Jump to content

Tremurat Motor La Relanti


mihh
 Share

Postare recomandată

In mod clar au stricat ceva la masina. Este foarte probabil sa nu fi echilibrat corect cutia de viteze, este destul de delicata operatiunile de la cutia de viteze ca foarte usor se poate gresi si se trezeste lumea ca-i tremura masina. Trebuie sa-ti desfaca din nou cutia si s-o echilibreze cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

istef si cum pot sa le zic eu asta la service? o sa zica ..daca ce mah tu te pricepi? cand se dezasambleaza sincroanele au treaba si in interiorul masinii? e posibil sa dea si bordul jos...parca greierii s-au intetzit de cand am luat-o (nu au facut decat 3 km deci nu cred ca au birjarit-o).

e naspa problema asta? se strica ceva in timp?

o sa ma duc sa vb cu ala..sa ii spun...sa vedem ce zice!

Modificat de Bobocel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au dat cumva si ambreiajul jos? De fel trepidatiile astea vin de pe la volant... sau cum spune Istef, echilibrarea cutiei, eu de asta nu stiam.

OT: la 105 cai nu este motor BKC?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nici cea mai mica treaba cu bordul :Driver:

Sunt de acord cu Istef...adica centrarea corecta a cutiei.Nu agata cand schimbi vitezele?

Lucianvwl:Motoarele de 105cp nu sunt toate BKC...mai sunt si BXE..si nu le mai stiu...exista undeva un topic ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OT: pai in primul rand BXE este montat numai pe platforma mk5 si este un motor similar 99% cu BKC si BLS (VOINEA)

Singura diferenta inteleg ca este presiunea in turbina, dar stiam ca unul are 90 Cp si la Bobocel am vazut 105 cai in semnatura si motr BXE ... d-aici nelamurirea mea

Scuze de off- topic!

Bobocel sa ne spui care este dignosticul can ajungi la service! Sunt chiar curios!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai ca sar si eu cu ceva asemanator. am constatat si eu mici trepidatii la relanti, fara fluctuatii pe turometru. pana acum am crezut ca este de la benzina. totusi nu mi s-a umblat la cutie deloc (desi a inceput in ultima vreme sa agate tot mai des; am si deschis un topic pe tema asta: agatat si un zgomot care suna a lipsa de ungere sau ceva de genul asta...nu ma pricep la partea asta). inteleg ca trepidatiile n-ar fi de la benzina deci...

legat de greierasi, verifica surubul din partea dreapta a bordului (un capac ca cel de la sigurante). E un surub care prinde bordul de sasiu. la mine se slabise si imi dadea dureri de cap zgomotul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la Golf-ul meu simt usoare trepidatii la relantii - nu tot timpul.. ca-i rece ca-i cald motorul n-are nici o treaba. Am dus-o eu personal din Germania si pe-acolo am umblat cateva zile pana sa ma intorc in tara, dar nu am simtit absolut nimic mai ales ca la probe am ascultat daca se aud "greieri" prin ea, nimic. Singura diferenta ar fi... carburantul "made in romania". Ar putea fi asta cauza?

Masina avea 57.000Km reali. Am mai citit pe forum... cred ca la sectiunea TDi, ca aceeasi tremurat se simtea si la o masina de 5.000Km. Imi vine greu sa cred ca ceva nu e ok din fabrica. E totusi o marca care se respecta, e VW.

Daca poate da cineva vreo explicatie...

Golf V, cea din semnatura.

Multumesc.

Modificat de ove
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a mea are 23k. si aveam trepidatii. ele au incetat cand am folosit omv alpin. defapt cred ca a fost placebo. a venit primavara, am pus omv sprint si au reaparut. am fost la service (pbn), si dupa verificari, imi schimba volant (e pe garantie). asa ca... bine ca am garantie! (ca altceva mai destept nu am gasit sa zic!) :cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@emi-act

Deci sa inteleg ca in cazul tau e volant? Am mai auzit si pe altii ca si au schimbat volant, nu una ci vreo 3, si dupa cativa km trepidatiile au reaparut, indiferent daca era Golf, Touareg, Skoda, etc...

Si fiind vorba si de Touareg e masina mai mare si are alta cutie.. cred... si totusi aceeasi problema!!??

Eu nu inteleg de ce, daca producatorul german a avut multe sesizari pe tema asta... de ce nu au venit cu explicatii si alte corecturi.. si asta nu pentru noua versiune Golf VI la care s-ar fi corectat problema, ci pentru Golf V pentru ca inca se mai fabrica si sunt foarte multe in circulatie cu doar cateva mii de km la bord si nu-s masini de "pensie"...

Modificat de ove
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am noroc inca. A mea e adusa din Germania si e motorul de 2 litri tdi cu un singur ax, generatie mai noua. Cele cu 2 axe care se comercializeaza in Romania sunt alea consumatoare de ulei la care cartea da 1 litru la 1500 de km (deci teoretic ei sunt acoperiti). Sa vezi trepidatii la alea... si mai ales la audi de 2.0 tdi, care are acelasi motor , dar montat invers. am un prieten care are si zici ca mergi cu aro.

e dezamagitor pentru o firma atat de renumita...e primu meu vw (ba nu am mai avut un golf 2 in 1997), da' cred ca dupa ce il vand revin la marcile nemtesti mai premium... (fara audi :) )

sper sa iasa bine chestia asta cu volant... oricum, cum am feed-back, revin cu posturi :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am trepidatii la relanti, indiferent de gradele afisate la apa:50/90. Turatiile nu se modifica, dar trepidatiile se resimt. Este frustrant sa o simt cum ma scutura. :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Aceeasi problema o prezinta si Audi-ul A4, motor 2500 cmc, an 2005, al unui amic: la rece nu face nimic dar la cald incepe sa aiba intreruperi, nu merge motorul rotund. Masina fiind nou achizitionata de el urmeaza sa-i faca un schimb de filtre precum si distributia. Incercand sa rezolvam problema, si citind cam toate topicurile de pe site, am ajuns la concluzia ca ar putea fi una din urmatoarele:

- curatat EGR-ul

- umblat cu VAG-Com-ul pentru reglarea cantitatii de combustibil de la relanti

- up-date soft

- filtre, in special cel de aer, dar astea se vor schimba

- contactele electrice imperfecte( ale injectoarelor)

NU am inteles daca pana acum daca a rezolvat cineva problema aceasta si cum. - urmeaza sa ne edificam si noi.

Mentionez ca am decis sa postez pe acest topic deaorece se pare ca este cel mai complet si unde s-au abordat cam toate posibilitatile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Te mai poti inspira aici sau aici

Modificat de dudu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In marea majoritate a cazurilor, aceste trepidatii la relanti sunt datorate volantei bimasice + un pic la injectoare (f putin).

Oricta ati curata, egr-ri, admisii, etc ... nu se vor rezolva problemele de acest gen.

Un EGR care nu functioneaza corect, se poate observa foarte usor cu Vag-com-ul, le fel cu injectoarele, etc ...

Cand elimini aceste cauze, doar problemele mecanice mai pot rzolva situatia (in speta schimbare volant), iar acest lucru doar daca te deranjeaza la culme si nu ai ce face cu banii ... alte motive nu vad.

Modificat de sebica79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tind sa fiu ambsolut sigur ca nu e de la volant deoarece nu se simt trepidatii, nici cu ambreajul apasat, nici cu el liber, de asemenea nu se simte nimic in pedala acestuia ci doar se simte ca motorul intrerupe din cand in cand, lucru care se simte in caroserie si se vede in turometru(variaza turatia).

O sa-i sugerez acetuia, amicului, sa curete si contactele de la injectoare, poate aveti careva niste poze ceva cu operatiile. :huh:, Acum ma duc apuc de citit celelalte topic-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceleasi simptome le are si masina mea. La cald, intrerupe, nu merge rotund. Am scanat-o aseara si nu am gasit nicio eroare la motor. La mine nu variaza turatia la relanti, ci doar intrerupe. volant nu poate fi; nu am sunete metalice, iar plecarea de pe loc este ok. Motorul suna la fel(bine) si cu ambreiajul apasat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aveti idee daca apare eroare la scanare cind sunt prob cu volant? si inca ceva daca nu o bagi in seama , volant, ce poate sa se intimple?!?!... poate duce la ceva mai grav? :)

Modificat de DanTra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

Am aceasi prb si eu cu trepidatiile la ralanti la Touran-ul meu.

Cum se manifesta: Se observa numai atunci cand motorul ajunge cu apa la temperatura de 90 grade (ma rog cand se incalzeste) si nu face intodeauna cu aceasi intensitate , de putine ori face mai puternic dar este deajuns ,in rest se simte mai mult in volan .

Acum vine partea ma durerosa (pentru mine evident) si anume ce am schimbat in trei zile si nimic nou :

1. Am inlocuit kitul de ambreiaj (volant + disc) si rulmentul de presiune.

2. Am curatat turbosuflanta, am curatat circuitul EGR si inclusiv egr-ul.

3. Am schimbat toate filtrele ulei,motorina, aer.

4. Am facut schimbul de ulei cu un ulei Castrol foarte bun spun iei ...

5. Am facut teste de nu stiu cate ori, pe 3 testere diferite (pe unul original cum au la reprezentantzaVW)

Motorul lucreaza foarte bine si subliniez foarte bine , nu are nici o eroare de nici un fel , nu are probleme la partea electrica sau meacnica a motorului , turometru sta fix la 850 (lau ridicat iei inainte a fost la 800), ma rog turbina - EGR sunt super OK , injectoarle au -> 1=-0.2 ; 2=-0.2 ; 3= 0.0 ; 4= 0.6. masina trage foarte bine nu am probleme in mers...

Toate astea sunt facute si schimbate dupa trei zile consecutive mancate prin servisuri si surpriza tot mai am trepidatii din cand in cand la Ralanti. :icon_thumright: .

Nu stiu ce sa spuna meseriasi dau din cap si din umeri.

Pareri de la meseriasi :

- asa sunt motoarele astea sunt foarte proaste (le pica volant destul de des si au trepidatii)

- e problema de la injectie , care am mai citito si pe forum

- o fi vreun senzor care nu lucra bine (aer , apa, volant....)desi ar fi trebuie sa spuna calculatorul ceva.

- problema de soft (rescris softul... )desi nu consoc pe nimeni care sa faca asta in Galati de unde sunt.

- ba uni din meseriasi spun ca au ma fost destui ca mine care au chletuit o groaza de bani schimband o gramada de senzori si volante si etc si nu au facut nimik , problema lea persistat. Asa ca au spus sa dorm linsitit si sa i-mi vad de treaba ....

nu stiu ce sa mai cred ce ar putea fi . Ce este de facut????? Chir nu exista rezolvare ????? Astept si eu pareri sugestii ..

PS , Mentionez ca mai cunosc si eu cate ceva din motoare , atat cat sa stiu cum functioaneaza un motor , iar chestia cu volant cu probleme este departe de mine ca as fi avut probleme la volant dar dacati totzi mecanici au spus ca e de aolo am schimbat, oricum ambreiajul era aproape praf iar rulmentul de presiune curgea.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cred ca problema e motorina de la noi Poate is mai sensibile motoarele astea fata de calsicul diesel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am citit topicul si am remarcat ca ,masina mea se comporta la fel ...Am facut un test si mi-a aparut o neregula la cilindrul 3 ,au sters-o cateva zile nu am avut probleme apoi din nou.

Trepideaza cand stau la stop ,si daca apas pe frana de exemplu parca face mai tare ,se simte destul de puternic ,uneori am impresia ca o sa se opreasca motorul ,masina are ceva km si am citit mai sus ca ,km ar fi de vina

Initial nu stiu care ar fi problema ,totul e schimbat la ea ulei ,motorina buna ,filtru aer etcc

Daca continua asa o sa o vand cat de curand nu ma asteptam sa intampin probleme asa cu ea .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu probleme cu trepidatiile la ralanti la VW Golf IV, dar atunci cand pornesc clima.

Stie cineva ce poate sa aiba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

ADY73

esti un pic in alta arie... Foloseste cu incredere functia SEARCH pentru aria masinii tale si vei gasi raspunsul

http://vwforum.ro/index.php?act=Se...e=%2Btrepidatii

Poti afla mai multe detalii de la colegii forumisti din zona ta... ca atare, rog sa completezi profilul cu locatia ta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand vibreaza calca ambeiajul si tine-l jos, nu-i asa ca nu mai trepideaza? sau cel putin nu asa rau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma lovesc si eu de aceasta problema a trepidatului la relanti, probabil ca toti altii :lol:. eu insa am constatat ca daca am rezervorul mai mult de jumatate plin cu motorina, surpriza, nu mai trepideaza indiferent de conditiile in care merg cu masina. sa fie doar o coincidenta? personal nu cred, suspectez o problema pe la sistemul de alimentare. daca mai are cineva curiozitatea sa verifice treaba asta, astept o alta parere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!