Jump to content

Probleme Pornire


supras_clan
 Share

Postare recomandată

Au treaba carbunii cu umezeala?
De obicei cand e umezeala vreo fisa bate la masa sau bobina de inductie mai da rateuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o problema similara la aprindere. Mai demult am rexolvat, erau fisele de la bujii de vina, dar acum nu ca unele pistoane se opresc ci toate laolalta si smuceste masina de zici ca o bate cineva. Teoretic am inteles ca poate fi bobina care da scanteie la delcou sau delcoul in sine, partea cu senzor, dar nu mai gasesc in nici un dezmembrari piese pt Golf 3. Le-au rapit extraterestii pe toate? 

Stie cineva unde mai gasesc asa ceva de cumparat?

Modificat de AlexGolfulet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baieti am si eu o problema...porneste greu dimineata, sau mai exact cand e motorul rece (si cand zic porneste greu, pun de 3 ori contactul si dau la automat vro 6-8 secunde-cazul fericit )...

anul trecut schimbat bujii NGK - noi

acu 1 saptamana - am schimbat bateria- s-a pus bosch s5 75A,

reconditionat electromotor,

schimbat senzor g62 - s-a pus nou febi..si imi da eroare pe tester :

00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)

            30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

si culmea lu masa, porneste mai rau ca inainte sa fac toate aceste schimbari..

si nici nu au fost noaptea grade cu minus..ieri erau 4.5 C si am dat la automat de m-au vazut toti sfintii..

 

citeam mai sus ca ar trebui sa schimb senzorul, insa e abia schimbat..- cel vechi era rupt, si nu mai tinea bujia.

un sfat va rog?

Modificat de FanBarcelona
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti ... am si eu o problema cu golful meu... am un fel de siguranta nu stiu exact ce e... si de fiecare data cand o pornesc mi.o arde .. si scoate mult fum.. 
Aveti vreo idee ce e aea si de ce mi.o arde..?
10834067_615350258577fnb1z.jpg

10833702_615350251910l7ait.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baieti am si eu o problema...porneste greu dimineata, sau mai exact cand e motorul rece (si cand zic porneste greu, pun de 3 ori contactul si dau la automat vro 6-8 secunde-cazul fericit )...

anul trecut schimbat bujii NGK - noi

acu 1 saptamana - am schimbat bateria- s-a pus bosch s5 75A,

reconditionat electromotor,

schimbat senzor g62 - s-a pus nou febi..si imi da eroare pe tester :

00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

si culmea lu masa, porneste mai rau ca inainte sa fac toate aceste schimbari..

si nici nu au fost noaptea grade cu minus..ieri erau 4.5 C si am dat la automat de m-au vazut toti sfintii..

citeam mai sus ca ar trebui sa schimb senzorul, insa e abia schimbat..- cel vechi era rupt, si nu mai tinea bujia.

un sfat va rog?

Din eroare cred ca ai scurt in instalatie, pe la firul sau mufa senzorului de temp. Sau sa nu fi rupt vreun fir cand ai tras de mufa.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este necesara o verificare amanuntita la electrician.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,as avea nevoie de un ajutor din partea voastra,care ma puteti lamuri cu o problema la un Golf 3 1.6 ABU...de ceva vreme mai exact acum pe iarna imi face figuri la pornire,de pornit porneste imediat nu asta e problema,dar dupa ce plec de pe loc imi scade relantiul si cu acceleratia calcata imi da sa moara motorul,de cateva ori mi-a si murit...facand o paranteza la asta(acum vreo 3 luni am avut o probl cu sonda de temperatura si am schimbat-o,si cred k nu este cea originala,e una albastra,si mi s-a parut foarte ieftina 25 lei,stiu ca sunt unele si la 80-100 ron) ieri am dus-o la cineva pe un tester si i-a dat o eroare banala as putea sa spun Camshaft Position (Hall) Sensor (G40) 00515V Senzor ax cu came....si sincer nu prea vad legatura,a mai intampinat cineva asa o problema?


Inca o chestiune....problema asta o face doar la prima plecare de pe loc dimineata... dupa daca opresc si plec peste 10-20 min....nu mai are absolut nimic...


 


Va rog dati-mi o mana de ajutor  :)


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact aceeasi problema o am de ceva timp si tot caut si ma documentez dar nimic. Eroarea aia e din cauza diagnosticarii cu mptorul oprit. Nu e nici o problema. Sincer sper sa ii dai de cap si sa imi spui si mie ce are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acolo ar fi trebuit sa fie siguranta motorului,si tot cu lita este si la mine"aceleasi simptome" inca nu am scapat de ele dar cert este de la instalatia electrica(bloc relee).


vezi daca ai aer pe furtunase! ai schimbat filtrul de motorina!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am probleme cu pornirea,nu imi da scanteie si nici nu curge benzina pe injector,pompa de benzina merge,i-i vine benzina pana la injector,am intrebat niste mecani si toti mi-au zis k este de la delcou,chiar trebuie sa schimb delcoul sua merge reparat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu unu te-as indruma sa te uiti pe la fise,sigurante"arse"buji"vezi daca sunt inegrite,curatele". Dupa cum spuneai ca ajunge benzina pana la injector,cert este ca nu baga presiune. Poti sa cauti in alte topinguri despre delcou sigur ai sa gasesti mai multe raspunsuri .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica daca bobina nu iti da scanteie sau fisele.Ori bobina e dusa , ori capacul de la delcou.Capacul de delcou nu e scump.E vreo 50-60 de lei Beru nou.

Modificat de danutzZeu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema la pornire si nu reusesc sa i dau de cap

pe scurt: porneste bine, sta in 1100rpm timp de 15-20 sec cat e normal apoi incepe sa vibreze(deranjant, parca merge in 3)  timp de 1 min dupa care dispar vibratiile si totul merge perfect. asta se intampla doar la prima prnire din zi, si de fiecare data se manifesta la fel. mentionez ca relantiul nu scade sub 900rpm in tot acest interval cu problema.

 

un raspuns mi'ar fi de ajutor, multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar putea fi 2 cauze, prima senzorul de temperatura si a doua bujiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred k este de la senzorul de temperatura k am mai avut bulit senzorul de temperatura si intradevar pornea greu dar acuma nu porneste deloc,si bujiile le-am schimbat

 


pe toti mecanici pe care i-am intrebat mi-au spus k este de la senzorul de la delcou,k daca senzorul ala nu merge nu da comanda nici la bobina nici la injector si k nu merge reparat ,trebuie doar sa schimb delcoul cu totu

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

i'am schimbat azi bujiile, sunt curios daca maine dimineata la prima cheie mai tremura 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut..am si eu o problema cu pornirea la un vw vento 1.8 .....im vine curent pana la delcou ,dar nu l distribuie pe fise...nu mi da scanteie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai verificat fișa principala ce vine de la bobina la deliciu si pe aceea ai scânteie rămâne doar pipa si capacul delcou.

Scuze delcou nu deliciu, scriu de pe telefon

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

le am schimbat sunt noi amandoua chiar ieri...


si capacul si pipa sunt noi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cum ma asteptam, nu am scapat de uratul tremurat 

dupa ce o pornesc la 1 min de la pornire incepe sa tremure rau timp de 1 min apoi merge ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat, in timpul tremuratului am scos mufa de la sonda de temp, se modifica turatia dar tremuratul nu dispare, am miscat stanga-dreapta de potentiometrul clapetei, la fel se modifica turatia dar tremuratul persista, am scos fisa una cate una, face mai rau, deci curent are, ce sa mai verific ca timp de 1 minut zici ca merge in 2 cilindri din 4, asa de urat face :(

 

si inca un sfat, daca umblati la injector, clapeta, tot corupul ala nu umblati la potentiometru ca de 1 luna ma chinui sa l regrelz si nu mai reusesc, inainte imi cosuma si 5% extern, acum sub 8 nu mai reusesc sa scot, cu urechea la toba inainte nici nu sesizai ca e pornita, acum zici ca wrc asa huruie si afumata e, imi vine sa schimb toata injectia dar cine stie ce nimerec pe la dezmembrari

Modificat de cristi cbr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze ca ma bag aproximativ degeaba dar Cristi eu am umblat la injectoe cand am curatat clapeta si l-am demontat in totalitate. Care anume e potentiometru cu pricina, ca sa stiu pe viitor sa fiu mai atent, chiar daca nu am intampinat probleme totusi..? Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

placuta aia de pe lateralul corpului clapetei, neagra in care intra o mufa cu 4 fire...eu am schimbat flanja corp injector, si daca tot am dat jos am spalat tot corupul injectie cu un penson cu benzina si ca sa nu murdaresc potentiometrul am zis sa l dau jos dar nu mi'a trecut prin cap ca de fapt acel potentiometru e reglabil....am incercat de zeci de ori sa l reglez si nu mai reusesc, mananca benzina de rupe si afuma tot, bujii, evacuare, bara spate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Detin un Golf 3 1.9 Diesel normal din '95 si am probleme cu pornirea. Dimineata cand este frig afara invart la ea pana o ia dracii si nu vrea sa porneasca (mentionez ca am baterie noua, 1 luna). Cand ar da sa porneasca vibreaza toata masina iar dupa ce porneste daca nu o tin turata cel putin 5-6 secunde se opreste. Am observat un fir electric rupt la pompa de injectie in capatul pompei unde sunt cele 4 conducte care pleaca spre injectori(intre conducte, chiar in centru, se afla un fel de sonda). Mi-a zis un prieten ca acela ar fi un incalzitor de motorina, nu a stiut nici el denumirea corecta, asa ca am incercat sa comand acel incalzitor la un magazin de piese auto dar fara noroc. Reprezentantii magazinului nu au reusit sa gaseasca acea piesa. Am mai incercat si la dezmembrari dar la fel, fara noroc. Un meserias de la unu din centre mi-a zis ca ar avea acea piesa dar ca trebuie sa cumpar pompa de injectie cu totul si asta este ultima solutie.

Daca poate ajuta cineva. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce pot sa-ti spun este sa prinzi inapoi firu ala, apoi verifica si siguranta din blocu de relee. Bujiile iti incalzesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am rezolvat problema cu opritul motorului la umezeala dupa ce am ascultat sfaturile voastre si am schimbat mecanicul. Rezolvarea a venit schimband bateria, bujiile si capul de la delcou. Totul e in regula acum. Va multumesc pentru sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!