Jump to content

Wizard84
 Share

Postare recomandată

robert72 verifica furtunul de vacuum pana la intrarea in clapeta de acceleratie si garnitura clapetei de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa imi areti o poza cu garnitura aia de la clapeta

sunt cam afon

ms anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

denismoc asa am sa fac maine dar am omis sa intreb aceasta turatie mult prea mare influenteaza cumva si consumul?afecteaza negativ motorul? in mers nu am probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garnitura se afla intre clapeta de acceleratie si motor, turatia asta mai ridicata nu iti afecteaza motorul dar vei avea un consum mai mare. Cred ca dupa ce rezolvi problemele de etanseitate pe sistemul de admisie aer o sa trebuiasca sa faci si o readaptare manuala a clapetei de acceleratie, dar mai intai verifica tot ce inseamna furtune de la vacuum catre clapeta si, daca ai si de canistra de carbune activ catre clapeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GOLF 3 motor 1.4 ABD

operatie: schimbat garnitura chiulasa + radiator incalzire cabina

motorul nu mai porneste

pompa de benzina nu mai alimenta cu presiune carburatorul; problema s a rezolvat

motorul a pornit

doar ca:

motorul porneste foarte greu,

nu tine relantiul,

trepideaza,

intrerupe,

(uneori) smuceste tare in timpul rularii,

(uneori) la drum lung merge bine o vreme dupa care incepe sa nu mai traga si sa scada turatia pana la moartea motorului,

am verificat:

- garnitura de chiulasa (este montata corespunzator, stransa in doua trepte 30 si 60, suprafetele au fost curatate bine inaintea montarii)

- injectorul (pulverizeaza)

- motorasul/clapeta ralanti actioneaza la punerea contactului

caut problema de aproape o saptamana; mereu mi am reparat singur masina dar acum nu o pot rezolva;

am nevoie de ajutorul si sfaturile voastre

multumesc

Modificat de alexmalex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Varifica daca distributia a fost pusa corect la punct,motorul se supraincalzeste cumva?Mai poti sa verifici daca avansul e reglat corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

distributia este la semne, am verificat o prima - motorul acesta are doar 2semne,unul pe fulia arborelui(in sus) iar celalalt pe fulia axului cu came (in jos)

avansul l am verificat - l am reglat spre minim , spre maxim .. tot greu porneste, trepideaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa mai face cand e bobina de inductie pe duca .Imprumuta o alta bobina de la un prieten si vezi daca mai face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimb maine ..

azi am bagat o pe tester .. am doar eroarea de la HALL cu motorul oprit

Modificat de alexmalex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai putea sa mai verifici si catalizatorul. Sa nu fie infundat si sa nu se faca evacuarea. Eu am patit-o si am mers de la unu' la altu' pana s-a prins in sfarsit cineva. Simptomele erau oarecum asemanatoare cu ale tale. Iar senzorul Hall iti da eroare pentru ca motorul tau nu trage cum trebuie, si la oprire poate inregistra o valoare eronata. Si la mine era la fel, cu senzor Hall nou-nout, dar catalizator infundat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul Hall da tot timpu eroare cu motorul oprit. daca da cu el pornit e o problema, daca nu, stai linistit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut.am un vento din 95 motor 1.8 si am urmatoarele probleme:cand pornesc motorul sta la 1200 rpm normal zic,insa dupa ce merg si se incalzeste scade la 800-900,daca-l opresc si-l repornesc se duce iar la 1200 ca si cand atunci l-am pornit prima oara.apoi in mers cand motorul este cald de la 800-900 rpm sare la 2000 si se ambaleaza singura intre 2000 si 2200 rpm.asta nu se intampla mereu dar daca intr-o zi prind 5 semafoare la 2 se tureaza singura.de consum sa nu mai zic ca mananca peste 15.care ar putea sa fie problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o diagnoza si vezi ce apare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa faci readaptare la clapeta de acceleratie. A pierdut pozitia de relanti cand ai deconectat bateria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot deschide un topic,dar va intreb aici:la un pasat 1.9 tdi an 2003 fluctueaza relantiul,este acceasi problema care se discuta aici(tin sa metionez ca am pus-o pe tester la un nene si ''cica nu da nici o eroare''.Pareri?multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e aceiasi problema. Passat-ul e din 2003, deci nu prea seamana cu Golful 3.

Te rog sa postezi in aria corespunzatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok.Multumesc si imi cer scuze,doar ca nu am gasit ceva asemantor cu problema mea la aria Pasat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca si schimba sonda de temperatura, eu am patit la un polo, motorul statea la 1200 1300 de ture indiferent cald sau rece, dupa ce am schimbat sonda totul a revenit la normal...si masina merge normal, bafta :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu si eu la ce a spus donmaxi2006. Problemele astea le aveam si eu cand mi s-a dus senzorul de temperatura. L-am schimbat si cu el s-au dus si problemele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare vin si eu cu o problema la un vw vento din 96 1.6 AEE relantiul sta undeva la 1300rpm si tot creste pana la 1700 dupa care iarasi scade am curatat clapeta dar tot degeaba daca e motorul pornit si o deconectez relantiul sta la 900 dar tot are oscilatii si are momente cand trage noxele inapoi am pus o foaie in fata la esapament si la un interval de cateva secunde o trage inauntru, in rest masina merge bine motorul nu da in nas cand accelerez am fost pe la n mecanici dar nu a stiut nimeni sa dea un raspuns concret

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca cu o readaptare a clapetei de acceleratie,poate ECU a pierdut pozitia de relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca trage foaia inapoi pe evacuare atunci ai probleme cu supapele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut !!- motor 1.6 aee multi punct- Am si eu aceasi problema cu relantiul .Am schimbat urmatoarele bobina inductie , fise, buji ,senzor de temperatura al apei, cand mi-am facut evacuare cel de la service mi-a verificat si sonda lambda cu un aparat care masoara impulsurile data de ea. Cand motorul este rece turatia este la 1200 rmp si dupa care scade odata cu cresterea temperaturi apei , si sta la 650 rpm , dupa acre oscileaza pana la 950rpm ( la 650 tremura putin)azi am mers urat cu ea si a ramas la 950 rpm constant dupa ce am atins putin acceleratie a scazut brus la 650 + putin tremurat . Daca se poate sa ma ajute si pe mine cu ceva sfaturi ce ar trebui sa ma verific!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa readaptarea clapetei de acceleratie cu vag com, mai verifica sa fie etanse furtunele de la canistra de carbon catre clapeta si de la vacuum, verifica si daca este buna garnitura de sub clapeta de acceleratie, vezi si daca nu cumva agata cablul de acceleratie pe undeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!