Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Fisierele le am gata, dar nu pot sa le trimit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin Flr,
1 minut în urmă, buzbon a scris:

Fisierele le am gata, dar nu pot sa le trimit

Aceseaza link.ul care ti.lam trimis..ca sa faci grafic si pui poze cu graficele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

image.png.edd9d9238fac986c90f43b889dc218bc.pngimage.png.5cf20847fb331170132797e87b261069.png

Ceva de genul ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin Flr,

Daca nu faci log in basic settings la egr si turbina nu se pot vedea valorile..nu se pot citi valorile de relanti sau altfel..

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa mai incerc maine, am inteles ca BS003 ar trebui sa se duca mot in 1400 rpm singur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin Flr,

Si BS 003 si 011 se fac la turatii de 1400 rpm..dupa ce dai start la Log lasi vre.o 2 minute sa ruleze si dupa aceea opresti logul..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu se duce automat in 1400, apas eu pe acceleratie? Astazi am incercat si statea in 900 rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin Flr,

Log in mers se face astfel:

Intri in Measuring Blocks selectezi canalele 003,010 si 011..gasesti un drum mai liber si apesi pedala la podea in treapta a treia incepand de la 1700rpm pornesti logul pana la 4000 rpm dupa care opresti logul..

Pedala trebuie sa fie pe tot parcursul logului la podea..

1 minut în urmă, buzbon a scris:

Daca nu se duce automat in 1400, apas eu pe acceleratie? Astazi am incercat si statea in 900 rpm.

Unele masini se tureaza singure..altele nu..

Daca nu se tureaza singura apesi pedala de acceleratie si o tii fix la 1400 rpm pe toata durata logului..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la problema ataşării fişierelor, se pare că problema este reală. Nici pe mine nu mă mai lasă să ataşez altceva decât poze. 

Până la remedierea problemei aveţi două opţiuni:

- urcaţi fişierele pe un site de file sharing şi puneţi link-ul aici (de preferat să le puneţi individual nu toate la grămadă pentru că am o problemă cu dezarhivarea unor arhive sau poate că alţi useri nu au arhivator instalat pe laptop/telefon)

- puneţi fişierele pe Google Drive şi puneţi link-ul aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin Flr,

Salut..

Am si eu nevoie de putin ajutor..

Am reglat surubul de stop al turbinei la 1150..problema ca diferenta dintre on si off e 151.8..

Cum fac sa ajung la diferenta dintre on si off la 180.0..?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

https://www.filesharesite.com/files/202105/1620923669LOG-01-003-010-011.CSV.html

https://www.filesharesite.com/files/202105/1620923738LOG-01-003-xxx-xxx.CSV.html

https://www.filesharesite.com/files/202105/1620923766LOG-01-011-xxx-xxx.CSV.html

 

Am pus linkurile pt loguri aferente. Logul in mers a fost facut in treapta a3a si a4a consecutiv in 2-3 reprize. Logurile din basic settings au fost facute tinand acceleratia aprox la 1400 rpm ( nu pleaca automat). Cand este timp pt o interpretare, multumesc mult. Sa-mi spuneti daca mai trebuie si alte informatii.

P.S.

Acum 8-9 zile am avut un cod de eroare:

16485- Mass Air Flow Sensor (G70)

P0101 -35-10 - implausible Signal - Intermittent

A fost sters si nu a mai aparut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin Flr,

Scoate mufa la senzorul de aer MAF si daca trage masina mai bine trebuie schimbat senzorul.

 

 

 

Modificat de lupo_bv
eliminare quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru toată lumea, nu mai daţi quote postării anterioare, uitaţi de butonul ăla. Este util doar dacă vrei să faci referire la o postare mai veche. Este contrar regulamentului şi se sancţionează! eventual folosiţi @nickname...  cum am făcut eu mai jos

 

@Florin Flr,

Diferenţa aia nu ar fi o mare problemă dacă maşina trage bine. Ai reuşit să obţii o recirculare mai bună?

Acum reglează tija astfel încât presiunea minimă să fie puţin (vreo 20 mbari) sub presiunea atmosferică văzută în grupul 010 la momentul ăla. După aia fă cele trei loguri să vedem rezultatele.

 

@buzbon

Se apasă pedala de acceleraţie la podea de la 1700 rpm, la ultimul log ai respectat puţin asta, dar deja era prea târziu pentru că maşina intrase în limpmode după cum se vede în graficul de mai jos. Probabil că ai simţit încă de la început că nu mai trage maşina. Cauza este presiunea prea mică şi ar trebui să ai şi un cod de eroare pentru asta.

În afară de faptul că ai presiunea mică în graficul de mai jos se mai observă că MAF măsoară prea mult, de asta cred că ai şi primit eroarea de care ziceai. Coroborând cele două probleme (presiune mică şi cantitate mare măsurată de MAF) ar reieşi că ai o scăpare de presiune între turbină şi motor. Trebuie să verifici toată tubulatura

image.thumb.png.5878b6a42f809df04911f42ff2ba25c5.png

 

BS003

image.thumb.png.d6a566044c26effd51eb52bee76cc362.png

Valoarea maximă este cam mare ceea ce ar trimite către pierderea de presiune, iar valoarea minimă cam mică ceea ce înseamnă recirculare mărită, nu de speriat, dar trebuie avută în vedere după ce rezolvi treaba cu presiunea, Deocamdată nu ne legăm de ea

 

BS011

image.thumb.png.c93fb7487bfd81038d65d5f9c8e9a17c.png

Diferenţa On/Off prea mică şi inconstantă. Cauze posibile: vacuum deficitar şi/sau pierderi de presiune. În afară de tubulatura de admisie verifică şi valoarea vacuum-ului la capsula vacuumatică cu un manometru de vacuum

9 hours ago, Florin Flr, said:

Scoate mufa la senzorul de aer MAF si daca trage masina mai bine trebuie schimbat senzorul.

Nu prea merge testul ăsta. Dacă scoate mufa, ECU va vedea 550mg în permanenţă. Sunt rare cazurile în care valoarea asta este mai mică decât cea măsurată de un MAF chiar şi obosit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

Rog un coleg ,  care ma poate ajuta cu acest log in mers.

Passat b6 1.9tdi 2007, nu trage in vitezele 1 si 2. Turbina a fost schimbata anul trecut, nu sunt defecte pe motor.

LOG-01-003-010-011.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si in viteza 4 inca un log.Din ce vad acum , se pare ca nu am tinut pedala apasat la maxim.Refac inca o data si o sa postez dinou.

55.csv

Modificat de dereck
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci pentru moment nu ma leg de senzorul de debitmetru. Mai exact ce zona a tubulaturii trebuie verificata (intre turbina si motor) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@derek

Poate că ai un mic lag până în 2000 rpm, dar după aia ai presiune suficientă. Deci dacă nu trage după 2000 rpm atunci problema nu este în zona turbină, egr, MAF.

Ăsta este logul în tr. 4

image.thumb.png.641f549cb1cccb032335f794616f5719.png

Fă şi în tr. 3 cu acceleraţia la podea între 1700-4000 rpm.  Vezi dacă merg şi BS003 şi BS011

 

@buzbon

Deocamdată nu cred să fie vreo problemă la MAF. Trebuie verificate: tubulatura dintre turbină şi intercooler, intercooler-ul, tubulatura dintre intercooler şi EGR. Dă să facă BS011 şi ascultă poate se aude vreun fâsâit pe la îmbinări. Au fost şi cazuri în care tubulatura era crăpată şi bineînţeles că în zone neobservabile.

Modificat de lupo_bv
adaugare grafic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin Flr,

Verifica capsula de vacum de pe turbina ..pune un furtunas pe capsula si trage aer cu gura dupa care pui limba pe furtunas..( ca sa faca vid)..daca sta lipit furtunasul de limba inseamna ca problema nu e din aceea capsula vacuumatica..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, lupo_bv

O sa fac inca o data log , problema este in viteza 1 si 2 nu trage cum trebuie, are usoara intarziere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Întârzierea aia se vede în log şi în tr. a 4-a, dar nu se prea simte pentru că la viteze mai mari nu este necesar un cuplu aşa de mare, în schimb se simte mai bine în treptele inferioare. Fă logul în tr. a 3-a chiar mai de jos de pe la 1600 rpm.

Să faci şi testul pe care ţi l-a indicat colegul Florin mai sus. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc, revin mai tarziu .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!