Jump to content

Wizard84
 Share

Postare recomandată

Creşterile de turaţie care apar cand o laşi la relanti mai mult timp, fara sa apesi acceleraţia, pot fi de la autoadaptarea clapetei. Eu daca scot bateria 10 min. asa imi face, din 10 in 10 sec. creşte turaţia timp de o sec si tot asa timp de cateva porniri. Dar ca sa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu fructuatia relantiului,cresterea in ture singura la mine a fost de la calculatorul de injectie!Dupa ce am schimbat corp acceleratie complet,regulatorul de relanti,delcou plus capac,fise plus bujii DEGEABA(ale mele erau ok)un mecanic mai rasarit mi-a zis din prima , devina este calculatorul!Le-am luat prin eliminare pt ca nu exista suficienti mecanici buni,toti isi dau cu parerea si nu_i intereseaza, se merge pe bajbaiala! Acei mecanici se pot apuca de agricultura sau altceva..... nu sa puna clientul sa cumpere la piese aiurea si culmea ale lui sa fie mai bune decat cele care le-a cumparat!Am patit-o!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un golf3 din 94, model europe si de ceva timp nu mai sta la relantiu. Am schimbat bulbul, bujiile, senzorul de relantiu, clapeta de acceleratie si tot nu merge. Am verificat catalizatorul si mecanicul zice ca toate sunt bune, dar masina nu merge deloc, din contra, nu mai merge nici macar cum mergea la inceput; nu mai sta deloc la relantiu. Dimineata, la pornire merge doar daca accelerez; daca nu mai accelerez moare motorul si in mers la fel. Cateodata, cand accelerez in mers, parca ar pune frana de motor, parca se pune in bot. Poate cineva sa ma ajute sa imi spuna ce are, sau care ar fi cauza, k am fost deja la 2 mecanici si nu stie nimeni ce are. Ms...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Wizard84 .. La mine nu merge ... Imi apare OEL, In 01 si In 02 ... Nu imi apare nici un meniu si nici o turatie :) Am incercat si la un Polo din `96 si a dat acelasi rezultat .. E posibil sa nu mearga la Golfuletu` meu ?

Multam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi Sacalul

Am o problema cu ralantiul: dupa ce pornesc masina se simt un pic trepidatii pana se incalzeste dupa care ii ok. Dupa ce ma plimb un pic, opresc, o las la relanti si incepe sa trepideze destul de tare ( se vad trepidatii pe casetofon, se simt pe bord, pe volan si se vede ca schimbatorul trepideaza mai tare decat inainte). Daca pun mana pe bord se simt trepidatiile si din cand in cand un "hop". De cand face chestia asta imi consuma mai mult si se incalzeste mai repede motorul. Fisele le-am schimbat acuma ( Tesla; am incercat si beru si bosch dar degeaba), capac delcou nou Beru, bujii NGK bur6et 3 electrozi( le-am schimbat in februarie),termostat schimbat cu wahler 84 grade; filtru aer, filtru benzina si toba schimbate in aprilie. Avansul nu este reglat la stroboscop ( a fost reglat de mecanic anul trecut in vara si nu am avut probleme; acuma am mai umblat la el, dar dupa ce au inceput trepidatiile).

Mentionez ca pe turometru nu se vad oscilatii ( acu din bord ). Daca o turez un pic si o tin acolo dispar trepidatiile ( adica de la 800 la 850-900-1000).

Problema asta a aparut dupa cam la o luna dupa ce am schimbat toba. Ulterior am schimbat fisele si delcoul pentru ca era joc de lumini.( Ma intreb cum a mers rotund cu fisele si delcoul care erau strapunse?).

Deja ma termina psihic treaba asta. Nu mai pot merge niciunde cu masina asta.

Daca stie cineva ce ar putea sa aiba

Scuze ca am scris asa mult, dar am vrut sa dau detalii cat mai multe.

Modificat de Cristi Sacalul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare. Ma confrunt si eu cu o problema legata de trepidatiile la relantiu. Cand e motorul rece si sta mai turat (aproape de 1000 rpm) nu exista nici o problema, merge rotund, nu trepideaza. Dar cand incepe sa creasca temperatura la apa (peste 70 grade) merge rotund cateva secunde, se scutura umpic, iar isi revine iar se scutura si tot asa. Am desfacut azi corpul clapeta, am curatat totul, am verificat furtunele, nu am gasit nici o problema. Am scos si mufa de la motorasul pas cu pas si s-a ridicat turatia la 1100 si mergea ok. Am incercat si sa scot mufa de la senzorul de temperatura a apei si nu s-a simtit nici o diferenta. Bujiile sunt noi NGK BUR6ET. Maine o sa verific si capacul de la delcou.

A mai avut cineva aceasta problema si i-a gasit rezolvarea? Multumesc!

PS: 1.4 ABD

Modificat de Ghost_rider
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai scos mufa de la senzorul de temperatura al apei si nu s-a intamplat nimic atunci ai o problema si aici. Trebuia sa creasca turatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, nu s-a intamplat nimic, dar temperatura o indica bine in bord. Asa zic eu , inca nu am pus testerul. Alte idei mai are cineva?

Inca ceva, turatia din bord nu se modifica mai deloc, nici pe turometrul digital, cam 20 rpm oscileaza. Cateodata se vede si la acul turometrului o variatie mica, dar nu tot timpul.

Modificat de Ghost_rider
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de temperatura al apei comunica pe 2 cai - pe una trimite informatii catre ceas si pe a doua trimite informatii catre ECU, deci daca nu s-a intamplat nimic cand ai scos mufa din el atunci el nu mai comunica bine cu ECU

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa stiu si eu cum se regleaza relanti-ul deoarece cand nu mi-a pornit masina am umblat si la injectie si am impresia ca s-a dereglat. Acum oscileaza intre 800 - 850 - 900 . Nu da rateuri si nici nu se observa schimbarea doar ca nu imi place sa se tot miste acul de la turometru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regleaza avansul si vezi sa nu ai vreun furtun neetans, posibila sa ia aer fals si prin alta parte decat prin clapeta si de aici sa vina oscilatiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ar fi vacuum-ul de la filtru la carburator? :-?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut... Sunt nou pe forum....am un golf 3 1.6 din 93' ABU.... am schimbat motoru am pus acelasi cod aceeasi capacitate...dar imediat dupa ce iam dat cheie am observat si primele probleme care nu tin efectiv de motor... cat de restul pieselor. In alta ordine de idei

1. Am observat ca daca stateam cu masina la relanti fara (fara sa ma deplasez) pe timp de iarna, senzorul care indica temperatura crestea foarte foarte foarte greu indiferent daca acceleram sau era la relanti, iar daca ii incepeam sa ma deplasez scadea imediat la 0 ... sau ma rog la prima [cenzurat] de la temperatura.....Un prieten m-a sfatuit sa schimb "TERMOSTATUL" .... zis si facut ....acuma creste temperatura dar oricat as tura motorul mai mult de 70-75 grade nu creste!

2.Tot de cand am facut schimbarea asta... am observat ca atata timp cat motorul e relativ rece (pana sa ajunga apa la 70 grade) am trepidatii nu mari dar care sunt sesizabile ( intre 900-950-1000 de ture), iar dupa ce motorul ajunge la temperatura de care spuneam 70 de grade relanti-ul sta fix la 950(sau poate chiar mai putin). Specific faptul ca motorasul pas cu pas e nou.

3.Ca sa rezolv problema cu cresterea temperaturii la 90 (asta cred ca e cea optima) oare ar trebui sa schimb si sonda aia de apa????

4.Din cate stiu eu sonda de apa ---->da semnal la motorasul pas cu pas---->care regleaza relanti-ul ----> este adevarat????? Daca da atunci ar trebui sa schimb si sonda aia de apa????

5.Din cate stiu eu un motor functioneaza optim la o temperatura de 90, iar daca lichidul de racire nu ajunge la gradele astea atunci e ar trebui ca "motorasu pas pas" sa stea mai mult timp turat si sa scada treptat in functie de temperatura inregistrata de sonda respectiva----->Intrebare "POATE FI ALTA CAUZA IN AFARA DE SONDA DE APA(temperatura) CARE NU TRIMITE DATE CORECTE LA motoras pas cu pas?????"

P.S eu cred ca ar trebui sa schimb pe langa termostat si sonda de apa pentru ca nu trimite semnale corecte la calculator care la randu lui trimite semnal la motoras pas cu pas..... Dar vreau sa mai aud si alte variante/posibilitati/piese/ cutare cutare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu te sfatuiesc sa verifici cu vagcomul daca iti indica corect ceasurile de bord. Pot fi decalibrate ceasurile! Abea apoi sa vezi restul. Parerea mea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!sunt nou pe forum...am un golf 3 din '95,1.4 ABD,il am de aproximativ 6 luni.Singura problema pe care am avut-o a fost relantiu la rece...imi scadea foarte mult turatia la relantiu,aproape ca mi se oprea,parca mergea in 3 pistoane iar cand se incalzea motorul,nu mai facea.Aceasta problema a fost rezolvata prin schimbarea bujiilor.Dupa schimbarea bujiilor am observat fluctuatii la relantiu cu motorul rece,fluctuatii nu mari(intre 750 si 900 de ture),cand motorul se incalzea relantiul crestea pe la 1000-1050 de ture.Intr-o dimineata,plecand de la serviciu am pornit motorul(a pornit normal) dar dupa un minut sa oprit si nu a mai pornit nici pana astazi(am postat aceasta problema cu nepornitul motorului pe un alt topic),verificat pompa de benzina si baga insa bobina de inductie refuza sa dea scanteie iar injectorul refuza sa ''scuipe'' benzina.Dupa mai multe verificari am hotarat sa schimb senzorul hall (nu prea ma pricep) dar cu ajutorul acestui forum mi-am dat seama ca poate fi din cauza acestui senzor (am dat comanda si luni trebuie sa-mi ajunga).Imi cer scuze daca m-am abatut putin de la topic in speranta ca poate cineva imi va da o idee si un sfat in legatura cu decizia pe care am luat-o in vederea schimbarii acelui senzor...revenind la topic,simptomele pe care le-a avut masina inainte de aceasta problema au fost fluctuatile la relantiu.Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,am si eu o mica problema....sa va explic:

pornesc dimineata relantiul sta la 1100-1200rpm...in cateva secunde dupa ce pornesc,motrul intra intr-o tremuratura(relantiul nu oscileaza dar se aude ca si cum ar bate ceva la motor(iar in timpul asta se vad si niste flambari ale luminii din bord)si incepe sa scoata fum negru+ca cimentul in dreptul gurei tobei de esapament e negru.in fine,plec cu ea,si atunci cand scot din viteza,relantiul scade pana pe la 400 si apoi revine undeva la 900-1000(cat timp face chestiile astea motorul este inca rece).daca de exemplu o las pe liber relantiul sta ridicat la turatiile de mai sus.am fost la tester(nu vag-com,altul) si cica sonda lambda moarta.a urmat itp-ul,acolo alta varianta...lambda buna catalizatorul defect.am lasat-o asa(cu toate ca am un consum de hummer).pana o sa gasesc un vag-com sa-l pun pe ea insa acum a aparut o alta problema....daca apas frana repetat relantiul creste(de exemplu de la 800la 1000rpm)sau da sa scada.depinde cum vrea ea.m-am uitat la furtunul de la servo si am vazut ca furtunasul ala mic flexibil de la servofrana e cam rascopt(cel cauciucat si mic,nu cel plastificat si mai lung.)+ca am mult abur la spate si miroase greu a gaze nearse.am intrebat pe cineva si mi-a zis ca e posibil sa fie membrana de la servo dusa,ca astea sunt simtomele.(motor 1.4 ABD)

ACUM INTREBAREA...e posibil sa aibe dreptate respectivul?daca da se schimba greu,si care ar fi costul?furtunasul ala daca este doar putin rascopt poate afecta relantiul?multumesc anticipat si scuzati "pomelnicul"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca in momentul in care actionezi frana si este afectat relantiul atunci aici sunt o parte din probleme. Verifica intai furtunele care ies din servofrana si duc la clapeta, e posibil sa fie sparte si sa i-a aer fals motorul pe acolo, eventual schimba acele furtune. Pe unul din aceste furtune trebuie sa fie si un teu cu doua tije pe el care ar trebui sa aiba capacele in capete. Verifica daca aceste capacele exista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai pomenit de consum mare/fum negru, dar nu ai spus nimic de senzorul de temperatura al lichidului de racire.Scoate mufa din el inainte sa pornesti motorul.Sau daca ai la indemana un vagcom,pune-l pe masina si vezi daca indica temperatura corecta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul de temperatura este ok.de ce spun asta:cel pe care l-a avut masina avea inel albastru dar deschidea electroventilatorul cand ajungea apa la 100,asa ca l-am schimbat cu unul de la dezmembrari cu inel galben si culmea,pe tester(nu era vag-com,altceva,nu mai retin numele testerului)totul perfect.apa avea 90 e ceas,pe calculator tot asa arata si electroventilatorul a pornit.deci,senzorul e bun.INSA ACUM STRESUL MARE E CA atunci cand apas frana oscileza relantiul(+/-200rpm)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trage aer fals.verifica furtunele de vacuum sa nu fie rupte/crapate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut...are cineva vreo idee pentru ce sunt toate mufele de pe carburator ? am scos una cate una si am pornit motoru ...si culmea ca pornea... doar la o mufa,nu mai pornea deloc .... oare celalalte sunt defecte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carburatorul nu are mufe, deci pe masina nu ai carburator ci injectie monopuct(cu un singur injector).Daca motorul functioneaza bine ,lasa-l asa ,nu mai umbla la el pentru ca apoi vei scoate bani frumosi din buzunar ca sa-l aduci la o functionare normala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haideti sa va dau un sfat celor care sunteti la inceput si va fluctueaza relantiul. Se ia un spray WD40, se desface capacul delcoului si se pulverizeaza un jet puternic de continut. Se pune la loc capacul fara sa se stearga dupa ce dati cu spray. Se porneste motorul. Daca problema persista, scoateti si mufa de la senzorul de temperatura si procedati la fel. Acest spray elimina condensul, iar acesta nu se mai formeaza un timp mai indelungat. La mine a functionat. Multumiri lui Paul_ral pentru sfatul legat de aceasta problema legata de condens.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

buna ziua, nu stiu daca am scris bine, dar am si eu o problema si nu mai stiu unde sa apelez. am fost la 3 mecanici si nimeni nu are nici o idee, poate ma puteti ajuta...

Am un golf 3, motor 1.8, din `92

in urma cu cateva luni l-am pus pe gaz, din acel moment nu mi-a mai mers pe benzina, porneste si moare, ca si cum as ramane fara benzina, daca accelerez face ca dacia, cand se infunda carburatorul(ceva de genul asta)

in fine... ma multumesc si numai cu gazul....

in urma cu 2 luni, pana sa se raceasca, porneam pe gaz, mergeam aprox. 2km si se oprea... cam ca si pe benzina... nu mai pornea nici impinsa...

dupa 30 min. pornea la cheie si nu mai aveam probleme deloc cu ea...

de vreo saptamana, in schimb, nu mai moare, dar problema este ca nu mai am nevoie de acceleratie .... la relanti, in mers, la semafoare, turatia mea nu mai scade sub 2000 de ture... adica pot sa o duc aproape de 1000 la frana de motor pana gatuie... am intrebat peste tot, am fost la mecanici, degeaba...

Ma poate ajuta cineva?

Modificat de manu017
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!