Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

in treapta a treia trage bine  cand ajung la 160 in treapta a cincea imi da limp si apare positive deviation

LOG-01-003-010-011.CSV

Modificat de Cristi_dh
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In 99,99% din cazuri e vorba de geometrie infundata ancrasata, eu zic  acolo sa te uiti , foarte rar la viteza asta se poate sa fie  debitmetrul de aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

debitmetru era defect logul sa facut cu un debitmetru de la un golf 4 115 cp

Modificat de Cristi_dh
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 22.07.2017 at 23:59, ursachicatalin a scris:

A fost curățată dar problema persista. Am postat loguri aici și am fost sfătuit să lungesc tija că face cam 30mbar mai mult în turbo off. E vb de o Bora Ajm

Lungeste tija pana ajungi la 950 mbar @ turbo off. Momentan, ai 111 mbar diferenta intre on si off. Daca ar fi sa ne luam dupa reglajele clasice, te-as pune sa mai desfiletezi surubul de stop, ceea ce ar duce la marirea presiunii mari in mers, urmat absolut de un limp mode.

Eu as verifica urmatoarele:

  • uzura geometriei (cand aceasta are joc datorat uzurii si/sau vane indoite),
  • Actuator blocat/partial functional
    • actuator cu tija ruginita
    • cu impuritati adunate in el care il blocheaza
    • cu arc tasat/ruginit (mai greu)/rupt.
  • Senzorul MAP sa citeasca bine/corect (fa un test cu altul de imprumut),
  • Electrovalva N75 (inlocuieste-o cu N118 de la EGR sau cu alta imprumutata),
  • Valva unisens (trage aer prin ea sa vezi daca functioneaza corect).
  • Si nu in ultimul rand, EGR-ul. Anuleaza-l, refa testele. (sa nu ne induca in eroare cand facem BS011 si sa facem reglaje gresite). 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Detin un golf 4 1.9 TDI AJM. De ceva timp am probleme cu el in sensul ca nu mai "trage bine" si imi cam iau si limp-uri. La o testare initiala cu VCDS-ul mi s-a zis ca este debitmetrul de vina pentru faptul ca nu mai "trage" deoarece nu da valorile corecte. Ok, am zis sa schimb debitmetrul. L-am schimbat si diferenta fata de cel vechi este insesizabila. Problemele continua sa apara in mod complet aleator. Ce nu imi explic insa este faptul ca masina are momente cand merge destul de ok si momente cand merge foarte prost. De curand am facut iarasi o testare cu VCDS-ul si in urma unui limp am primit eroarea :

17958 - Charge Pressure . P1550 - 11-00 Control Deviation.

Se intampla uneori ca masina sa mearga mai bine fara nici un fel de eroare ca cea de mai sus , alteori foarte prost fara ca sa simt limitarea evidenta din momentul limp-ului.

Va rog sa imi spuneti ce corelatie exista intre aceste simptome si ce ma indrumati sa fac. Atasez si cele doua log-uri mai sus mentionate pentru mai multe detalii.

Atasez log in mers, BS003 si BS011.

Multumesc!

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

LOG-01-003-xxx-xxx.CSV

LOG-02-003-010-011.CSV

LOG-01-003-010-011.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lipsa vaacum ori actuator cu membrana sparta. Parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 minutes ago, Adriannnnn said:

Lipsa vaacum ori actuator cu membrana sparta. Parerea mea.

Si daca ar fi lipsa vacuum, care ar putea fi cauza? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoate furtunul din capsula actuatorului si vezi daca ai vaccum,cu motorul pornit

pune un furtunas in actuator si trage cu gura ,daca tragi in gol e spart si trebuie schimbat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@xtremecrs

Este mort actuatorul de la EGR (furtunaş spart sau mai sigur membrana spartă). Începe de acolo investigaţiile. Dacă este membrana spartă înfundă furtunaşul cu un şurub şi izolează cu bandă să nu mai scape vacuum pe acolo şi vezi cum se comportă. Cu vacuum-ul anulat la EGR repetă log-ul în mers şi BS011 să vedem efectele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de info! O sa fac cele recomandate curand. Momentan nu am acces la masina fiind acasa la parinti. O sa revin cu update-uri. 

Modificat de lupo_bv
Quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca pui maf de pe un golf de 115 cp pe unu de 90 cp se potrivesc sau ce se intampla

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am un Golf 4 TDI AXR 101 CP 2004.

Motorul trage foarte bine, consuma pana in 5.5 l/100 km, iar ulei nu completez intre schimburi. Singura problema ar fi fumul negru ce-l scoate pe la 1700-1800 rot/min (cred ca atunci cand intra turbina) - mai intens atunci cand e pornit AC. Turbina a fost curatata de maxim 20.000 km, nu am scapari pe traseul turbo-intercooler-egr.

Aveti idee de la ce ar putea proveni aceasta problema si ce ar trebui sa verific pentru a o remedia ?

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi bun un log in mers, ce cantitate injectata ai la relanti fara consumatori ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu log in mers .. daca am retinut bine pe 03, 10 si 11.

Cantitatea injectata e 0.7 fara consumatori.

Modificat de gavrochem
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, pe grupurile mentionate de tine la care adauga un BS pe 003/011.

Consumul in relanti este mare, verifica valoarea ughiului de avans.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog o parere la cele doua log uri,care este cel mai aproape de reglajul corect?Motorul este ajm 116cp.Mentionez ca turbo off=presiunea atmosferica și turbo on=turbo off+150mg( nu este ~180mg cum se spune pe aici).De unde vine vârful de presiune cu ~300 mb mai mare decât specificat?

LOG-01-993-010-011.xls

LOG-01-999-010-011.xls

 

Modificat de evolkswagen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce mi-am schimbat distributia, era peste 1 (consum relanti de 0.8-0.9), dar am facut singur reglajul si am scazut la 0.6 (consum relanti 0.7).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Are cineva idee daca Intake valorile de mai jos de la Intake Flap sunt normale?

Am un zgomot dubios la motor ca si cum ar trage intermitent si din cand in cand in acceleratie puternica intrerupe ptr o secunda la 2000 de ture.De asemenea cand mergi la 2000 parca nu se aude cum trebuie.

Cu motoru rece suruie ceva (gen turbina) dar cu el cald nu:|..Am facut testul de EGR din BS 11 si cand e EGR deschis se aude ok,dar cu el inchis se aude acel suruit si motorul nu merge prea rotund..

Nu prea pot sa explic din pacate asa de bine.Masina e un Audi A3. 2006 2.0 BMM ,260K km

 

image.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Revin cu cateva log-uri dupa schimbarea MAF-ului si anularea partiala a EGR-ului- astupat furtun vacuum(pe motiv de membrana sparta la capsula si adaptarea EGR-ului la valoarea de 33768). Motor 1.9 AHF, care tacane, care uneori e plina de viata, alteori nu, fara erori stocate. Fata de tacanit, unii mecanici mi-au spus ca este de la tacheti si ar trebui sa-i schimb inclusiv pompa de ulei, altii ca de la injectoare, altul ca de la avansul de la pompa de injectie. Mai precizez ca atunci cand am schimbat distributia, baietii au pus-o numai dupa metoda insemnarii, motivand ca daca masina a mers OK inainte, nu au motiv sa verifice si dupa PM, si ceva caleala a vazut masina in februarie cand a trebuit sa fac RAR-ul, odata pana sa ajung acolo, ca sa stiu cum stau cu noxele si dupa o ambalare de minute bune de am crezut ca sare motoru’ dupa masina cu rezultate de trecere fata de noxe, s-a repetat stresul de doua ori la RAR, ca prima data m-a respins.

Cu scuzele de rigoare ca am umplut spatiul cu atatea log-uri si rog moderatorii sa mute postul si in alta sectiune daca este cazul, astept pareri fata de situatia data.

Mai precizez ca atunci cand am facut logurile aveam si 0,5 l ulei motor in rezervorul fuul, dupa sfatul unui „specialist” .

Multumesc anticipat!

AHF 003-010-011 tr 3 si tr 4.csv

AHF 000-004-008 tr 3 si tr 4.csv

AHF 008-004-010 tr 3 si tr 4.csv

print screen.docx

log BS011.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am atasat niste log/uri poate are cinva o parere. am verificat vacum, MAF, iar reglajele turbo au fost facute corespunzator(cred). mi se pare tare cidata valoarea din bs11 la turbo OFF de 928 in conditiile in care presiunea atm este de 958. 

LOG-01-003-010-011.CSV

bs11.csv

bs003.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

reglajele la turbo nu sunt bune deloc,de asta nici nu face presiune de jos---iti face 2 bari de presiune tocmai la 2500 de ture

presiunea atm la tine in log este de 969mbari....ar trebui sa ai un turbo off de max 950mbari-se poate scurtand tija

turbo on la tine nici nu ajunge la 1000mbari...mai desfiletezi surubul de stop pana ajungi macar la 1100 de mbari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Revin si eu cu niste loguri.Audi a3 BMM 260K km fara modificari.

Intrerupe usor @2000 de ture si nu merge rotund pana in turatia asta.Pierde presiune pe undeva cred ca nu se aude prea bine motorul.(fasaie pe undeva)Nu am erori,si merge destul de ok masina.

dfp.PNG.662cd1da9270dbbee884a2147ffec245.PNG

LOG-mers2.CSVLOG-mers1.CSVLOG-01-011.CSVLOG-01-003.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@danyvisipe partea de turbo nu ai nici cea mai mica problema,masina trage, nu se vede nici o intrerupre in log

controleaza racitorul de gaze si egr ul daca zici ca fasaie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna Seara dragi colegi.Atasez si eu 2 loguri in MB .Am impresia ca nu trage cum ar trebui. Nu am facut inca in BS (nu imi dau seama cum sa le fac). Este vb despre o SOT 1 combi din 2006 ,motor ALH cu turbina reconditionata anul trecut in septembrie. Masina are 330.000 km.

Tr 3 _LOG-01-003-010-011.CSV

Tr 4 _cred_LOG-01-003-010-011.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!