Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Ghita Si Silvia Coman

poti sa imi explici ce e ala bs011 sau cum se face?Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeşte şi tu în urmă şi o să afli, s-a spus de nenumărate ori. Poţi folosi funcţia Search din colţul dreapta sus ca să nu citeşti chiar tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario20vest
în urmă cu 4 ore, Magilala a scris:

Ceva tot am facut cred ca e spre bine! aici (30 mai) log in mers si BS11.xlsx

 

 

e inspre bine de tot ,fata de ce era inainte.intra dupa 2500 rpm.si cum a zis si emy,geometria pare sa joace feste,in continuare.se vede clar si in bs011 si in log(acel underboost).

surubul de stop mai tre desfiletat oricum.meseriasu p...ii masii.aia habar nu au pe ce lume traiesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lupu george
în urmă cu 12 ore, Emy D a scris:

@Ghita Si Silvia Coman, MAF-ul e praf. Altul (de la chiar sub 3000 rpm, citeste sub specific) . Si geometria pare ca iti agata ( ca sa fim siguri de asta, cel mai bun e un BS011).

 

@Magilala, lungimea tijei este buna insa surubul de stop este prea mult infiletat. Mai desfileteaza-l pentru a creste presiunea mare in asa fel incat Presiunea mare citita sa fie egala cu presiunea mica + 180 mbari (la cald) sau 150 mbar la rece. Momentan ai doar 100 mbar diferenta. Mie mi se pare ca tie inca iti agata geometria (vezi poza de mai jos)

ps:  Data viitoare lasa sa inregistreze mai mult BS-ul. 

magilala.png

PPS: si MAF-ul pare pe aratura. Cu siguranta se va vedea dupa ce reglezi complet actuatorul. 

magilala MAF.png

 

Emy-te rog nu imi citesti si mie log.postate anterior?Cand pornesc la relanti am o fasaiala si nu stiu de unde vine -verificat vacum-masina nu are mers rotund.Isi revine cand o incing nu mai fasaie merge rotund dar mi se pare ca da cu fum-Multumesc

log transmis2.xlsx

log transmis 3.xlsx

log transmis 4.xlsx

log transmis 5.xlsx

log transmis 6.xlsx

log transmis 7.xlsx

log transmis.xlsx

LOG-01-001-003-008.CSV

LOG-01-001-004-008.CSV

LOG-01-013-018-023.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 30.05.2016 at 10:33 AM, Emy D said:

Fa te rog si un BS011, pe loc, cu turbina incinsa. Si nu mai fa loguri in mers ca esti foarte aproape de surge! Cel mai probabil, ar fi geometria si posibil candva sa se fi umblat la surubul de stop. Dar, asta dupa ce vedem BS011. 

Salut Emy D. Am facut si BS011.Ma ajuti si cu asta?Si sa imi spui daca trebuie sa schimb turbo sau merge numai curatat. Multumesc

LOG-01-011-xxx-xxx BS011.xlsx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 9 ore, PatrikTM a scris:

Salut Emy D. Am facut si BS011.Ma ajuti si cu asta?Si sa imi spui daca trebuie sa schimb turbo sau merge numai curatat. Multumesc

LOG-01-011-xxx-xxx BS011.xlsx

Salut. 

Log in mers in treapta a 3-a: Overboost urmat de Limp mode. Geometrie ancrasata. Presiunea atmosferica 989.4

Log in mers in treapta a 3-a. Overboost urmat de limp mode. Geometrie ancrasata. Pres atmosferica 989.4

BS011: tija "pare" scurta. 1006 mbar fata de 989 cat e presiunea atmosferica insa poate sa ne induca in eroare ancrasarea geometriei pe acea zona. Surubul de stop e posibil sa fie dereglat, de iti ajunge turbina la 2900 mbar. Desi, graficul arata aproape bine, eu zic ca problema ta este datorata geometriei ancrasate. 

MAF-ul pare sa citeasca bine, asa ca mai discutam despre el cand e curatata turbina. 

Curata geometria, si apoi faci din nou BS011 si mai vorbim si despre reglaje. 

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 12 ore, lupu george a scris:

Emy-te rog nu imi citesti si mie log.postate anterior?Cand pornesc la relanti am o fasaiala si nu stiu de unde vine -verificat vacum-masina nu are mers rotund.Isi revine cand o incing nu mai fasaie merge rotund dar mi se pare ca da cu fum-Multumesc

log transmis2.xlsx

log transmis 3.xlsx

log transmis 4.xlsx

log transmis 5.xlsx

log transmis 6.xlsx

log transmis 7.xlsx

log transmis.xlsx

LOG-01-001-003-008.CSV

LOG-01-001-004-008.CSV

LOG-01-013-018-023.CSV

fasaiala aia nu stiu de undea poate fi: intercooler fisurat? Dar tu zici ca doar la rece. Vad ca injectoarele iti sunt in parametri, geometria turbinei corecteaza super... din datele de aici nu stiu de ce are acel fasait si de ce nu merge rotund la rece. Sorry. Poate-si dau cu parere si colegii mai experimentati. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un prieten cu un passat ca al meu 1.9 tdi si la fel i se auzea un fasait, problema era de la tubulatura in forma de S de la turbina, avea o mica fisura, a schimbat-o si a scapat de problema. A fost cam 100 si ceva de lei noua, dar poti cauta si la dezmembrari. Nu spun ca si tu ai aceasi problema, eu ti-am dat doar o idee.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

25 minutes ago, Emy D said:

Salut. 

Log in mers in treapta a 3-a: Overboost urmat de Limp mode. Geometrie ancrasata. Presiunea atmosferica 989.4

Log in mers in treapta a 3-a. Overboost urmat de limp mode. Geometrie ancrasata. Pres atmosferica 989.4

BS011: tija "pare" scurta. 1006 mbar fata de 989 cat e presiunea atmosferica insa poate sa ne induca in eroare ancrasarea geometriei pe acea zona. Surubul de stop e posibil sa fie dereglat, de iti ajunge turbina la 2900 mbar. Desi, graficul arata aproape bine, eu zic ca problema ta este datorata geometriei ancrasate. 

MAF-ul pare sa citeasca bine, asa ca mai discutam despre el cand e curatata turbina. 

Curata geometria, si apoi faci din nou BS011 si mai vorbim si despre reglaje. 

Mersi mult. O sa curăț geometria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lupu fa și un bs 03...mersul neregulat poate sa vina și de la recirculare prea mare ...la cald își mai da drumul (posibil)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o întrebare al cărui răspuns sper sa ma scutească de plătit aiurea mecanici "pricepuți", mașina in cauza este cea din semnătura bkd, după un mers in oraș si schimbat vitezele între 2200-2500,la prima accelerare brusca mașina trage cam 70-80% si se aude un fâsâit ca si cum ar trage aer pe altundeva decât pe unde trebuie, scoate parca puțin mai mult fum decât ar trebui la următoarea accelerare nu se mai aude nimic si mașina trage 100% fără fum, am făcut si loguri in care a ieșit o ușoară suprapresiune (post 2706762), care ar putea fi cauza? Egrul murdar?

Modificat de mva987
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 11 ore, ioanidis84 a scris:

Lupu fa și un bs 03...mersul neregulat poate sa vina și de la recirculare prea mare ...la cald își mai da drumul (posibil)

log pe 03?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BS pe 003= motor/setare baza/alegi grupul 003 si inregistrezi valorile on/off.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi!

 

Ma ajuta cineva cu o interpretare log in mers?

 

Multumesc!

log.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Overboost condition. 90% e geometria ancrasata. Fa si un BS011 + BS003. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihaiionascu

la masina din semnatura la 3000-4000 rp/m intra in limp mode

schimbat egr

verificat map, 

am facut un log in mers

inainte de a da turbina jos pt curatare ce as mai putea verifica??

multumesc

LOG-01-003-010-012.CSV

LOG-01-003-010-013.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Curata geometria. 

2. Verifica reglajele (s-a mai tot discutat aici si exista si un DYI cum se face. Daca nu te descurci, postezi BS011 dupa curatare si te ajutam noi). 

3. Dupa toate astea verifica MAF-ul. Mie mi se pare ca e cam mort, avand in vedere ca in treapta a 4-a, de la 3500 rpm citeste sub specific, cu toate ca turbina face suprapresiune. Dar cel mai sigur o sa se vada dupa curatarea geometriei si reglajul actuatorului. 

4. Spor la treaba! :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihaiionascu
  • am scos mufa de la maf si merge motorul prost , nu mai trage
  • cand am bagat mufa la loc si a revenit
  • va rog ma ajutati cu un link de curatare a geometriei pas cu pas.
  • vreau sa o curat eu cu in prieten si vreu sa vad exact pasii care sunt de urmatsi de ce trebuie sa tin cont
  • si inca ceva, m am bagat sub masina si ammiscat de tija de la actuator, se misca usor, dar cand misc de ea se aude asa un bolorosit in ea
  • ce o fi?? este normal??
  • multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca a explicat mario câteva pagini în urma cu poze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vanele de la geometrie se aud Mihaita. ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai aici video cum sa dai jos turbo de pe G4, si cu cateva pagini in spate poze si descriere cum sa cureti si cu ce. 

S-ar putea sa ai nevoie de filiera/ suruburi noi, din cauza temperaturilor mari si a dilatarii fierului unele suruburi se intepenesc, ies foarte greu. Totodata mare atentie la toate garniturile sa fie la locul lor cand montezi totul la loc.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihaiionascu
  • multumesc frumos baieti pentru ajutor
  • sunteti super
  •  

ionut scrie mi si mie in privat ce materiale am nevoie pentru curatarea turbinei ..

multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/24/2016 at 11:46 AM, lupu george said:

Maf trebuie sa treaca de 1000-incearca o curatare-Turbo curatare-Nu umbla la tija actuactorului

 

Turbina este reconditionata, actuator nou si furtune noi...am incercat eu sa o reglez din tija dar nu prea mi-a iesit...nu prea am inteles in ce valori trebuie sa ma incadrez...am gasit in schimb un tutorial postat de cineva si vreau sa il fac...

http://vwforum.ro/topic/113892-reglarea-surubului-limitator-si-a-tijei-ghid-valabil-pentru-turbocompresoarele-garrett/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!