Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Din dezmembrări riști să iei tot unul damblagit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Emy D Multumesc pentru sfaturi.

 Piulita de stop este lipita de tija de reglaj, cand am dat turbina jos sa o curat stiu ca am observat chestia asta dar eu nu am umblat la tija actuatorului deloc, am lasat-o asa cum era. Poate s-o fi umblat la ea cat masina a fost la fostul proprietar. Am incercat ieri sa umblu si sa mai ridic piulita dar e intepenita. Am sa mai incerc sa umblu la reglaj, poate isi da drumul si dupa aceea am sa mai fac un log.

Multumesc inca o data !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mariusqk,

Daca ne spui si care log e al tau, putem sa ne dam o parere. In cele doua log-uri postate, s-a suprapus in excel si alta masina. Totusi, daca vorbim de log-ul facut pe 31 iulie, se observa clar ca masina e resoftata undeva la 170-180cp, poate prea agresiv, deoarece turbina e solicitata la maxim. Limp-ul se poate sa-l fi luat cand motorul era mai rece (nu 90 grade) cand te-ai dat la ea si datorita resoftarii geometria nu apuca sa corecteze presiunea in turbina intr-un timp foarte scurt.
Eu m-as gandi la curatarea geometriei si verificarea traseului de vacuum. 
Posteaza si un BS 011 si 003, sa vedem cum stai cu reglajul la tija turbinei, desi poate s-a umblat si acolo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In rest maf-ul si egr sunt ok ?

Am sa revin si cu un BS011 si 003.

Multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am si eu 2 loguri pt un golf 5 2.0 tdi bkd si v-as ruga daca puteti sa mi le interpretati si mie deoarece eu nu ma pricep .Cel cu log=01 e in viteza a 3 a iar log-04 e in a 4 a.

Multumesc anticipat!

 

LOG-04-003-010-011.CSV

LOG-01-003-010-011.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara dragi colegi, ma chinuie de ceva vreme un ALH, i s-a curatat turbo, egr-ul, vacuumuri inlocuite, iar acum nu trage cum trebuie, consuma 8 intern cu 7 extern, urca greu in ture, in log am vazut ca valoarea debitmetrului reala este mai mica decat cea solicitata si turbina creste greu in presiune aproape din 100 mbar in 100 mbar. Am luat un debitmertru de pe alt alh si acelasi lucru, incarca greu turbina.Tija actuatorului se misca liber.  Ce valori ar trebui sa am la turbo cand dau test la actuatorul de turbo? Ma refer la diferenta de presiune cu turbo of si on.Atasez si log-ul.Multumesc. 

log 1.9alh ab.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mariusiqk
MAF-ul este OK, EGR-ul nu stim, deoarece la WOT EGR-ul este inchis complet. Posteaza si ce ti-am zis.

Passat TdI
MAF-ul ar trebui sa aiba o valoare constanta la WOT, mai exact 850. La tine fluctueaza, ceea ce ma duce cu gandul la o posibila intrerupere a firelor de la MAF sau pur si simplu un defect al lui. Geometria de la turbo agata, cred ca necesita o curatire. S-a umblat la reglajul tijei actuatorului de la turbo? Posteaza si un BS 011 sa vedem valorile.

mac23
La niciunul nu cred ca ii place log-ul tau. S-a tot discutat pe aici cum se face, explica un coleg intocmai pasii de urmat. 
Printre picaturi, eu as incepe cu verificarea mufei de la MAF si a firelor, daca totul e OK, l-as inlocui cu altul nou. Debitmetrul de proba mergea pe masina respectiva?
Fiind ALH, cand intri in BS 011, trebuie sa ti tu cu piciorul accelerat in jurul valorii de 1407rot/min. Diferenta intre turbo ON si OFF ar trebui sa fie cca 180mbar, cu motorul incins bine. Valoarea la OFF ar trebui sa fie egala cu presiunea atmosferica, adica 958.8-969mbar, in cazul tau.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc ptr răspuns, abia acasa am văzut ca nu sa tinut pedala apăsat la maxim constant (100 %), da debitmetrul de la alt alh mergea pe masina resp.Voi vrifica cele indicate si voi reveni.Multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. Ma puteti ajuta va rog cu interpretarea logului de mai jos. Tin sa precizez ca dintr-o data masina nu mai tragea.Deabia am reusit sa  vin de la Brasov. Dupa am facut si salvat logul. in drum spre casa, masina a inceput sa traga. Ce poate fi de vina?

LOG-01-003-010-011.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai Turbina nu iti face presiune deloc. Posibil sa ti se fi spart vreun furtun de vacuum sau actuator turbo. Verifica linia de vacuum, actuator, conectarea furtunurilor, electrovalve, etc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar la 5 min dupa log a inceput sa mearga bine. Facea presiunea ceruta. Cateodata cutia aceea in care intra furtunele de vacum, cand iau contactul mai bazaie cateva secunde. Nu tot timpul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutia aia se numeste grup de electrovalve. No, aia daca nu lucreaza cum trebuie, nu ai vacuum catre actuator. Ori e defecta aia, ori ai vreun furtun care nu e etans si uneori de la vibratii etanseaza alteori nu. Verifica ce ti-am zis si apoi, incearca sa inlocuiest grupul de electrovalve cu un altul de test (daca merge mai bine si nu mai face figuri, cumperi unul si ai terminat povestea).

Edit: inainte sa inlocuiesti, verifica si mufa+firele pana la el...

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca am gasit problema. Capsula vacum de la turbo este sparta. Am tras aer cu gura pe futrun si nu tine vacum deloc. Am verificat si furtunul si este in regula. Este greu de schimbat? Regajul tijei se face intr-un fel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, de obicei nu prea postez, dar acum am nevoie de ajutorul vostru, de curand am cumparat un golf 5 din 2004 2.0 TDI cod motor BKD si cred ca imi intra in limp mode, accelerez la podea si nu imi trece de 90 la ora, dupa ce opresc motorul si repornesc masina trage normal. Dupa o scanare cu vag-com-ul imi da aceste erori:

18051 Please chek DTC memory of Electric Load Controller.

16618 Boost Pressure Regulation: limit exceeded ( overboost condition).

cea din urma reaparand dupa un anumit timp daca merg mai tare cu masina, si imi reintra in limp mode. am facut si doua log-uri in mers( sper ca le-am facut ok) as fi bucuros daca cineva ar putea sa mi-l interpreteze. Va multumesc si numai bine!

 

Cred ca ar baga cam mult boost, acum astept parerile voastre si care ar fi motivul sa imi dea valorile alea (  specific ca fostul propietar mi-a spus ca a curatat turbina)

LOG-01-003-010-011.CSV

LOG-01-003-010-01341.CSV

 

Untitled.jpg

Modificat de Bariccade
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima eroare nu are legătură  cu subiectul, vezi că scrie aici care-i treaba.

În rest este clar iei limp din cauza suprapresiunii foarte mari. Ca să-şi dea colegii cu părerea despre cauză, trage cu ochiul aici şi postează şi BS003 şi BS011.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult, o sa fac si BS003 & BS011 si o sa-l postez, seara faina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andreidumitru

Salutare, Am o problema cu masina, Bora 1. axr, am schimbat kitul de ambreiaj si volant (luk) + kit de distributie (original) si pompa de apa (hepu) + ulei (motul) si filtre (ufi) consumul a crescut atat la relanti cat si la drum lung iar masina parca nu mai trage asa de bine. Pun aici logurile in mers in treapta 3,4. Masina prezinta aceste simptome dupa ce am schimbat cele de mai sus mentionate, are legatura sau este doar o coincidenta?

P.S. Distributia este pusa la punctsi reglata cu vag-com. Pe toti mecanicii pe care i-am intrabat nu au stiut sa-mi spuna ce s-a intamplat cu masina. Un singur tip a zis ca poate sa fie din cauza faptului ca a fost data jos bateria pt mai mult timp sau din cauza filtrului de aer :unsure:

Multumesc anticipat.

 

TR3 LOG-01-003-010-011.csv

TR4 LOG-01-003-010-011b.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. De la 2900 rpm Maf-ul e mort. Schimba-l.

Turbina face presiune si corecteaza bine. 

Spor! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, am intrat de nevoie in randul "tractoristilor" si incep deja sa invat si pe zona asta...

Pana atunci cer autorul vostru pt un log attach.

Tigaia este un B6, BMP din 2006 fara erori dar parca nu trage cum ar trebui si consuma ceva mai mult decat ma asteptam...poate asteptam prea mult :) ...6-7 extern si 9-10 urban...

Sper ca logul sa-l fi facut bine.

Multumesc anticipat pentru ajutor.

LOG-03.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Moog- fa logul pr grupurile 3,10,11 nu pe 2,10,11. (De la 1700 rpm la 4000 rpm cu pedala 100% apasata).

Din ce vad pana acum, are un mic spike (cam mic) urmat de underboost si apoi corecteaza bine. 

Pentru detalii fa si un bs03 si bs11

@Bariccade

Egr-ul sta bine. Foarte bine. 

In schimb, in Bs 011 se vede ca geometria agata si ai probleme mari de vacuum/electrovalve/actuator/pompa vacuum/furtunuri. Verifica intai furtunurile si apoi electrovalvele. Si o curatare buna la geometrie (asta daca nu ai facut-o).

Screenshot_2016-08-07-09-11-22.png

 

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

super, am inteles o sa merg cu ea la un service zilele astea. Nu ma prea pricep si mi'e naspa sa'mi bag mainile poate bulesc ceva. Mersi si numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum sunt de pe laptop si vad ca ai Golf IV, cod motor (banuiesc AXR). Verifica electrovalva n75 si vacuumul. (inlocuieste-o cu una de test si refaci logul BS011) PE de alta parte, poate N75 functioneaza bine si il incurca actuatorul (ruginit, blocat, etc ) sau chiar o geometrie care se misca foarte greu,.  

Spor! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si acel golf dar acum e al lui taicamiu, eu am luat un golf 5 2.0 tdi bkd.. La el e buba

In schimb am alta problema la ele, pornesc cam greut cu motorul cald, care a putea fi cauza?

pe tester nu mi'a dat nimic am uitat sa'ti zic..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!