Jump to content

Wizard84
 Share

Postare recomandată

si atunci cum iti explici ca dimineata pe frigul de afara cand plec la servici nu se trege socul ca sa zic asa??

nu stiu ce sa zic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca e dus senzorul de nou si nu da informatia corecta la ECU, daca zici ca nu actioneaza socul cu mufa pusa si cu ea scoasa se ridica turatia. Mai sunt multi de pe forum care au schimbat cate 2-3 senzori din astia pentru ca nu erau buni de noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In momentul cand scoti mufa din senzorul de temperatura te uiti atent la tija motorasului de relantiu si vezi daca se misca,si daca se misca incerarca un alt senzor de temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok

o sa incerc alt senzor

si o sa incerc si chestia cu motorasul

maine revin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

scriu aici cu speranta ca imi va da si mie cineva o mana de ajutor, am mai intrebat si in alte topic-uri dar nu a sarit nimeni cu un raspuns. Fie, problema sta in felul urmator am un vw vento 1.6l la relanti tremura putin, oscileaza intre 850 si 900 rpm masina am luat-o din toamna de atunci am schimbat cam toate ulei, bujii, distributie, filtre. cand aprind farurile sau deschid geamurile tot ce tine de partea electrica oscilatia asta se intensifica, de multe ori ajunge si pe la 500rpm. am inteles ca sar putea sa fie alternatorul o dioda strapunsa sau un releu de la alternator??? si bateria prea mica, am de 45Ah, de unde sa incep?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica bateria daca este incarcata si in ce stadiu de uzura se afla( verifici densitatea acidului -1,28 pe fiecare bac ideal,sau diferenta dintre bacuri sa nu fie prea mare-1,28/1.20 minim) daca nu sunt probleme atunci verifica puntea redresoare de la alternator.Cam astea doua ar da simptomul.

Sfat; pune bateria pe redresor cu doapele desurubate vreo 12 ore inainte de verificarea densitatii acidului.

Daca densitatea este mai mica de 1,15/1,20 dupa incarcare -UPGRADE.Retine ca nivelul acidului se completeaza cu apa distilata si niciodata cu acid (acesta fixandu-se in placi).

Bateria incarcate (densitatea acidului 1,28 ) ingheata pe la -70 grade

SUCCES!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat azi si bateria e in stare buna zic eu plus ca e luata doar din vara si pe frigul asta nu am probleme porneste la sfert de cheie

am masurat si cum incarca alternatorul fara consumatori vreo 14,5V cu consumatori 13,2V dar turometrul tot oscileaza odata cu oscilatia asta si valorile cresteau si scadeau cu 0,1 volti e si normal daca motorul nu merge rotund???

ar trebui sa ma uit si pe la fire pe acolo sa faca bine contact masa si celelalte nu?? ar putea fi si asta o cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Acelas motor am si eu. Baterie de 74 Ah. Am observat la orice masina cand folosesti un consumator electric la relanti scade un pic relantiul. De exemplu cand dau drumul la dezaburire , cand aprin pozitia. E cam logica treaba ca de la incarcare este problema la tine. Bateria...cam mica pntru obtiunile pe care le ai (geamuri electrice) . Sfatul meu ar fi sa dai alternatorul jos sau in cel mai rau caz daca nu te pricepi du-o la un electrician. Daca era vreo dioda arsa ti se aprindea becul in bord ( nu iti mai incarca ) asa am patit si eu. Eu cred ca este releul de incarcare care se afla in alternator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am un caz asemanator ! La ralanti imi tremura putin (dupa ce se incalzeste motorul). Daca pornesc consumatori electrici (dezaburire luneta/faza lunga) incepe si tremura mai tare. Bateria e buna (44Ah) testata (am incercat si una de 66 Ah si la fel face). Daca cresc turatia de ralanti cu 50-100 RPM nu se mai simte nici o vibratie.

Ideea este ca imi scade tensiunea cu consumatori porniti la ralanti si din ce stiu eu nu e normal.... Idei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

domnule seby din punctul meu de vedere e o chestiune de curent...controleaza de 10 ori(pe timp de noapte se vede)pierderile de curent...asta daca nu ai un relanti constant;controleaza bujiile,fisele,releul si bobina.daca se opreste e din injectie sau reglaj combbustibil-aer.da un rasp cand rezolvi.

pentru tracto...controleaza incarcarea.si INCARCAREA nu inseamna numai bateria...ci si alternator,releu,prea posibil si un cablu ce da la masa;de exemplu ca si in cazul de mai sus...fisele(pierderi de curent).

Modificat de lucica79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa mai verific alternatorul(cred ca de acolo se trage). Sper sa nu fie motorasul de ralanti sua alte probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

controleaza fisele si bujiile intai apoi incarcarea.scuza ma,cum faci sa ti apara my foto blog?

Modificat de lucica79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal sa ai o scadere de turatie la pornirea unui consumator mai puternic deoarece alternatorul este solicitat sa produca mai mult curent,dar aceasta scadere de turatie ar trebui sa fie suplimentata de motorasul de relantiu,in mod normal cand pornesti un consumator turatia scade si se simte acea scadere de turatie si apoi turatia ar trebui sa creasca la loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact aceasi problema o am si eu

scade turatia dar nu mai revine doar cand opresc consumatorii

aceasi problema sa fie oare??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine face cam la fel , scade intradevar destul de putin dar sesizabil. Incarcarea e buna , nu e din bujii , motoras , etc ca e diesel...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbati fise, bujii, aprindere, capac delcou, facut supape si tot e posibil sa mai tremure putin. Eu inafara de supape am schimbat tot, si tot mai fluctueaza cateva zeci de ture. Ce naiba aveti ca doar nu mai e masina noua! :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bocanila22

verifica motorasul de ralanti(mers in gol)

Modificat de lungoci1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am revenit. Ieri am verificat toate contactele de pe acolo am desfacut bornele si cablurile de la alternator le-am curatat cu smirghel in speranta ca de acolo poate fi dar nimic tot asa oscileaza tin sa cred ca nu are legatura cu partea electrica. citind pe aici am vazut ca poate fi o garnitura de la carburator are patru suruburi prinse de ea nu stiu cum se numeste dar e buna motorasul ala pas cu pas lucreaza.

tot ieri mi-a trecut prin cap sa calc de mai multe ori pedala de frana dupa 7-8 pedale turometrul ajunge undeva la 1800rpm daca o las scade la 920rpm (am pornit si turometrul ala digital sa vad exact)si acolo sta vreo 15 secunde dupa care incepe iarasi sa oscileze ce poate fi?

apropo Taz21 mai detin un golf 1.4 din 93iti zic ca turometrul de la 900rpm nu misca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut bogdanel121.Cand actionezi frana si schimba turatia motorului,inseamna ca e ceva legat de aer.Ai sigur servo frana.Verifica um pic circuitul de aer de la servo la vacum apoi la admisie.Toate furtunele sa fie intacte(sa nu prinda aer fals).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce ar trebui sa fac ca sa vad cum se comporta motorul asa m-am uitat peste ele totul pare in regula o sa le desfac sa nu fie cumva infundate sau sa fie tesit vre-un furtun de pe acolo

acum vreo trei luni am fost la mecanic si a zis ceva de o garnitura de pe acolo cu vacum-ul ceva de genu ce sa zic bine mai nene fao sa mearga dar a mers frumos cam 300 de km atat am facut in ziua respectiva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegi. Am si eu o nedumerire. Am citit postul dar ma gandesc ca nu orice diesel are aceleasi rezolvari la simptomele turatiei. Cateodata cand este foarte frig si pornesc masina, turatia osclileaza intre 1000 si 1100 de vreo 3-4 ori si apoi isi revine. Nu am probleme in mers cu turatia si nici nu se manifesta in acest fel la toate pornirile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!am si eu o problema legata de turatia motorului:indiferent de temperatura de afara in momentul in care pornesc turatia este mult prea mare ajungand undeva intre 1600-1800rtp/min.las motorul sa se incalzeasca pret de cateva minute si observ cum turatia scade undeva pe la 1200 dar are fluctuati.am observat ca daca fac cateva pedale de frana turatia creste vertiginos.ce anume trebuie sa verifc prima data? e golf3 benzinar motor 1.4 aex. va multumesc si astept recomandarile voastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am revenit am fost azi la mecanic dupa ce a pus-o pe tester a zis in felul urmator ca e carburatorul de vina partea aia cu clapeta si ca motorasul ala pas cu pas nu mai inchide cum trebuie la luat la curatat dupa ce la pus la loc tot asa facea am fost acolo de fata a incercat sa-i scoata mufa aia care il controleaza, imediat motorul parca nu se mai auzea dar tot tremura si oscila turometrul.

pe langa asta a tinut sa imi zica ca piesa e in jur de 1400lei :o si ca nu ar avea probleme motorul din cauza mersului asta neregulat la relanti doar un consum crescut da cred si eu 12litri la 100km in oras e mult pt motor de 1.6 o las asa o vreme

oricum multumesc pentru sfaturi

si apropo problema cu frana sa rezolvat era un furtun crepat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!