Jump to content

Accelerare Cu ...intreruperi!?


nutzucu
 Share

Postare recomandată

Salut, va deranjej si eu cu o problema..Mi-am luat e curand un golf 3, recent adus din Germania, 1.6 benzina...

Am o serioasa problema cand schimb vitezele, trebuie sa o accelerez foarte tare, dupa schimbarea vitezei altfel moare motorul...indiferent in ce treapta ma aflu.Asta ca asta, sa zic ca o turez mai tare cand merg si nu-l las sa se opreasca dar in momentu' cand trebuie sa o parchez sau sa merg cu spatele efectiv moare motoru...nu il pot tine, tre sa ii dau peste 3000 turatii sa nu se opreasca si nu mi se pare normal, moare prea repede.

Modificat de Bia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa scoti mufa de la sonda de apa, mufa de la sonda lambda si vezi cum se comporta, vezi sa nu cumva sa fie crapat delcou sunt multe posibilitati...poate fi si motorasul de relanti...

Modificat de Darkgrin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina mi-a trecut si de RAR, mi-a mai zis cineva sa duc sa imi regleze ambreiaju ca e decalaj intre el si acceleratie...intradevar nu prind la acelas nivel, dar aia se rezolva din picior daca e pana acolo...sau sa imi mareasca relantiul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum adica ambreiajul nu e la acelasi nivel cu acceleratia?.. ce treaba are una cu alta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Adica in momentu in care faci forfecarea ridici ambreiaju, accelerezi...ambreiaju prinde mai repede decat acceleratia, si in lipsa de turatie moare motoru...deci trebuie turata inainte de a lasa ambreiaju ca sa fi sigur ca nu se opreste. Ideea era sa regleze ambreaiaju sa prinda mai sus. Pe mine nu ma deranjeaza unde prinde si cum e, ma deranjeaza ca moare motoru prea repede, dar asa mi-a sugerat cineva sa se verifice ambreiaju sa vad daca nu cumva ca nu e reglat bine de moare asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)) ce legatura are acceleratia cu ambreiajul?ambreiajul poate sa prinda jos, la mijlocul cursei, sau sus.Nu are nicio treaba cu acceleratia.Forfecarea o faci din picior, iar ca tu ai benzina este normal sa o turezi putin ~1500.Ai o problema electrica.Citeste postul #205 si acolo ai o parte din raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am si eu o intrebare...zilele trecute am fost cu un Golf 4 si prima diferenta care am remarcat-o a fost la pedala de acceleratie : la golf 4 era mai tare pedala,se apasa mai greu pe cand la mine e mai sensibila imediat apesi pe ea,la voi cum e?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 4 are pedala de acceleratie drive by wire , iar golf 3 are acceleratia pe cablu. Nu cumva e invers , la golf 3 e mai grea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am mers cu un golf 4 si aceleasi simptome.. acceleratia era mai tare ca la golf 3.. si mai avea si delay cand apasai pe ea..adica nu se tura instant..

uite aici detalii

bafta

Modificat de Darkgrin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut.am si eu o problema aceasta la un golf 3 1.9 TDI din 1994. ieri insepectant pe motor am observat ca atunci cand o turez peste 2500-3000 rpm din filtru de carburant imi vine motorina cu bule de aer.este posibil ca aceasta sa fie cauza trepidatiilor in treapta 4 si uneori 5?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru cei carora li se accelereaza in trepte...si nu constant.. sa stiti ca pe blocul de la injector e un potentiometru ce trebuie curatat..acolo aveti mufa de la injector... si in dreapta e mufa de la acel potentiometru..

poate asta e problema la unii din voi..

acel potrntiometru da semnal in calculator , cata benzina sa-i dea.. si de aici si problemele.. poate ajuta pe cineva

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu un golf 3 si sta la relantii dar sta cu oscilatia turatiei si cand calci brusc acceleratia da sa dea in nas si dupa se tureaza putin asta se intalneste si in sarcina si pe loc acum 2 zile am puso pe tester sau gasit erori lea sters si tot asa face bujiile sunt bune capacul de delc e schimbat fisele sunt bune

am pus si o poza cu un motor ca al meu, uitati daca scot mufa aia care am incercuito merge iar un timp dupa care iar incepe sa se balbaie simti ca se rupe masina cand dai si tu sa accelerezi da sa dea in nas

vreo idee ce sa mai fac?

post-72657-1283543342_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acolo este senzorul Hall.Ai schimbat pipa de la capacul delcoului?Verifica acel senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand spui pipa te referi la chestia aia din nauntru capacului de delc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da dar in mod normal cand tu scoti mufa de la senzorul hall trebuie sa "moara" motorul pt ca nu mai ptimeste informatie de la senzor ,sa nu ai ceva la senzorul hall

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da stiu dar nu o scot cu motorul pornit azi am observat in sarcina ca face asa si la 5000rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....face o smucitura foarte scurta (<1sec) si apoi totul revine la normal.....

Eu am schimbat capacul de delcou. Carbunele avea minus 2mm....adica gaura! Mare minune ca mai pornea masina cu el in starea aceea.

38lei si 3minute de lucru :icon_thumright:

De-atunci n-a mai facut figura (~350km).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fratilor ajutatima si pe mine.de curand am belea cu masina nu ma mai asculta.incepusa sa mearga in trei ,am schimbat bujiile am pus NGK sia revenit merge frumos la relanti dar dac vreau sa plec mai tare cu ea imi intrerupe si e ca si cum ar merge in 3 pistoane asa face pana cand trec cu ea de 2 mii de turati dupaia merge rupe asfaltu sub ea...problema e pana in 2 mi d c??am desfacut capacul la delcou si era nergu inauntru ca si melcu din interior ca si cum sa impuscat cand mia dat rateu.mam gandit ca sunt ele de vina si leam schimbat dar tot asa face.??nu mai stiu ce sai fac..astept parerile voastre

__________________

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate merg toate pistoanele...

incearca si varianta asta:

cred ca e de la potentiometrul de la injector... daca e murdar...sau cine stie ce ma iare el p-acolo... calculatorul nu primeste informatie corecta si nu stie cata benzina sa-i dea ...

pe blocul de la injector ai doua mufe... una e de la injector si cealalta de la potentiometru.. nu punem la socoteala si mufa de la motoras relanti..

atasez poza de mai sus ca sa fi sigur unde e

bafta

post-34876-1283762793_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu umblati mai fratilor la injectie ! Acolo e toata treaba. Daca o dereglezi esti mancat. Cel mai bine dusa la un service , o face un mecanic priceput , iti da o garantie ca pana la urma daca nu merge bine te duci si ii zici "bai nene ce facem aici?" . Si fac pariu ca mai mult de 1 milion nu ia mana de lucru asta in cazul in care nu schimba vreo piesa ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi problema o aveam si eu si aveam avansul dereglat....am fost la un mecanic si in 5 min a fost gata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema dar nu cred ca este din alimentare...deci cand o las mai moale din acceleratie si apoi bag picioru brusc in ea face niste smucituri urate...mai ales in a 3 a...nu pot sa imi dau seama de la ce este...poate fi de la ambreiaj ?si este diesel ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa ti para ciudat dar face asa de la bujii sau de la fise.daca o fisa da la masa scanteia ,atunci se comporta asa cum face la tine sau lafel de bine daca o bujie sau doua nu lucreaza bine atunci iar este un motiv sa faca asa.eu iti spun asta pt ca si eu am patit exact aceiasi problema. am schimbat bujiile in prima faza ca erau mai ieftine si sa cunoscut ceva ceva dar tot nu eram multumit si am schimbat apoi si fisele.EEEEEEEEEEEEE alta viata frate ....rupe si merge teava

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa ti para ciudat dar face asa de la bujii sau de la fise.daca o fisa da la masa scanteia ,atunci se comporta asa cum face la tine sau lafel de bine daca o bujie sau doua nu lucreaza bine atunci iar este un motiv sa faca asa.eu iti spun asta pt ca si eu am patit exact aceiasi problema. am schimbat bujiile in prima faza ca erau mai ieftine si sa cunoscut ceva ceva dar tot nu eram multumit si am schimbat apoi si fisele.EEEEEEEEEEEEE alta viata frate ....rupe si merge teava

ai idee cam cat ar costa niste bujii bune ?dar fisele ?multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!