Jump to content

Wizard84
 Share

Postare recomandată

salut ... am si eu o problema

am un vw vento din 95 motor 1.9 tdi si imi merge motorul in ''suturi'' , ( parca nu are motorina deajuns )doar cand sta pe loc,adica la relantiu... cand accelerez nu mai merge in '' suturi '' merge bine .... am pus o pompita de amorsare de vine in pompa si si filtru de morotina ...dar tot asa face am scos pompita si am lasat doar supapa de sens , dar tot la fel .. aveti vreo idee ce poate sa aiba ?

 

si mai am o problema .... sub scaunele din spate este ceva, ca un fel de calculator, dar nu stiu ce este ... poate imi spuneti si mie ....

 

multumesc anticipat *

Modificat de Alin01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei chestia asta cu un fel de rateuri la ralanti apare când este prea mică cantitatea injectată la ralanti.

Ce cod este motorul? Dacă nu ştii câţi cai are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru--ciocanaru--,verifica motorasul pas cu pas,asa am avut si eu probleme cu el si l-am schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Alin01, înseamnă că este motor 1Z, problema ta poate fi rezolvată cu ajutorul vagcom-ului. Altfel nu ai cum să vizualizezi parametrii necesari (cantitate de motorină injectată, avans etc) şi să faci reglajele necesare.

Fă rost de aşa ceva apoi postează într-un topic adecvat pentru că aici se discută despre benzinare, de exemplu pe acest topic

http://vwforum.ro/topic/28122-trepidatii-la-ralanti/page-18

Reglajele sunt foarte sensibile şi fără să vezi pe vagcom rezultatul cam slabe şansele să-i dai de cap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit care era problema ... am fost cu ea la un mecanic priceput si a gasit un injector care se bloca si curgea motorina pe langa el ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Va salut!

Problema la Golful meu e ca in timpul de schimbare a treptei din superioara in inferioara sau la oprire la semafor imediat ce o scot pe liber, relantiul cade pe la 100 rpm...apoi creste la 1000....uneori se repeta si se stabilizeaza la turatia normala....uneori moare motorul.

Ceva pareri?

Motor cod ABF

Modificat de SSSnake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa simptome ar fi motorasul de relanti. E unu cu 2 fire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-ar ajuta mult o fotografie....mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am identificat...mersi! E sub ppacuta de plastic peste care trec fisele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cod piesa - ZSB 037 133 443 - motoras relanti

Cod piesa - ZSB 037 133 443 - motoras relanti

L-am demontat....spalat din belsug cu WD40.....montat...si merge ca nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut , la mine se intampla la fel , poate sa imi spuna cineva unde e motorasul , sa il curat si eu , motor 1.4 abd . mersi mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

eu am o problema mai delicata sa zic asa. obisnuiesc  sa merg cu ea doar din ambreiaj fara sa o accelerez cand ma duc pana la magazin . . Cand sunt in treapa 3 de ex. si turatia e pe undeva la 800-900 rpm asta cu motoru cald la 90c daca iau picioru de pe ambreiaj creste aiurea pe la 2000 rpm aproape. face de 2 ori 1800-2000 rpm si scade la normal. am mai obs in timpul mersului fara acceleratie o Simt cum trage si parca e infranata de ceva. si tin sa cred ca e Socul. Cum merg uneori isi da drumu Socul deodata si de la 1000 rpm scade la 900 si merge foarte frumos plus zgomotul nu mai este asa accentuat. ( Imi da senzatia ca am ramas fara benzina sincer :)) )

Mi-a mers f bine o perioada cu Furtunul care deschidea clapeta din interiorul filtrului de aer scos si cu mufa de la supapa filtrului de carbune activ scoasa. ma mancat sa curat tot corpul injector.lam facut ca nou si sa le pun inapoi. leam scos si tot asa face.. si se vede ca sta cu socul tras se simte. si se si simte cand isi da drumu... ce as putea sai fac ? 

In plus de toate cand socul isi da drumul sta la 900 rpm. acum imi sta la 950 si aceasi problema la prima cheie ori ca am stat 1 min pe loc ori 3 ore socul cupleaza iar. asta si in timp ce mergeam si il simteam cum isi da drumul,dupa ce porneam o simteam iar cum trage si ceva o tine. ( nu am roti care sa o tina infranata sau chestii de genul . merge f frumos pe liber :)) )

si tot din cauza la ceea ce zic mai sus. uneori in treapa 3-4-5 de la 1700-2200-2500 rpm o simt cum nu trage o infraneaza ceva parca trage in 3 . uneori nu. in ultima vredeme nu a mai facut asa. asta cand motorul ajunge la 90C la rece Rupe asfaltu in turatii Mici 1200-1500 trage super. cum se incalzeste pe langa ca nu mai trage asa tare ( tin sa cred ca e ceva normal nu e o dif uriasa) mai si trage infundat sa zic asa. 

PS: bujiile sunt cam deschise la culoare si ma gandeam sai intind umpic arcul de pe supapa care face presiune la benzina pentru injector (cel din clapeta prins in 3 suruburi) zic ca poate s-a mai inmuiat in timp 

Modificat de Nyku1001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
vadeniuc_mihai93

Buna ziua, am si eu o problema cu un VW Golf 3 din '96 motor de 1.6 benzina editia movie.

Va atasez un videoclip sa vedeti ce se intampla:

 

 

Am sa va si explic ceea ce se intampla cu masina, o accelerez pana pe la 2000 de ture (pana la secunda 00:17 in videoclip) apoi las acceleratia nu o mai apas si incepe singur sa scada pana la 700rpm apoi creste la 1300rpm , tot asa face de cateva ori apoi moare motorul. Asta mai mi se intampla si in timpul mersului daca tin putin ambreiajul apasat cateva secunde imi moare fara sa ii dau drumul la pedala. Exemplu: sa schimb din viteza a 3-a in a 2-a.

Modificat de vadeniuc_mihai93
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca ai setat video pe private si nu merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vadeniuc_mihai93

Poti sa il vezi acum !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt interesat de rezolvare.Am 1.6 ABU iar motorasul in output test din vag-com nu face nimic,ar trebui sa miste clapeta fata-spate ?

Modificat de XtreZz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incercati sa scoateti senzorul de apa daca nu da nici un semn atunci Verificati si curatati potentiometrul clapetei de acceleratie e in partea dreapta cum te uiti la motor. alte idei nu am posibil potentiometru murdar\obosit. cand scade la 500 vede clapeta inchisa sa zic asa si il tureaza automat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se scoate afara de pe corpul injectorului si se curata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da. eu am facut treaba asta din curiozitate. si am si tras putin de lamele ca sa faca contact mai bine. orcum dupa ce il scoti are un joc mare in suruburi pentru a putea fi reglat. sfatul meu dal jos curatal stramba oleaca lamelel  mai inafara sa se apase mai bine punel in suruburi dar nu le strange porneste motoru si joacate cu el stanga dreapta. :) si vezi cum merge ok.  daca nu si nu. inseamna ca e altceva( motorasul pas cu pas lucreaza, daca nu ar lucra nu sar mai tura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu umblati la potentiometru de la clapeta de acceleratie ca va trebuie apoi alta clapeta,el este reglat din fabrica si greu il mai nimeriti in acea pozitie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva care este pozitia normala a clapetei ? eu cand am pedala libera am 5.7 grade iar cand am apasat la maxim 85.2 grade

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna ziua am un aee din 96 si am avut scoasa bateria cca 3 zile....cand am pus-o la loc nu mai sta la turatia normala la relanti ci undeva pe la 1100 asta dupa cateva fluctuari ....

Trebuie cumva sa readaptez clapeta cu vagcom ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa patesc si eu doar ca la mine fluctueaza intre 1000 si 2000 si in mers se simte cum tureaza motorul si o zmuceste putin..asta dupa ce am avut bateria scoasa 3 zile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut, cred ca nu postez unde trebuie dar va rog sa ma ajutati. am un audi a 3 din 2001 , 1,6 si ma stradui sa ii fac rarul, adica mai exact noxele. la relanti se mentine constant la 700 iar cand trebuie sa o mentin intre 2500 si 3000 turatia este fluctuanta, adica ori scade de tot, ori creste peste limita. daca pornesc aerul conditionat pot face ce vreau cu ea, iar cei de la rar nu accepta aerul pornit. cu testerul pe ea nu da nici o eroare. astept sfaturi. va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!