Jump to content

Accelerare Cu ...intreruperi!?


nutzucu
 Share

Postare recomandată

nu patineaza ambreiaju`...cumva???

Modificat de szrobik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu patineaza ambreiaju`...cumva???

nu inteleg ce inseamna sa patineze dra la pedala nu se simte nimic in neregula. la plecat de pe loc nu am nici o problema ca sa imi de-a de inteles ca ar fi ceva defect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la motorul tau cuplul max e la 2500rpm...deci daca mergi de ex. cu 3-a sau a 4-a la 2500-3000rpm si accelerzi brusc...turatia creste dar viteza nu se modifica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la motorul tau cuplul max e la 2500rpm...deci daca mergi de ex. cu 3-a sau a 4-a la 2500-3000rpm si accelerzi brusc...turatia creste dar viteza nu se modifica

problema e ca nu s intampla numai la turatiile astea si atunci cand s intampla parca accelereaza in gol, nu simt nici macar ca ar trage masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, daca vrei pot sa ti recomand un mecanic care sa si dea cu parerea:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, daca vrei pot sa ti recomand un mecanic care sa si dea cu parerea:)

ar fi bun ca eu nu prea m-am obosit sa-mi caut 1. vb pe mess

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

QUOTE (nutzucu @ Feb 6 2008, 20:38) *

Problema mea este mai veche...de fapt de cand am masina(aproape 2 ani) si se manifesta cam asa:

-sunt in viteza a 4-a ,decelerez(iau piciorul de pe acceleratie=frana de motor) turatia 2000;cand accelerez din nou nu mai vrea sa alerge,parca se ineaca si merge cu intreruperi 'in suturi" (IMG:style_emoticons/default/mad.gif) ca sa ies din situatia asta tre` sa mangai acceleratia asa ..usoooor

-trebuie sa mai mentionez ca nici la relanti(pe loc) nu merge rotund ci cu usoare intreruperi iar la ITP totul a fost OK in afara de noxe (IMG:style_emoticons/default/huh.gif)

a...era sa uit :cand am schimbat pompa de alimentare mi-au pus baietii masina la girafa aia cu computer si au zis ca e ok,dar eu am vazut afisat acolo"sonda lambda scurtcircuit" iar la intrebarea mea au raspuns ca e "doar o eroare"...

Va rog sa-mi dati un raspuns daca ati avut probleme de genul asta si ce ati facut?Sa fie sonda sau altceva?

Multumesc anticipat!

Iata ca dupa atata timp pot sa spun ca problema mea s-a rezolvat;dupa ce am umblat pe la cateva serviceuri si mai multi meseriasi" dupa aproape 3(trei ani) de zile de umlat pe drumuri si cheltuit bani pe diverse diagnoze si vag-com si altele am dat peste cineva care stie ce face intr-adevar si a pus diagnosticul in cateva minute:bobina de inductie:aleluia :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mananca ulei iar benzina bag numai 95 de la OMV. Acum a inceput sa porneasca foarte greu dimineata :) O sa ma uit daca trage aer fals pe undeva. Mersi!

Am rezolvat cu pornitul greu dimineata...avea umezeala la bobina si fura curent. Am curatat pe acolo si acum e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

sal,am si eu o problema la un vento motor 1.6 75 CP,la mine problema se manifesta in felul urmator,motorul merge perfect la relantiu,nu trepideaza....nu troncane nimic,in mers iara merge bine nu moare,nu da rateuri,dar nu trage cum ar trebui,de turat se tureaza dar....se taraie greu...am schimbat filtru de aer,filtru de benzina,am incercat cu alt calculator.....nimic......ceva sugesti ar fi bune....ms

Modificat de pac2bang
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal,am si eu o problema la un vento motor 1.6 75 CP,la mine problema se manifesta in felul urmator,motorul merge perfect la relantiu,nu trepideaza....nu troncane nimic,in mers iara merge bine nu moare,nu da rateuri,dar nu trage cum ar trebui,de turat se tureaza dar....se taraie greu...am schimbat filtru de aer,filtru de benzina,am incercat cu alt calculator.....nimic......ceva sugesti ar fi bune....ms

daca s tureaza in gol cateva secunde si apoi isi revine ai aceleasi probleme ca mine; imi pare sau sa-ti dau vestea: discul de ambreiaj :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul se tureaza dar viteza urca greu,nu se tureaza dar eu stau pe loc,specific ca am dat cutia de viteze jos sa schimb rulmentul de presiune si din cate am vazut eu.....discul de ambreiaj era chiar intr-o stare foarte buna,si nu cred ca la remontare sa fi pus ceva prost,repet,nu cred....nu spun ca nu ar fi posibil,dar ma contrazi si zic ca nu prea are cum sa pun ceva gresit pt ca discul are locul lui unde intra....dar rog cine stie si daca poate sa ma contrazica :))

Modificat de pac2bang
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate fi si de la placa de presiune nu numai de la disc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat ferodou mai are discul de ambreiaj pe el?

Comanda ambreiajului este hidraulica sau pe cablu? Unde prinde ambreiajul? (raportat la cursa pedalei)

Verifica daca nu cumva patrunde ulei in zona de imbinare motor-cv.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca am o problema!Uneori se accelereaza singura cateva momente apoi isi revine!Mentionez ca la relantiu tremura uneori si turatia creste si scade dupa ce soclul automat iese din functiune.Mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salutare, nu stiu exact daca am gasit postul care trebuia dar am si eu o intrebare de incepator... e normal ca la frig pana cand imi ajunge relantiul la valoarea lui normala (se dezactiveaza socul) ~600-650 sa imi dea in nas acceleratia daca plec imediat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi sa nu traga aer fals pe undeva,verifica furtunele,si mai mult la corpul clapetei de acceleratie,sa nu ai vreo garnitura uzata si sa traga aer fals

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

domnilor am si eu un g3 cu motor 1.4 ABD. Dimineata daca pornesc merge normal se incalzeste apa e totul ok. daca opresc si stau 10 min dupa ce pernesc din nou in turatie da sa se inece ca si cum nu mai are benzina dar isi revine ma smunceste de 2 trei ori si merge. daca o las la relanti incepe sa scada pina la 500. daca o accelerez se tureaza putin dupa care se tureaza singura peste 2000 iar dupa asta revine turatia la normal.

revin si mentionez k in mers se ineaca de parca nu as avea benzina iar daca pe loc incerc sa o tin turata constant de exemplu la 3000 scade singura turatia fara ca eu sa deacceleraz.

ma poate ajuta careva cu un sfat k la mecanicii pacii nu are rost sa merg k numa iti iau banii iar de reparat nimic.

multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai scris ca:

" daca o accelerez se tureaza putin dupa care se tureaza singura peste 2000 iar dupa asta revine turatia la normal.

revin si mentionez k in mers se ineaca de parca nu as avea benzina iar daca pe loc incerc sa o tin turata constant de exemplu la 3000 scade singura turatia fara ca eu sa deacceleraz."

Eu unul am inteles ca ai avea o problema la clapeta de acceleratie ( posibil murdara daca iti tureaza incontrolabil motorul)...si o problema la bujiile care se cam uda de la benzina care nu pare sa arda dupa ce ajunge in motor.

Acum...e cam greu sa iti dai seama ce si cum sta treaba de la distanta si cu ochii inchisi( nici eu nici altul , nu iti vedem masina)dar daca bujiile sunt ok. atunci ai alte probleme care iti apar doar la temperaturi destul de scazute( nu ma refer la fff.rece).ca de ex. un epurator de ulei imbacsit de ulei ...scaune de supape care nu inchid destul de precis...compresie destul de diferita intre cilindri...filtru combustibil vechi( posibil sa fie si apa in el...gheata daca e frig)

Nimic nu e sigur daca nu ai sa verifici pas cu pas starea fiecarei componente mentionate anterior...alte posibile cauze nu imi trec acum prin minte...oricum eu incerc sa iti dau idei despre ce are masina , nu sa iti spun " drege aia".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru sfat dar am rezolvat am anulat sonda lambda si merge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Si mie imi merge aiurea masina, trepideaza in mers la sub 2000 de ture.

La plecare clipeste o singura data martorul de bujii (spira galbena), apoi nu mai clipeste. Cand e frig afara, pleaca cam greu masina.

Nu stiu ce naiba sa fac. Sa schimb bujiile? Inca o intrebare (o sa sune cam aiurea, dar nu ma prea pricep): bujiile sunt incandescente sau cu scanteie? Mentionez ca am un Golf 3 1.9TDI, an fabricatie 1995.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut ,vad ca sunt multi cei care se lovesc de problema acceleratiei cu intreruperi,am akizitionat nu de mult un g3 din 98 1.6 aks 100cp si acest minunat motor imi da batai de cap cu intreruperi intre 2500-3000 sau uneori isi alege alte turatii .Mecanicii sunt din ce in ce mai buni ,te pune sa cumperi multe piese pana o ghiceste...am skimbat bujii NGK ,filtru benzina,fisele "par" ok si la cate variante am auzit de la "doctori" mai bine primesc un sfat de la voi.Am toba sport destul de mare e cap-coada remus sper sa nu fie o problema care sa afect nealimentarea asta:D

la relanti merge f normal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei sa o tii turata la un anumit nivel scade turatia fara sa schimbi pozitia pedalei de acceleratie? Turatia de relanti este mai mare decat cea normala?

Am avut si eu problema asta si am mers la un vag-com pentru resetare clapeta acceleratie (bineinteles dupa ce am curatat-o bine) si s-a rezolvat in 2 minute.

Bafta.

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sall am si eu o problema la relantiu tremura. De tras am impresia ca trage dar la relantiu tremura usor si pe toba la evacuare iasa asa intrerupt. Daca poate sa imi dea careva un sfat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

flansa 1

flansa 2

E crapata flansa? si ii posibil sa imi traga aer fals pe acolo ?

multumesc.

liwiu 19 - asa imi face si mie

Modificat de bazooka
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
am si eu o problema si nu stiu ce are...daca o accelerez usor nu are probleme dar daca apas acceleratia tare se ineaca chiar daca masina sta la relanti sau este in mers

ai mai rezolvat problema ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!