Jump to content

Accelerare Cu ...intreruperi!?


nutzucu
 Share

Postare recomandată

ultimu_neuron

Nu mai stiu exact ce marca era cureaua de distributie, dar stiu ca era ceva de calitate... o sa ma interesez si iti zic.

Ideea e ca motorul meu nu era pus la puncte cu distributia veche...avea un dinte diferenta, dar culmea, motorul mergea mai bine ca acum.

Cand am schimbat-o , am pus toate rotile dintate la puncte. Am schimbat si bujii si pompa de apa cu termostat cu tot si ... uite ca nu mai vrea acum :)

Cu eroarea 00516 m-a ajutat colegul sergiu calin. Vezi atasat pdf-ul F62

F62.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Closed Throttle (Idle) Position Switch (F60)" ce eroare ai?

De obicei, la vechimea masinii, e vorba de murdarie depusa pe clapeta... La ralanti (Idle) pozitia clapetei nu lasa sa intre cantitatea de aer optima. Pozitia intrerupatorului comunica ca clapeta lasa sa intre aer dar din cauza murdariei nu prea intra aer...

Se recomanda o curatare si o resetare a clapetei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n-am reusit sa fac o readaptare a clapetei cu vag-com, insa motorul meu da si alte simptome.Mergeam constant cu 80(tr5) si masina smuceste de 2 ori asa scurt, dupa care a treia oara observ cum scade turatia(piciorul era fix).Retrogradez si blana.Accelereaza bine dupa care iar dau a5a.Pe accelasi drum am mai patit aceeasi chestie de 2-3 ori.

Azi i-am schimbat si bujiile si parca se simte o foarte foarte putina schimbare la mersul motorului(merge mai rotund) problematic.O sa merg cat de curand la un mecanic pentru ca nu imi dau seama ce poate sa aiba si sa ii rezolv eu problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ultimu_neuron

Stie cineva cum as putea gasi clapeta de acceleratie si cum se face resetarea?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt cam doua variante din ce am citit eu pe forum...

prima care vine de la colegul Beshcu :

Procedura corecta este: ENGINE> Meass. Block> Grupul 60> dupa care se da pe Swich to Basic Settings. Abia acum incepe adaptarea clapetei de acceleratie. Dureaza cam 25 de secunde

Si cea de-a doua care este "manuala" si a postat-o colegul s_c :

- (optional, cred) opresti toti consumatorii

- opresti motorul

- deconectezi bateria (atentie la codul cass)

- astepti cateva sec

- reconectezi bateria

- pui contact fara sa atingi pedala de acceleratie; consumatorii erau opriti de la primul pas

- astepti un minut (timp in care clapeta va bazai)

- (optional, cred) dai drumul la motor fara sa atingi pedala de acc.

- (optional, cred) mai astepti un minut cu motorul la relanti

- gata!

Se face la 90C

Si am uitat sa postez inca o problema foarte ciudata...

mergeam incet cu a 1-a pe un drum pietruit dar destul de ok... undeva pe la 1400 rpm, nu miscam piciorul de loc din pozitia lui de pe acceleratie si dintr-o data a inceput sa zmuceasca ingrozitor si sa varieze Rpm-ul cand cu + 150 rotatii , cand cu minus 150... ziceai ca nu esti in masina ci calaresti un magar care nu vrea sa mearga... ati mai patit asa ceva?

Si as indrazni sa va rog ceva important... e cineva din orasul Brasov care are soft si cablu sa-mi citeasca si mie erorile de pe masina?... poate problemele care le am cu acceleratia asta intrerupta si aiurea sunt doar niste erori(visez)...dar chiar vreau sa vad ce erori as avea la masina... va multumesc anticipat

Salutari

Modificat de Darkgrin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SALUT BAIETI ! CA SA MA BAG SI EU PUTIN IN SEAMA ; EU CRED CA PROBLEMA VOASTRA CU INTRERUPERI IN MERS SE DATOREAZA FAPTULUI CA AMESTECUL AER CARBURANT PREA BOGAT SI LUCRUL ACESTA SE DATOREAZA DEBITMETRULUI DE AER SI SENZORULUI DE TEMPERATURA CARE NU TRIMIT SEMNAL MAXIM IN MONENTUL CAND MOTORUL ARE NEVOIE DE MAI MUL AER SAU MAI MULTA BENZINA . DECI CELE DOUA SE VERIFICA PRIMA DATA DUPA CARE URMEAZA MOTORASUL PAS CU PAS DAR NUMAI DACA LA PRIMELE DOUA AVETI CERRTITUDINEA CA FUNCTIONEAZA IN PARAMETRI NORMALI , VA SPUN DIN PROPRIE EXPERIENTA .MI-A SCOS PERI ALBI 3 LUNI DE ZILE ; DEBITMETRU NOU 300 EURO SI SENZORUL DE TEMPERATURA 90 LEI SI TOTUL ESTE OK DE DOI ANI DE ZILE . P.S. AUTOMAT CE TOT UMBLI PE LA MUFE TREBUIE RESETARE ,EU AM FACUT-O CU BORNELE LUATE DE LA BATERIE CAM 20 MINUTE. M-AS BUCURA SA AUD PE CINEVA CA REZOLVAT PROBLEMA ,PANA UNA ALTA ESTE DOAR O INTIMPLARE CARE PENTRU MINE S-A TERMINAT CU BINE.MULTA BAFTA SI MULT NOROC. :(

Modificat de v@sy
vedem si daca scri cu litere mici!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da!Trebuie avut in vedere senzorii de temperatura,debitmetrul si sonda lambda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat potentiometrul (placuta) de la clapeta de acceleratie, insa nicio schimbare;tot asa face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma ajuta si pe mine cineva din brasov cu un tester? va rog mult... deja ma enerveaza la culme acceleratia asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am zis ceva de un debitmetru mai sus dar cred ca am ramas fara cerneala cand am scris postul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca postul e pentru mine sa stii ca eu nu am debitmetru, cica doar pe VR-uri s-a pus... habar nu am.. ideea este ca eu nu am .. pe mine m-ar interesa un tester, cine m-ar putea ajuta, dar momentan vad ca sar prea multi forumisti :) si stiu pe cine as aleg :)

Modificat de Darkgrin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce se intampla daca nu corespund valorile din tabel cu cele reale ale unei bobine de inductie?Dupa ce mi se opreste in mers, uneori nu porneste decat la a2a cheie, desi luminile din bord si farurile raman aprins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare.acum vreo 5 zile am facut un drum de 100 d km si pe traseu masina a inceput sa mearga inecat,fluctuatii ale turometrului si pana la urma murea motoru.initial am crezut ca nu mai am benzina deoarece acul era destul de jos si am urcat si ceva dealuri si m-am gandit ca e benzina.cand a murit motoru a 2-a oara nu a vrut sa mai porneasca deloc asa ca am fugit cu sticluta la peco si am alimentat 2 l.la prima cheie a pornit si am mers linistit inca apox 10 km pana acasa fiind sigur ca e benzina.ajuns acasa am descarcat ceva bagaje si am zis sa merg sa alimentez sa nu am probleme..cand dau sa pornesc aceasi problema.. m-am chinuit vreo 5 min sa o pornesc si cand in sfarsit a pornit a murit motoru.am ajuns cumva la benzinarie am alimentat si pe drum iarasi acelasi mers inecat, turomentru aerian..ziua urmatoare am fost la un test vag com si mi-au aparut 3 erori:1.senzoru temperatura,2.potentiometru acc,.3.senzoru Hall(testul a fost facut cu motoru oprit si din cate am inteles apare mereu aceasta eroare a senzorului Hall).deci ar ramane senzoru de temperatura si potentiometru acestea sa fie de vina oare? dupa ce am facut testul si au fost sterse erorile nu am mai avut nici o problema si am facut aprox 150 km de atunci. se poate asa ceva s-au e o chestiune de timp pana v-or aparea din nou problemele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil...

ideea e ca mergand asa cu foarte putina benzina in rezervor, toate gunoaiele si impuritatile se aduna un fultrul de benzina, si de aceea poate sa dea in nas, sa se accelereze aiurea etc...

Modificat de Darkgrin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil...

ideea e ca mergand asa cu foarte putina benzina in rezervor, toate gunoaiele si impuritatile se aduna un fultrul de benzina, si de aceea poate sa dea in nas, sa se accelereze aiurea etc...

stiu dark da nu inteleg de unde pornirea grea si erorile la test..posibil sa fi fost mizeriile pt ca pana acum nu am mai avut probleme sper sa nu am...

ps.filtru e nou..mizeriile raman acolo? scuze d intrebare daca e cam prosteasca..ms ciao

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam raman..eu cel putin asa am patit... si dadea in nas...nu stiu daca ai desfacut vreodata un filtru...dar pompa impinge mereu benzina in el si totodata nu prea au cum sa iasa..in fine..la mine l-am schimbat ca era necesar...

Modificat de Darkgrin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor...nu am scapat de acceleratia aiurita si datorita faptului asta AM O RUGAMINTE MARE :icon_thumright: cine ma poate ajuta cu un adaptor VAG2X2 in BRASOV?

la golfurile 90-95 s-au pus doua mufe separat..ceea ce am si eu si as vrea sa-mi fac o diagnoza si nu pot..

Va rog foarte mult

Modificat de Darkgrin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am reusit sa-i dau de cap deocamdata si anume a fost bobina de inductie.Am schimbat-o si merge bine.Sper ca doar aceasta sa fi fost problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor... am gasit cablu pentru diagnoza (m-a ajutat colegul Nieger51 si ii multumesc totodata) si am o mica nelamurire...dupa ce reusesc sa gasesc portul pe care imi merge... incerc sa ii dau pe engine si imi zice ca nu raspunde... care e problema, am selectat acolo MK3... si nimic, nu imi vede nici serie nici nimik..

poate nu stiu eu sa fac pasi corecti..

ma puteti ajuta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am reusit sa-i dau de cap deocamdata si anume a fost bobina de inductie.Am schimbat-o si merge bine.Sper ca doar aceasta sa fi fost problema.

Ti-am zis io ca e bobina:P Bine ca i-ai dat de cap. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am reusit sa-i dau de cap deocamdata si anume a fost bobina de inductie.Am schimbat-o si merge bine.Sper ca doar aceasta sa fi fost problema.

vasy ai testat-o inainte sa vezi daca e defecta ? si mie imi face uneori figuri si m-ar interesa daca se poate testa intr-un fel ca nu as schimba-o aiurea daca nu e defecta.ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am 'testa-o' prin faptul ca m-a lasat in drum si n-a mai pornit deloc.Cand au inceput simptomele, am citit din manual si am masurat rezistenta bobinei.

Valorile ce le-am obtinut au fost diferite fata de ce scria in manual

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor.. am o scurta intrebare, se poate ca o acceleratie neuniforma (urcare in ture neregulat intre 1400-2300) sa fie datorita faptului ca alternatorul nu baga destul curent?, pe tester vag imi arata ca am 12.3 volti si din ce am citit am inteles ca ar trebui sa fie cel putin 13.8, 14 v ... multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!