Jump to content

1.8 AAM Nu Porneste


preghicialex
 Share

Postare recomandată

Dupa cum zice si titlul, se pare ca refuza sa faca singurul lucru pentru care a fost proiectat din fabrica. Din pacate nu apuc sa o folosesc prea des in ultima perioada, dar in seara asta dupa vreo 10 zile in care a stat nemiscata, zic sa o pornesc. Zis si facut, dal la cheie, pornit ca de obicei, la sfert... zic sa o las putin sa se incarce, nu aveam in plan sa plec nicaieri. Ma dau jos aprind o tigara si stupoare... dupa vreo cca. 80s moare motorul subit. Aproape am omorat bateria de dat la automat... Benzina are, pompa de benzina se aude cand amorseaza, in schimb cand dau la cheie palpaie martorul de ulei, si la sfarsit cand las cheia scoate ceva rateuri pe teava, dar nici urma de pornire. Verificat optic in mare ce am apucat sa vad pe bezna asta.

Acum intrebarea mea e daca stie cineva cam la ce ar trebui sa ma uit, poate reusesc sa i dau de cap, ca stau cam prost cu cine m ar putea tracta la un service. Eu unul banuiesc ceva legat de aprindere, electronica, motorul era acoperit bine de condens, ma gandesc ca poate a intrat pe undeva. Cred ca in prima faza iau toate contactele la dat cu spray!

Modificat de preghicialex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • GenuVW

    6

  • petre_mk3

    5

  • taz21

    4

  • ireedeejay2

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Incearca sa verifici tot ce tine de aprindere : buji, fise, delcou si bobina de inductie. Eu am terminat o baterie si pe urma am constatat ca era dusa bobina. Martorul de la ulei asa palpaia si la mine, dar era acolo problema. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica si pompa de benzina, degeaba se aude ca bolboroseste in rezervor si ea nu face presiune cum trebuie si cum a spus colegul mai sus tot ce tine de aprindere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceva asemanator am avut si eu, pornea, martorul de la ulei palpaia, dar daca nu apasam acceleratia murea; si mai dadea si rateuri. am scapat usor, era din contacte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest ghicicine

Socrul meu a avut un G3 1.4 cu aproximativ aceleasi simtome, doar ca la el la rece era totul perfect, pana apuca sa se incalzeasca un pic motorul.Dupa ce se incalzea...incepea distractia.Murea motorul si nu il mai puteam porni decat daca il lasam vreo cateva ore sa se odihneasca.Problema a fost senzorul de apa defect.Ce se intampla era ca Ecu baga benzina (practic vedea o temperatura a apei f scazuta, "tragea socul") de se ineca motorul.Acesta nu mai pornea si de pe teava de esapament se simtea miros de benzina.

Parerea mea e sa ii faci un test cu Vag-com-ul si sa vezi ce erori ai inainte sa te apuci de verificat aprindere, alimentare cu benzina etc.Eventual cauta in TG-Mures un coleg forumist care are interfata si laptop sa te ajute cu asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai destula benzina in rezervor?Eu o parchez deobicei in fata blocului cu roata din spate (unde e rezervorul) pe o denivelare si intr-o zi nu a vrut sa mai porneasca desi mai aveam in jur 3-4 litri de benzina...dupa ce am verificat ca nu vine benzina in nas,am fugit la peco cu un bidon dupa care a pornit la a 2 cheie.Atunci am stat o ora pe langa ea si nu stiam ce are...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte pe scurt: aprinderea. Bobina de inductie sau fisele. Scapa o scanteie pe undeva sau cel mai grav s-a dus bobina. 3 golfuri am vazut cu aceasta problema (1 bobina dusa, 2 carcasa bobinei crapata, 3 fisa centrala impuscata). Verifica de la bobina >> delcou>> bujii >> fise. Curata tot, mai ales de apa daca zici ca se vedea umezeala. Nu uita sa ne scrii daca rezolvi si cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu problema cu a mea..de 1.4 motor...porneste la sfert cad vreau eu...dar dupa ce porneste la vreo juma de sec se aude cum imi ramane electromotorul cuplat..... Uniii mi-au zis ca e contactul i-am ascultat si am schimbat contactul.....dar degeaba....tot asa face oare ce fie?? altii mi-au zis ca ar fi partea electrica sau bendixul....Ma seaca sunetul alva rog ajutati-ma si pe mine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci benzina sigur are, pentru cel ce zicea ca nu am benzina. Cu asta sunt invatat deja si de atunci la mine acul nu coboara niciodata sub ultima gradatie neagra(sau alba la unii :icon_thumright:, eu am ceasuri albe din fabrica)

Azi dimineata am verificat ce tine de aprindere, fise, capac delco, pipa aia din el, toate fara nici un rezultat. A ba da, are un rezultat am omorat bateria aproape. Astea fiind spuse... si nemaiavand suficient curent sa verific si bobina plus ca mi lipsea o a doua persoana care sa dea la automat... am purces la transportarea ei la un service. Cam peste vreo ora va spun si ce era. Ce e ciudat ca azi dimineata am observat ca in momentul in care dadea ceva rateuri scotea si ceva fum de prin zona corpului clapeta/carburator sau cum ii zice la monopunct. Eu tare ma gandesc ca mi a plesnit flansa aia de sub corpul clapeta si mi prinde aer pe acolo. In teorie daca prinde aer pe acolo nu porneste nici batuta. Pacat ca nu am avut mai mult timp azi dimineata sa desfac putin si pe acolo.

Modificat de preghicialex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era totusi bobina, am dat deja comanda pe azi trebuie sa ajunga. Cu ocazia asta schimb si capacul de la delcou si pipa aia ca nu aratau prea bine nici alea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu problema cu a mea..de 1.4 motor...porneste la sfert cad vreau eu...dar dupa ce porneste la vreo juma de sec se aude cum imi ramane electromotorul cuplat..... Uniii mi-au zis ca e contactul i-am ascultat si am schimbat contactul.....dar degeaba....tot asa face oare ce fie?? altii mi-au zis ca ar fi partea electrica sau bendixul....Ma seaca sunetul alva rog ajutati-ma si pe mine

vezi aici de la post #34 http://vwforum.ro/index.php?showto...22278&st=20

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum zice si titlul, se pare ca refuza sa faca singurul lucru pentru care a fost proiectat din fabrica. Din pacate nu apuc sa o folosesc prea des in ultima perioada, dar in seara asta dupa vreo 10 zile in care a stat nemiscata, zic sa o pornesc. Zis si facut, dal la cheie, pornit ca de obicei, la sfert... zic sa o las putin sa se incarce, nu aveam in plan sa plec nicaieri. Ma dau jos aprind o tigara si stupoare... dupa vreo cca. 80s moare motorul subit. Aproape am omorat bateria de dat la automat... Benzina are, pompa de benzina se aude cand amorseaza, in schimb cand dau la cheie palpaie martorul de ulei, si la sfarsit cand las cheia scoate ceva rateuri pe teava, dar nici urma de pornire. Verificat optic in mare ce am apucat sa vad pe bezna asta.

Acum intrebarea mea e daca stie cineva cam la ce ar trebui sa ma uit, poate reusesc sa i dau de cap, ca stau cam prost cu cine m ar putea tracta la un service. Eu unul banuiesc ceva legat de aprindere, electronica, motorul era acoperit bine de condens, ma gandesc ca poate a intrat pe undeva. Cred ca in prima faza iau toate contactele la dat cu spray!

am si eu aceias problema tot la motor AAM la rece porneste la cald nu prea vrea tot timpu ii dau vreo 5 =10 chei si cred ca se ineaca ca miroase a benzina , cand motorul e pornit o turez blana un pic si imi da rateuri pe tobi care ar fi cauza si la asta ?

am schimbat bujiile au (4000) capac delcou , luleaua , filtre tot distributie din ce cauza sa fie ?? Astept parerea ca nu mai porneste acuma ce sa ii mai fac scanteie da la buji ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, pentru prima data in 9 luni de zile s-a oprit motorul. Simptomele au fost urmatoarele: dintr-o data a dat in nas rau de tot la aprox 40 km/h, am oprit, motorul statea la relantiu, dau sa plec si se opreste. Incerc sa pornesc si urmeaza cateva rateuri puternice care m-au speriat. Dupa aprox 30 min a pornit, fara probleme si acum e ok!

Ce sa fie oare? legat de benzina cum am vb cu cativa prieteni aveam dar eram pe rosu si am cam mers in ultima perioada pe rezerva - de, criza...; afara pot sa zic ca burnita dar nu ploua - ceva ceata. Aveti idee de la ce poate sa fie?

Motorul meu este 1.8 55kw AAM - an fabricatie 96.

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa am patit si eu....eram pe rosu putin si a dat in nas masina.am oprit-o si dupaia ceva rateuri.aveam apa in benzina si cum era putina benzina a tras si apa.dupa aceea nu am mai avut probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa am patit si eu....eram pe rosu putin si a dat in nas masina.am oprit-o si dupaia ceva rateuri.aveam apa in benzina si cum era putina benzina a tras si apa.dupa aceea nu am mai avut probleme

Multumesc, sunt mai linistit cand am vazut ca a pornit si ca e ok!Ma gandeam sa fac plinul si sa pun si niste aditiv! Sper ca nu a fost grav...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa plinul dar nu pune aditiv, eventual schimba filtrul de combustibil inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
Foarte pe scurt: aprinderea. Bobina de inductie sau fisele. Scapa o scanteie pe undeva sau cel mai grav s-a dus bobina. 3 golfuri am vazut cu aceasta problema (1 bobina dusa, 2 carcasa bobinei crapata, 3 fisa centrala impuscata). Verifica de la bobina >> delcou>> bujii >> fise. Curata tot, mai ales de apa daca zici ca se vedea umezeala. Nu uita sa ne scrii daca rezolvi si cum.

cred ca ar putea fi si capacul de la delcou crapat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu i-am spalat motorul, prima data nu a pornit deloc, i-am cumparat bujii noi si am suflat fisele si delcou. Toate bune si frumoase ... mergea

Peste 2 zile s-a oprit motoru din mers si numai pornea, am crezut ca numai am benzina, am bagat vreo 20 litrii si degeaba, dadeam la automat. Si mi-a venit in cap sa verific aprinderea ca benzina avea. Am scos fisa din bobina care intra in delcou si am constatat ca bobina nu dadea deloc scanteie ...

Am cumparat bobina noua ( 200 ron ) cu tot cu aprinderea electronica ( e capsulata ) si merge super ok

Cine zicea ca nu porneste, verifica aprinderea, scoate fisa care intra in delcou din bobina si pune-l pe metal si vezi daca face scanteie ( asa ar fi normal ) daca face vezi mai departe in delcou, scoate o fisa de pe o bujie si fa acelasi lucru... Bafta

Modificat de Picinell
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

buna ziua,

Ma numar printre posesorii golf3 cu motor AAM care nu mai porneste. Primele simptome...motorul s-a balbait in mers...fiind nevoit sa il turez mai tare chestie care s-a intamplat de 2-3 ori in 6 km. Dupa 1 ora...pornesc masina care prezenta un relanti instabil, motiv pt care am turat motorul la 2-3000 de ture...dupa care am revenit la relanti si se stabilizase...pe la 800 tr/min motorul fiind rece. Opresc motorul sa verific ce se intampla, si incerc sa il mai pornesc o data inainte sa ma dau jos sa verific pe la motor si surpriza nu a mai vrut sa porneasca. de aici a inceput distractia...

Am inceput verificarile cu aprinderea:

-bobina...ok are scanteie

-verificat capacul de delcou...prezenta urme de depunere si coroziune...curatat ok

-verificat si curatat pipa de la delcou..inclusiv axul pe care intra

-fisele...ok...testat cu o bujie mai veche in capatul fiselor..este scanteie

-curatat firul de masa de la bobina

-curatat firele de masa de pe blocul motor

-masurat tensiunea dintre pini 1-3 de la senzorul hall.... ok in jur de 10v

-pompa de benzina lucreaza la punerea contactului

-desfacut returul de benzina de la corpul clapeta ...este presiune

-curatat mufele de la corpul clapeta cu spray de contacte.

-am scos plusul de la baterie sperand ca isi reface calc ceva parametrii...

ps am terminat si bateria incercand sa o tot pornesc

daca aveti ideii va rog sa le expuneti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-ai spart!!! :blink: ma gandesc la presiunea ce o baga pompa de benzina.sa nu fie prea mica.chiar daca ea se aude,dar e o gramada de mizerie..de aici si filtrul de benzina....vorbesc din experienta proprie.alta idee nu am.oricum...succes...si sa ne tii la curent... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa de benzina este schimbata in august, este o pompa pregatita pt un vr6 o am de la un coleg din constanta caruia ii multumesc si astazi pt gestul facut.

filtru si restul instalatiei de alimentare au fost verificate o data cu schimbarea pompei

revin cu informatia ca nu injecteaza benzina...am desfacut capacul de la corpul clapeta..si nu se vede si nu miroase a benzina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi?cam asta ma gandeam si eu...am patit-o si eu odata la ultima masina(o supernova)...2 pompe in 4 luni...din cauza ca nu am vazut ca imi era crapat gatul de umplere,pe acolo intrand noroi(adica apa si praf).acesta s-a depus si mi-a blocat filtrul si bineinteles,mi-a ars pompa de benzina,intr-un final.ceea ce e curios,la service dupa ce au schimbat pompa cu una noua(nu au inspectat cum trebuie rezervorul-bineinteles),masina mergea la fel de prost ca inainte de a schimba pompa.pana la urma am rezolvat-o eu,dupa ce am bulit 2 pompe.:am curatat si reparat rezervorul.

alta idee nu am...oricum ar fi,iti urez succes. :D

p.s.sunt convins cam 99 la suta ca e pompa...da tre sa verifici si filtrul de benzina....

Modificat de cosmin_golf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut si diagnostic singura pana este de la senzorul hall...care dispare in momentul in care dau la demaror...deci este exclus si senzorul hall

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are cineva o poza cu locatia senzorilor de pe motorul 1.8 AAM eventual ceva informatii despre ei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!