Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Pai cine cere o valoare/cine afiseaza o valoare peedefinita??

Modificat de Cristi81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 31.07.2017 at 18:03, Serbanh1 a scris:

Salut! As dori sa ma ajutati cu interpretarea log-urilor. Masina este un audi a4 motor 2.0 tdi de 140 cp din 2005. Mentionez ca la plecarea de pe loc nu are putere deloc,abia trage.

a4 tr3.csv

a4 tr4 2.csv

bs 003 a4.csv

bs011 a4 2.csv

Va rog daca ma poate ajuta cineva cu interpretarea log-urilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

19 hours ago, Cristi81 said:

Si atunci:):), nu ar trebui sa"sapi"mai bine??

Nu văd legătura. Când ECU așteaptă 850, debitmetrul răspunde cu 575. Dacă greșesc, corectează-mă, topicul e să ne ajutăm între noi, nu să ne dăm rotunzi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 18/8/2017 at 9:39 AM, mariuscj said:

Salutare! Ma poate ajuta cineva cu interpretarea unui log la un Golf 4 1.9TDI ALH? Motorul are momente in care are o mica lipsa de putere, dupa care isi revine la normal.

Am facut un log, sper sa fie cat de cat ok.

fa o proba cu alt maf mai bun..eu as  incerca o curatare de turbina,la tine dupa 3000 de ture iti scade presiunea foarte mult,cu 300 de mbari

maf ul citeste 575 din cauza presiunii scazute din turbina

 

11 hours ago, Serbanh1 said:

Va rog daca ma poate ajuta cineva cu interpretarea log-urilor

sa stii ca logurile in mers sunt bune,turbina incarca bine de jos...la 2000 de ture deja ai 2,5 bari....maf ul citeste bine

singura problema vizibila ar fi egr ul,EGR OFF tu ai in jur de 380 de mg ar fi trebuit sa ai in jur de 500mg ....asigura te ca egr ul nu ramane deschis din cauza calaminei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

22 hours ago, Cristi81 said:

E acelasi lucru/ai 850 abia dupa 3400.

nu e o regula ca ECU  sa ceara 850 mg de la turatii joase...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vorbesc de turatii joase, el abia are pe la 3700.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 19.08.2017 at 10:04, ionut10a a scris:

sa stii ca logurile in mers sunt bune,turbina incarca bine de jos...la 2000 de ture deja ai 2,5 bari....maf ul citeste bine

singura problema vizibila ar fi egr ul,EGR OFF tu ai in jur de 380 de mg ar fi trebuit sa ai in jur de 500mg ....asigura te ca egr ul nu ramane deschis din cauza calaminei

Am inteles, mersi mult.  Dupa 2000 incepe sa traga dar pana acolo greu tare. La plecarea de pe loc nu trage deloc, abia poti pleca. De la egr sa fie problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi de la EGR. Dacă recirculă prea multe gaze trage greu mai ales în sarcină mai mare cum este plecarea de pe loc. Ar trebui să scoată şi fum mai mult sau să tragă puţin în şuturi. Dacă o accelerzi mai brutal la plecarea de pe loc şi scoate fum, trage în hopuri şi se schimbă sunetul motorului înseamnă că are aer prea puţin şi gaze recirculate prea multe.

Ca să fii sigur blindează EGR provizoriu cu o tăbliţă să nu mai recircule deloc şi verifică comportamentul (refaci şi  logurile în mers şi BS 011cu EGR blindat).

Acum mie îmi pare şi o mică problemă de vacuum şi posibil ca şi asta să aibă legătură cu trasul mai greu.

Deci: blindează EGR, verifică vacuum-ul, separă tija geometriei de actuator şi vezi dacă geometria se mişcă fără a întâmpina rezistenţă.

bs011.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Ma ajuta cineva la interpretarea acestui log ? Masina din semnatura, schimbat capsula vacumatica adusa la aceeasi lungime a tijei nu s-a umblat la surubul de limitare a cursei.Ms!

a4 tr3.csv log a tr 3 a

si inca doua;

tr 3a.csv

tr 4 a.CSV

Modificat de emilvef
completare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 30.07.2017 at 4:31 AM, ionut10a said:

reglajele la turbo nu sunt bune deloc,de asta nici nu face presiune de jos---iti face 2 bari de presiune tocmai la 2500 de ture

presiunea atm la tine in log este de 969mbari....ar trebui sa ai un turbo off de max 950mbari-se poate scurtand tija

turbo on la tine nici nu ajunge la 1000mbari...mai desfiletezi surubul de stop pana ajungi macar la 1100 de mbari

Am verificat si tija ajunge pe surubul de stop care de altfel este desfiletat la maxim. Am incercat si cu seringa si am obtinut aceleasi valori bs11. Exista posibilitatea ca n75 sa nu functioneze corect? Spun asta deoarece in timpul mersului, cand nu este apasata 100% pedala de acc, presiunea creata este constant mai mica fata de cea specificata iar n75 nu are valori foarte mari(sa arate ca se chinuie sa inchida geometria)-este o presupunere :)

Si scoate fum negru la acceleratie(dpf off fizic si soft)

Modificat de razem
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa verific cele spuse si sper ca o sa se rezolve problema. Multumesc de ajutor.

Cand am facut un bs pestru egr, masina a stat pornita la relanti cateva minute iar cand a inceput sa se tureze a trepidat destul de tare si a scos fum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cauza recircularii prea mari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, emilvef said:

Salut ! Ma ajuta cineva la interpretarea acestui log ?

Tu dacă te duci la doctor şi îi spui că te doare ficatul poate să îţi facă ceva fără analize?

Aşa şi la turbo, după loguri se poate constata că este în suferinţă, dar fără BS nu prea îţi poate spune nimeni care este problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai logurile sunt mai sus... masina se comporta ca inainte de a schimba actuatorul dar vreau sa interpreteze cineva valorile..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ghita Si Silvia Coman

Buna ziua.am o problema.Passat 2007 1.9 105 cai,bls.Cam de o saptamana are momente cand nu trage mai deloc si scoate mult fum negru.de obicei in treapta a 2-a.Am facut un log in ideea ca surprind momentul.Daca cineva stie sa il interpreteze si sa-mi zica o posibila cauza.nu am nici un bec aprins in bord,nici o eroare pe tester nici in limp mode nu intra.

stiu cum se face un log ,dar degeaba fac ca nu are aceste simtome.merge 170 180 fara probleme

Multumesc

LOG-01-003-010-0188888.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună ziua,

Ghiță sau Silvia?

Log-ul nu e bine făcut. Se face în mers, treapta 3 sau 4, începând cu 1600-1700 rpm, accelerația la podea până la 4000 rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ghita Si Silvia Coman

.stiu cum se face un log,ideea e ca doar cand ii dau a 2-a face, si nu tot timpul.degeaba fac in a 3-a s a 4-a ca merge de rupe

Modificat de Ghita Si Silvia Coman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai suprapresiune în turbo. Fă şi un Basic Settings pe grupul 011.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 21.08.2017 at 1:18 PM, emilvef said:

Salut ! Ma ajuta cineva la interpretarea acestui log ? Masina din semnatura, schimbat capsula vacumatica adusa la aceeasi lungime a tijei nu s-a umblat la surubul de limitare a cursei.Ms!

a4 tr3.csv log a tr 3 a

si inca doua;

tr 3a.csv

tr 4 a.CSV

 

Mentionez ca BS011 cu turbo of  am 918 si on 989 bar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ghita Si Silvia Coman
2 hours ago, MyKe said:

Ai suprapresiune în turbo. Fă şi un Basic Settings pe grupul 011.

Masina e Remapata in stage 2.posibil de acolo sa fie ?Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu esti departe de limp mode,curata geometria turbinei altfel o sa isi de a duhul axul turbinei

la stage 2 ai numai 2162 de mbari?

pt fumul negru verifica si starea axei cu came

On 21/8/2017 at 1:27 PM, razem said:

Am verificat si tija ajunge pe surubul de stop care de altfel este desfiletat la maxim. Am incercat si cu seringa si am obtinut aceleasi valori bs11. Exista posibilitatea ca n75 sa nu functioneze corect? Spun asta deoarece in timpul mersului, cand nu este apasata 100% pedala de acc, presiunea creata este constant mai mica fata de cea specificata iar n75 nu are valori foarte mari(sa arate ca se chinuie sa inchida geometria)-este o presupunere :)

Si scoate fum negru la acceleratie(dpf off fizic si soft)

daca ajunge vaccum la turbo si nu ai eroare pe n75 (fire in scurt)atunci e in regula

daca motorul e cu o singura axa cu came verific o ,daca e uzata nu deschid bine supapele si de asta scoate fum negru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. Am făcut și eu 2 log-Uri la mașina mea , ma poate ajuta cineva cu interpretarea lor? Mașina , doar la viteza mare parca se îneacă , efectiv  aproape ca se plafoneaza și o simți cum are mici întreruperi de putere gen cum s-ar plafona apoi iar ar trage pt câteva secunde apoi iar s-ar plafona și tot așa . Am sesizat asta doar la viteza mare

Screenshot_1.jpg

Screenshot_2.jpg

Modificat de lupo_bv
viteza peste cea legala
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!