Jump to content

Accelerare Cu ...intreruperi!?


nutzucu
 Share

Postare recomandată

Verifica bujiile sa nu fie umede sau daca nu sunt bujiile capacul delcoului poate avea condens. Asa am patit eu si patesc de cate ori ploua. Cand se balbaie o las in pace ca isi revine (asta in mers ma refer) . Odata am oprit-o si nu a mai pornit pana nu am sters capacul delcoului pe interior.

Bafta si sper sa rezolvi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ehe, sunt multe belele pe ploaie. La mine s-a oprit astazi de cate ori luam o balta mai maricica ( si astea sunt destule in zilele astea). Ce am observat ca aveam ude toate mufele de pe cutia de viteza, mufa de la sonda lambda, conectorul care ar fi trebuit sa fie deasupra radiatorului ( la mine a fost pus jos pe jugul motorului). In schimb delcoul, fisele, bobina erau uscate. Asta e, pana ma lamuresc de la care mufa care se umezeste vine beleaua am sa le iau pe rand si am sa pun silicon pe fiecare pana nu o sa mai dea in nas la fiecare strop de apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai mai rezolvat problema ??

Poate aveti clapeta de accleratie murdara . ea baga benzina mai multa dar nu si aer in mod direct proportional...... si de aici s-ar putea ineca .

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ehe, sunt multe belele pe ploaie. La mine s-a oprit astazi de cate ori luam o balta mai maricica ( si astea sunt destule in zilele astea). Ce am observat ca aveam ude toate mufele de pe cutia de viteza, mufa de la sonda lambda, conectorul care ar fi trebuit sa fie deasupra radiatorului ( la mine a fost pus jos pe jugul motorului). In schimb delcoul, fisele, bobina erau uscate. Asta e, pana ma lamuresc de la care mufa care se umezeste vine beleaua am sa le iau pe rand si am sa pun silicon pe fiecare pana nu o sa mai dea in nas la fiecare strop de apa.

rezolvi cu 1 scut de plastic ca nu e f scump. si nici nu se mai murdareste motorul :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi este cam frica sa bag bani aiurea in cel de plastic, ca mai umblu tehui pe dealuri la pescuit si ma gandesc ca nu o sa aiba viata lunga. Iar scutul metalic costa......Si la ce gropi sunt prin Iasi cred ca am nevoie de un scut fara prea multe gauri, ca dupa aia tot in suturi merge ( este de ajuns sa ajunga la curele apa si garantat o arunca in tot motorul). Mai bag silicon la mufe poate gasesc mufa cu pricina si rezolv problema.

Modificat de denismoc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spunea un coleg mai sus de condens in delcou,cu siguranta de acolo poate proveni problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spunea un coleg mai sus de condens in delcou,cu siguranta de acolo poate proveni problema

sau pot fi chiar si fisuri in capac......... ca simptomele sant aceleasi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sfaturi. Am verificat capacul delcou (cu toate ca l-am schimbat acum jumatate de an cu tot cu pipa) . Ce am observat e faptul ca nu statea perfect la locul lui, aveam putin praf in el iar toate cele 4 contacte erau corodate (am curatat fiecare contact si au cazut mici bucatele albicioase de la coroziune - plus ca aveau santuri pe mijloc toate 4 cred ca de la scanteie - pareau cam adanci - o fi asta o problema ?).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O solutie va fi o seringa cu apa si compresorul langa mine si incep sa stropesc cu apa pana depistez ce anume din tot compartimentul motor imi face probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut tuturor

sunt recentul posesor al unui g3 94' 1.6 ABU. in prima saptamana masina a mers brici. dar de vreo 3 zile mi sa oprit motorul in mers.:( am schimbat capac delcou + bobina inductie + si am schimbat si o fisa.la fel am mers vreo 30min si mi sa oprit motorul in centru fara sa mai porneasca.dupa 10 min de stat langa el a pornit si am mers si am schimbat delcoul cu totul. acum masina nu se mai opreste dar smuceste cand o accelerez.daca o accelerez ussoooor merge bine dar daca accelerez un pic mai tare parca se intrerupe.mentionez k am piese de schimb de pe un golf identic si de aia leam schimbat asa usor.Am schimbat si sonda Lambda.

Astazi am pus delcoul vechi la loc si am pus avansul exact asa cum lam gasit dar aceeasi problema cu intreruperile.Am pus si celalalt carburator si face exact la fel.

Maine trebuie sa schimb rulmentul de presiune si posibil si discul de ambreiaj.mam gandit k e de la fisa aia care am schimbato dar asta am sa vad maine.(mam uitat si la bujii si par in regula)

Mentionez k am miscat avansul in toate partile dar tot asa face, apoi lam pus cum lam gasit.mai ramane sa schimb ECU sa vad ce zice.problema k nu gasesc injectorul ala despre care am auzit.eu credea k e "chestia" neagra din interiorul carburatorului care pulverizeaza benzina cand se deschide clapeta.

Ce pareri aveti despre problema mea???

Va multumesc in "avans"

Modificat de stelian30
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, intervin si eu cu a mia intrebare... seamana cu ce s-a scris mai sus. Merg constant (de regula in a 5-a) cu 80-90km/h , deci fara sa accelerez sau sa decelerez. Brusc, masina da in nas o fractiune de secunda si totul revine la normal. Deci face o smucitura foarte scurta (<1sec) si apoi totul revine la normal. Asta se intampla numai cand merg la drum lung cu acceleratia la punct fix, cand merg constant... Nu am reusit sa o corelez cu ceva sau sa o reproduc. Azi, la un drum de vreo 100km, mi-a facut faza de 2 ori la interval de 1 minut, in rest, totul a mers perfect.

Faza asta mi-o face din primavara, dar n-am dat atentie, pentru ca se intampla foarte rar, o data la 10 drumuri mai lungi. Acum patesc aproape la fiecare drum, sa-mi faca 1 zvac....sau doua. Deocamdata nu m-am apucat sa ma uit la nimic, pentru ca nu stiu la ce sa ma uit. Bujiile le am de aproximativ 30 000km (ngk)....cred ca mai duc o vreme. O sa ma uit maine la fise+bujii. Va rog sa-mi mai dati si alte variante posibile, multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

subscriu si eu.Mai ales la rece,dar si dupa ce motorul este cald (90grade), il opresc vreo 5-10 min si il pornesc am smucituri.La rece in timpul smuciturilor daca apas ambreiajul moare motorul(raman luminile aprinse in bord) sau daca nu moare turometrul ajunge pe la 250-500rpm si oscileaza pana la turatia de relanti de 2-3 ori.Cand smuceste/da in nas si apas acceleratia la podea, masina accelereaza dar inecat,dupa care isi da drumul.

Pana acum am verificat:senzor temp lichid racire, motoras relanti,clapeta acceleratie, avans, sonda lambda.Deocamdata nu m-ai stiu ce sa verific.Ma gandeam la senzorul Hall,dar n-am nicio idee la ce as mai putea sa ma uit.

@GTI_85 uite ce am verificat eu la motor.Arunca si tu un ochi pe lista de mai sus, poate ai noroc si ii gasesti repede problema, ca eu ma chinui de ceva timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-a dat o singura data asa in bot,mers constant la 90km/h si brusc parca s-a lovit un piston de ceva. Dupa o saptamana mi-a picat bobina de inductie. De cand am schimbat-o nu a mai facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai sa o luam pe rand

stelian30 - ai schimbat diverse.. dar ai sters erorile din calculator?

GTI_85 - smuciturile, din cate am observat eu depind de urm factori " clapeta + potentiometru + avans". Ceva nu se pupa pe traseul asta si ECU se sperie o secunda. Se poate reproduce luand piciorul de pe acceleratie usor... mai degraba ridicand usor piciorul. e un moment acolo in care potentiometrul, clapeta acceleratie trimite info catre ecu si simultan scade turatia o secunda. Un reglaj bun al clapetei (curatare samd) plus un reglaj al avansului rezolva problema. Mie mi-a mancat zilele vreo doua luni.

v@sy - potentiometrul e cam dus la tine... parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok,dar acea placuta(potentiometrul) l-am schimbat.O sa il schimb si revin cu informatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vasy ai schimbat doar placuta? Ca asa am facut si eu pana i-am dat doua ciocane... aia acolo nu se mai poate regla. Eu am recurs la varianta cumpararii sh a unui corp de injector cu potentiometrul pe el, neumblat in el, si schimbat cu totul. Merge brici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, am schimbat placuta.De fapt am schimbat vreo 2 placute.Azi am avut in plan s-o schimb dar a intervenit ceva si nu am putut.Cat te-a costat corpul complet?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai calibrat noile placute cu vag-com-ul dupa ce le-ai montat? daca nu, le-ai schimbat degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut o readaptare a clapetei de acceleratie.Am scos bornele de la baterie...etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand am avut probleme cu potentiometrul nu a mers resetarea facut cu borna. Am fost la un coleg de forum ce avea vag-com 908 si a facut el resetarea...de atunci merge ca ceas elvetian.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
lucian andrei

am citit toate paginile dar nici o problema asemanatoare cu a mea . Motor 1,8 AAM 95 porneste foarte greu si merge intrerupt pana la 3 000 ture apoi merge rotund am schimbat bujiile am verificat capacul de delcou dar nimic nu sa schimbat mentionez ca masina are si GPL si tot asa face pe gaz deci cred ca nu sunt probleme la alimentare . A inceput sa faca asta dupa o pauza de o saptamina nescoasa din garaj un alt semn de intrebare ar fi ca se incinge tabla din dreptul frinei de mana sub tunelul acela de plastic pe care la si topit. Sa fie vreo toba infundata ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit TOT topicul :P si totusi nu cred ca am gasit o rezolvare la problema mea si anume: intre 1600 - 2200 rpm urca in ture intrerupt, si anume, urca aprox 100 de ture, sta, iar urca, si aptoximativ tot asa...daca avansul nu e reglat corect sa zic, ar face asa?, si totusi cum naiba reglez corect avansul ala? ca asa din ochi nu rezolv nimic... e 100% pe linia lui...mentionez ca masina nu trage cum trebuie decat dupa aceasta turatie(cam 2200-2500)bujiile le-am verificat , nu sunt afumate , scanteia e buna, distanta e corecta(lera :P) tot odata vreau sa mai spun ca mi-am schimbat si termostatul, si de atunci nu imi mai urca apa peste 80 de grade, ciudat este faptul ca la 80 de grade porneste termocupla... sa fi crapat senzorul de temperatura? dar de ce urca asa aiurea in ture..

multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum e la VW Golf pe benzina, poate vorbesc prostii dar totusi poti face o verificare :P. Daca exista un debitmetru poate nu functioneaza si ma gandesc ca il poti verifica ca la BMW. De exemplu la BMW ca sa il verifici pornesti motorul si in timp ce acesta merge decuplezi mufa de la debitmetru. Daca motorul se opreste inseamna ca debitmetrul este OK iar daca nu se opreste clar nu functioneaza.

Sper ca nu te-am dezamagit dar ma gandesc ca na ... orice raspuns poate fi bun.

Spun asta pentru ca un prieten avea un BMW, benzina si a inceput sa ii faca hopuri, smucituri, si dupa 2500 de ture in sus nu mai facea asa. A schimbat bujii, filtru de benzina si degeaba. A cautat pe forumuri, a incercat exact cum am zis si eu mai sus si era debitmetrul stricat. Dupa ce l-a schimbat parca era alta masina.

Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ultimu_neuron

Darkgrin am exact aceeasi problema ca si a ta. Am schimbat distributia si de atunci numai asa imi face... intre 1500 si 2100 nu prea trage. Observ asta cel mai bine intr-a doua. Dupa 2100 de ture este totul OK.

Faza cu termostatul o face identic si la mine. Nu urca peste 80-82 de grade. Eu am 1.8 ABS dar se pare ca eu am vreo doua erori care apar pe vag com: 00523 la senzorul injectorului si 00516 - Closed Throttle (Idle) Position Switch (F60). Am incercat sa verific de vreun scurt cu multimetru la senzorul injectorului, dar se pare ca e totul in regula... As incerca sa cumpar un cap injector sh, sa vad daca am vreun rezultat.

Avansul l-am reglat la mecanic cu lampa stroboscopica. L-am pus la 6 grade cum zice la carte, dar nu tragea mai deloc. Abia la 16 grade merge cat de cat ok, insa tot cu aceste intreruperi.

Dupa ce schimb capul injectorului, pun din nou la 6 grade avansul sa vedem daca e vreo diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te cred, cand ar trebui sa traga mai bine nu vrea, cu toate ca cuplul maxim e undeva pe la 2800 la mine.. deja ma cam enerveaza.. nu stiu ce sa-i fac...daca rezolvi ceva te rog sa ma anunti si pe mine...

Faza e k si la mine face asa cam de cand mi-am schimbat cureaua la distributie.. se poate oare sa conteze asa mult chiar daca e la punct?...poate curelele astea contrafacute au ceva diferente intre dinti :)

Closed Throttle (Idle) Position Switch (F60): se poate ca eroarea asta sa fie de vina?, sa nu primeasca aer destul?

se poate oare sa dea scanteie aiurea doar in intervalul ala?

Mersi anticipat.

Modificat de Darkgrin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!