Jump to content

Accelerare Cu ...intreruperi!?


nutzucu
 Share

Postare recomandată

Pornit :) , daca era oprit era OK...dar asa m-a pus pe ganduri

Modificat de Darkgrin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ieri am facut un drum de vreo 200 km(dupa ce zilele trecute am fost la un `mecanic` sa-mi regleze avansul) si in timp ce acceleram acul turometrului se ridica pana la vreo 3000 de ture dupa care revenea pe la vreo 2200 dupa care incepea sa traga motorul.am citit tot topicul dar nu gasesc raspuns la problema asta.cand sunt 4,5 persoane in masina trage foarte greu masina,cand sunt 1,2 persoane parca nu mai se ineaca acceleratia si trage putin mai bine,de la ce sa fie? capacul de delou si pipa sunt noi,fise noi,bujii noi,senzor relanti nou,filtru benzina schimbat anul trecut,sonda apa noua...

inca ceva,cand mi-a reglat avansul mecanicul respectiv mi-a rotunjit capatul uneuia din cele doua suruburi de la delcou,cum mai poate fi desfacut?este cineva din Sibiu care stie un mecanic bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca nu ai probleme cu ambreiajul?... cum adica urca in ture pana la 3000 si pe urma cobora la 2200.. tu aveai pedala in acelasi loc in timp ce erai la 3000?..sau inca accelerai?.. e normal sa traga un pic mai greu cand ai 4 persoane in masina, dar nici sa zici ca esti cu trabantu :) tot motorul ala il am si eu..si trage destul de bine dupa 2500 de ture, chiar daca sunt putin incarcat...sa nu uitam ca ne referim la 75 de cai (cativa din ei mai sunt decedati in portbagaj datorita varstei :blah: )... sau vrei sa zici ca masina ti-a urcat in ture pana la 3000, viteza ramanea cam aceiasi si a inceput sa scada pana la 2200 unde a inceput sa iti prinda iar ambreiaju?

Modificat de Darkgrin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci...e ok sa am in vag-com 12.3 volti cu motorul pornit sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ieri am facut un drum de vreo 200 km(dupa ce zilele trecute am fost la un `mecanic` sa-mi regleze avansul) si in timp ce acceleram acul turometrului se ridica pana la vreo 3000 de ture dupa care revenea pe la vreo 2200 dupa care incepea sa traga motorul.am citit tot topicul dar nu gasesc raspuns la problema asta.cand sunt 4,5 persoane in masina trage foarte greu masina,cand sunt 1,2 persoane parca nu mai se ineaca acceleratia si trage putin mai bine,de la ce sa fie? capacul de delou si pipa sunt noi,fise noi,bujii noi,senzor relanti nou,filtru benzina schimbat anul trecut,sonda apa noua...

inca ceva,cand mi-a reglat avansul mecanicul respectiv mi-a rotunjit capatul uneuia din cele doua suruburi de la delcou,cum mai poate fi desfacut?este cineva din Sibiu care stie un mecanic bun.

eu zic ca tre sa schimbi kitul de ambreiaj ca o sa inceapa sa iti faca probleme din astea si in trepte inferioare cam pe aceeasi plaja de turatii. zimtii discului de ambreiaj sunt tociti

deci...e ok sa am in vag-com 12.3 volti cu motorul pornit sau nu?

eu la mien am 13,1v la fel si la 1 prieten de-al meu tot cu g3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca tre sa schimbi kitul de ambreiaj ca o sa inceapa sa iti faca probleme din astea si in trepte inferioare cam pe aceeasi plaja de turatii. zimtii discului de ambreiaj sunt tociti

cand zici zimti te referi la partea incercuita cu rosu din poza atasata nu?

pai cand ajunge in zona aia de fund, adica sa se toceasca zimtii de tot nu incepe sa atinga placa de presiune de nituri?

post-34876-1280382598_thumb.jpg

Modificat de Darkgrin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce sa zic dar la mine nu erau asa de tociti incat sa atinga niturile cand l-am schimbat si am stat ceva timp cu probl asta pana sa o remediez (pana cand a inceput sa patineze si in treapta 2). dra se cunostea ca erau tociti

Modificat de GenuVW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa incerc sa schimb kit-ul de ambreiaj,aveti cumva pareri despre fieme mai serioase dar nu prea scump?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa incerc sa schimb kit-ul de ambreiaj,aveti cumva pareri despre fieme mai serioase dar nu prea scump?

Eu saptamana trecuta mi-am schimbat kitul de ambreiaj.Producatorul este Sachs si pretul a fost de 510 lei fara manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cum se simte acuma?... ceva diferente la pelcarea de pe loc?, pleaca mai frumos?...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

normal ca se simt diferente :)) inainte cand ii dadeam putina talpa peste 3000 ture ramanea pe loc si daca eram 4-5 persoane in masina tragea greu,se tura dar nu pleca...acum e altceva trage mai bine mai ales ca i-am schimbat si bujiile cu un set NGK si tachetii ca suna mai spre diesel :P alta viataa :D

Modificat de tixmich
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai vag-comul sa faci o scanare?Banuiesc senzorul de temperatura -intake air sensor.Acestea genereaza cresteri ale turatiei necontrolate.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am un golf 3 din 96 1,4 mpi si numi sta in relanti ce pot sa va spun ca am schimbat sonda de apa si tot asa imi face cand scot mufa de la sonda imi sta constant in 1000rpm Puteti sa-mi dati un sfat.Ce pot sa va mai spun daca bag mufa moare motorul cand apa ajunge la 90 grade

Modificat de cioby76
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O diagnoza ceva?Sunt multe cauze posibile si fara o scanare e cam greu.In principiu verifica tubulatura de vacuum sa nu ai aer fals.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vorbesti de senzorul de temp. cand scoti mufa trebuie sa se tureze un pic ,inseamna ca nu mai lucreaza ,schimbal si vezi ce reactie are dupa . :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ultimu_neuron

As vrea sa schimb capul injectorului sa vad daca de acolo vine problema mea cu accelerarea intrerupta. Am gasit acest injector la dezmembrari si costa 160 RON... o fi mult, o fi putin?? (Vedeti imaginea)

Intrebarea e daca se potriveste pe motorul ABS? Exista cumva mai multe tipuri de injector?

Masina mea e din '93. Injectorul acesta e tot de pe un motor 1.8 tot 90 de cai dar este din '97. Probabil este de la un ADZ sau ANP...

Multumesc

post-68562-1280774723_thumb.jpg

Modificat de ultimu_neuron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merge injectorul. dar daca ai acceleratie q intreruperi verifica bujiile, sunt sau nu afumate?

presiunea la benzina ai verificat-o?

ai impresia ca pe admisie se aude un fel de paraituri in timpul accelerarii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ultimu_neuron

Bujiile sunt noi (NGK) si au pe ele o depunere gri - ceea ce conform manualului de service inseamna un amestec corect.

Cum se verifica presiunea la benzina?

Nu aud niciun parait la accelerare.... se aude doar galeria de evacuare care e intepata in vreo doua locuri si pe care trebuie sa o sudez...in rest nimic anormal.

Ma dispera deja aceasta problema....nu reusesc sa-i dau deloc de cap :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut , intervin si eu cu o problema.. Miam montat instalatie GPL acum 3 zile pe masina din semnatura. Dupa ce miau montat baietii instalatia accelera cu intreruperi.Am revenit la ei si dupa multe probleme au miscat de o fisa apoi sia revenit. Astazi aceeasi problema .. am miscat de fisa respectiva sia revenit (mentionez ca ma si curentat).Intrebarea mea e: Se poate masura cumva daca nu face contact fisa cum trebuie sau ceva de genul??Inca ceva poate creste consumul din pricina asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai consumul oricum ti-a crescut in momentul in care ai trecut pe GPl, nu te gandi ca o sa mai ai consumul ca pe benzina, consumul va creste cu aproximativ 10% pe gaz, iar puterea va scadea si ea cu aproximativ 8 max 10 %. dar comparand preturile e convenabil cand vezi un pret injumatatit pe litrul de gaz fata de benzina.

cel mai bine e sa schimbi fisa cu pricina sau poti incerca cu un spray pentru contacte, si sa-i mai strangi putin clema care intra pe bujie si cea din delco ca sa stea mai fix.

bafta

Modificat de Darkgrin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se schimba fisa fara complicatii. Din pacate o fisa care are bube e deja terminata nu mai merita sa o repari... nu e o sarma sa ii tragi o lita... un scotch..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da dar cu 10 L de gaz am facut 70 km .. pe benzina imi consuma 5.5-6 % .. ceva nu cred ca e in regula

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cred ca tu te-ai obisnuit cu puterea de la benzina :Driver: si tot incerci sa mergi la fel cu toate ca cifra octanica a gazului nu te ajuta si te scapi putin cam mult in acceleratie :D, plus ca acei 70 de km nu ne-ai spus cum i-ai parcurs.. cu masina plina( portbagaj + oameni sau gol ?)

deci nu are cum sa-ti creasca consumul asa de la fisa respectiva pentru ca ai simti in mers ca merge intrerupt (3 pistoane) acuma tu stii cum merge masina.

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da dar cu 10 L de gaz am facut 70 km .. pe benzina imi consuma 5.5-6 % .. ceva nu cred ca e in regula

Asa e la inceput pana se mai "lasa". Consuma multicel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!