa: porneşti motorul şi pulverizezi apă cu un puf-puf în zonele sensibile (vezi să nu fie bobina încinsă că o să crape). Când se opreşte sau se bâlbâie ai găsit problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da , verifica sa nu ai picaturi de apa in capacul delcoului.Eu asa am avut odata si am stat pe tusa 2 zile.Apa nu uita sa o pulverizezi ca eu am turnat cu cana peste delcou si foarte rau am facut :)) .Tot cineva pe forum mi-a zis.

Modificat de danutzZeu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat delcoul si e uscat si lam si sters si tot degeaba, pe bobina nu vad fisura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pipa e in regula? (rotor) La mine mai demult mi s-a oprit pe ploàie si aveam tablita aia de pe pipa rupta si bujiile erau ude.Am mers si mi-am luat alta noua , iar bujiile le-am uscat cu o bricheta si a pornit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e in regula, ieri am pornit masina fara sa ii fac nimic, a stat 2 zile si la prima cheie a pornit, dupa ce a pornit si a mers cam 10 minute am stropit mai intai bobina apoi delcou cu ala cu pulverizator si nu sa intamplat nimic a mers normal, nu mai stiu ce are, cand e umed afara ceata sau vreme mai ploioasa nu vrea sa porneasca.  ce sa ii mai fac?

va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o idee (off topic) sa nu ai probleme la contactverifica si sigurantele!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema de prnire este doar cand e umed afara ceata, ploaie, in rest merge ok fara probleme, daca ar fi contactul ar face si alta data

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu conteaza ca bobina nu e fisurata.La mine prima bobina tot nu era fisurata dar scapa scanteie pe la fisa.

Eventual cand vezi ca e vreme aiurea , ia seara bobina in casa si dimineata pune-o si daca porneste fara probleme vei fi sigur care e cauza.

Modificat de danutzZeu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare! va cer si eu un sfat in legatura cu golful meu.Am probleme la pornire uneori.

 

Masina merge bine nu da in nas sau alte probleme...Doar ca uneori cand opresc,nu mai porneste,iar dupa aceea porneste dupa ceva timp.

Ce am observat:

-am desfacut capacul decolului si mi se pare ca sunt uzate colturile unde face contact rotorul,sunt mancate asa...ar putea sa fie cauza asta?ma gandesc ca ar da in nas si in mers sau ar fi alte probleme pe langa.

-o singura data am patit acum cateva zile pentru o fractiune de secunda s-a intrerupt motorul si a picat si acul turometrului,insa casetofonul functiona.

 

Problema asta mi se pare cea mai nasoala,sa te trezesti dintr-o data ca nu mai porneste,iar peste jumatate de ora porneste....sper sa nu fie ceva ascuns sa o lungesc asa...din cauza asta va cer niste sfaturi ce pot verifica concret in afara de capac deloc+rotor,bujii fise care le voi schimba.

 

Ce senzori pot cauza probleme la pornire? in afara de Hall.

 

Motorul este 1.6 ABU

 

Multumesc frumos.

Modificat de XtreZz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica bobina de inductie,daca ai de la cine imprumuta una sa mergi cateva zile ar fi ok,si senzorul hall ar putea face asa probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bobina de obicei face asa figuri cand e umiditate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul ar trebui sa apara pe tester daca ar fi el de vina ? inca nu am apucat sa ii fac test insa urmeaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut..am un golf 3 1.4 ABD si de o saptamana porneste foarte greu..dupa ce dau la automat 5-10 min porneste ca si cand e incecata,nu conteaza la cald sau la rece..stie cineva ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!