Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Curatal cu spray de contacte sau de discuri ca se evapora repede si daca nu e vreo schimbare inceatca cu altul de la altcineva.

Egr.eu demonteazal si curatal pe urma fai iar log si daca ai Exhaust Gas
Recirc. Duty Cycle tot asa mare ar trebui schimbat, normal in ture cand inchide trebuie sa stea undeva la 4.8%.

Nu sunt mecanic, dar cred ca daca ai un egr foarte murdar si asta ar putea sa fie cauza de.ti face overboost. Adica in loc sa sufli printr.o teava incearca sa sufli printun furtun subtire, sigur vei sufla mai greu.

Ps. Daca egr.ul e foarte murdar e posibil sa fie nevoie sa cureti si galeria de admisie.

Modificat de lupo_bv
QUOTE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 hours ago, nekkyy3 said:

Cine ma ajuta cu o interpretare, va rog:

LOG-01-003-010-011-2.CSV

despre ce masina vorbim?e un 2 l?pana la 2600 de ture ECU cere 1,5 bari,nu  stiu ce sa zic e prima data cand vad asa ceva intr un log

s a incercat a face vreun tuning?limp mode nu este pt ca pe final de log masina reinvie,ECU cere 2,3 bari

 

 

incearca sa refaci logul cu alta interfata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, llCristyll said:

Recirc. Duty Cycle tot asa mare ar trebui schimbat, normal in ture cand inchide trebuie sa stea undeva la 4.8%.

la edc 16 un egr inchis are valori de peste 95%....la edc 15 sta uneva la 4,8%,deci egr ul colegului e bun

in schimb il poate verifica sa inchida bine,sa fie ermetic

 

si sa nu aibe scapari de gaze in admisie...decat atunci cand vrea ECU

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, ionut10a said:

despre ce masina vorbim?e un 2 l?pana la 2600 de ture ECU cere 1,5 bari,nu  stiu ce sa zic e prima data cand vad asa ceva intr un log

s a incercat a face vreun tuning?limp mode nu este pt ca pe final de log masina reinvie,ECU cere 2,3 bari

 

 

incearca sa refaci logul cu alta interfata

Mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare: la turbina de pe 2.0 TDI, daca sa zicem ca nu ar primi actuatorul vaacum, geometria ar sta inchisa, sau deschisa ?

Stiu ca este invers intre 1.9 TDI si 2.0 TDI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/23/2017 at 7:53 PM, Vad_Sunete said:

Salut, am revenit si eu cu loguri, de data asta in treapta a 4-a de la ~1500rpm, ca sa se vada clar.

Am mai facut si 2 loguri in bs011. In toate logurile face overboost dupa 3200rpm. 

 

Ps: e normal sa se auda un fluierat tin timpul testului bs11?

LOG-11-dupa-curatare-1.9tdi-AXR-2.xlsx

LOG-3-10-11-1.9tdi-axr.xlsx

Am fost azi la mecanic, geometria merge ok, nu agata, actuatorul face cursa completa. 

Aveti idee de la ce ar putea fi? In 2 saptamani am de facut un drum de ~1000km si as vrea sa o rezolv pana atunci. Merci frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vad sunete a controlat geometria cu actuatorul scos?eu tot pe geometrie mizez,se vede ca agata in bs 011 -in partea de jos

si in primul log in mers ,la inceput logului se vad zig zag uri....alea numai de la geometrie pot proveni

2 hours ago, Adriannnnn said:

Intrebare: la turbina de pe 2.0 TDI, daca sa zicem ca nu ar primi actuatorul vaacum, geometria ar sta inchisa, sau deschisa ?

cand actuatorul nu primeste vaccum ,iei limp pe presiune negativa

turbo off cand geometria e pe surubul de stop...vaccum ul trage geometria

turbo on -vaccum zero ,tija e in pozitie normala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a desfacut actuatorul ca i-a fost frica sa nu se rupa nu stiu ce pe acolo. Dar cand facea vacuum la actuator lucra tija si revenea foarte usor. Nu exclud varianta cu geometria care agata, dar nu inteleg de ce face probleme doar dupa 3200 si de ce doar dupa resoftare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

geometria se controleaza cu actuatorul scos,se scot alea 2 suruburi de 10 ,nu inainte de a da cu degripant,altfel se pot rupe sau rotunji surubul

nu scoate deloc fum masina ta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa resoftare scoate, dar nu foarte rau. Inainte nu scotea. Inainte nici nu avea probleme in a tine sub control boost-ul. (am un obd reader pe bluetooth si de obicei cand plec la drum intins fac log-uri pe telefon).

Modificat de Vad_Sunete
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Ma puteti ajuta in interpretarea logului meu va rog?

Pentru detalii suplimentare va stau la dispozitie.

Multumesc!

LOG-01-003-010-011.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/26/2017 at 0:01 PM, Vad_Sunete said:

Am fost azi la mecanic, geometria merge ok, nu agata, actuatorul face cursa completa. 

Aveti idee de la ce ar putea fi? In 2 saptamani am de facut un drum de ~1000km si as vrea sa o rezolv pana atunci. Merci frumos.

 

Neaparat de citit si ce scrie tipul la descrierea filmuletului. Pe scurt, obligatoriu trebuie demontat actuatorul ca sa vezi daca agata sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, Razvanvl said:

 

e in regula logul tau,se vede ca masina trage bine,...banuiesc ca e un 1,9 tdi,130 de cai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Adriannnnn, de asta m-am dus la service, dar cand am auzit ca e posibil sa se rupa suruburile alea am preferat sa o las asa si sa am grija sa merg mai usor. Daca se dovedeste a fi de vina geometria, din cate stiu pe AXR sunt turbine BorgWarner care nu se pot reconditiona. Asa ca deocamdata o sa mai  merg asa; cand va fi vremea, fac direct upgrade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ionut10a  este un golf 4 AJM softat.

Iti multumesc pentru raspuns!

PS: cum ti-ai dat seama ca trage bine? :o

 

Modificat de Razvanvl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa durata logului,8 secunde pana la 4000 de ture

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara. Dupa o aventura nu prea placuta cu pompa de injectie(schimbat garnituri+alte reglaje) si dupa trei luni de la resoftare(Voinea-stage1) afisez si eu un log in mers pentru ajutor daca e de bine sau nu. Multumesc.

 

LOG-in mers.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara. Am un golf4 ajm si primesc aceasta eroare : 

17964/P1556 - Charge Pressure Control: Negative Deviation 

Observ ca actuatorul  turbinei este blocat , motorul trage bine pana la 120km/h cand iau limp mode sau la 100 km/h cand am sarcina.

Am incercat o supapa N75 , debitmetru de aer de la alt golf dar fara succes. Vaccum pe instalatie am ca am schimat recent toate furtunele de vaccum.

Am scos furtunul din supapa N75 care are legatura cu actuatorul , era vaccum dar nu se actiona actuatorul.

Se poate sa se fii blocat geometria  variabilia intr-o pozitie ”norocoasa” si sa pot ajunge doar pana la 120 km? sau sa spart membrana din actuator si mai duce doar pana la 120km ? Ce solutii imi puteti da in cazul acesta?

Mentionez ca masina sub 2000 ture nu a vazut.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu e de mare ajutor, ca sa te ajute baietii ai nevoie in principal de log in mers.

 

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/25/2017 at 6:00 PM, Adriannnnn said:

Revin cu alte 3 log-uri, nu stiu de ce, dar mi le-a salvat in acelasi fisier excel cu cele 2 log-uri in treapta a-4-a.

Log-urile de azi se gasesc mai jos in fisier (ultimele 3) si sunt in treapta a 3-a. Nu le-am dus pana in 4000 rpm ca nu am avut posibilitatea, si dupa cum se vede nici nu avea rost.

Se mai intampla un fenomen ciudat, cand merg cu masina in oras, in treapta a 2-a, se aud niste.. "pufaituri" cand las sau apas acceleratia.. ca un oftat :) nu cred ca e ceva normal.

 

LOG-01-003-010-011.CSV

Revin cu log efectuat pe loc in 03 si 11.

@lupo_bv te rog sa ma ajuti cu o interpretare.

Motor 2.0 TDI BKD

Simptome: limp mode (overboost condition).

Masina nu are soft (din cate stiu)

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

LOG-01-003-xxx-xxx.CSV

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adriannnn daca imi permiti ,pana iti raspunde lupo...ce istoric are turbina ta?vad turbo off 1050mbari mi se pare ca e cam mult...

ti am facut eu grafic la bs 011

LOG-01-011-xxx-xxx.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intreb ,acel 10% pe OFF nu spune ca poate N75 sa nu inchida corect ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!