Jump to content

Wizard84
 Share

Postare recomandată

ma poti ajuta cu o poza la "erifica sa fie etanse furtunele de la canistra de carbon catre clapeta si de la vacuum" si cin ce consta readaptarea clapetei cu vag (si mentionez ca nu am schimbat filtru de benzina niciodat , cred ca ie original)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred sa fie de la canistra problema de ralanti. Am avut un prieten care nu avea canistra deloc si furtunele erau in aer dar nu influenta delor ralantiul. Doar periodic se auzea o bataie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta pentru ca inca mai era pe furtunasul ala supapa si era inca functionala. Gandestete ca la motorul AEE furtunul ala intra dupa dupa clapeta de acceleratie, asta inseamna ca daca nu ar mai fi nimic care sa opreasca aerul, sau vaporii de benzina din canistra ( daca aceasta exista) s-ar tura motorul binisor deoarece se bypass-eaza clapeta si intra aer in motor in mod necontrolat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate. Supapa mai era si inca functionala. Cand dadea drumul la vapori atunci se auzea bataia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o solutie la problema mea mai detailata va rog!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, schimba in primul rand filtrul de benzina, verifici furtunul care vine din "tulumba" aia din dreptul volanului din compartimentul motor si duce pana in clapeta de acceleratie ( sa scoti filtrul de aer sa ai acces la clapeta de acceleratie). Vezi ca furtunul asta mai are un fel de duza cu 2 capacele verzi ( sa fie la locul lor).

Verifici si furtunul care pleaca din clapeta de acceleratie si se duce intr-o supapa si dupa aia in canistra de carbune activ care se afla in aripa dreapta a masinii.

Scoti clapeta de pe motor, si o cureti bine, te uiti aici si la garnitura care se afla intre clapeta si restul motorului.

Verifici cablul de acceleratie sa nu aiba o parte din el desfasurata si sa agate pe acolo pe la motor, eventual verifica si cursa acestuia cu motorul oprit si clapeta de acceleratie scoasa.

La urma incearca sa gasesti pe cineva cu un soft vag com si sa iti faca readaptare la clapeta de acceleratie, eu la tipul nostru de motor nu am reusit sa fac readaptarea manual de aceea iti spun sa o faci cu vag com.

Daca am mai omis ceva sa mai completeze si colegii.

Bineinteles ca daca nu rezolvi nimic vedem ce vei mai verifica, mai departe, dar sa faci verificarile enumerate ( singur sau cu un prieten ca e moca si nu ai vrea sa ajungi atat de repede prin service :Driver: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti multumesc si am sa revin cu niste poze si cu ce am facut astfel inkat sa ma ajutam si pe alti:D si inka ceva cel de la itp mi spus ca nu-mi merge sonda lamba --- ???????

Modificat de cj-88-msk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot cu vag com o verifici si pe asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian_alex

Eu am motor de 1.6 AEE. Am avut probleme cu mentinerea relantiului. Nu statea deloc daca nu tineam piciorul pe acceleratie.

Pana la urma am fost la niste mecanici care mi-au rezolvat problema in 5 min, avand in vedere ca mai trecusem pe la circa 7 mecanici si fiecare nu rezolvase nimic.

La mine problema relantiunui era de la bujii, mergea in 3!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare am revenit, azi am fost la un mecanic a facut o readaptare a clapetei acum relantiul sta la 700rpm dar cand accelerez are un moment cand da in nas dar foarte putin a zis sa schimb fisele capacul de delcou si luleaua dupa ce le schimb a zis sa merg la el sa mai regleze relantiul.

o sa revin cu alte detalii dupa ce le schimb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da in nas pentru ca inca nu ai reglat avansul cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa merg luni sper sa se rezolve ca mi-a ajuns de cand am luat-o ma chinui sa o repar. Revin cu detalii noi luni

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare ! Am si eu o problema cu relantiu ... sta in 500 turatii cateodata in 900 cum ar fi normal ,alteori se accelereaza scurt intre 600 si 1500 turatii... mi se mai opreste cateodata in mers din senin.... cateodata imi mai da in nas asa in timp ce o accelerez ... m-am uitat la furtunele de vacum par ok toate ; motorasul pas cu pas ala cu 6 fire (sau cum ii zice lui) am pus altul si tot asa imi face masina ; am curat bujiile au 10.000 km ; am curat si pe la delcou un pic am dat cu pasla am suflat apoi ; filtru de benzina are 20.000 km ; fisele sunt bune una e un pic ciupita in capat unde intra la delcou dar se vede ceva maro dedesubt si nu pare atins acolo doar un pic din cauciucu de deasupra (nu cred ca e asa grava); azi am mers 150 km si continu la relanti mi-a stat in 500-600 turatii => daca porneam AC-ul imi murea motorul cam de fiecare data ( ii lua cam toata puterea ); ma puteti ajuta cu ceva sfaturi pt reglaje/inlocuiri? Va multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian_alex

Stie cineva cum imi pot regla singur relantiul ?

Inainte cand am fost la mecanici si mi l-au reglat acestia au facut-o mecanica sa zic asa. Fara a lucra pe parte de software.

De cateva zile relantiul nu imi mai sta constant la 800 rpm in plus de asta acum a urcat undeva pe la 1000 rpm. Consum de combustibil marit mers nerotund daca pot spune asa.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se poate regla ralantiul. El se regleaza automat. Ai undeva o problema. Pune-o pe tester si vezi. Vezi de asemenea sa nu iti traga aer fals pe undeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian_alex

Se poate regla si mecanic sa zic asa, te rog sa ma crezi. Asa mi s-a reglat data trecuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se poate numi reglat ce ai facut tu. Se numeste improvizatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Relantiul se regleaza singur/automat pe baza senzorilor motorului.NU se regleaza manual.Probabil ca ti-a umblat la avans, de pe acolo se mai 'mareste/miscoreaza' relantiul.In plus ai spus ca nici nu mai functioneaza cum trebuie.Tot ce e posibil sa fie umblat pe la avans

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau a schimbat pozitia opritorului de la cablul de acceleratie si l-a mai intins. Asa mai fac unii "meseriasi" si dupa aia crapa clapeta de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian_alex

Cred ca v@sy este cel mai aproape de realitate :).

Avansul cred ca a fost modificat. M-am exprimat si eu gresit. Este vreo problema daca imi modifica avansul sau relantiul?

P.S. Imi cer scuze de gafa facuta mai devreme.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avansul la scanteie iti modifica ralantiul si evident consumul, se poate regla corect cu o lampa stroboscopica, vezi la un service auto , nu te costa mult. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avansul trebuie reglat la un service.Dupa cum am mai spus relantiul se regleaza dupa senzorii de pe motor.In caz ca un senzor se strica atunci si relantiul o ia razna.Cauzele care indica o functionare incorecta sunt de cele mai multe senzori..dar mai sunt si alte piese care din cauza vechimii/uzurii cedeaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut!

Sunt nou pe aici si am si eu o problema. Dimineata la pornire observ de putin timp variatii ciudate ale turatiei. Mai exact la pornire este putin turata-lucru normal, dupa cum am intels, dar dupa ce functioneaza motorul vreo 2-4 min. la relantiu, fara a misca masina, fara sa o accelerez deloc, creste turatia, pina spre 1400. Repet, o pornesc doar, fara sa accelerez sau sa plec de pe loc. Dupa ce sta turata 2 sec. revine la normal, apoi face din nou. Este vorba de un golf 3 din 1997, motor AEE, de care am fost foarte multumit pina acum, si la drept vorbind sunt inca multumit, doar ca incerc sa aflu din timp care este problema, poate rezolv pina nu e mai grav.

In plus, asa cum spunea cineva mai inainte pe topic, cind virez maxim volanul stinga-dreapta, la manevre, se intimpla sa mai moara motorul, nu intotdeauna. Dupa ce am observat am grija sa nu mai solicit la maxim volanul - adica nu il rasucesc pina la refuz si treaba e ok. Trebuie sa recunosc ca nu am schimbat nici filtre - benzina, aer - si nici distributie dar pina in prezent a mers ff bine, consum 6l/100km si nu au fost motive sa intervin in vreun fel.

Daca aveti alte sfaturi in afara de a schimba filtrele - primul lucru care il voi face la salariu, va rog sa imi raspundeti. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verific sa nu traga aer fals pe undeva. In special flansa carburatiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc!

Am sa verific. Din ce am citit pe topic inteleg ca este destul de scumpa, ai ideee cam cit costa in prezent acea piesa?

Ieri am uitat sa spun ca dupa ce se incalzeste, dupa ce o alerg putin, nu mai face nimic toata ziua, merge motorul ca un ceas elvetian, ca sa zic asa, iar relantiul sta undeva pe la 700 si nu sunt alte probleme. Pe timpul iernii a mers perfect - poate o vad asa bine si din cauza ca inainte am avut dacie. Stiti voi ce inseamna.

Oricum multumesc pt raspuns, daca mai aveti ceva sfaturi le primesc cu placere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!