Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

calincurticapian

@vladinsky

Deci sa inteleg ca e reglata gresit sau e reconditionata prost?

Se poate regla astfel incat sa ajunga la parametrii corespunzatori sau trebuie alta?

Si inca o intrebare, asta sa fie motivul pentru care nu ajunge decat la 2200 rpm la presiunea ceruta de ECU?

Scuze ca repet cele spuse de tine, insa mecanicul si cel care mi-a reconditionat turbina, spun constant ca nu e turbina de vina si ca ea e reglata corect.....

Modificat de calincurticapian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca e reglata gresit. Se poate regla, bineinteles. Cu rabdare poti sa o faci. 
Si daca te uiti mai atent pe log, presiunea furnizata ajunge cam pe la 2500-2600 la presiunea ceruta, ceea ce nu prea e corect. 
Stii cumva daca s-a umblat la surubul de stop, acela de M3 de la turbo? Daca da, poate si la el trebuie sa mai umbli, sa il mai desfiletei tot 1/2 ture, ca sa ajunga turbo ON la peste 1130mbar. DAR, prima data umbla la tija, infileteaz-o jumatate de tura. O lasi asa o sapt, mergi cu ea, dupa care iar log-uri...
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

calincurticapian

Nu s-a umblat la nimic. Mecanicul zice ca pierd garantia daca umblu la ea.... Cand a fost trimisa inapoi, de asemenea nu s-a umblat la nimic, doar s-a testat cica....

Acum...astept primul drum de Bucuresti sa vad ce va zice cel care a facut-o.....

Bina ca nu m-am apucat sa schimb injectoarele.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, vladinsky said:

@MILEI
Daca citeai stiai si cum se face un BS pt un motor VEP. La noi, astia cu PD, masina se accelereaa singura la valoarea de 1407ro/min. Tu cand faci log-urile trebuie sa o ti tu accelerata la valoarea asta. Daca depasesti valoarea o sa iti dea eroare. Incearca pe cat posibil sa o ti in jurul valorii de 1400rot/min cand faci BS. 
Din logurile postate, as putea sa zic ca sunt relativ ok, adica masina e in mintile ei, cu o intarziere a turbinei si revenire pe turatii mai mari. Poate exista ceva calamina pe geometrie (cred ca si la AGR este geometrie variabila cum este la ALH), dar dupa ce revi cu BS facute corect, putem sa ne dam cu parerea mai bine.
Stima.

Acum sunt bune

LOG-basic-003-xxx-xxx.CSV

LOG-bs-011-xxx-xxx.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum sunt bune ...nu ai vaccum deloc ,nici la egr,nici la turbo

contoleaza furtunele de vaccum,n 75 ul,capsula de la turbo...

2 hours ago, wazzabi said:

 

De unde ar putea fi problema?

 

logurile nu arata asa de rau,se vede clar ca masina trage binisor chiar de la turatii joase..in schimb logul e cam lung ca timp...14 sec e mult...a fost facut la deal?

maf ul iti citeste putin...fa o proba cu alt maf mai bun

cat despre egr...la bxe egr ul nu e asa complicat ,egr ul e comandat din ecu prin intermediul blocului de electrovalve

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca era n75 defect nu mi l dadea pe tester. La cateva zile imi da eroarea 17958 - Charge Pressure: Control Deviation
            P1550 - 35-10 - - - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inseamna ca iei limp mode daca ai eroare

in log nu ai luat limp,nu iti ajunge vaccum mereu la turbo...scoate furtunul di turbo si vezi daca tine vaccum

posteaza eroarea completa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos furtunul e la actuator tine vacuum, nu ia limp mode mereu decat uneori la 120 km/h sau la 140/h erorile pe care le am sunt 

hassis Type: 1J - VW G/J/B Mk4
Scan: 01,02,03,08,15,17,19,22,35,46,56
 
Address 01     -------------------------------------------------------
   Controller: 038 906 018 BL
   Component: 1,9l R4 EDC 0000SG  2128
   Coding: 00002
   Shop #: WSC 01973
1 Fault Found:
17958 - Charge Pressure: Control Deviation
            P1550 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A

Address 03     -------------------------------------------------------
   Controller: 1J0 907 379  G
   Component: ABS     20 IE CAN  0001
   Coding: 03304
   Shop #: WSC 00046
1 Fault Found:
00668 - Supply Voltage Terminal 30
            16-10 - Signal Outside Specifications - Intermittent

Address 08     -------------------------------------------------------
   Controller: 3B1 907 044 B  
   Component: CLIMATRONIC     S 0.3.2
   Coding: 01000
   Shop #: WSC 00186
2 Faults Found:
01206 - Signal for Duration of Ignition: OFF
            35-10 - - - Intermittent
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
            35-10 - - - Intermittent

Skipping Address 15-Airbags

Address 17     -------------------------------------------------------
   Controller: 1J0 919 881 D  
   Component: KOMBI+WEGFAHRS. MM0 V14
   Coding: 00142
   Shop #: WSC 00222
   Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0W0523806
No fault code found.

Address 46     -------------------------------------------------------
   Controller: 1J0 959 799 N  
   Component: 4H Zentral-SG Komf. 0002
   Coding: 00257
   Shop #: WSC 00046
3 Faults Found:
00953 - Interior Light Time limit
            25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent
00928 - Locking Module for Central Locking: Front Driver Side (F220)
            27-00 - Implausible Signal
00944 - Heated Exterior Mirror: Passenger Side (Z5)
            35-00 - -

Modificat de MILEI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

banuiesc ca eroarea in cauza se refera si la n75...ma asteptam sa ai presiune negativa

deci de controlat n75...daca ai vaccum inainte si dupa

furtunele sa nu fie inversate sau debransate

la actuator ai vaccum?

1 hour ago, calincurticapian said:

Nu s-a umblat la nimic. Mecanicul zice ca pierd garantia daca umblu la ea.... Cand a fost trimisa inapoi, de asemenea nu s-a umblat la nimic, doar s-a testat cica....

Acum...astept primul drum de Bucuresti sa vad ce va zice cel care a facut-o.....

Bina ca nu m-am apucat sa schimb injectoarele.....

la tine turbo off e bine e un pic mai mic ca pres atmosferica,,dar daca vrei sa maresti presiunea in turbina tre sa mai desfiletezi surubul de stop..o tura e egal cu aprx 30 de mbari....1 tura jumate ar trebui sa fie suficient

iti notezi orice modificare ,sa poti reveni la reglajele dinainte in caz ca nu da rezultate bune reglajul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am scos furtunul care intra in actuator si tine vacuum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la egr ai?cauta un n75 de proba...urmareste traseul de vaccum ,vezi sa nu fie vreu furtun crapat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, 

Dupa ce ieri "m-am plans" in topicul "Probleme turbina" ca masina nu trage cum ar trebui, aseara am schimbat distributia (teoretic mai tinea, 30.000 km) si am verificat si verificari suplimentare. Rezultate:

1. Pompa inalta presiune, fara probleme, nicio urma de span feros/neferos

2.Joc minor in axul turbinei, normal pentru rulajul masinii. Fara scapari de ulei

3. Corectii pe injectoare minore, normale.

Am facut si log-uri. Sper sa ma puteti ajuta cu interpretarea lor. Eu din cate am vazut si inteles din log-uri si din ce simt in masina, pare ca turbina "incarca" prea sus. Gresesc?

Care ar putea fi cauza? Actuator reglat prost?

Multumesc!

LOG-01-003-010-011.CSV

LOG-01-003-dupa.CSV

LOG-01-011-dupa.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Delphinule, geometria e murdara la tine si iti agata. EGR-ul e OK. Dupa ce curati turbina, putem sa ne dam seama si de debitmetrul de aer, care pare putin obosit.
App. ce presiune atmosferica mare e in Bucuresti :P. Cat ai avansul? engine-measure block-grupul 004, casuta a 4-a.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Geometria am verificat-o aseara si nu agata absolut deloc. Merge foarte lin. Am verificat-o si cu mana si am incercat si cu un furtun cuplat la actuatorul vacumatic si "am tras cu gura". Posibil sa fie ceva in interior cu palele, adica sa fie unele rupte si chiar daca tija se misca usor ele sa nu fie actionate si de aici senzatia de geometrie murdara? Sau e posibil sa fie din actuatorul reglat prost?

EGR este nou, galeria de admisie este noua, actuatorul vacumatic este nou si nereglat corespunzator.

Cat de "obosit" este debitmetrul?

Multumesc!

Modificat de Delphinul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

delphinul,in ce treapta e facut logul?a2a?de la 1500la 4100 de ture faci numai 3 secunde....

maf ul e un pic slabut

atata timp cat nu ai suprapresiune nu ai de ce sa cureti geometria...cat despre reglaje nu cred ca ai ce face mai mult d atat...turbo off la tine e aproape cat pres atm...deci lungimea tijei e buna

daca vrei poti incerca sa mai desfiletezi surubul de stop juma de tura,nu mai mult...deja turbo on la tine ,e destul de mare ,in jur de 1200mbari

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. a fost facut in trapta a2a si a3a, pedala apsata maxim, kick-down, cutie cu selectorul pe D (drive). Mentionez ca eram in urcare, nu e rampa foarte mare, dar e rampa. Eu simt masina ca trage bine de pe la 2500 RPM. Sa incerc cu debitmetrul scos? Are vreun rost sa incerc sa il curat? E mult sau putin 3 secunde de la 1500 la 4100?

Multumesc pentru tot suportul oferit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu daca e putin 3sec...daca era in a3a era putin

asa e ,turbina incarca cam dupa 2200 de ture..cu maf ul scos ecu da o valoare de 550 mg pt debitmetru...o sa mearga mai prost,incearca sa l cureti daca vrei

in treapta 3 poti face un log?sa fie de la 1700-4000 de ture ca sa vedem cum citeste maf ul

tu ai facut in a3a dar de la 3000 de ture in sus,iar maf ul dupa 3000 de ture cam isi da duhul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles,

In seara asta o sa fac in a3a de la 1500-1700 pana peste 4000. Pun cutia pe manual si accelerez, sa vad unde pot gasi o portiune mai dreapta sa nu fie nici rampa nici panta.

Referitor la turbina. Nu pot face din tija actuatorului sa incarce mai de jos?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 minute ago, Delphinul said:

Nu pot face din tija actuatorului sa incarce mai de jos?

 

poti incerca...dar iti notezi fiecare manipulare facuta,ca sa poti reveni la reglajele anterioare

mai poti verifica senzorul map...pe grupul 10 cu contactul pus,tre sa citeasca aproape cat presiunea atmosferica a zonei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuia facut log pe 3 10 11 nu pe 1 10 11

Se vede un lag ,actuatorul trebuie reglat

LAg.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Catalin, 

Greseala mea. Oricum EGR-ul e nou si nu a dat semne ca ar fi el vinovat,

Multumesc. O sa caut pe cineva sa ma ajute cu acest reglaj, Sper sa imi regasesc masina dupa asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

canalul 3 era pe a vedea maf ul ,oricum vazand bs 003...egr off ai la 1400 de ture aproape 600mg/str...deci maf ul ar parea bun

poti incepe prin a scurta tija cate o tura,pana face acel syke la inceput de log

spyke

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 23.03.2017 at 10:53 PM, ionut10a said:

la egr ai?cauta un n75 de proba...urmareste traseul de vaccum ,vezi sa nu fie vreu furtun crapat

la egr nu am vacuum. Motorul este AGR N75 este altfel decat la alh.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!