Jump to content

Tremurat Motor La Relanti


mihh
 Share

Postare recomandată

deci, eu aveam inainte un relati deranjat?

in alta ordine de idei, turatia fiidn mai mica trepidatia de care va vb mai de mult parca se aude mai pronuntat, de fapt nu e trepidatie ci bataie, ca si cum ceva ar atinge de caroserie/etc.

cand pornesc clima si automat creste putin turatia dispare bataia/trepidatia?

vi s-a intamplat sa ramana pe la motor sau pe acolo ceva care atinge si produce astfel de zgomote? ca eu ma apuc sa o desfac singur :icon_thumright:?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Masina cand am cumparat-o (de noua) nu evea absolut nici o trepidatie la relanti. Chiar eram extrem de mirat cum de un motor care face atat zgomot nu are absolut nici o vibratie. Apoi, dupa cateva sute de km a inceput sa faca si sa mearga putin mai prost. Parerea mea este ca de vina sunt carburantii. Daca pun efix, trepidatiile sunt putin mai reduse.

Aceeasi problema o am si eu ca cea a colegului de mai sus cu trepidatia accentuata in jurul valorii de 1000rpm.

OT:De asemenea, de cand am luat masina, cand plec de pe loc mai subturat am o "duduiala" (exact asta e termenul) care mai apare si cand dau in a 2-a si las ambreiajul putin mai brusc si mototrul este putin subturat. Zgomotul acesta l-am mai auzit la o octavia 2.0 tdi in mers de afara. Sa fie oare volant?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci, volant costa 1550 (volksparts) si manopera 300 la VW.

daca nu o schimbam, care e cel mai rau care se poate intampla?

cand ne dam seama ca e aproape gata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am bora...deci generatie mai veche dar aceleasi simptome.

la rece sau cu Clima pornita nu tremura. cred eu, explicatia succesului este turatia ridicata relantiului in cazurile astea.

e, cum ajunge la temperatura optima, incepe dansul...bine, perceptibil numai pt noi de la volan.

eu suspectez suportii motor/tampoanele. a incercat cineva? zic asta pentru ca, turata in gol la relanti, brusc, pare sa miste motorul. ceea ce...ma-sa..n-ar trebui.

in ce grup se masoara injectoarele in vagcom? si ce valori trebuie sa aiba?

volant dusa nu face si zgomot?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

man...esti pe langa subiect...ce povestesc baietii e Diesel only....si PQ35 only :lol: ... la tine e normal ca la relanti cand aprinzi farurile/invarti volan/pornesti clima sa apara o usoara trepidatie...

iar injectoarele la otto erau parca in 115 ....dar sunt baietii cu vag coamele care stiu sigur :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu boss, n-ai inteles...diesel sau nu, cand intra in sarcina din cauza climei sau socului automat (motor rece) nu mai tremura. nu ca misc eu volanul si variaza turatia, nu de aia ziceam. ziceam ca tremuriciul dispare daca ii creste turatia. tremuriciul de care se plang toti ca nu pe turometru apare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor....problema cu tremuratul apare si la mine uneori la relanti ... eu cred ca este o problema generala. Mai nou, de cateva zile, am schimbat motorina de la OMV/Petrom cu cea de la MOL ... pana acum nu a mai tremurat deloc, ceea ce ma duce cu gandul la ce spunea cineva mai sus, cum ca s-ar putea sa fie de la combusibil... nu's ce sa zic ... ramane de vazut. Vom vedea pe viitor daca e asa sau nu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

btw ...ridica relantiul un pic...poate scapi :D
Daaa... ridica-l pe la 2000-3000 de ture sa vezi ce rotund merge. Trepidatii sigur nu o sa mai auzi :icon_thumright:)Asa rezolvi daca vrei sa vinzi masina eventual.N-are rost sa ridici relantiul daca e in limitele normale. Modificat de adrianTNT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
man...esti pe langa subiect...ce povestesc baietii e Diesel only....si PQ35 only ;) ... la tine e normal ca la relanti cand aprinzi farurile/invarti volan/pornesti clima sa apara o usoara trepidatie...

iar injectoarele la otto erau parca in 115 ....dar sunt baietii cu vag coamele care stiu sigur :)

how come? eu de ieri am inceput sa simt niste trepidatii la relanti, si am benzinar. de notat faptul ca pana ieri nu aveam trepidatiile astea, dar m-a pus dracu sa bag benzina de la rompetrol, intrucat ramasesem cam pe 0.

ca o morala succinta, nu mai bag benzina de la rompetrol niciodata. trepidatiile nu dispar nici daca pornesc clima, crescand astfel relantiul de la ~750 la 1000 rpm.

asa ca, imho, conteaza si locul de unde alimentati, si ce carburant folositi..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off topic

nu stiu ce sa zic de rompetrol .... eu bag efixdiesel de 25.000km (numai dasta ca am card romperol) si merge struna... si pe frig si pe cald...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand masina este la relanti...tremura si scade cu aprox 100 de ture...ce probl este ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta, parca ar fi intrebare de examen :angry: .

Problemele care pot genera comportamentul descris de tine... este multe. Ai descris doar comportamentul la ralanti. In rest, cum se comporta?

Oricum, pentru a depista mai usor sursa de defectiune, incearca o scanare/diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in rest se comporta normal...am fost la revizia de 30k km si mi-au pus-o pe tester...le-am zis de problema asta dar nu cred ca au binevoit sa o rezolve...faza e ca se intapla atunci cand o scot pe liber si franez pana cand masina se opreste...apare tremurat care se resimte in habitaclu si un sunet de parca sta motoru sa moara...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu aceeasi problema... dar! am trecut de 20k de km si decand a venit frigul, am trecut pe omv alpin care este euro5. au scazut foarte sesizabil. dar foarte sesizabil. acum ramane de vazut daca atunci cand s-o incalzi din nou si nu mai folosesc alpin vor reveni... eu sper ca nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am aceeasi problema:

Tremura la relanti cand motorul este cald...La rece sau in mers nu!

Am curatat EGR, am schimbat toate filtrele, am scanat-o cu 2 VAG-com si un VAS (parca asa ii spune) si nu a aparut nici o eroare, dar nici nu a disparut tremuratul.

Mie, turatia imi sta intr-adevar cam jos, undeva pe la 800 RPM, dar daca o tin din acceleratie pe la 900, tot tremura. Deci....parerea mea este ca nu de la catitatea de motorina sau de la injectie se trage problema...

Multi spun ca ar fi volant, dar totusi...daca era volant, trepida si la plecarea dupa loc, facea zgomote la pornire si oprire, ceea ce nu face!!

Care sa fie oare motivul problemei noastre???

By the way...cateodata imi porneste si cam greu?!!?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

De draci am intrat si eu pe forum vw ce pot sa va spun am un golf 5 din 2004 septembrie luat de nou si de la 25000 km a inceput sa trepideze la relanti mentionez ca e benzina 1.4 fsi 16 v , am bagat benzina de 95 de la lukoil de unde bag motorina intr-un mercedes din 2004 c klass si pana in prezent cu care nu am avut absolut nici o problema nici cea mai mica trepidatie sau altceva numai revizii si atat!!!!!!!!!!!!! iar la golf numai si numai probleme am pus si omv100 si intradevar merge mai rotund un pic dar o consuma mai repede si se accelereaza mai repede, la 35000 km mi-a cazut cutia de viteze s-a spart diferentialul in ea, de la 50000 km au inceput sa imi cada bobinele de inductie una cate una cand la un moment dat am ajuns sa le schimb chiar la diferenta de 24 de ore una de cealalta , acum 3 saptamani cand am vrut sa plec de la stop parca s-a blocat un pic masina si apoi si-a revenit instant dar nu a vrut sa mai plece de pe loc cu toate ca in viteze intra, ca sa constat ca s-au rupt toate cele 6 prezoane de la planetara dreapta care mentionez sunt cat degetul mic de groase!!!!!!!!!. Ieri la ora 3 noaptea am vrut sa plec din parcare cu ea mentionez ca in momentul cand am parcat-o anterior masina mergea f bine (exceptand acele trepidatii aleatoare de la relantii cu care deja sunt f obisnuit!!) am dat o cheie si nu a vrut sa porneasca la a treia cheie am constatat ca nu mai aveam baterie am zis ok o imping am impins si nimic , am tractat si nimic! m-am dus am luat o baterie noua mentionez ca aceeasi marca si aceleasi caracteristici si tot nimic nu vrea nici de-a dracu s amai porneasca . zgomotul facut in momentul in care dau la automat lasa senzatia ca s-ar invarti doar jumatate de motor , deoarece se invarte f usor. masina are 64.000 km . Ceea ce cred ca are este distributia!! din cate stiu este pe lant si nu ar trebui sa se intample asa ceva la km care ii are. Mentionez ca la 50000 km i-am schimbat si biela antiroliu stanga dreapta care va dau cuvantul de onoare ca bila a iesit din cap printr-o simpla miscare cu mana , deci erau praf!!!!!!!!!!!!! Gropi mari nu iau cu ea, nu sar cu ea :rolleyes:, so cred ca masina este foarte proasta este mai mult o masina comerciala care nu e fiabila deloc!!! Repet mercedesul este din 2004 martie diesel 2200 l si are 45.000 km si nu am schimbat absolut nimic la motor decat filtre si ulei!!!!!!!!!!!!! Astept comentarii!

Modificat de yacuzza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai astepta comentarii. Alti bani, alta distractie (rodia din gradina lu' zeus cu corcodusa din gradina lu' vasile) le gasesti p-amandoua la obor... da' la preturi diferite.

In rest.... cre'ca esti si plin de ghinion la masina asta... se mai intampla...io la a mea inafara de trepidatii n-am ce sa-i reprosez... dar daca vrei o masina cu optiuni multe si smechere (nav, tv, dvd, scaune inc sport, tempo, chestii, etc) daca iei golf il scoti pe la 25k de nou, daca vrei mercedes iti iese pe la 50. So... mai tare golfu...cel putin la banii astia.

PAREREA MEA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte inteleapta gandirea ta. Constructiva dar in acelasi timp psihologica...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegul Yakuzaa probabil pur si simplu a avut ghinion(stiu,e slaba consolarea asta...),nu citesti in fiecare zi de atitea nenorociri la o singura masina!Pacat!Pe alte forumuri cred ca s-a plans de fericire cand au citit...Daca tragi linie acum,cat te-a costat remedierea tuturor belelor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@yacuzza: by the way... vezi ca biela e la motor. ce ai schimbat tu e bieleta. !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca omul fabuleaza si oricum era offtopic... :D

Sa revenim la subiectul topicului :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-a costat cam 1800 de euro si sa vedem cat ma costa acum pe 4 ianuarie aflu :blink: . Se mai intampla sa incurc biela cu bieleta nu sunt mecanic dar cat de cat ma pricep si stiu exact ce am schimbat ca doar eu le-am schimbat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Dupa ce am luat masina de la PBN unde am fost sa schimb sincronul treapta a doua in garantie, am observat ca masina are o trepidatie (destul de puternica - simtita destul de bine din ambele locuri din fata) cand sta la relanti (si la rece si la cald). Nu am fluctuatzii de turatii, nici pierderi de putere in mers, nimik altceva nu este anormal.

M-am dus inapoi la 2 zile si am prezentat masina celui de la receptie...si a chemat un inginer de la motoare sa o asculte. Omul a zis ca este ceva normal la motoarele BXE diesel. Si recomandarea lui era sa o calc, sa o scot din oras la drum lung...

Ceea ce mi se pare ciudat este ca inainte sa o las acolo nu facea asta, si dupa ce am luat-o (dupa 18 h de service) face lucrul asta.

Puteti sa imi dati un sfat. Pt. Cei care lucrati in domeniu: e posibil ca la schimbarea sincronului sa se fii stricat ceva (un amortizor de la motor) ceva?

Multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!