Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Da,văd ca și la tine turbo on este ca la mine 1100mb.Sa_ți mai zic ceva și de bs03...Nu mă încadrez cu recircularea.Normal la edc15 bs  of/on ar trebui sa fie,din ce am citit pe forum, ~250 cu~450.E...La mine este ~190 cu ~500,deci foarte multe gaze recirculate.Ca sa iasă corect, trebuie sa reduc turbo on la 1000mg.Dacă ar fi sa reglez normal turbo on~1170 mb,recircularea pe on ar fi 530!!!și pe of160.Dacă fac bs cu furtunul de vacuum de la actuator scos și blocat, deci cu presiunea în turbina 972mg,am recircularea aproape ideala 440 cu 280.Deci,cu cât creste presiunea în turbo este mai mare, creste și recircularea,și nu îi dau de cap.Nu as vrea sa rezolv efectul (gen saiba)ci cauza.Ce v am zis despre recirculare este valabil și cu ecu avb și cu ecu ajm.M am gândit ,inițial,  la n18 , ca poate deschide prea mult la on și recircula prea multe gaze, dar atunci  de ce și la of,cand egr este închis, am val indicata de maf mare 530 și peste? Precizez ca am probat mai multe maf uri și am avut valori identice. Care sa fie cauza?!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Ce parere aveti despre acest log ? Nu am probleme cu masina, insa am reconditionat turbina, in urma problemelor prezentate pe ultimele pagini ale acestui topic,

Stiu ca nu l-am dus pana la capat, insa coborasem la masina cu alte scopuri si nu am avut rabdare si drum liber.

BKD

LOG.xlsx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara stimati forum-isti,

atasez si eu doua log-uri facute astazi peste care v-as ruga sa va uitati. Sper sa fie facute bine si impreuna sa putem gasi o rezolvare la eventualele elemente care nu sunt in parametrii.

Cine ma poate ajuta cu idei, sfaturi, pareri sunt asteptate cu real interes.

 

Multumesc.

Log A6 - nr. 2.CSV

Log A6 - nr. 4.CSV

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am o mica problema..sau am avut..inca nu-mi dau seama. Turbina a fost reconditionata. Dupa ce am scos-o din service scoate mult fum la relanti si la peste 2500rpm se aprinde check, spirala...si intra in limp mode. Am reusit aseara sa sterg erorile aruncate de ECU si sa fac niste loguri. Ideea e ca din service spun ca turbina intra prea tarziu, cei care au reconditionat-o spun ca e din soft, nici nu stiu ce sa mai cred. Daca poate cineva sa arunce un ochi peste loguri sa isi dea o parere as fi recunoscator. Motorul e un 2.0 BRD de 125kW, cu DPF si EGR off.

 

Am atasat si logul de pe diagnoza. Bujiile au fost inlocuite, iar erorile dupa ce le-am sters nu au mai aparut. E posibil sa fi aparut in momentul care a cedat turbina ?!

 

log kos.xlsx

Log-Log.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 hours ago, bibildocu said:

buna seara stimati forum-isti

par in regula logurile,pe viitor maf ul ar trebui schimbat,la 3000 de ture citeste un pic sub specificat...

@nigh7ang3l refa logul ,in tr 3 de la 1600 la 4000 de ture,pedala la fund pe canalele 3,10 si 11

pare ca nu ai vaccum la turbina...controleaza furtunul ce intra in turbo sa nu fie iesit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti, pun si eu un attach in idea ca ma poate ajuta si pe mine cineva la interpretarea log.ului. Am facut acest log deoarece am mers cu o masina identica cu a mea care tragea diferit, a mea trage la fel decat in primi 50 de km dupa ce isi face regenerarea la dpf. Accept orice pararei de la profesionisti.

Multumesc!

1.csv

LOG-01-003-010-011.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ionut10a furtunele au fost verificate in detaliu inainte si dupa ce a fost reconditionata turbina. voi reface maine logurile. Este posibil sa fie o problema de remap sau de reglaj al turbinei / tija actuator ? ECU a fost rescris pt a fi dezactivatw EGR & DPF, insa nu stiu ce harti au fost puse pe el. nu a fost facut test pe stand dinamometric.

Gasesc a fi ciudat cel putin partea ca ieri seara dupa ce am sters erorile de pe engine si in timpul testelor + drumurile prin oras nu au mai log.thumb.png.7c036b793b1b56dd678615962eba0790.pngrevenit. Inainte aveam check -ul aprins si uneori mai aparea spirala care se rezolva cu o repornire a motorului. De tras, trage bine de tot..nu stiu daca ii are pe toti aia 170 de cai...dar sigur are o buna parte dintre ei. Dupa ce apare check ul se schimba datele problemei. Momentan nu a mai aparut. Revin la prima intrebare. Are rost sa fac un remap pe stand sau ar trebui demontata turbina si revizuite reglajele?

log.png

Screen Shot 2017-07-07 at 00.21.02.png

Modificat de nigh7ang3l
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Știe cineva daca v157  clapeta deschide sau închide în timpul accelerărilor  ...am o ezitare la accelerare bruscă da in nas odată 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clapeta nu trebuie sa inchida cu motorul pornit,motorul are nevoie de aer permanent...verifica egr sa nu fie  intredeschis

@nigh7ang3l daca reglajele sunt de fabrica nu umblam la ele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mă gândeam dacă închide de tot...întreb poate schimba fluxul de aer sa se miste foarte puțin...de exemplu am înțeles din ce zice eexcalade că în timpul regenerărilor ar schimba fluxul de aer

Egr tocmai ce l-am schimbat ....problema este că nu tot mereu la accelerare bruscă îmi dă in nas odată ...iar mașină pe zi ce trece parca incepe sa nu mai tragă ..motorul e de 170 cp și nu puteam să mă țin după unu  de 140 cp..turbo e ok postasem pe un topic un Log și din spusele băieților e ok turbo

Îmi lasă impresia că ceva e gâtuit nu este de ajuns ...o sa caut și pe partea de alimentare cu motorina 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca in  logul in mers maf ul masoara cat trebuie ,atunci nu ai de ce sa iti faci griji...daca clapeta ar inchide partial probabil ar intra mai putin aer in motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Plus că mi se mai și oprea motorul din senin câteodată nici o eroare iar...pompa de motorina din rezervor nu este că am schimbato de 2 ori și la fel ..injectoarele sunt ok ..as bănui dar nu găsesc pe nicăieri ..carcasa de filtru de motorina pe care o am are o supapa in ea din cate am înțeles deschide la temperatura sau ceva de genu sa nu fie înfundată sau blocata și să nu permită motorina sa treacă și de aici sa se oprească în mers și nici să nu mai tragă curios că, cu motorul in relanti câteodată de la consumul instant in relanti de 0.6 scade până la 0.4 și nu face nici o regenerare pur și simplu scade după care iar creste la 0.6

Plus că mi se mai și oprea motorul din senin câteodată nici o eroare iar...pompa de motorina din rezervor nu este că am schimbato de 2 ori și la fel ..injectoarele sunt ok ..as bănui dar nu găsesc pe nicăieri ..carcasa de filtru de motorina pe care o am are o supapa in ea din cate am înțeles deschide la temperatura sau ceva de genu sa nu fie înfundată sau blocata și să nu permită motorina sa treacă și de aici sa se oprească în mers și nici să nu mai tragă curios că, cu motorul in relanti câteodată de la consumul instant in relanti de 0.6 scade până la 0.4 și nu face nici o regenerare pur și simplu scade după care iar creste la 0.6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna am si eu o problema ,, nu imi trage masina cum trebuie  in ture mici  pleaca foate greu doar de pe la 3ooo ture  parca prinde viata,  si mi-a dat limp mode de cateva ori .. as vrea sa tiu care ar putea fi problema   mentionez ca turbina a fost reconditionata  acu 2 ani.  Azi am facut log il atasez alaturat, la sfarsitul testului mi-a dat  limp.

Astept un raspuns, trebuie sa fac un drum mai lung si vreau sa stiu daca  nu e nici o problema:)  multumesc mult.  Masina e un Passat b.5.. avf 131 cp

LOG-01-003-010-002 - passat avf 2.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai rau de atat nu se putea,turbina nu face presiune cat trebuie pana la 3000 de ture,iar dupa intra in limp mode

asa a mers si dupa reconditionare?adica si inainte tragea de la 3000 de ture in sus?

fa un log in bs 011 sa vedem reglajele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina are soft ? 

Mie imi pare ca nu e reglat bine actuatorul, pana la 3000 nu ai boost si dupa ai overboost rau. Nu o mai forta pana nu rezolvi suprapresiunea. Cat e difetenta turbo off on in bs ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce zice-ti baieti moare turbo sau nu se aude cand opresc motorul spre sfarsitul clipului 

 

problema e ca nu face tot mereu si a inceput sa nu mai traga 

astea sunt logurile facute pe 29 mai  si nici atunci nu tragea cum trebuie

turbo3th.CSV

turbo4th.CSV

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot sa ascult filmarea, dar presiunea furnizata e ok si masina pare sa traga bine, dupa timpii scosi. de la 1800 rpm la 3200 rpm ai 3.5 secunde, eu am vreo 4.5 cu 30 de cai mai putini.

Poate te-ai obisnuit tu cu ea :) been there.

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se aude turbo cand se opreste motorul de zici ca are rulmentii sparti sau zici ca ating palele  plus ca la toate imbinarile  de la turbo spre intercooler am gramada de ulei 

am vorbit cu cei de la A...turbo acum ...nu vreau sa fac reclama... au ascultat filmarea miau spus ca turbina nu poate descarca presiunea

 

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce presiune sa descarce la relanti ? O turbina se verifica dupa un log in mers, zgomote in accelerare (fluierat), ulei in admisie, joc ax.. filmarea de mai sus mi se pare complet irelevantă, dar scopul firmelor de reconditionare nu e sa iti spuna asta.. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scopul e sa iti ia banii stiu :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut colegi! O interpretare la logul urmator? Sunt ok valorile?

Masina e puturoasa pina in 2800 ture dupa care trage bine...e normal ?

LOG-tr3.csv

LOG-tr4.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

banuiesc ca ar fi n75  care totusi e nou si e pierburg darr...pun unu original si daca nu alta turbina

Adriannn ai auzit cum face am dato jos azi cu un prieten  nu are joc  in ax de asta imi era cel mai frica dar nu are ...se invarte normal  singura chestie e zgomotul asta la oprirea motorului si cateodata in accelerari mai exact cand parchez masina si ii dai sprituri se aude exact ca la turbo surge  ca aici e acelasi motor dar nu tot mereu 

 

joc nu are, zgomote in accelerare nu are, nu fluiera, logurile le-ai vazut, ulei in intercooler nu are ....are la imbinaturi la furtune, ma speriasem eu dar e de la talpa si sunt vapori ca nu mai strang colierele cum trebuie sau, sau copt furtunele din cate stiu masinile pe motorina cam la toate in timp se intampla asta..... singurele probleme sunt zgomotele care le face ca asta din clipdar nu mereu, plus la mine si la oprirea motorului o auzi cum falfaie, nu mai trage de parca am pierdut vreo 30 de cai pe undeva iar cand o accelerezi deodata dar nu tot mereu de ex in treapta 3 sau in treapta 2 da odata in nas 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aaa si daca ii scot vacumul de pe capsula de pe turbo nu mai falfaie nu se mai aude nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu aveam acel falfait cand lasam acceleratia dupa ce o turam mai tare in gol.

Insa la mine cred ca se datora geometriei care nu lucra cum trebuie, ba chiar era deteroriata fizic. Dupa ce am schimbat-o si am reconditionat turbina nu mai imi face asa.

Dar eu aveam suprapresiune grava, luam limp mode frecvent, ceea ce nu e cazul la tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!