Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Am refacut logurile pe 3 si 11

Am verificat daca am scapare pe la actuator. Am tras aer pe furtun , tija se misca cam 2cm sa zicem... si nu scapa deloc. Deci furtunul nu e spart si membrana e intacta.

Valva unisens e buna, pot baga aer doar printr-o parte. 

Nu am furtune sarite... ce mai poate fi? Mentionez ca a cam crescut consumul de motorina. 

bs003.csv

bs011.csv

Modificat de Biziday
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Raman la parerea ca turbina nu a fost bine curatata si ai probleme de vacuum. In plus, cum ti-am zis si la telefon, o geometrie nu o cureti cu smirghelul, decat daca vrei sa-i lasi niste urme bune sa aiba priza depunerile viitoare. 

bs011-biziday.png

In BS003-  ai recircularea cam mare. 57% gaze recirculate. Trebuia sa ai maxim 40. Pana sa rezolvi cu recircularea, rezolva cu turbina. Nu e ok. Mai ales ca miai povestit si de uzura geometriei si ca ai incercat sa uniformizezi uzura. Fa niste poze sa vedem si noi. Sau, ataaseaza-le pe cele pe care le ai. 

bs003-biziday.png

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eduard Paula Pavel

sal poate sa ma ajute cineva cu acest log,,,,multumesc

LOG-01-003-010-011.CSV

 

Modificat de Eduard Paula Pavel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut..in primul rand nueste facut corect (vezi cum se face log in mers), fa si bs11,03 (vvezi ca la modelul tau trebui sa ti turata din acceleratie la 1400 rpm). Ai prins o plaja in care ai pedala 100% apasata ,felul cum fluctueaza presiunea indica o geometrie blocata

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

O parere va rog? Eroarea este: 17958 - Charge Pressure 
            P1550 - 11-00 - Control Deviation

Masina nu trage.

LOG-01-0033424011.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logul este facut in limp,fa un  bs3,bs11 pentru a avea o prima ideie despre problema ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti am facut si eu un log in mers, atasez si eu fisierul.Daca ma poate ajuta cineva priceput....raman indatorat.

BKP 16V 2.0 TDI 4 motion 2006

Merge in suturi si da sa se opreasca pe la 2 100 - 2 300 rot/min, si mai ales pe tempomat la +10km face urat de tot, se accelereaza dar merge in suturi de zici ca sare motorul afara.

Merci.

LOG-01-010-011-003.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, Boby Cristian said:

Logul este facut in limp,fa un  bs3,bs11 pentru a avea o prima ideie despre problema ta.

Cand am inceput sa il fac nu avea nicio eroare, absolut nimic. BS3 BS 11, ma gandesc sa nu fie ceva de la wastegate la prima vedere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti am facut si eu un log in mers, atasez si eu fisierul.Daca ma poate ajuta cineva priceput....raman indatorat.

BKP 16V 2.0 TDI 4 motion 2006

Merge in suturi si da sa se opreasca pe la 2 100 - 2 300 rot/min, si mai ales pe tempomat la +10km face urat de tot, se accelereaza dar merge in suturi de zici ca sare motorul afara.

Merci.

Scuze...Am gresit logul....nu este al.meu

Am salvat peste el cel de mai sus si acum l-am pierdut....asta e.cand :banghead::tomato:te pricepi la sincronizarea tel cu laptop...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

logheaza canalele 3,10 si 11....pedala la fund de la 1700 rotatii...daca vrei sa ne arati cat de bine incarca noua turbina...si eventual log in bs 003 si 011

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti la un pas de limp ,presiune prea mare.Probabil geometria agata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum fac sa pun un filmulet aici ca nu vrea?:banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incarca-l pe youtube si posteaza link-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Oare ar putea cineva sa ma ajute si pe mine cu o interpretare la urmatorul set de loguri. Logurile sunt in treapta a 3-a si a 4-a, senzatia care o am este ca face presiune prea tarziu, fata de un alt model cu motor asemanator. Ms

LOG-01-003-010-011_2.xlsx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Salutare colegi , 

 Am facut un log in mers  ,  motorul nu intra in limp mode, dar am impresia ca nu trage foarte tare dupa o anumita turatie .. va atasez si fisierul  pentru o interpretare . Mersi ! 

log 1.9 TDI ALH .xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario20vest
On 30.03.2016 at 22:06, Emy D a scris:

scuze de postarea de mai sus.eroare.

Hristos a inviat! 

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario20vest

THE WORLD WAR X IN A TURBO

salut baieti.audi a4,2.0 tdi,BLB.

limp mode....facem log sa vedem care e treaba.

de la 2000 rpm si pana la 4000 rpm o tinea lunga in 2601 mbari.maximul map-ului ,ca in realitate dumnezeu cu mila stia ce presiune face.

bs011,se vedea ca agata.

hai sa vedem si la mana geometria.undeva la jumatatea cursei agata bine de tot.

concluzia:o dam jos pt curatat.

si ne apucam de treaba....si cand colo ,pe afara vopsit gardu',inauntru leopardu.

toate palele turbinei(pe partea geometriei) ciupite bine de tot.desfacem si geometria....varza si asta....bombardata + fisuri pe platoul vanelor ....cam la fiecare vana in parte.

nu mai zic ca si capacul(corpul) unde vine montata geometria avea si el o fisura.

alta chestie.segmentul de etansare ulei dus si el.ajunsese ulei in geometrie + funingine= ancrasare.ziceai ca e o vaselina....nu apucase sa se carbonizeze in totalitate.

banuiala mea ar fi ca acolo a ajuns un corp strain(axul nu avea joc mare incat sa frece turbina de carcasa si sa dezintegreze rotorul inclusiv sa bombardeze geometria,ma refer la rotorul de pe partea de evacuare).

rotorul de pe admisie(compresorul)....intact...nu era polizat de carcasa.

mai departe am trimis turbina la reconditionat.schmbat ax,bucse,segment,rotoarele,geometrie.

akm functioneaza impecabil.

ce am mai gasit.teava egr,cea dintre galeria de evacuare si racitorul egr,fisurata pe 3/4 din circumferinta.

si cu toate ca rotorul era ciobit+pierdere gaze pe la fisura din teava de la egr,saraca turbina tot mai era in stare de suprapresiune...

atasez si ceva poze.

 

 

DSC_1247-1600x1200.JPG

DSC_1248-1600x1200.JPG

DSC_1249-1600x1200.JPG

DSC_1250-1600x1200.JPG

DSC_1252-1600x1200.JPG

DSC_1255-1600x1200.JPG

DSC_1257-1600x1200.JPG

DSC_1258-1600x1200.JPG

DSC_1259-1600x1200.JPG

DSC_1260-1600x1200.JPG

DSC_1261-1600x1200.JPG

DSC_1266-1600x1200.JPG

DSC_1267-1600x1200.JPG

DSC_1268-1600x1200.JPG

DSC_1269-1600x1200.JPG

DSC_1270-1600x1200.JPG

DSC_1271-1600x1200.JPG

DSC_1272-1600x1200.JPG

DSC_1273-1600x1200.JPG

DSC_1274-1600x1200.JPG

DSC_1275-1600x1200.JPG

DSC_1276-1600x1200.JPG

DSC_1277-1600x1200.JPG

DSC_1281-1600x1200.JPG

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frumos! te rog sa-mi spui si mie daca se poate unde ai reconditionat-o?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da...eu nu înțeleg cum pot sa meargă cu așa ceva și în al doilea rand cum poate sa ajungă în așa hal o turbina de prin 2007 ...bănuiesc?  

A mea e din 2000 350k și nu arata asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, ioanidis84 said:

Da...eu nu înțeleg cum pot sa meargă cu așa ceva și în al doilea rand cum poate sa ajungă în așa hal o turbina de prin 2007 ...bănuiesc?  

A mea e din 2000 350k și nu arata asa

Corect.Se pare că cei de la grupul VAG,au dat-o în gard urat de tot cu motorul asta de 2.0 TDI.Pe multi am auzit cu tot felul de probleme vizavi de acest motor,începând de la ax came,injectoare,turbina,etc.Păcat,ca din punct de vedere estetic mașinile arată foarte bine,dar restul lasă de dorit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario20vest
în urmă cu 9 ore, calin.g a scris:

Frumos! te rog sa-mi spui si mie daca se poate unde ai reconditionat-o?

undeva in ploiesti am reconditionat-o.

nu prea ii inghit pe cei de acolo(fac niste reglaje de tot kktul)....dar macar ma cunosc cu ei si mai trag la pret pt prietni cunostinte.pe asta am facut-o in 850 lei(inclusiv geometria schimbata).

AVD TURBO  sunt f buni.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offtopic: Hai sa fim seriosi! Stiti care e defectul pana la urma? SU! SU! Stupid user! In 90% din cazuri, condusul prost a unui  diesel iti face probleme. Turbina ancrasata si depunerile pe geometrie sunt in majoritatea cazurilor din cauza unui condus aiurea: trasul de turbina in turatii mici fara a ajunge in plaja de cuplu maxim, etc. Pe cealalta parte...motoarele pe benzina sunt pentru oricine: poti sa conduci prost sau bine...motorul rezista. 

E drept, ca sunt si defecte de fabrica, gen ax cu came. Dar si acolo sunt sceptic in anumite cazuri. 

Multumim @mario20vestpentru poze! 

On topic: Turbina aia cred ca a fost forjata la maxim de a ajuns in halul asta. Corp strain daca intra, primul lucru atins ar fi fost compresorul (partea de admisie) si dupaia daca n-ar fi ramas infipt/lipit pe undeva prin camera de ardere, ar fi ajuns in partea turbinei de la evacuare. Deci...corp strain doar in evacuare...nu prea. Cel mai probabil, s-a uzat semeringul de etansare, palele au lovit in peretii turbinei (doar pe partea de evacuare) si cum acolo sunt temperaturi foarte mari si acele pale sunt inrosite de temperatura, a fost foarte usor sa se rupa bucatele din ele, care la randul lor au ajuns in vanele geometriei. Evident, acum ai un ax dezechilibrat si apar fisuri in carcasa. Frumos, nu? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario20vest
în urmă cu 9 ore, ioanidis84 a scris:

Da...eu nu înțeleg cum pot sa meargă cu așa ceva și în al doilea rand cum poate sa ajungă în așa hal o turbina de prin 2007 ...bănuiesc?  

A mea e din 2000 350k și nu arata asa

cum poate merge omu cu asa ceva?!?!

simplu...mergea asa....nici eu nu aveam habar ce o sa gasesc in ea.si nici nu o suspectam si de alte probleme ,ma gandeam ca e doar geometria care agata.

nici macar nu fluiera....deci....

e greu sa ghicesti...pana nu o desfaci.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!