Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Va salut pe toti.

Atasez si eu un log facut pe masina (Passat 1.9 tdi - AJM) unui unchi. A avut axul de la turbo rupt, am trimis piesa la o firma f cunoscuta din Bucuresti pentru a fi reconditionata. AM primit turbo-ul inapoi, ca nou, l-am montat, facut cateva teste cu masina dar intra in limp mod peste 2500/3000 turatii.

AM patit-o in viteza a 4 la 110 km/h si apoi in viteza a 5 la 90 km/h - nu mai trage deloc, isi revine la repornire.

AM verificat traseul de vacuum, este in regula.

Nelamurirea mea este urmatoarea, in momentul reconditionarii nu este reglata si tija actuatorului de reglare a geometriei ?

Pe log se vede ca e suprapresiune.

Va multumesc

PS: ultimele randuri sunt cu pedala la 100%, in treapta 3 de pe la 1500 turatii

 

LOG-passat.CSV

Modificat de Dan Raul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care este cauza cod 17964 P1556 35-00 deviatie negativa?Mentionez ca eram in log undeva la 4100rpm , mergea bine ,am vrut sa fac si intr-a treia si nu mai trage.Actuatorul functioneaza, vacuum vine , se poate sa se fi dus turbo???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- positive deviation = turbina murdara

- negative deviation = pierderi de vacuum

Deci cel mai probabil ai probleme la pompa de vacuum. Verifica sa nu ai joc la stutul pompei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am cu stut este pe filet.Nu am pierderi si pe bs 011 pe on nu trece de pres atm.Se putea duce turbo sau sa ma uit daca nu s-o fi blocat tija la actuator ca am pierdur siguranta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rasuflat usurat...pt ca eram in reglaje, nu stransesem bine contrapiulita de la actuator si din trepidatii se dusese tija la maxim intinsa.Am scurtat-o si acum este totul ok.O sa postez si niste log uri sa va dati cu parerea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 2 ore, evolkswagen a scris:

Am rasuflat usurat...pt ca eram in reglaje, nu stransesem bine contrapiulita de la actuator si din trepidatii se dusese tija la maxim intinsa.Am scurtat-o si acum este totul ok.O sa postez si niste log uri sa va dati cu parerea.

Log urile promise...mai trebuie umblat undeva?

LOG-04-07-1.xls

LOG-05.xls

si un log in mers normal , daca are relevanta...LOG-0111111111.xls

Modificat de evolkswagen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma ajuta si pe mine cineva cu o posibila solutie la postul de mai sus ?

Acum am puc vcds-ul din nou si am eroarea:

17958 - Reglare presiune incarcare
            P1550 - 08-10 - deviatie - intermitent

In BS pe 011 e diferenta de aprox 120/130 mbar (940 minim - 1060/1070) dar mai mult sta pe 1060.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cantitate vacuum,traseu vacuum ,membrana actuator,geometrie variabila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Actuatorul a fost verificat la VD cand l-au reconditionat, geometria a fost si ea schimbata deoarece cea veche a fost dusa.

Mai ramane vacumul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bine ca ai scapat usor, dar cum s-au intrerupt, rupt acele fire, au frecat de ceva pe traseu?

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Probabil de cand mi-a facut mecanicu motoru. Mi s-a rupt surubu de la intinzatoru de la distribuție si sa impachetat putin motoru ;-). ce crezi... distributie noua... mecanici pricepuți. asta e.. bine ca s-a rezolvat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, revin cu niste log-uri facute dupa ce la masina din semnatura s-au inlocuit furtunele de vacuum si dupa cum se vede pe log-uri problema lisei de vacuum nu s-a rezolvat. Primele doua log-uri sunt facute in treapta 3, iar log-ul 3 este facut in treapta 4.

Pot sa mai iau in calcul eventual o valva N75 care nu lucreaza corect, s-au ramane doar pompa tandem?

 

BS 011.xls

LOG-01.xls

LOG-02.xls

LOG-03.xls

Modificat de deztgmures
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai simplu este sa verifici cu un vacuumetru si sa vezi unde se pierde vacuumul sau daca pompa tandem iti ofera putin vacuum. Din log-uri nu pot sa-ti spun exact -  cel mult sa iti zic ca ai probleme de vacuum in continuare si sa verifici pompa vacuum,furtune, N75, sa nu scape pe la Egr, etc!  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar egr nu functioneaza, poate ca se pierde vacuum pe acolo, furtunele le-am inlocuit toate, sunt noi OEM, deci furtunele ies din calcul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica sa nu pierzi vacuum pe la Egr - (sa nu fie sparta membrana)... Si in rest ori cu piese de schimb sa faci test ori un vacuumetru si te apuci de masurat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna la toti cunoscatorii. am si eu o problema. am o bora din 2002 1,9 tdi ajm, 85kw. lucrez in alta tara si am tinut masina 4 ani pe loc. am pornit motorul dupa aprox 1,5 ani. nici o problema. dupa 2 invartiri a luat-o. am trimis-o pe platforma. am schimbat distriburie,ambreiaj. dar nu mai trage pina pe la 2200-2500 cum tragea inainte. dupaia trage de rupe. e un fel de overboost/ si parca agata geometria. simt hatzuri pe la 3000 si un pic. am facut deja 3000 km si nu sia dat drumu. am mai intrebat in stanga si in dreapta da nam gasit mecanic liber sa verifice. am observat uleiul ca ar fi scazut putin dupa cei 3k km.m-amuitat cat am putut la turbina si nu vad scurgeri. am desfacut si furtunul de la egr. e curat lacrima acolo. masina are 235xxx km. am pus testeru ca am si deala da nu ma prea stiu cu el. mia dat eroarea cu pozitive presure 17695 parca era.pina pe la 200 si un pic(cat am scris ,mai sus) masina trage greu,urca incet in turatie. dupaia numa se dezlantuie. log am inteles ca ar trebui sa pun da nu stiu cum sal salvez. ca am incercat.... nu a aparut nimika. var ajuta un log cu BS si ce grupe ar trebui sa pun? si normal ca trebuie sa plec saptamana viitoare vreo 2500km. pot sa fac km astia sau e bai mare? astept orice sfaturi. multumesc la toti. astept pareri cat mai rapid daca se poate. papa

erori.txt

Modificat de SABIN_28
atsare noua
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite aici  am explicat ce şi cum despre loguri. Cel mai probabil la tine a ruginit turbina pentru că a stat foarte multă vreme nefolosită. Oricum eroarea cu Positive deviation apare de obicei când sunt probleme cu geometria turbinei. Separă actuatorul de geometrie şi mişcă geometria cu mâna, vezi dacă întâmpină ceva obstacole.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! ma poate ajuta cineva cu interpretarea acestui log ?? Mentionez ca la scanare mereu imi apare eroape pe MAF . Multumesc ! 

testt 2.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am avut aprins becul de Emission Workshop la bord. Am pus-o pe calculator, imi arata eroare pe EGR. Mi-a desfacut omul capacul de la motor si a vazut conducta care pleca din EGR ca era scoasa din stutz. A pus-o la loc, cifrele au inceput sa arate normal pe calculator, eroarea nu a mai aparut. Dar nu mai am putere. Intr-a I-a, incep sa accelerez cu adevarat de la vreo 4000 in sus, in a doua la fel, deja de la a treia in sus nu am mai incercat. Am fost din nou la mecanic, mi-a pus un vacumetru sau cum Dzeului se cheama (se stie ca eu sunt paralel cu tehnica, asa ca nu va mirati de mine) si mi-a zis ca electrovalva comanda turbo este defecta, ceva de genul ca da afara pe aerisire dar nu da afara prin nu stiu ce alta parte. Sau invers. Am vazut in acest post ca se poate si curata aceasta electrovalva. 

Acum am urmatoarea dilema: sa o curat, sa iau una la second (70-100 de lei cica ar fi una) sau una noua (300 de lei, am inteles)? Ideea e ca vreau sa plec in conced si trebuie sa ma asigur ca ma pot baza pe masina in urmatorii 1500  de km....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Inainte de a da banii fa proba cu una SH buna sa vezi daca asta e problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna idee... multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut-ciprian

buna seara am si eu o problema cu limp-modul asta de vreo 6 luni nu mai ,,pleaca,, de pe masina mea , am un golf 4 ALH , pana acum am curatat turbina, EGR, schimbat MAF ,inlocuit N75 schimbat toate furtunele de la vaccum nu mai stiu ce sa-i fac ... daca poate sa ma ajute cineva sa-mi citeasca cele 2 logo-uri si sa imi zica unde ar fi buba tare recunascator i-as ramane...primul este in treapta 3 iar al doilea in treapta 4....

LOG-01-003-010-011.xltx

LOG-01-003-010-011treapta4.xltx

iar ca eroare cand scanez imi apare 17965-CHARGE PRESSURE CONTROL

P1557-35-10-POSITIVE DEVIATION - INTERMITTENT

Modificat de ionut-ciprian
iar ca eroare cand scanez imi apare 17965-CHARGE PRESSURE CONTROL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare! am un tester vcds 14.10 si s-a dus vorba printre concetateni si m-am trezit cu politistul din comuna si fratele lui cu un Seat Toledo 1M 1.9 TDI. Nu ii mergea Seat-ul cum trebuie, plafona la aproximativ 100 Km/h, in treapta a 3-a de la 2000 la 3000 rpm dura cam un minut si un pic, pe urma in a 4-a o vesnicie sa ajungem la 3000 rpm.

La motor are erorile:

17965/P1557/ 35-00 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

17552 - Mass Air Flow Sensor G70 - Open or Short to Ground. P1144 - 35 - 10 .... intermitent.

Nu inteleg mai nimic din incercarea astaa mea  de log in mers. Daca poate cineva sa piarda cateva clipe si sa ma lumineze un pic ....

Mutumesc!

Untitled-1.jpg

LOG-01-003-010-011.CSV

Modificat de tmk600
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut revin cu doua log-uri facute dupa ce am inlocuit valva N75 si an anulat circuitul de vacuum spre valva N18.

Ramane doar pompa tandem?
Am o intrebare circuitul de vacuum de la pompa tandem, care merge spre valva N18 intra in valva N18 si mai merge spre o valva din care este montata pe un furtun de antigel (cred) care merge spre filtrul de motorina - ce valva este aceasta si ce rol are?
Imi puteti spune daca mai este vreo metoda cum pot testa pompa tandem altfel decat cu vacuumetrul?

LOG-01.xls

LOG-02.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!