Jump to content

Instalatie Gpl


marianu
 Share

Postare recomandată

Ești turc? :)

Ala e consumul dacă ai fi mers pe benzina. Mașina nu are de unde sa știe ca ai făcut-o hibrid... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

100% roman ( amestec de moldovean cu muntean) :biggrin:

Sunt constient de acest lucru , numai ca am vrut sa aflu de la cei care circula de mult cu GPL , cam cat trebuie adaugat in plus ptr a face un consum aproximativ la GPL.

Cu stima !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conform site-urilor de profil, e cu 1l în plus...socoteala pur comerciala... 

Teoria spune 26% în plus... 

Practica spune intre 20-25% în plus... 

Restul e cancan... Sau idioți care fac consumul ca la benzină, de la plin la plin pe 50km...etc...ori țopăie de bucurie ca tigaia lor consumă 6% în oraș,  sau sunt indignați și freacă ridichea montatorului ca au consum de 15%...

Consumul se face de la gol la gol... La GPL... 

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat si eu pe sprintmonitor.de , pot comfirma ca se potriveste consumul extrem de bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ce legătură are....? 

Omul întreba de BC vs consum gpl... 

Dacă instalația e reglata binișor atunci consum gpl=BC*1.2 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Și pe mine ma tentează sa pun GPL la golful iv.  Mașina e automata,  motor 1.6 8v,  102cp, cod AVU, și m-ar interesa un detaliu: dacă montez o instalație GPL, Trebuie sa reglez periodic tachetii? În afara de reviziile normale ale instalației sunt necesare alte intervenții periodice?

Eu am avut un megane 2 1.6 16v cu GPL tomasetto de care am fost F mulțumit și aia avea tachetii hidraulici ce nu trebuiau reglați. 

Modificat de Mr.Chow
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe AVU merge GPL fara probleme...pune bujii "longlife" gen Iridiu sau Platinum ca se schimba greu, si cox...

Vaporizatorul sa il ingresuie la suprafata nu sub baterie si cam atat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Moog cam cat ajunge o instalație bună  cu toroidal de dimensiunea cea mai mare ce are loc acolo în hatchback? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

M-ar interesa si pe mine un VV cu GPL din fabrica ! 

Ce imi recomandati ? Buget 2 500 euro . Il suplimentez daca e nevoie ( nu mult :) ) . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu subscriu la ceea ce spune @Moog....alea sunt prea vechi si depasite si o sa ai numai probleme cu ele.
Landi Renzo (segventiala) costa 2.500Lei cu montaj cu tot si poti opta pentru orice butelie vrea muschiuletul tau....plus ca ai si garantie 2 ani.
Acum depinde ce Vw vrei (Golf, Bora, Passat smd.) de banii aia 2.500E.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 hours ago, Moog said:

~2800

Salut! 

Îmi poți da niște detalii?  De cat rezervorul? Ce instalație? Injectoare,  etc? mulțumesc! 

PS - Sunt și eu din Iași și poate îți devin client :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a doua alimentare dupa montarea instalatiei de gpl a fost de 41 de litri , in concluzie 512 km efectuati cu 41 l de gpl , majoritatea km facuti extern !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 hours ago, Moog said:

Nu te sfătuiesc să iei cu GPL din fabrica. 

Dar cu GPL pus ulterior ? :)
Fac multi km / an ( intre 25k si 30k ) si cu GPL fac economie fata de benzina si chiar si fata de motorina . 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezervorul expira la 10 ani. Dacă e o instalație omologata în România e ok,  se poate schimba. În rest ar fi ok... Cam orice se poate schimba la un preț decent. 

Asa e,  cu GPL ieși la fel sau mai ieftin decât diesel. Dacă ai variante care îți plac, go for it... 

.... Zice unul care a trecut la diesel... Și duce dorul la tigaia veche... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut prieteni,
De curand am montat si eu o instalatie Landi Renzo Evo One pe Seat Leon 1P 2008,85CP din considerente de performanta ale instalatiei respective.Am parcursi cca 5000 km cu ea.
Merg doar extraurban dar consumul nu a scazut niciodata sub 10% in conditiile in care CB imi arata un consum mediu de 6,8% pe acei Km.Cand am mers pe autostrada cu AC pornit am ajuns si la un consum de 13% in conditiile in care mergeam pe pilot cu 110-120 km/h iar pe CB aveam 6,7-6,9%.
Nu este un consum exagerat in conditiile in care in manualul instalatie de gpl este mentionat un consum de gpl de maxim 12% in plus fata de benzina,deci un maxim de 0,8 litri?In aceste conditii masina nu ar trebui sa-mi consume mai mult de 8 litrii dar consuma cu 30-40 % in plus fata de benzina+minim 1 litru de benzina/100 km la porniri.
Mentionez ca am aprox 50.000 km reali cu masina si stilul de condus este unul moderat fara abateri,nu trec decat foarte rar de 100 km/ora,fara accelerari bruste,demaraje,etc..
Am fost la prima revizie la 2000 km si am mentionat acest lucru,baietii au facut o recalibrare statica fara sa fi mers la drum cu ea si sa faca alte teste dinamice pe drum.
Rog coletii care au mai intampinat aceste probleme sa scrie daca exista vreo rezolvare sau daca se pot face teste dinamice sau care este procedura.
Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica altceva : daca consumul real pe benzina este la fel cu cel din bord.....s-ar putea sa ai o surpriza...

 

In alta ordine de idei : priusul meu arata pe bord 5,9% , consum la pompa 6,1% deci o diferenta de 0,2% intre real si bord PE BENZINA. 

Pe gpl lucrurile stau altfel : in oras consum pe bord 5,5% , real gpl 6.8 % ....o diferenta de 1,3 ....acceptabila zic eu...

Insa pe autostrada mers pe pilot la 140/h , consum pe bord 6,7% , real gpl la pompa 9.7% !!!! 

Practic la vitezele mai se dubleaza aceasta diferenta !!! Are cineva vreo explicatie ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 @Paulorossi avem aceeasi instalatie montata, consumul pe GPL se calculeaza de la plin la plin iar diferenta din manual poate diferi de la cotet la cotet si NU este exacta....de ex. cotetul meu are 1,5t goala pe un motor pitic 1.6 si VARIANT pe deasupra....normal sa NU fie consumul ca-n manual.
Iti mai dau exemplul meu in conditiile cotetului de mai sus...in oaras (Bucuresti, probabil intr-un oras de provincie fac mai mult....defapt sigur) fac 270-280km cu AC si goala masina....iar afara 450-470km cu AC pornit incarcata cu bagaje,  si 3 ocupanti,  la 130-140km/h....iar rezevorul meu e o toroidala de 43L.
NU poti face o comparatie cu datele din bord, asa ai sa fi indus in eroare mereu...incearca aplicatia Spritmonitor si ai sa fi mult mai elucidat, eu asa fac.

https://www.spritmonitor.de/en/

Sa mai vin cu o precizare, mai ales ca esti nou....trebuie sa ai bujii noi de preferat cu iridium (ca astea sunt pentru GPL si recomand Beru sau NKG daca iti permiti e perfect), fiese de bujii noi si bomina de inductie noua....numai asa NU o sa ai probleme in bord cu Chek Engine..asta in caz de iti apare eroarea'n bord.

O procedura standard NU exista....chiar si la acelasi model identic de masini, fiecare are mersul lui si piesele lui pe masina....e de ajuns o bujie sau o fisa sa NU mearga perfect (pe zeama NU e sesizabil) si consumul difera de la cotet la cotet, GPL-ul e mult mai pretentios decat zeama.
Totul tine de baiatul cu calibrarea daca ai piesele (aprinderea) ok pe cotet.
Sunt multe de povestit....am incercat sa fiu cat mai concis si explicit!
Multa bafta si fara probleme!






 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consum GPL = consum benzina*1.2-1.3

Repet a x a oara : consumul se face de la gol la gol...nu dupa CB, nu la 50/100km parcursi etc...

Cu tigaia de 1.6/102CP scoateam uzual 8.5-9% extraurban (90-99 localitate, 110-120 extern) si 13-14 % urban frecus la rece...

11-12% extraurban am scos numai o singura data dar s-a mers la limita luarii carnetului...99-149

Cat despre bujii , alea nu sunt "speciale" pt GPL, sunt mai fiabile...Iridiu sau Platinum...restul fise, bobina schimbi daca e cazul...check cu misfire...

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand NU ascuti de mecanic cand iti spune ca iti trebie bobina noua de indcutie la un cotet vechi de peste 10 ani...atunci se aprinde martotul Check Engine mistfire si vezi cum iese fum de sub capota si costati ca ai catalizatorul inrosit....abia atunci faci caca'n pantaloni pe tine si bagi la capau ca e groasa si te pui pe treaba!
Abia atunci am constientizat ca tare imi era util stigatorul in portbagaj....bine ca NU a fost nevoie!
De atunci nu-l mai las in casa!!!

@Moog....mare respect!

Poza e doar asa sa va faceti o idee despre Spritmonitor.



Capturadeecrandin2016.09.12la15.26.23331

Modificat de mariuscbn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unii invata din experienta altora, altii invata din experienta lor...altii nici macar :)

Cat despre stingator pescuieste unul cu ceas pe el si mai marisor de 1-2l macar, revizia e 10-15RON la ele...si isi fac treaba  :) ...prostiile alea de 25-30 RON sunt bune de stins o tigara...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!