Jump to content

Tremurat Motor La Relanti


mihh
 Share

Recommended Posts

  • Administrator

Daca ai fi citit Regulamentul ai fi descoperit ca membrii Primul Pas nu pot deschide topic-uri noi

Tot in Regulament gasesti si explicatii ref la functia Search

Rezultate cautare

Link to comment
Share on other sites

Stiu de ce nu pot sa postez :blah_:

Motivul pentru care am postat e ca speram sa primesc feedback pozitiv si de actualitate despre un mecanic anume care are tester si stie sa mai si interpreteze combinatiile de erori; nu as vrea sa merg la orice colt de strada sa imi notez codurile si apoi sa le iau pe ghicite...

Link to comment
Share on other sites

Mersi de link-uri, dar nu inteleg de ce esti suparat pe problema mea :icon_thumright:

Link to comment
Share on other sites

  • Administrator

Nu e nimeni suparat insa esti total pe langa subiectul acestui topic care trateaza tremuratul la ralanti, nu mers intrerupt in 2 pistoane pe un motor care nici macar nu a existat vreodata pe Golf

Daca vrei sa afli mai multe, cauta in topicurile indicate de mine, daca tu cauti o testare cu vagcomul intreaba pe cineva din orasul tau daca te poate ajuta, daca vrei mecanic/service, verifica aria dedicata

Simplu...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
angry_spitfire

golf 5 bxe

si eu am aceleasi trepidatii,dar am in acelasi timp probleme cu ambreiajul!

Link to comment
Share on other sites

Nu pot sa fac un topic nou, dar scriu aici:

Seat ibiza motor 1.2, 2004 (masina prietenei mele).

Brusc s-a aprins martorul check engine, si motorul parca merge in 2 pistoane....

La relanti tremura motorul si odata cu el toata masina; cand turez peste 1500-2000 rpm se vede clar ca nu are vlaga, si ca tot in 2 pistoane merge (are un sunet ca de tractor asa), dar check engine se mai stinge 1-2 secunde, se mai aprinde la loc....

Pe langa tremurat, turometrul oscileaza intre 500 si 7-800.

Poate sa faca asa de la debitmetru sau sonda lambda? Eu ma gandesc ca nu...mai degraba bujii, fise...poate pompa de benzina?

Imi puteti sugera un tester si cineva mai de incredere care sa il interpreteza la care sa merg in weekend?

Sau bobina de inductie. La mine asa s-a intamplat, aceleasi simptome, doar ca nu s-a aprins martorul check engine ci cel de controlul electronic al motorului.

Link to comment
Share on other sites

Bobo Chill

@ florianristea: si mie mi-au inlocuit volantul si degeaba. pur si simplu nu stiu ce sa-i faca si evident ca (asa face toate domne) am primit si eu ca raspuns.

Haideti sa ne interesam mai serios de problema asta. Nu exista un om in germania cu care sa vorbim, sa-i explicam situatia si poate stie bine despre ce este vorba si ne da un sfat un raspuns? Eu nu stiu germana ca vreau sa trimit un email si sa descriu problema. Se pricepe cineva? Facem lucrul asta? Ca unde's multi puterea creste :vaidecapulmeu:

Link to comment
Share on other sites

Aceasi problema cu tremuratul motorului la relanti am avut-o si eu npe al 50000 de km, indiferent daca era rece sau cald tot tremura. De mers mergea ok nu intrerupea asa ca nu prea i-am dat atentie.

Intr-o zi am deschis capota cu motorul mergand cred ca am pus lichid de parbris si am obsevat ca intreg motorul tremura :RO flag: , mai bine spus se smuncea si asta cred ca era si cauza vibratiilor pe care le simteam eu. Sa nu intelegeti gresit nu tremura tot timpul avea ca niste socuri ziceai ca e un pacient pe targa si il electrocuteaza doctorii ceva de genul.

Fiind la mare tot nu i-am dat mare atentie distractia era pe prim plan. Cand am revenit in Bucuresti am zis sa duc masina la service. Ce credeti??

Pe drum inspre service masina a cedat din senin. :mop: Pur si sijmplu s-a oprit.

Varianta Porsche Bucuresti Nord a fost ca s-a ars pompa de motorina. Ma indoiesc de asta pentru ca am cerut piesa veche si nu am primit-o nici pana azi asa ca chiar nu stiu ce sa cred. Am platit pompa si am primit masina mergand si nu mai intrerupe nici azi la 70000 de Km.

Recomand sa vedeti si voi daca tremura motorul cu totul poate pana la urma ajungeti la capatul problemei.

Numai bine si km fara incidente. :icon_cheesygrin:

Link to comment
Share on other sites

Bobo Chill

Problema este ca nu face mereu masina asa...si daca nu reusesc sa le arat celor de la service imi spun ca sunt paranoia si ca nu are nimic masina sau ca nu stiu eu sa conduc. Am patit-o asa. Trebuie sa vorbim cu cineva care cunoaste deja problema si nu mai trebuie sa ne chinuim sa-i explicam si sa-l convingem. Un individ care sa spuna "aa stiu problema e de la chestia aia!" momentan nu stie nimeni decat ca e de la volant...si se pare ca n-au nimerit-o. Pana la urma Eugen tie ce ti-au schimbat doar pompa de motorina?

Link to comment
Share on other sites

andrei_traznitul

Salutare,

sa va spun ce problema cred eu ca are si Golful meu.Are 15000 de km si cand merg (cred eu ca pe cald), si cand ma apropii de un semafor pe rosu, scot din viteza si incep sa calc frana sa incetinesc, masina incepe sa aiba trepidatii.

Stie careva de la ce e ?

Am auzit ca variante, nu stiu ce detonari in cilindri, apa in toba, placute de frana ovalizate, etc.

Voi ce parere aveti. Masine are 1 an de utilizare si incepe sa faca asa.... :)

Multumesc

Edited by andrei_traznitul
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Aceasi problema o am si eu.. la mine au inceput la 14000Km. exact dupa primul service facut.

Am fost la Reprezentanta ROBOT si mi`au facut urmatoarele :

Verificare Trepidatii Motor

Test Diagnoza Motor

Curatat clapeta recirculare gaze

Test diafnoza motor dupa curatare

Inainte de a baga masina in service mi s`a comunicat ca daca problema se rezolva dupa curatarea clapetei de recirculare gaze trebuie platit ~450 RON. daca nu se rezolva Intra la garantie si se schimba piesa.

Dupa ce am ridicat masina... avand motorul cald nu mai trepida. mi s`a spus ca inainte de curatare, pe test au iesit ceva cifre gen ~450 nush ce.. dupa curatare ... ~230 .. nu stiu ce inseamna aceste cifre.

Totul bine si frumos... luat masina crezand ca e gata.. dar sa aflu cu stupoatre in urmatoarea zi... plecand dimineata de acasa.. motorul rece... oprind la semafor masina tot trepida. :icon_thumright:

Acum ce e de facut... oare imi recuperez eu acei bani dati pe curatare demontare test etc ...

Astept si eu niste pareri .. poate cineva si`a rezolvat aceasta problema.. sa stiu ce sa le zic celor de la service ce sa cauta/schimbe

Link to comment
Share on other sites

salutare,

trepidatii am gasit si eu la a mea masina, dar beleaua e ca numai cand o scoteam pe N sau P (cutie automata). problema ? volant ! avea momente cand nu mai trepida si era totul normal. Dar problema asta a fost.

numai bine

Link to comment
Share on other sites

valorile de care vb ei sunt valorile citite de debitmetru,.. la relanti trebuie sa fie 250-300

450 inseman ca nu functioneaza.... dar nu are treaba cu tremuratu

si la mine imi tremura.... cand e calduta

dar am obs. ca daca ii dau un sprit mai tare sau de mai multe ori dispare

adica sunt ff sigur ce e volant... ca altceva nu are ce sa fie care sa reactioneze la sprituri

Link to comment
Share on other sites

mie mi-au schimbat volant la 10mii km si imi face la fel. Ori nu este de la asta ori este posibil sa nu-mi fi schimbat defapt nimic?

Link to comment
Share on other sites

nu ma pricep foarte tare la mecanica masinii, dar te sfatuiesc sa mergi la alt service sa vezi daca e schimbata. Ca sa schimbi volant trebuie sa desfaci tot botul masinii, sa dai cutia jos si nu cred ca ar face cineva "glume proaste" cu asta, dar...cine stie. Repet, nu ma pricep.

Link to comment
Share on other sites

@Swat Cat

Mie imi tremura cand incepe sa se incalzeasca masina.. si nu e un simplu trepidat. pur si simplu nu poti pune un pahar plin cu apa pe bord fara sa se rastoarne.. deci e o problema grava dupa parerea mea.

cei de la service mi-au zis ca problema e "clapeta de recirculare gaze".

Link to comment
Share on other sites

Citesc ce ati postat pe aici si ma ingrozesc. Aceleasi simptome le-am avut si eu la masina si explicatiile ar fi urmatoarele:

- pentru intratul greu in treapta 2 s-au schimbat sincroane si pinion

- pentru faptul ca am ramas cu ea in drum fara sa vrea sa mai porneasca (nu se tura, nu avea putere) se schimba clapeta de acceleratie. Mentionez ca masina a tremurat la relanti de noua. Astept sa o iau din service si sa vad daca persisita problema.

Masina are 25 000 km si este in garantie. Este incredibil ce jafuri se scot pe portile fabricilior si cati se gasesc sa dea o caciula de bani pe ele.....

Link to comment
Share on other sites

Schimbatul sincroanelor pentru cutiile manuale M5/M6 a ajuns o operatiune curenta. Noroc ca se rezolva in garantie pt ca daca e sa apara problema, apare de regula in cateva mii de km sau in vara urmatoare, si ce e mai important - se rezolva definitiv!

Problema vibratiilor e in schimb mai complexa si poti avea norocul sa schimbi mai multe volante. La mine a aparut dupa un an si era mai evident atunci cand afara era foarte cald. Cei de la garantie au spus ca poate fi volantul, dar inainte sa schimb filtrul de aer, combustibilul... Inainte sa iasa din garantie am schimbat volantul si nu a mai vibrat, in schimb a venit si frigul. Parca de cand a inceput sa se incalzeasca, cate putin, cate putin, au reaparut vibratiile. Masina pusa pe tester arata brici, injectoare ok, turbina in parametrii... acum am inteles ca asa e motorul BXE. Ma gandesc totusi si la senzorul de debit aer, poate fi uzat?

@ scorilo din ce stiu la TSI e un update soft care corecteaza problema vibratiilor, functionarea neregulata si orpirea sporadica la rece.

Link to comment
Share on other sites

@ scorilo din ce stiu la TSI e un update soft care corecteaza problema vibratiilor, functionarea neregulata si orpirea sporadica la rece.

Deocamdata masina zace in service asteptand comanda de clapeta de acceleratie sa vina in tara. Vedem dupa aceea daca mai tremura. Un update de soft cred ca s-a facut, pentru ca am dus-o la ei atunci cand s-a blocat computerul de bord, Au mesterit ceva, au spus ca nu gasesc nimic dar imediat dupa aceea am gasit in meniu functia "leaving home", pe care eu nu am avut-o initial. Cat despre cutiile de viteza nu mai am cuvinte. Cele de pe Transporter fac sute de mii de km si nu au nici pe dracu pe cand astea intra toate la reparatii dupa cateva mii. Nici la Dacie nu exista asa ceva....

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
florianristea

Eu sunt trecut prin toate rahaturile,schimbat sincroane,pinioane,volant,placa de presiune.NIMIC.TOtul e la fel,masina tremura(de fapt motorul) acum agata si in treptele de viteza(probabil nus in stare sa echilibreze o cutie),volant e praf (pocane de ii sar ochii din cap).Noroc ca mai am un an de garantie nu? De parca ma ajuta cu ceva.TRemuratul e ceva bizar pt ei: ori primiti explicatia: domne tremura ca asa fac toate(un mare rahat),ori e volant.

EU habr nu aveam de mecanica inainte sa am masina asta(noua) din ce vad si citesc se pare ca daca ati avut cutia desfacuta,idioatii nu au echilibrato bine,si printre simptome se mai numara si agatatu in schimbatul treptelor.

DOi poate fi volant(magina volant a),sau chiar ....eu sunt un mecanic mai bun ca ei:-??.

Link to comment
Share on other sites

Cu toate ca sunt cam off-topic dar vad ca vorbiti de cutia de viteze, mie de tremurat nu-mi tremura motorul sau masina decat foarte rar la relanti la stop, o fi de la benzina. Dar am observat si eu ca are momente in care o scot foarte greu din marsarier sau intra greu in treapa 1, masina stand pe loc. Sa-nteleg ca urmeaza si la mine probleme majore? Masina are 13000 km si 1 an jumatate vechime.

Link to comment
Share on other sites

florianristea
Cu toate ca sunt cam off-topic dar vad ca vorbiti de cutia de viteze, mie de tremurat nu-mi tremura motorul sau masina decat foarte rar la relanti la stop, o fi de la benzina. Dar am observat si eu ca are momente in care o scot foarte greu din marsarier sau intra greu in treapa 1, masina stand pe loc. Sa-nteleg ca urmeaza si la mine probleme majore? Masina are 13000 km si 1 an jumatate vechime.

LA motoarele cu benzina e obicei e calitatea carburantului,din cate stiu eu benzinarele au volant simpla deci nu cred ca ti-a picat volant.La diesel e altceva,mai o volant,un rulment de presiune.Asa face si la mine la semafor,nici la mine nu face mereu,asta e ideea ,daca ar face mereu as tipa la reprezentanta ca nu merge. De obicei agata in trepetele de viteza,si uite azi am iesit un pic cu ea si a intrat perfect in toate treptele.Cat despre treapta 1 si 2 stiu ca se schimba fara probleme pe garantie pinioanele si sincroanele(buba vw).Stai linistit nu tine de km sau vechime,nici a mea nu e baba,masina mea are un an si 35k km si am schimbat sincroane,pinioane,volant,rulment presiune.si tot probleme am cu ea si urmeaza sa ma mai duc pe la porsche sa vad ce mai strica si ei pe acolo

Link to comment
Share on other sites

Din cate am inteles si motoarele TSI au volant bimasic, as vrea sa nu fie asa. Pareri?

Link to comment
Share on other sites

si eu am pus-o pe tester de zeci de ori si nu avea nimic masina deci eu eram nebun. am facut pe nebunul si pana la urma brusc au zis da e valanta o schimbam. au schimbat-o si face la fel. am facut update de soft...face la fel. WTF?! chiar nimeni nu stie despe ce vorbim? Sau e ceva prea gros ca sa fie schimbat pe garantie?

Link to comment
Share on other sites

  • loghy locked this topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!