Jump to content

Wizard84
 Share

Postare recomandată

salutare!am si e o problema cu pornirea la cald la masina din semnatura.cateodata porneste si sta turatia la 500 rpm si daca calc acceleratia se opreste motorul.ce poate sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, de curand mi-am achizitionat un vw golf 3 1996/11 cu motor 1.6 101hp, problema ar fi turatia mai mult de 5100 nu se tureaza am puso pe vagcom si imi indica senzoru de la turatie defect, mai e posibil si din alta cauza? :(

Modificat de JalgoczyRBY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si nu iti ajunge 5100 ?:))  pai daca aia e eroarea , schimba senzorul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, deţin un vw golf 3 benzină,.1,6.aee . Am o problema la pornire indiferent dacă este rece sau cald motorul porneşte normal şi după aprox.10 secunde are o cădere de turatie de 400 de ture ca şi cum sar opri ,dar imediat îsi revine la turatia iniţială ,am fost la mecanic să adapteze clapeta cu vag com ,dar nimic.asta se întâmpla de când am schimbat: bobina ,capac delcou ,lumea şi senzorul din delcou care nu mai functiona .pe vag com nu mai dă nici o eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neetanseitatea evacuarii inainte de sonda lambda poate influenta fluctuatia relantiului, si implicit cresterea consumului de carburant ?

Astazi am observat ca la imbinarea galeriei de evacuare cu saxofonul lipseste un prezon si prezinta urme de negreala ca si cum ar rasufla !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Aceeasi problema cu relantiul o am si eu astfel: la pornire sta ce sta la relanti dupa care scade, se tureaza singura, iar daca scade prea mult se si opreste. Daca plec cu masina, atunci cand pun frana (decelerez) mi se opreste masina imediat (ii pica relantiul).

Am fost cu ea la mechanic, mi-a rezolvat problema in prima instanta (pentru aprox. 2 sapt) dupa care masina face la fel ca inainte. Am fost cu ea la acelasi mecanic dar de data asta nu ia mai dat de cap, ca sa fie oare ?

Va rog sa ma ajutati cu ceva sfaturi...am vazut ca primele verificari trebuie sa constea in verificarea furtunelor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi de la motorasul pas cu pas ..sau senzorul clapetei de acceleratie.Parerea mea...mai intreaba si alti mecanici :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa mai intreb, dar stii cumva cum pot verifica (eu) motorasul pas cu pas sau senzorul clapetei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa mai intreb, dar stii cumva cum pot verifica (eu) motorasul pas cu pas sau senzorul clapetei ?

Asta nu stiu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Eu i-am schimbat motorul la Golf si am observat ca dupa ce se incalzeste motorul, scot din viteza sau apas ambreiajul si ramane motoru turat. Nu isi mai revine decat daca bag in viteza inferioara ( a2a a1a). Pompa de injectie e defecta sau nu e reglat bine depitul de motorina? Am uitat sa mentionez Golf 3 1.9 tdi:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauze posibile: pompa de injectii (debit, avans), senzorul de temperatură al lichidului de răcire, senzorul de la pedala de acceleraţie dacă are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,am un golf 3 1,6 ABU,am o problema cu relantiul ,oscileaza de la 760-840 rpm dar nu de fiecare data.si ar mai fi o problema de obicei cand face asa si o accelerez moare motorul.iar in mers cand bag a 2 si apas acceleratia dureaza 2-3 secunde pana se simte ,stie cinela care ar fi problema.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu ai citit toate paginile pana aici inseamna ca se incatreaza in categoria "asa fac toate :D "|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil bobina in curs de deces sau aer fals pe la clapeta - furtune fisurate sau garnitura sub clapeta cu fisuri. Cand accelerezi nu iti da impresia ca s-ar infrana?

Trimis de pe al meu Allview 2 Speed QUAD folosind Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu unu is satul sa ma chinui cu relantiu asta. si asa nu da rezultate. am umblat peste tot la reglaje, am schimbat senzori furtune. tot. si tot fluctueaza o leaca.daca masina merge cum trebue in rest laso asa.eu de curand aveam alta problema , incepuse iar sa nu traga masina. Aveam tub de ala izolat care pleca din filtru de aer si il aveam tras in bara , cica sa ia aer rece. de fiecare data cand era umezeala sau balti pe jos , sau ploua. se prelingea in tubu ala. si cand ii dadeam talpa avea putere de tragea vaporii de apa prin el si se inmura filtrul de aer...azi iar lam schimbat si imediat se simte ca masina trage iar...si bine inteles ca am renuntat la acel tub si am pus ceva scurt drept spre aripa cum iese din filtru. spor :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar la mine cand o pornesc si oscileaza relantiul, si incerc sa o accerelez moare .dureaza cateva minute si cheii pana pot sa plec cu ea,si nu stiu ce are

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

amestec nasol. se ineaca si moare cand o accelerezi, daca o accelerezi incet incet pleaca?  verifica cum zic colegii. furtune de vacuum.adaptare clapeta.pe tester ai puso ? daca nu , puneo si vezi ce zice acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rar se ineaca,dar cand i pornesc turatile ascileaza intre 760-800rpm si tremura rau normal ar trebui sa stea la 840rpm ,cand o accerelez scad turatile si moare .dar nu face la fiecare pornire,cand porneste bine dupa 200-300m cand o las pe liber incepe sa tremure si cand bag a 2a trege dupa 2-3 secunde,problema dureaza de cam 2-3 saptamani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva ce ar putea fi?mersi
 

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rar se ineaca,dar cand i pornesc turatile ascileaza intre 760-800rpm si tremura rau normal ar trebui sa stea la 840rpm ,cand o accerelez scad turatile si moare .dar nu face la fiecare pornire,cand porneste bine dupa 200-300m cand o las pe liber incepe sa tremure si cand bag a 2a trege dupa 2-3 secunde,problema dureaza de cam 2-3 saptamani

verifica clapeta de acceleratie si motorasul pas cu pas si mai poti incerca sa scoti mufa de la sonda lambda sa vezi cum merge fara ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare prieteni golfisti!

De vreo trei zile ma chinui sa dau de capul unei probleme legate de relanti. Turatia variaza intre 700 si 1200 rpm intr-una, si nu-i fain deloc. Pana acum mai patea asa dar destul de rar si daca opream motorul si porneam iar, problema se rezolva. Acum nici picurata cu smoala nu vrea sa se opreasca din sughit. Am verificat flansa, furtune... totul pare in regula. Unde mama "lu' ala mic de repira greu" sa mai caut? Incerc sa pun un video, poate ca stie careva rezolvarea...

 

v3.avi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa o pornesti cu mufa de la sonda lambda si senzorul de temperatura scoasa,prima data scoate o borna de la baterie vreo 5 minute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

Ciocanaru

 

vezi postul 272

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!