Jump to content

Instalatie Gpl


marianu
 Share

Postare recomandată

nu este mai uscata arderea gpl-ului fata de benzina FARA plumb ci fata de benzina CU plumb(nu mai este ).este valabil doar pt motoarele de generatie veche care erau facute sa functioneze cu benzina CU plumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sistemul de care zici e pe piață de ani de zile... Se folosesc pentru câteva modele mai vechi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut!

 

Am fost ieri la Buzau, la service-ul celor de la ProGaz, pentru montarea unei instalatii Landi Renzo pe a mea VW Bora (1,6, 16V, AZD). Am ales rezervorul toroidal de 59l. Nu stiu daca am facut cea mai buna alegere prin montarea unei instalatii GPL, sau daca am facut cea mai buna alegere de instalatie (din ce am citit pe aici, majoritatea ati optat pentru BRC), dar de remarcat este ca cei de la PROGAZ sunt niste oameni extraordinari si instalarea a fost facuta de adevarati profesionisti. De asemenea, doamna/domnisoara de la receptie si patronul sunt oameni extraordinari, foarte vorbareti, care dau toate informatiile de care aveti nevoie. In fine, doar cuvinte de lauda la adresa personalului/service-ului, lucru cam rar in ziua de astazi.

 

Acum, as avea si eu doua intrebari:

1. baietii au sesizat mici fluctuatii la relanti (sunt foarte putin vizibile, nici nu remarcasem pana acum, dar sunt acolo). Am inteles de la baieti ca una dintre cauze ar putea fi valva EGR. A intampinat vreunul dintre voi probleme de genul asta pana acum? Daca da, cum ati rezolvat-o? Deocamdata masina functioneaza ca si pe benzina (nu sunt mare sofer, asa ca nu am observat diferente majore ieri, venind spre Bucuresti).

2. Rezervorul fiind de 59 de litri, este normal sa intre doar 44 de litri de gaz?

 

Multumesc anticipat pentru eventualele raspunsuri si va tin la curent!

Drumuri bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba cu fluctuatiile are o rezolvare simpla, schimbarea... la mine exat asa a fost..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Claudiu Daniel!!!!am aceasi problema ca tine!!!

Oscilati mici pe benzina care se accentueaza pe gpl.

Aceeasi masina si acelasi motor!(aceeasi innstalatie)

Da i bice !!! Ca masina manca pamantul cu gpl!!!

Eu am ajuns la o concluzie:Oscilat relantiu

...boala motoarelor vw benzina!

Asa ca super alegere pt landi renzo si pt gpl!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu da, am schimbat valva egr si nu a mai facut..... acum intrerupe ceva la relanti, si nu imi dau seama de ce...am schimbat bujii, bobine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos astazi mufa de la EGR si nu am observat sa dispara problemele la relanti.

Odata cu oscilatiile de la relanti se observa la faruri modificari de intensitate. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Claudiu Daniel cat a fost costul instalatie Landi Renzo?

urmeaza sa imi montez si eu o instalatie dar is orientat spre BRC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca aia am acum eu, dar nu ii dau de cap nicicum. Am schimbat EGR, bujii, bobine, senzor map, si are mici intreruperi la relanti si uneori trepidatii in care scade si intensitatea farurilor. Am schimbat si bateria, si verificat incarcarea si acolo nu sunt probleme... are cineva vreo idee? Pe gpl e mult mai grav decat pe benzina incat in oras nici nu mai indraznesc sa merg pe caz intrucat smuceste si cand o las in frana de motor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am fost ieri la Buzau, la service-ul celor de la ProGaz, pentru montarea unei instalatii Landi Renzo pe a mea VW Bora (1,6, 16V, AZD). Am ales rezervorul toroidal de 59l. Nu stiu daca am facut cea mai buna alegere prin montarea unei instalatii GPL, sau daca am facut cea mai buna alegere de instalatie (din ce am citit pe aici, majoritatea ati optat pentru BRC), dar de remarcat este ca cei de la PROGAZ sunt niste oameni extraordinari si instalarea a fost facuta de adevarati profesionisti. De asemenea, doamna/domnisoara de la receptie si patronul sunt oameni extraordinari, foarte vorbareti, care dau toate informatiile de care aveti nevoie. In fine, doar cuvinte de lauda la adresa personalului/service-ului, lucru cam rar in ziua de astazi.

Acum, as avea si eu doua intrebari:

1. baietii au sesizat mici fluctuatii la relanti (sunt foarte putin vizibile, nici nu remarcasem pana acum, dar sunt acolo). Am inteles de la baieti ca una dintre cauze ar putea fi valva EGR. A intampinat vreunul dintre voi probleme de genul asta pana acum? Daca da, cum ati rezolvat-o? Deocamdata masina functioneaza ca si pe benzina (nu sunt mare sofer, asa ca nu am observat diferente majore ieri, venind spre Bucuresti).

2. Rezervorul fiind de 59 de litri, este normal sa intre doar 44 de litri de gaz?

Multumesc anticipat pentru eventualele raspunsuri si va tin la curent!

Drumuri bune!

Salut ,aceasi problema am avut si eu cu oscilatiile si sa rezolvat dupa ce am curatat clapeta de acceleratie iar in butelia de gaz trebuie sa ti intre decat 80% din capacitatea totala
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am schimbat motorul si m-am dus la reprezentanta BRC sa-mi uneasca furtunasele de la gaz care vin la injectoare.  Dimineata am simtit miros de gaz in masina. M-am dus  la ei si au constatat ca uitase sa puna furtunasul care pleaca din spatele motorului si intra in reductor pe motiv ca ei altfel pun instalatiile astea si credeau ca eu nu-l am. Mi-au zis ca furtunul ala ia gazul in exces si il reintroduce in circuit. Deci am mers vreo 20 de km cu amestec sarac, aproape de fiecare data oprindumi-se la relanti stand la semafor. Mi-a pus furtunul cu pricina si a inceput sa tremure, si iarasi sa-mi se opreasca la relanti. A zis ca am probleme la reductor, ca cica membrana aia din interior e uzata si o sa merg cu amestec bogat si o sa imi porneasca greu  dimineata, ceea ce se si intampla.  De atunci merge prost si pe benzina si pe gaz. Cu vechiul motor mergeam in 2 cilindri dar pe benzina mergea bine, niciodata nu se oprea la relanti, doar cateodata cand mergeam pe gaz. Mentionez ca dimineata cand pornesc motorul incepe sa faca figuri abia pe la 50-60 de grade. Pana sa atinga temperatura asta merge rotund.

 

P.S.- cu motorul asta "nou" mersesem inainte vreo 600 de km pe benzina si nu am avut nici cea mai mica problema. Din seara aia de cand am pus gazul am problemele mentionate mai sus.

Modificat de danutzZeu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut domnilor. Azi mi-a fost montata pe golf 4 2002, 1.6 16v bcb instalatia gpl BRC SEQUENT 32, cu butelie toroidala de 54 litri. Pret 2750 lei. Pot sa spun ca merge la fel de bine ca si pe benzina, neavand niciun fel de probleme la motor initial. Un pic dezamagit de felul cum a decurs montarea respectivei, tipic romaneasca, repede si peste nas, mai o gaura in plus, mai un plastic rupt, mai una mai alta, pe principiul ...da-i ba ca merge si asa.  :(

Oricum, vazand ca merge bine si asa...am mai uitat de cele enumerate si am plecat la plimbare, fiind placut surprins de felul in care se comporta. Ramane ca pe viitor sa vad consumul si daca am luat decizia potrivita.  :)

Seara buna va doresc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As dori si eu niste pareri pro si contra la urmatoarele instalatii de gaz

BRC sequent 32 si Tomasetto q-box.

Chiar daca is orientat spre BRC se ia in calcul si alt ceva. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mașina ta merg multe modele, nu sunt probleme... Asta dacă mașina merge ceas pe benzină.

Contează mult montatorul.

Cât despre păreri pro și contra s a discutat la greu pe aici. Dacă e sa alegi, aș merge pe varianta Tomasetto, eventual Stag4.

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa iei in cosiderare si Landi Renzo, eu o am montata pe masina din avatar si NU am intampinat nici o problema pana acum, nici la -20* ...

Capturadeecrandin2016.01.17la13.14.07415

Modificat de mariuscbn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă montatorul e departe, e de preferat ceva cu software moca...

În Oțelul Roșu nu știu câți montatori are...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O prima problema minora pot sa spun ca a aparut de curand. Dupa montajul instalatiei, la cererea baiatului care a montat instalatia, am alimentat cu 10 litri gpl pt calibrare si teste. Toate bune dupa acestea, insa atunci cand am mers si am facut plinul buteliei, ledurile indicatoare de nivel gpl se aprin toate patru, si raman asa cateva secunde, apoi palpaie continuu. Sper ca pana la revizia de 1000km sa-si revina, daca nu....or sa constate problema cei la care voi merge.

Pana in prezent ma declar multumit de cum se comporta masina pe gpl, iar problema expusa mai sus, tin sa precizez ca nu-mi influenteaza in niciun fel mersul bun al motorului. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Moog in Otelu-Rosu nu am nici un montator din pacate, dar sunt hotarat sa fac un drum pana la vernesti la pro-gaz si cu ocazia asta sa fac o plimbare si pana la constanta, asta asa in afara sezonului.

Parca ma bate gandu la tomasetto q-box su injectoare hana, dar inca nu sunt decis 100%. De aceea mai cer pareri,cu BRC am facut cativa kilometri, avand fratele meu pe un seat 1.6 sequent 24.11 si am fost incantat de cum mergea. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ești nebun... Ce sa cauți la Vernesti, sigur ai mai pe aproape.

Dacă motorul e ok merge bine cu multe instalații reglate bine...

Poți pune Prins, Viale, dacă e reglata/montată prost, prost merge...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2550 lei m-a costat instalatia. Deocamdata, fie ca circul cu benzina sau pe GPL, oscilatiile sunt cam la fel, de intensitate redusa, abia vizibile. Daca se intensifica, scoaterea conectorului EGR-ului poate avea consecinte grave asupra motorului?

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Salutare,

 

Eu am un golf 4 cu motor de 1.4 16v si mi-ar prinde bine o  sugestie de la voi ca cu siguranta sunteti mai experti.Cum am  o ocazie pentru a lua o instalazie GPL a-si dori sa stiu voi ce imi sugerati sa imi pun instalazie GPL pe masina sau sa o las asa cum a iesit din fabricatie.spun asta ca eu fac in jur de 20.000 km pe an.Astept sugesti de la voi si va multumesc.

 

Cu Respect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor, zilele astea urmeaza sa-mi montez o instalatie gpl, la o skoda octavia 2, 1.6mpi 102cp din 2008, care este cel mai mare rezervor toroidal ce mi se potriveste ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!