Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

mario20vest

e posibil sa fie si corp strain....poate ajunge in motor si apoi scuipat pe evacuare(implicit prin turbo) .daca cineva a lucrat la motor,vreo reparatie cv ...?!.

si app ,a se vedea in poze ca mai avea o conducta alamita ....aia asa am gasit-o.

conducta care etansa direct pe egr.

daca a ramas pe ea vreun reziduu de sudura ,etc...iar in mers a fost direct aspirata in motor si implicit a trecut si prin turbo?!

in poza atasata se vede vechea sudura.asa a venit omu cu masina.

deci nu e obligatoriu ca un corp strain sa intre fix dupa filtrul de aer.si sa fie trecut prin ic si apoi prin compresor.oricum si ic-ul opreste vreun obiect mai mare daca ajunge in partea de admisie.are si el un rol filtrant ....

si oricum orice fărâmă de corp strain e direct proiectil ,daca ajunge in turbo.....la ce turatii sunt dezvoltate acolo....si implicit iti dezintegreaza paletii care mai apoi devin si ei alte proiectile si se creaza acolo o turbionare de metale care distrug/ciobesc totul in cale....geometrie,platou,etc.

si a se intelege inca un lucru: axul nu avea joc asa mare incat sa polizeze rotorul in carcasa.si nici macar nu erau urme de polizare circulara.

DSC_1264-4000x3000.JPG

ma rog ....variante sunt multe....

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

evolkswagen

Buna seara!

Astazi am facut veruficari cu vcds ul la un audi 1.9 tdi pd 116 cp din 2000 al unui prieten,ce a iesit va rog sa-mi spuneti d voastra si, de asemenea, care ar fi rezolvarea..?

LOG-03 audi.xls

LOG-011audi.xls

LOG-audi.xls

LOG-audi2.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BS003 - 67% gaze recirculate, ceea ce e enorm de mult! Cunosti cauzele...

BS011 - Probleme constante de vacuum si de geometrie.

Desi nu e corect sa ma pronunt la asta pana nu rezolvi cu geometria si vacuumul, reglajul tijei e aiurea. Diferenta dintre ON si OFF este de 270 mbar. 

Log in mers tr a 3-a: ai subpresiune pe toata plaja turatiei.....  Corectie. Nu am observat ca sunt decalate etichetele coloanelor. Deci, da. Suprapresiune - geometrie ancrasata.

Log in mers tr a 4-a: La fel...subpresiune.  La fel, geometrie ancrasata.

ps: AJM sau AUY? 

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario20vest
10 minute în urmă, Emy D a scris:

1. Masina are soft si inca unul agresiv! ECU cere 2580 mbar din turbina aia, ceea ce e cam mult. 

BS003 - 67% gaze recirculate, ceea ce e enorm de mult! Cunosti cauzele...

BS011 - Probleme constante de vacuum si de geometrie.

Desi nu e corect sa ma pronunt la asta pana nu rezolvi cu geometria si vacuumul, reglajul tijei e aiurea. Diferenta dintre ON si OFF este de 270 mbar. 

Log in mers tr a 3-a: ai subpresiune pe toata plaja turatiei. Aici pot influenta multe, dar banuiesc cel mai mult vacuumul. Nu iti trage suficient de  actuator in asa fel incat sa inchida vanele suficient la care se adauga forta gazelor care apasa pe vane si le tine deschise. Un factor ajutator, este si ancrasarea geometriei care te "ajuta" sa ai subpresiune sau suprapresiune. Teoretic, dupa reglaje, tu trebuia sa fii avut suprapresiune. Dar tu ai subpresiune si culmea, graficul iese foarte liniar;  deci, ceva nu-i ok acolo. MAP-ul sigur citeste bine? 

Log in mers tr a 4-a: La fel...subpresiune. 

ps: AJM sau AUY? 

EDIT: MAF-ul citeste bine cu toate ca e subpresiune. 

Noooooo.e in limp.94.4 face 2580 atat stie map-ul.....deci face suprapresiune.are geometria ancrasata.

sunt titlurile coloanelor decalate:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

evolkswagen
On Friday, April 29, 2016 at 12:39, Biziday a scris:

 

Daaa...Emy D ma bagase in ceata cu subpresiune cand ey aveam cod de eroare,,17965 control de supra-incarcare

P1557-35-10-Deviatie pozitiva-intermitent".!Dar in Bs011 parca nu agata asa rau incat sa aiba limp de pe la doua mii si ceva?Si are soft?

Modificat de evolkswagen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai normal ca te-am bagat in ceata daca si tu m-ai bagat in ceata cu xls-ul cu coloane decalate :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

evolkswagen

Log ul este doar in treapta 3 si cred ca este AJM.Nu am avut mult timp la dispozitie pt verificari amanuntite.Am facut o turasi am vazut cum trage de bine la turatii mici in comparatie cu a mea.Am pus testerul si a iesit cum ati vazut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario20vest
13 minute în urmă, evolkswagen a scris:

Daaa...Emy D ma bagase in ceata cu subpresiune cand ey aveam cod de eroare,,17965 control de supra-incarcare

P1557-35-10-Deviatie pozitiva-intermitent".!Dar in Bs011 parca nu agata asa rau incat sa aiba limp de pe la doua mii si ceva?Si are soft?

nu agata in bs011?!?!

daca te uiti atent o sa vezi ca de la ciclu la ciclu,tija se "scurteaza". initial ai turbo off de 989 apoi 999 apoi 1009 mbari.asta inseamna ca tija nu se mai poate extinde la maxim.

cauze pot fi mai multe.

geometrie ancrasata,arc tasat sau n75 care nu inchide bine.

dar eu merg pe geometrie.cel mai bine e sa verificati la mana geometria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

evolkswagen

Ok.Valoarea Maf ului ce va spune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat timp ai suprapresiune ce poti sa zici de MAF? Mai nimic... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario20vest

exact....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario20vest
în urmă cu 3 ore, sebastian0W0 a scris:

Ma poate ajuta cineva cu o parere?

 

LOG-01-003-010-011.CSV

LOG-01-003-0101.csv

LOG-02-003-010-011.CSV

under boost in toate logurile....erau f bune bs011 si b003.

la tine se poate trage din lipsa vacuum,furtunase sparte,membrana actuator fisurata,electrovalva cu probleme,etc....asa ca pt mai multe detalii fa ce am zis.

Screenshot_2016-05-03-17-47-33.png

Screenshot_2016-05-03-17-46-55.png

Screenshot_2016-05-03-17-46-04.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian0W0

Under boost...in sensul ca presiunea turbinei este prea mica?(nu prea ma pricep)>

 

ce trebuie sa verific?valva N75?actuatorul turbinei?si tubulatura?    presiune insuficinta la turbo?

Multumesc!

Modificat de sebastian0W0
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario20vest

exact.dar cel mai bine fa bs011 si bs003....ca sa mai restrangem aria problemelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian0W0

Sunt momente cand masina are demaraje foarte bune intre 1900 2400 rareori si 2700rpm.Demarajele in treapta 1 2 in oras sunt foarte slabe.La drum intins in treapta 3 4 dupa ce se merge constant 20 30 secunde la 2100rpm si accelerez merge foarte bine pana la 2600 unde parca se taie alimentarea.

Daca am apasat pedela la podea parca de dezactiveaza ceva..si pana nu o repornesc nu isi revine.

Apreciez niste sfaturi practice cum as putea verifica n75 u,actuatorul si tubulatura..stiu ca probabil raspunsul se afla pe una din cele 469 de pagini dar nu imi permite timpul sa le ciesc pe toate.

 

 

am gasit si eroarea 17965-charge pressure control:positive deviation

in ultimul log cred ca era deja activ limp mode.

LOG-01-011-003-xxx.csv

Modificat de sebastian0W0
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se activeaza limp mode.Vezi in paginile anterioare cum se face log.Fa o diagnoza si posteaza erorile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario20vest
acum o oră, sebastian0W0 a scris:

Sunt momente cand masina are demaraje foarte bune intre 1900 2400 rareori si 2700rpm.Demarajele in treapta 1 2 in oras sunt foarte slabe.La drum intins in treapta 3 4 dupa ce se merge constant 20 30 secunde la 2100rpm si accelerez merge foarte bine pana la 2600 unde parca se taie alimentarea.

Daca am apasat pedela la podea parca de dezactiveaza ceva..si pana nu o repornesc nu isi revine.

Apreciez niste sfaturi practice cum as putea verifica n75 u,actuatorul si tubulatura..stiu ca probabil raspunsul se afla pe una din cele 469 de pagini dar nu imi permite timpul sa le ciesc pe toate.

 

 

am gasit si eroarea 17965-charge pressure control:positive deviation

in ultimul log cred ca era deja activ limp mode.

LOG-01-011-003-xxx.csv

positive deviation,in 99% din cazuri= geometrie ancrasata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 30.04.2016 at 9:36 AM, golf416 said:

Salut,

Oare ar putea cineva sa ma ajute si pe mine cu o interpretare la urmatorul set de loguri. Logurile sunt in treapta a 3-a si a 4-a, senzatia care o am este ca face presiune prea tarziu, fata de un alt model cu motor asemanator. Ms

LOG-01-003-010-011_2.xlsx

Mă puteți ajuts și pe mine cu o părere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario20vest
acum o oră, sebastian0W0 a scris:

bs011:  1029/ 982 mbari.cel putin din logul asta nu reiese ca agata geometria dar in schimb ,acel 1029 mbari ne arata ca sunt probleme pe partea electropneumatica.n75,vacuumuri,membrana actuator,stutz pompa vacuum ,etc.

poate nu se vede ca agata pt ca probabil era "rece" turbina.

ce sa zic: cum ziceai si tu ,te confrunti si cu under si cu overboost.

eu zic asa:atata timp cat nu ajunge vacuum suficient la actuator,acesta logic ca nu isi mai face cursa completa.si implicit geometria sufera,apar depuneri care cresc,pt ca geometria fiind limitata in miscare nu mai poate "sterge" acele depuneri.sa nu uitam ca geometria isi face si un autoclean,miscandu-se pe toata cursa(nu si cazul tau).

eu zic ca trebuie sa vezi de ce nu ajunge vacuum la actuator,si apoi verificata si geometria la mana.

bs003,rata recirculare usor marita.

dar oricum ,de aici reiese ca la egr ajunge vacuum.

si zic usor marita.

ca daca stau sa ma gandesc logic: stim ca pe tot timpul lui bs003, tija turbo sta pe surubul de stop.dar in cazul tau nu prea ajunge pe surub,deci vane mai deschise,deci back pressure mai mic si cu toate astea intra gaze cam multe.

nici nu vreau sa imi imaginez ce rata de recirculare ai avea daca tija ar sta pe surubul de stop.

spor .....la vrrificari.

acum o oră, golf416 a scris:

Mă puteți ajuts și pe mine cu o părere?

maf bun citeste bn pe toata plaja.in schimb ai lag la turbo,si nici spike nu exista.in rest corecteaza super bine geometria.posibil cv lipsa vacuum sau posibil o tija prea lunga.

rog bs003 si bs011 pt mai multe detalii.

Screenshot_2016-05-03-22-07-44.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara! Ma poate ajuta un coleg cu interpretarea unui log de pe un audi a4 b5 2.5 tdi akn

LOG-01-003-010-011.CSV

Modificat de DjMarinik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario20vest
în urmă cu 2 ore, golf416 a scris:

Salut,

Atasez logurile pe bs003 si bs011 Thx.

 

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

LOG-01-003-xxx-xxx.CSV

bs011:948 cu 1111 mbari.

geometria nu agata,in schimb probleme pe partea electro-pneumatica: vacuumuri,n75 ,etc...se stabilizeaza destul de greu si tarziu la 1111 mbari.ceea ce e cam putin la edc 16.se duc cam in 1200 mbari,de regula.

poti sa mai faci o verificare : conectezi un pistol vacuum/seringa/orice pe furtunul ce duce la actuatorul turbo,apoi faci vacuum la max(sa se lipeasca tija pe surubul de stop), iar mai apoi dai drumu la bs011. ...si vezi daca sare de 1111 mbari.(vezi ca si la turbo on si la turbo off o sa iti arate tot val mare de presiune,pt ca logic ,fiind vacuum continuu la actuator....)

pres atm in log e 948mbari.deci tija "sa zicem " ca e ok reglata....

bs003:~550 cu ~ 330mg aer/cursa.

o recirculare cam mica(lucru imbucurator pe de o parte),dar poate fi si un lucru care ne zice ca nu ajunge suficient vacuum la egr pt a deschide mai mult tija/valva.

de ce sa nu fiu sincer:am mai intalnit edc 16 cu bs003 la fel ca la tine gen 500/300.

dar stiu ca asta depindea de temp motorului,cand era facut acel bs003.uneori le prindeai pe 220-240/500,alteori 300/500.

sau poate ai egr electronic.habar nu am.nu m-am uitat la profil sa vad ce motor e.

 

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!