Jump to content

Accelerare Cu ...intreruperi!?


nutzucu
 Share

Postare recomandată

Umbland iar cu masina prin service si service se pare ca inaintez cu pasi mici spre solutionarea problemei.

Schimbarea delocului a adus intr-adevar, imbunatatiri. Acum masina la mers cu apasarea usoara a acceleratie merge oarecum rotund, adica nu intrerupe insa la accelerare puternica intrerupe. La relanti masina tremura.

Reluand ce s-a facut la masina:

- Schimba pompa, releu si filtru benzina;

- Schimbat bobina, delcou (si reglat prin VAG-COM in blocul 7 - o mica dilema as avea de ce imi indica engine ADY cand eu am AFT)

- Schimbat bujii, verificat fise

- schimbat filtru aer, debitmetru

- teoretic curatat injectoare

- teoretic verificat presiunea pe pistoane, chiulasa, scaune supape

Motorul nu-si schimba mersul la scoaterea fisei 2 (cred ca 2 - e a 2a dinspre distributie spre dreapta privind motorul in fata)

Un alt mecanic a reverificat fisele, a pus manometru in locul bujiei pentru verificarea presiunii si mi-a spus ca e buna (valoare de 7 sau 0,7.. oricum ceva cu 7 - nu prea stiu)

Totodata am probat si un alt senzor de volant (la care mie imi da eroare in VAG-COM).

Acum se pare ca verificarile facute de mecanicii anteriori nu prea exista deoarece am scos cu un prieten injectorul 1 si l-am mutat pe 2 si viceversa). Pentru 2 acum se simte (nu enorm) cand scot fisa si nu prea se mai simte pentru 1 (adik teoretic injectorul 2 acum pe pozitia 1 ar fi buba).

Problema e ca daca accelerez incet si urc in ture mari motorul merge rotund, bine, ci doar in ture mici sau accelerari bruste se sesizeaza faptul ca merge in 3 pistoane.

Ma gandesc si cam asta ar fi logic acum, ca injectorul ar fi de vina insa de ce in ture mari merge mai bine. Totodata, am patit sa mi se opreasca la cald si sa nu porneasca pentru cateva minute (nu actiona releul pompei de benzina) - aici tot injectoarele ar fi de vina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu accelerarea cu intreruperi... Cand pornesc masina merge ok. Dupa 5 minute de mers, cand se incalzeste motorul incepe sa se intrerupa . Cand e rece motorul sta bine la relanti si aude "rotund". Cum se incalzeste incepe sa mearga inganat si creste turatia pana la 1100 de ture. Cand merge prost opresc masina o repornesc si sta bine la relanti dar cand plec incepe iar sa mearga prost.

Pana acum am schimbat pompa de benzina - era sigur defacta, avea niste rotite sparte.

Bujiile. - cele vechi erau afumate, am impresia ca si pe astea le afuma.

Senzor temperatura.

Electrovalva de relanti - am pus una care se regaseste pe passat si golf dar nu are acelas cod cu cea originala. arata identic

Luleaua. capacul delcou a fost curatat, mecanicul zice ca functioneaza bine.

S-a curatat clapeta de acceleratie.

Pana sa schimb pompa de bezina masina mergea mult mai prost si dadea foarte mult fum si gaze nearse pe esapament. Acum parca e ceva mai bine dar tot se simte miros de benzina pe esapament.

Este posibil posibil ca masina sa mearga prost de la catalizator sau de la sonda lambda?

Astept sugestii de la cunoscatori. Mecanicul meu nu prea mai stie ce sa-i faca ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai bujiile afumate problema e, in mare parte, de la aprindere insa nu e exclus ca sa fie ceva ce optureaza cantitatea de benzina. ar trebui vefificat regulatorul de presiune, sa nu fie membrana fisurata. si ar fi si o solutie sa mergi cu catalizatorul dat jos, dar in situatia asta e valabil cand e infundat si nu trage, pe cand la tine inca se mai simte miros de benzina; sonda lambda cum e? ai mers si cu ea deconectata?

Modificat de arabel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am vorbit cu mecanicul si a zis ca bujiile au lucrat ceva mai bine dupa ce am shimbat pompa de benzina. Pompa veche avea niste piese sparte prin ea...nu stiu cum de mai lucra.

Inca nu am umblat la sonda si catalizator. Maine vreau sa merg la un tester .Sa speram ca zice ceva ...

Cand e rece motorul masina are viata...poate chiar prea multa . Cum se incalzeste incepe sa se ingatuie cand o accelez si creste turatia la relanti. Nu cred sa fie ceva fisurat pentru ca s-a verificat cam tot.

Modificat de mcxtrem
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la un tester si aveam erori de la senzorul de temperatura si electrovalva parca . Mi le-au sters si acum merge bine masina :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. de curand mi-am luat un golf 3 TDI (1Z cod motor) si cateodata i se "taie" acceleratia. am patit-o si pe autostrada la 160Km/h nu mergea mai mult si se simtea la pedala un gol... daca iau piciorul de pe acceleratie mai are o mica zvagnire dar nu intotdeauna. Problema e ca acest lucru se intampla si pe la 100-120Km/h in depasiri.... care sa fie problema? Se poate sa fie ca apa nu se ridica niciodata mai mult de 70grade? va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi lucru am patit si eu la golful meu tot 1z, ramane sa verific furtunele catre si de la intercooler, dar acum ceva timp am schimbat filtru de motorina si nu mai facea la nici o turatie/viteza, dupa 2000 km iar face-poatye vine cineva cu o parere sau un sfat

Silviu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest ghicicine

Cred ca turbina intra in ceea ce se cheama Limp Mode...problema manifestata des la g4 Diesel care au peste 140.000km de obicei.Teoretic se rezolva prin curatirea turbinei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Nu imi dau seama de ce dimineata imi merge motorul intrerupt (400-500 rot/mint), dar dupa 10-15 secunde, incepe sa mearga "rotund". Ce sa fac?Ma deranjeaza ca trebuie sa tin masina accelerata pana incepe sa-si revina, si atunci se zbuciuma ingrozitor.

Modificat de Remus G
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica fisele ca prima masura.. vezi sa nu fie cumva vreuna slabita.

Alte variante pot fi cele mai "grave" fata de cea enuntata mai sus si anume socul electric, clapeta de acceleratie, injector etc...

Depinde cat de mult tine acest discomfort, poate asa poti vedea daca nu lucreaza vreun piston cum trebuie (scotand fiecare fisa in parte si vezi la care nu se simte diferenta). In cazul in care nu ai timp (isi revine repede) nu prea stiu ce poti verifica.

Modificat de adyre
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu o pot tine pornita in timp ce "tremura" decat daca apas zdravan acceleratia. Nici o sansa sa ies din masina sa verific fisele. Doar sa rog pe cineva sa o porneasca si eu sa incerc repede fisele. Am uitat sa mentionez ca socul electric a " murit" acum 3-4 luni ;) Iarna o tineam eu accelarata pana se incalzea putin motorul. Nu mi-am permis sa-l schimb inca.

Modificat de Remus G
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

remus... desfacut si curatat: clapeta , potentiometrul si motorasul ralanti. Curatat cu spray carburator interiorul la corpul injector.

Montat totul la loc scos borna la baterie pt reset si este gata. A... sa nu uit, poate un senzor nou de temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

am si eu o problema asemanatoare la un Passat 96 1,8 benzina. daca o turez mai tare incepe sa intrerupa in mers iar cand masina sta pe loc relantiul urca de la 800 la 1500. am curatat clapeta de acceleratie dar nu am resetat nimic. se poate sa fie si de la altceva? cineva mi-a spus sa vad pe calculatorul senzorul TPS ca s-ar putea sa aiba ceva erori si d-aia sa gatuie in mers. daca nu ma dau la ea nu face relantiul urat dar cand se incalzeste incepe sa dea in nas. cand e mufa de la tps scoasa motorul sta in 900. cum o bag incepe sa faca la fel.

Aveti idee cam ce ar avea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic ar parea ca ar fi stricat senzorul de la clapeta de acceleratie. In general, cand e stricat, trimite parametrii gresiti ECU-ului care pot insemna parametrii mai mari (da mai multa benzina) sau parametrii mai mici (gatuie benzina). In cazul tau la relanti ar fi trimiterea de parametrii mai mari in "valuri".

In teoreie nu prea e recomandat sa scoti senzorul pentru ca totul devine oarecum aleator, dupa cum crede ECU si poate ajunge sa-ti dea mai multa benzina decat e nevoie. (o vezi pe teava de esapament daca se ajunge la asta :icon_thumright: )

Cel mai bine ar fi sa faci un test. Pentru passat din 96, daca are OBD2, te pot ajuta. Contacteaza-ma pe private daca te intereseaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
Nu o pot tine pornita in timp ce "tremura" decat daca apas zdravan acceleratia. Nici o sansa sa ies din masina sa verific fisele. Doar sa rog pe cineva sa o porneasca si eu sa incerc repede fisele. Am uitat sa mentionez ca socul electric a " murit" acum 3-4 luni :blah_: Iarna o tineam eu accelarata pana se incalzea putin motorul. Nu mi-am permis sa-l schimb inca.

Salutare , in primul rand ! Abia acum am citit postul tau si mai ales ca am vazut ca esti din buzau ..vroiam sa te intreb cum ai rezolvat problema ! Tin sa mentionez ca nu mai am masina din semnatura ci un golf 3 ABD 60 cp..si face cam la fel , dar in plus daca apas pedala de frana ( chair si la relanti ) cade turatia ..pana se opreste si asta se intampla binenteles cand iau o curba si sunt nevoit sa franez , binenteles cu oprirea motorului si cu blocarea volanului bla, bla .Mentionez de asemenea ca mergea ca si cum ar fi in 3 bujii(sau mai putine) ...dar am fost la mecanic am facut test compresie iar pe pistonul nr 4 aveam 8 iar pe celelelte 14,5 ! ! am desfacut motorul am rectificat supapa de pe piston ...acum merge ok ca sa zic asa dar cum ziceam variatii la relanti, oprirea motorului daca apas tare frana si pornire greoie la a 3-4 cheie ! tot felul de pareri la mecanici , ba tulumba aia de la frana...cica trage aer fals si nu face vacuum cum trebuie , ba motorasul de relanti, ba fise ( bujiile sunt scimbate dar afuma tare ) ..rugamintea era daca gasesc vreun motoras de relanti ca sa fac proba sa nu-l iau degeaba ca e vro 350 ron.

Orice parere e binevenita(din partea celor care s-au confruntat cu asemenea simptome ) ...daca mai ma gandesc mai scriu 20 de randuri paici despre simtome..asa ca ma opresc !

O zi buna tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cars4fun2009 Din ce spui tu acolo ai un furtun de vacuum rupt. Mai exact furtunul de servo. In poza furtunul din zona verde. Cumpara un furtun si schimba-l. La fel schimba si furtunasele subtiri de la admisie>>fitru aer.

post-14771-1251924285_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Pai hai sa incepem cu partea teoretica. Prima data scanteia daca are si pe parte de bujii, fise, delcou se trece mai departe. Daca un motor nu are suficient aer da in nas cand il accelerezi (trebuie verificate toate legaturile ce tin de aer, furtune, debitmetru de aer). Daca sunteti siguri ca nu vine de pe partea asta atunci va uitati la partea cu benzina sa nu fie pompa nu baga debitu suficient, filtru de benzina infundat sau are dop de gheata(iarna), injectoarele (asta ultima varianta).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti am avut aceeasi problema si am gasit o fise rupta am schmbat fisele si bujiile si gata totul e perfect. toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cars4fun2009 Din ce spui tu acolo ai un furtun de vacuum rupt. Mai exact furtunul de servo. In poza furtunul din zona verde. Cumpara un furtun si schimba-l. La fel schimba si furtunasele subtiri de la admisie>>fitru aer.

Merci ..ptr raspunsul prompt ..dar doar ce am schimbat furtunul indicat de tine acolo ..mai putin unul care duce dedesubtul cutiei filtrului de aer si plasticul din zona incercuita de tine ( ca furtunul l-am schimbat )..plasticul care intra in tulumba aia sferica de la pompa de frana .

thks again.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. de curand mi-am luat un golf 3 TDI (1Z cod motor) si cateodata i se "taie" acceleratia. am patit-o si pe autostrada la 160Km/h nu mergea mai mult si se simtea la pedala un gol... daca iau piciorul de pe acceleratie mai are o mica zvagnire dar nu intotdeauna. Problema e ca acest lucru se intampla si pe la 100-120Km/h in depasiri.... care sa fie problema? Se poate sa fie ca apa nu se ridica niciodata mai mult de 70grade? va multumesc

Salut,

Pai vezi sa nu ai defect senzorul care iti indica temperatura(si tot asta da si informatia la calculatorul de bord). Motoarele astea sunt facute sa stea la 90 grade din cate stiu eu plus ca ai termostatul care daca imi aduc bine aminte deschide circuitul mare la 86 grade si deci nu are cum sa iti stea apa la 70. Vezi ca e ceva care nu e in regula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! Am si eu o intrebare legata de motorul masinii din semnatura. De ceva timp am observat ca si-a pierdut foarte mult din cuplu, trag de ea o gramada iar la turatii joase cand o accelerez,trb s-o iau f usor,altfel imi amintesc de fosta mea dacie..plus ca se aude un zdranganit dedesubt in evacuare cand e rece si cand accelerez(mi s-a spus ca sunt sitele din toba finala). Spun asta pt ca am mers cu un Vento 1.8i 75 cp si in treapta a 4-a la 2200 rpm,avea un cuplu de diesel. A mea de ce e asa "puturoasa"? In mod normal ar fi trebuit sa fie mai puternica. Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca e vorba ori de benzina de proasta calitate,ori de ceva aer fals.Verifica garnitura de la injectie(flansa de cauciuc)sa nu fie rupta,sau in cel mai rau caz,compresie slaba in cilindrii.Mananca ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema mea este mai veche...de fapt de cand am masina(aproape 2 ani) si se manifesta cam asa:

-sunt in viteza a 4-a ,decelerez(iau piciorul de pe acceleratie=frana de motor) turatia 2000;cand accelerez din nou nu mai vrea sa alerge,parca se ineaca si merge cu intreruperi 'in suturi" :) ca sa ies din situatia asta tre` sa mangai acceleratia asa ..usoooor

-trebuie sa mai mentionez ca nici la relanti(pe loc) nu merge rotund ci cu usoare intreruperi iar la ITP totul a fost OK in afara de noxe :(

a...era sa uit :cand am schimbat pompa de alimentare mi-au pus baietii masina la girafa aia cu computer si au zis ca e ok,dar eu am vazut afisat acolo"sonda lambda scurtcircuit" iar la intrebarea mea au raspuns ca e "doar o eroare"...

Va rog sa-mi dati un raspuns daca ati avut probleme de genul asta si ce ati facut?Sa fie sonda sau altceva?

Multumesc anticipat!

Salutare !!!

Cam aceeasi prob am si eu cu un Vento 1.8 '96,cateodata imi scade relantiul pana la 500,parca merge in 3 pistoane,iar in turatii imi face figuri tot mai rau adica smuceste cand o calc asa dintr-o data iar cand reduc viteza la fel.Am pus-o la test si mi-a iesit ca am ''senzor acceleratie intermitent''.

Mapoate ajuta cineva in legatura cu prob asta,stiti cam care ar fi ala,ca eu sincer nu sunt mecanic prea bun :)) si daca stiti si cam cat ar costa.

Multumesc anticipat !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca e vorba ori de benzina de proasta calitate,ori de ceva aer fals.Verifica garnitura de la injectie(flansa de cauciuc)sa nu fie rupta,sau in cel mai rau caz,compresie slaba in cilindrii.Mananca ulei?

Nu mananca ulei iar benzina bag numai 95 de la OMV. Acum a inceput sa porneasca foarte greu dimineata :P O sa ma uit daca trage aer fals pe undeva. Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salu. am o problema la masina cu acceleratia si anume: cand calc pedala la acceleratie rapid (cel mai des se intampla in depasiri) tinde sa accelereze putin in gol cam o secunda apoi incepe sa traga ca si cand nu s-a intamplat nimic.benzina este de calitate; numai Rompetrol- efix95. mai are cineva problema asta? c poate fi? am problema asta de ceva timp si nu pare sa s agraveze; sunt momente cand nu face nici o probl. :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!