Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

salutare, am controlat la mana si nu pare sa atinga nimic geometria

Astazi am luat limp din senin.... 

Am intrat pe vcds si mi-a dat deviatie pozitiva

Am sters, i-am dat blana la deal 3500-4000 rpm si nu mi-a mai intrat in limp.

Am refacut BS 011, dracul asta de ALH nu se duce singur la 1407 rpm, trebuie dus manual si e destul de dificil sa il mentii .

Ce sa  ii mai fac?

 

 

111111111111.csv

Screenshot_1.png

Modificat de Biziday
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 hours ago, mariosareta said:

 

cauta un maf de imprumut si fa o proba la tine,poate masoaramai mult...daca ,da...iti iei altul nou

biziday.geometria se controleaza cu actuatorul scos...trebuie sa culiseze lin

turbina are reglaje de origine?ar fi fost bine sa surprinzi limpul in log....la logurile precedente nu ai suprapresiune deloc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Biziday , aceeasi problema o am si eu la skoda motor ATD . Vreau sa iti spun ca am inlocuit : EGR , Valva N75 si Debitmetru ( original Bosch ) insa nimic , problema apare cand si cand ( cand iti e luma mai draga sa faci o depasire ) , aleatoriu si la intervale neregulate de timp / km .

Chiar sambata am avut o intalnire cu colegul mario20vest (caruia ii multumesc pentru timpul acordat , rabdare si amabilitate ) si am facut o serie de investigatii . Am forjat-o cu tester-ul pe ea vreo juma' de ora nimic , cand la un moment dat surpriza : a luat limp si l-am prins pe tester . ECU cerea vreo 2100 mbar iar turbina baga 2600 , de aici si " Positive pressure ". Am tras pe dreapta , am ridicat capota si surpriza : desi actuatorul isi vedea de treaba lui , tija urca - cobora , turbina nu isi modifica deloc mersul , ramasese pe "on" . Verdictul : turbina trebuie reconditionata .

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina este reconditionata deja, am 2 luni de cand e facuta.

Am inlocuit N75 nou... pompa de vaccum isi face treaba, am tras aer pe furtunul de la actuator si imi tine limba acolo, nu scapa... 

 

@ionut10a nu stiu ce au facut cei care au reconditionat-o,.. mi-au adus-o dupa vreo 2 ore , montat la loc si PA... o sa incerc sa fac un log in panta , poate poate imi da limp, desi dupa ce am luat limp prima data , m-am intors in acelasi loc, in aceeasi treapta de viteza si nu am mai luat limp. 

Modificat de Biziday
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in bs 011 se vede ca geometria nu deseneaza frumos in partea de jos al graficului...turbo off coboara in trepte si variaza

posibil ca geometria ta sa ramana blocata pe turbo on,de asta iei limp.pe presiune pozitiva...

..daca era blocata pe turbo off si vaccum ul nu avea forta sa duca geometria pe surubul de stop luai limp pe presiune negativa

poti inlocui numai geometria eventual si reglata turbina din nou

 

nu mai este nevoie sa surprinzi limpul in log...dar daca mai iei limp uita te daca geometria ramane pe turbo on sau off....deci cand iei limp ecu taie vaccum ul,iar geometria trebuie sa se retrage pe turbo off.....daca ramane pe turbo on,e clar trebuie inlocuita

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si cu BS011

Multumesc celor ce mi-au raspuns pentru sfaturile si parerea lor.

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

Modificat de mariosareta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1082 ,cam putin .Trebuia aprox 1150 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare , iar bantui pe aici

Asadar, am curatat din nou turbo, pentru ca s-a imbaxit in 2 luni... a avut dreptate @ionut10a 

Am anulat EGR,(mi-a pus o tablita pe teava intre egr si turbo si surub in capul furtunului)  iar acuma imi da fum albastrui la pornire...

Dupa aia o calc de o ia naiba , nu mai da fum.

1) Sa verific injectoarele cu pompa de injectie?

2) Dupa ce am golit catalizatorul, se aude un fluierat al turbinei la ralanti pe esapament :scratch: e normal?

 

Pe VAG-COM toate injectoarele sunt in parametri, atat la relanti cat si in mers. Toate se situeaza intre +0.4 si -0.4

Avansul l-am verificat si l-am dus exact pe lina din mijloc.

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florin71_skoda

Salutare.

Masina: Skoda Octavia din 2003 cu motor 1,9TDI ASV

Probleme: De 5-6 ani am aleatoriu limp si eroarea P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent. Nu este permanent si  trece destul de mult timp intre doua limp-uri

- Acum aproximativ 4-5 ani ma lasat debitmetrul si am pus altul nou, insa nu am gasit pe stoc unul pentru motor de 110CP si am pus unul pentru motor de 90CP

- Acum aproximativ 3-4 ani am curatat tubo cu ajutorul unui prieten (la el in garaj). Am spalat si galeria care era plina de funingine. Am descoperit ca actuatorul are o fisura mica in membrana (am testat cu limba) si am pus altul SH. Am citit pe aici ca trebuiau facute nu stiu ce reglaje, insa noi nu am reglat nimic. Actuatorul l-am reglat cu sublerul, in sensul ca am masurat tija de la actuatorul meu si am reglat actuatorul de schimb sa aiba tija de aceasi lungime.

- Iara asta a cam circulat cu masina doar nevasta-mea, dimineata 2km pina la servici si dupamasa inapoi. Cind am luat eu masina prin februarie la un drum de exterior, m-am trezit ca nu mai pot trece de un 100-120km/h si nu mai pot face depasiri, ca primesc limp. Am forjat un pic masina in maxim viteza 3 cu peste 4000rpm si acum merge bine.

- Prin februarie-martie am patit sa nu-mi mai plece masina de citeva ori si pina la urma am prins intr-o zi vinovatul: a ramas EGR-ul blocat. Am miscat de tija actuatorului si de atunci nu a mai facut figuri,

Am facut log BS03. Am unul facut vineri si altul facut azi. Cind l-am facut pe cel de vineri, motorul vroia sa se opreasca cind scadea RPM-ul. La asta de azi nu a mai vrut sa tinda sa moara.

LOG-01-003-xxx-xxx.csv   LOG-01-003-EGR.csv

Am facut log BS11. Aici motorul meu nu a vrut sa se tureze singur la 1400 rpm si am fost nevoit sa-l turez eu. Sper ca am facut bine

LOG-01-011-ACTUATOR-2.csv LOG-01-011-ACTUATOR-3.csv

Am facut log in mers la BS03, BS10 si BS11

LOG-01-003-010-011-B.csv LOG-01-003-010-011-C.csv

Ce parere aveti ? Ce ar trebui sa schimb/repar la masina ca sa scap definitiv de limp si de Positive Deviation ?

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, Biziday said:

Salutare , iar bantui pe aici

Asadar, am curatat din nou turbo, pentru ca s-a imbaxit in 2 luni...

trebuia sa pui o poza cu geometria sa vedem si noi cum s a inbaxit,ma indoiesc ca fumul ala albastrui de la pornire ti a colmatat geometria

geometria a fost inlocuita cand ai reconditionat turbina?probabil nu s au planat vanele cum trebuie

 

3 hours ago, florin71_skoda said:

Salutare.

Masina: Skoda Octavia din 2003 cu motor 1,9TDI ASV

in loguri nu ai suprapresiune, masina trage destul de bine ...bs urile sunt facute incorect

refa bs011.dupa o forja...si tine o accelerata din pedala la 1400 de ture...sa nu depasesti ca iti apare eroare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florin71_skoda

Trebuie fix 1400, sau poate fi si 1450 sau 1480 ? Trebuie sa am 1400 pe ON sau pe OFF ? Sau pe ambele ?

Complicat cu acest BS011. Dau start, astepta sa se faca ON, apas pedala pina ce urca la peste 1400 si incerc sa stau nemiscat. Dupaia trece in OFF si scade singura turatia pe la 1300. Daca incerc sa trec iar peste 1400, trebuie sa accelerez destul de mult si de regula nu reusesc sa apas acceleratia asa de fin si trec brusc de 1500 si-mi da eroare. Daca totusi reusesc, nu tine mult figura ca ajunge iar sa treaca in ON, moment in care sare brus turatia cu ~100rpm si ajunge la peste 1500 si primes eroare.

Cam asta ar fi broblema la mine cu acest log, ca fara sa misc pedala de acceleratie, am diferente de turatie intre ON si OF de ~100 de ture

Modificat de florin71_skoda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am motor ALH și e aceeași situație.  Fa asa: tine motorul la aprox 1400,  nu mai mișca deloc piciorul.  Acum când întra on/off o sa ajungă și la 1350 sau chiar 1450.  Lasă asa,  nu încerca să reglezi tu, lasa sa meargăa câte rotații are atunci.  Eu asa am făcut 

@ionut10a nu știu ce au făcut cu turbina,  au luat-o și mi-au adus-o înapoi curata.  Doar la rece face asa și doar de când mam dus înapoi la ei și am anulat EGR 

Modificat de Biziday
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florin71_skoda

Mersi pentru pont. O sa incerc si eu sa fac tot asa. Sau poate ca gasesc o bucata de lemn sau ceva sa o bag sub pedala ca sa fiu cit mai aproape de turatia de 1400.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florin71_skoda

Am reusit sa fac alte doua log-uri pe BS011. Sper ca de data asta sa fie bine. Daca nu, mai incerc.

Se pare ca pe off pot sa tin acceleratia la 1407rpm si cind trece pe on scade la 1260rpm ( fara sa misc deloc acceleratia), dupa care cind trece pe off, urca iar la 1407rpm.

LOG-01-011-a.csv

LOG-01-011-b.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie mi se pare ca in unele momente iti agata geometria. In prima faza a logului, pare ca "se trezeste" destul de greu din off.

Poate vreun coleg mai experimentat sa confirme sau sa infirme.

Modificat de dan1980_25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, mariosareta said:

Revin cu log-uri cu un maf imprumutat

fa un log in mers sa vedem cum masoara noul maf....ca asa il vad in bs003 masoara cam 460-470mg la 1400 de ture,,,,,dar mai concludent e log ul in mers

@ florin71_skoda ti am facut eu graficul la bs011,se vad mici agatari ,eu zic ca nu e nimic grav,mai ales ca in loguri nu ai suprapresiune

avand in vedere ca iti apare eroarea,in urma limpului,35-10 - Positive Deviation - Intermittent...ar fi bine sa controlezi si la mana geometria cu actutorul scos

si daca mai iei limp uita te in ce pozitie ramane tija actuatorului,pe on sau pe off

 

 

LOG-01-011-b.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florin71_skoda

Din pacate nu stiu sa interpretez graficele :)

O sa incerc dupa paste sa-mi fac timp sa-mi curat putin turbo. Momentan prioritatea ar fi sa-mi "reconditionez" frinele pe spate si dupaia ma bag si la turbo. Insa nu stiam cit de adic sa ma bag. In sensul ca sa-i dau doar ceva spray, sau sa ma apuc de demontat totul.

Limp cine stie cind mai iau, iar cind va fi sa fie, nu stiu cum sa-mi verific tija daca este pe on sau off. Eventual daca-mi si explici cum se verifica :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in prima poza,variatia de la turbo off(partea de jos a graficului),ne indica o geometrie care agata.

par a fi ceva probleme si cu partea electropneumatica(partea de sus a graficului /turbo on).poza nr 2.

Screenshot_20170412-090654.png

Screenshot_20170412-090645.png

Screenshot_20170412-091129.png

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am doua loguri facute in seara asta, nu ma pricep la interpretarea lor, in special cele de injectoare.

Vreau sa stiu daca sunt probleme si ce am de facut.

Ma poate ajuta cineva? xls atasate.

Multumesc,

Log injectoare.xls

Log rulare tr3 la 4000rpm.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florin71_skoda
22 hours ago, mario20vest said:

... variatia de la turbo off(partea de jos a graficului),ne indica o geometrie care agata ...

Mersi pentru explicatie. Acum m-am prins si eu cum sta treaba cu graficul si ce trebuie sa urmaresc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am un prieten cu un Audi A6 motor AWX, la 130km/h intra masina in limp mode (P1557 deviatie pozitiva). Am facut cateva log-uri daca puteti sa va dati cu parerea. Multumesc!

La log-ul in mers am accelerat masina pana a intrat in limp mode, observ din datele obtinute ca debitmetru are valori mari inregistrate dar si turbina.

LOG-01-001-010-011 audi a6 awx.CSV

LOG-01-003-xxx-xxx audi a6 awx.CSV

LOG-01-011-xxx-xxx audi a6 awx.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marian gurza.

bs011(prima poza)geometria agata.data jos si curatata.

in log ,in loc de 2.35 bari ,face 2.9 bari(asta practic e max stiut de map)ca pres cu siguranta e si mai mare.

bs003(poza nr.2),recircularea este prea mare.

Screenshot_20170417-192509.png

Screenshot_20170417-192135.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti. Daca se poate o parere sa stiu ce se mai poate lucra la masina pentru a o aduce in parametri. De tras parca merge ok, dar din cand in cand iau limp. Pedala e blana dar in log apare la 85%, cre k tre sa schimb pedala ca nu mai imi da la 100%, sau poate altceva, daca aveti pareri astept cu nerabdare.

egr.xlsx

turbo.xlsx

viteza 4.xlsx

viteza3.xlsx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!