Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Laurentiu_LWR

Asta inseamna ca nu ajungea vacuum la rezervor...N75 si N239...

Gabi...este derutant cu in sus sau in jos...

Ii verifici sensul si aerul trebuie sa treaca inspre pompa tandem...dar inainte de ea ai un "T"...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20 minutes ago, Laurentiu_LWR said:

Asta inseamna ca nu ajungea vacuum la rezervor...N75 si N239...

Gabi...este derutant cu in sus sau in jos...

Ii verifici sensul si aerul trebuie sa treaca inspre pompa tandem...dar inainte de ea ai un "T"...

Nu este derutant absolut deloc.Supapa unisens trebuie să fie cu partea albă spre turbo, cel puțin așa știu eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 19 March 2016 at 4:07 PM, lupo_bv said:

Ok, nu te contrazic. Afirmaţia am făcut-o bazându-mă pe faptul că majoritatea logurilor BS011 au la turbo off valoarea mai mare decât presiunea atomosferică, dar am văzut că a scris şi tzacanel mai în urmă că trebuie să fie ceva mai mică decât cea atmosferică.

10-20 mbari sub presiunea atmosferica. Oricum reglajul final al tijei trebuie sa tina cont si de bs11 si de logurile in tr3 si tr4. Dupa parerea mea bs11 este orientativ pt reglajul tijei, din experienta personala stiu ca o tura pe tija poate sa nu aduca schimbari in presiunea mica pe care o vedem in bs11, insa pe un log diferenta sa fie considerabila. Faptul ca map nu are senzibilitate de ordinul milibarilor ci dimpotriva de ordinul zecilor explica si acest comportament. 

 

@mario, asa e cu 2.0 tdi. Unele se incapataneaza sa nu scoata un grafic perfect. Asa face si masina mea. Desi pe hartie totul e perfect, actuator nou, n75 nou, vacuum ok, turbina curatata si reglata la mare arta, ba chiar cu miez nou numai rareori am obtinut un grafic absolut perfect. Cateodata cred ca suntem si noi mai catolici decat papa, cum se zice. 

Cred ca pur si simplu sunt intarzieri in prelucrarea datelor de catre ecu si alegerea optima a duty cycle-ului pt n75. cel putin in cazul meu am oscilatii de boost care tin 0.3-0.6 secunde. De unde atata precizie la un actuator pe vacuum si fara senzor de pozitie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.... sa fiu sincer gabi_74 nu stiu cu ce parte am pus supapa dar o sa ma uit si iti voi spune si am sa fac si niste loguri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/20/2016 at 6:54 PM, lupo_bv said:

Cam greu de spus ceva pentru că nu este făcut corect. Trebuie început pe la 1700 rpm moment în care calci la podea acceleraţia şi o ţii aşa nemişcată până pe la 3800-4000 rmp.

Atenţie mare! Dacă ştii că mănâncă turbina ulei nu face acest log deoarece există riscul să o ia pe ulei (uleiul care se adună în intercooler şi la turaţii mari se duce pe admisie) şi pa motor. Dacă ştii că nu ai probleme de genul ăsta îl poţi face, dacă nu eşti sigur mai bine te rezumi la BS003 şi BS011. Oricum pentru o imagine mai completă este nevoie şi de aceste două loguri.

 

Am avut actuatorul intepenit si eroarea: 17965 Charge Pressure Control Pozitive Deviation  meseriasul mi l-a deblocat si de atunci merge ca lumea nu scoate fum deloc de unde  deduc ca nu consuma ulei turbo asa ca ,pot incerca sa refac logurile correct ?pot reveni cu logul bine facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună. Dimineața cînd motorul este rece îmi scoate mult fum negru-albăstrui pînă se încălzeşte la 90°. După mai scoate dar normal sau chiar deloc la 3000 ture.am umblat la tija actiatorului şi daca o scurtez scoate fum alb tot timpul şi consuma ulei iar daca lungesc tija scoate fum negru cîteodata negru-albastrui doar pîna se încalzeşte. S-a mai confruntat cineva cu asa ceva?ataşez un log în mers şi bs003 si bs011

BS011-2.CSV

BS003-2.CSV

LOG-01-003-xxx-xxx-2.CSV

LOG-01-011-xxx-xxx-2.CSV

LOG-01-003-010-011-2.CSV

Modificat de deutu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Refa BS 011 si tine accelerat la 1400rpm . Fa si log in mers 3-10-11

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 hours ago, tyby77 said:

postez si eu valorile cu noile logouri dupa reparatii si va rog sa va uitati peste ele sa imi spuneti daca sunt bune

LOG-01-003-010-011.csv

LOG-01-003-xxx-xxx.csv

Mai pune-le o dată pt că nu se deschid (cred că au păţit ceva la upload

 

9 hours ago, Magilala said:

pot reveni cu logul bine facut?

Normal că poţi reveni, doar nu este limită la interpretat loguri.

2 hours ago, deutu said:

Am facut scuze dar primele doua bs-uri nu erau bune sunt vechi l-am confundat si acum mi-am dat seama

LOG-01-003-xxx-xxx-2.CSV

LOG-01-011-xxx-xxx-2.CSV

LOG-01-003-010-011-2.CSV

La BS nici EGR nici actuatorul turbo nu schiţează aproape nimic. Eu cred că nu ajunge vacuum deloc la ele. Rezolvă întâi asta şi apoi te ocupi de reglaje.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! Nu stiu daca am facut corect logurile, dar daca se poate interpreta ceva din ele va rog sa o faceti. Ma intereseaza cauza "charge pressure control - positive deviation" si al doilea lucru este banuiala mea ca cel putin injectorul 4 functioneaza deficitar.

Multumesc anticipat!

LOG-01-003-010-011_2.CSV

LOG-01-003-010-013___.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt făcute corect ...Caută pe acest topic cum se fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O parere va rog cu logurile din postul link, am observat ca am valori de 730-7xx-840 maxim nu are treb sa fie 850 pe majoritatea plajei de turatii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 3 ore, lupo_bv a scris:

Mai pune-le o dată pt că nu se deschid (cred că au păţit ceva la upload

 

Normal că poţi reveni, doar nu este limită la interpretat loguri.

La BS nici EGR nici actuatorul turbo nu schiţează aproape nimic. Eu cred că nu ajunge vacuum deloc la ele. Rezolvă întâi asta şi apoi te ocupi de reglaje.

Ude aş putea să verific? Cu ce să încep? Se poate sa fie ceva din injectoare în legatura cu fumul? Unul din injectoare pierde ptuina motorina am observat se prelinge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fumul poate apărea din mai multe cauze printre care și injectoare care funcționează necorespunzător. Dar și aer insuficient și cum la tine turbina nu prea face presiune.... Când umbli la tijă se modifică presiunea și de aici schimbarea aspectului fumului, normal ea trebuie să funcționeze automat, comandată de ECU nu manual :)).

Verifică starea furtunaselor și prezenta vacuumului începând de la pompă de vacuum/tandem și până la toți actuatorii

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tyby77 Astea sunt facute in basic setting pe loc, trebuie in mers, treapta 3, blana de la 1500 la putin peste 3000, toate 3 canalele pe acelasi rand.

-- O a 2-a parere pentru log-ul asta de ASZ, 131 cai? Mi se pare ca intra cu intarziere turbo, ceva gen 2-3 secunde. Presiunea nu urca peste 1900, el vad ca ar vrea 2325.

Valorile MAF din label pe canalul 003 sunt pentru relanti doar?

LOG-01-003-010-011.CSV 

Modificat de EsTeTicu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

18 hours ago, tyby77 said:

salutari...acum sper k sunt bine facute si scuze de greseala desi cred k vcds-ul meu a luat-o razna pentru k vad de 3 ori valorile dar in fine sper sa le puteti citi

LOG-01-003-xxx-xxx.csv

LOG-01-011-xxx-xxx.csv

Nu este chiar bine. Nu prea ai vacuum, puțin la egr, dar asta nu ar fi o problema, ai recircularea mai mică și cam atât. În schimb la actuatorul turbo nu mișcă nimic. 

Eu cred ca înainte era pusă bine valva și luai limp pt ca se bloca geometria in zona unde făcea presiune mare, acum nu mai iei pt ca nu prea mai face presiune. Un log in mers ar mai lămuri treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 24.03.2016 at 8:20, lupo_bv a scris:

Fumul poate apărea din mai multe cauze printre care și injectoare care funcționează necorespunzător. Dar și aer insuficient și cum la tine turbina nu prea face presiune.... Când umbli la tijă se modifică presiunea și de aici schimbarea aspectului fumului, normal ea trebuie să funcționeze automat, comandată de ECU nu manual :)).

Verifică starea furtunaselor și prezenta vacuumului începând de la pompă de vacuum/tandem și până la toți actuatorii

 

Cred ca am gasit ceva ştuțul de la pompa tandem a fost lipit dar vad ca se mişcă puțin.să fie de aici problema? De aici se poate schimba sunetul motorului cînd frînez? Furtunaşele le-am schimbat turbina are 2 ani am luat-o noua dar în ianuarie am curațat-o si am mai vazut ceva tija actuatorului era strîmbă am îndreptat-o.ce sa fac cu acel ştuț se poate lipi cu ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

56 minutes ago, deutu said:

Cred ca am gasit ceva ştuțul de la pompa tandem a fost lipit dar vad ca se mişcă puțin.să fie de aici problema? De aici se poate schimba sunetul motorului cînd frînez? Furtunaşele le-am schimbat turbina are 2 ani am luat-o noua dar în ianuarie am curațat-o si am mai vazut ceva tija actuatorului era strîmbă am îndreptat-o.ce sa fac cu acel ştuț se poate lipi cu ceva?

Folosește,Bison Epoxy Metal,de la firma Bison.După lipitura,nu mai ai treabă toată viața.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On ‎3‎/‎23‎/‎2016 at 2:40 PM, Magilala said:

Am avut actuatorul intepenit si eroarea: 17965 Charge Pressure Control Pozitive Deviation  meseriasul mi l-a deblocat si de atunci merge ca lumea nu scoate fum deloc de unde  deduc ca nu consuma ulei turbo asa ca ,pot incerca sa refac logurile correct ?pot reveni cu logul bine facut?

Sal.LUPO

Revin cu logul bine facut ,la un moment dat cred ca a intrat in LM. dupa reset error am continuat daca poti sam-i spui ceva din toate astea atasate?

Multumesc!

LOG 25.martie 2016.xlsx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,isi da cineva cu parere si la mine? ...ca parca nu mai este ca la prima tinerete. Din pacate bs11 nu am reusit sa il fac mai lung ,da  afara interfata, egr anulat din soft.

bs 11.CSV

LOG-01-003-010-011seat 1.1.CSV

LOG-01-003-010-011seat4.4.CSV

LOG-01-003-010-011sseat3.3.CSV

Mmasina mege aceptabil toata admisia a fost curatata acum 30k km limp nu ia dar ma ingrijoreaza acel DC 94.4%. Este 1.9 tdi ahf pompa distribuitoare. O sa incerc sa mai fac un bs 11. Eu sunt la inceput cu interpretarea logoourilor  ,astept cu nerabdare parerile specialistilor. Multumesc

Modificat de ioanidis84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On ‎3‎/‎20‎/‎2016 at 8:54 PM, lupo_bv said:

Cam greu de spus ceva pentru că nu este făcut corect. Trebuie început pe la 1700 rpm moment în care calci la podea acceleraţia şi o ţii aşa nemişcată până pe la 3800-4000 rmp.

Atenţie mare! Dacă ştii că mănâncă turbina ulei nu face acest log deoarece există riscul să o ia pe ulei (uleiul care se adună în intercooler şi la turaţii mari se duce pe admisie) şi pa motor. Dacă ştii că nu ai probleme de genul ăsta îl poţi face, dacă nu eşti sigur mai bine te rezumi la BS003 şi BS011. Oricum pentru o imagine mai completă este nevoie şi de aceste două loguri.

 

RefacutLOG 25.martie 2016.xlsx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Boby Cristian

Ioanidis84 ,ba chiar ti ai luat limp(94.4*3=limp),e ceva ciudat cu senzorul pedala acceleratie,nu cred ca poti sa l duci de la 100% la 0%si innapoi la 100%in 1 secunda (?),bs11 mult prea scurt,mai asteapta pareri.Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Boby Cristian

Magilala ,limp in toate logurile postate pe ultima pagina(care oricum sunt incorecte),nu mai chinui masina aia si fa    macar un bs11 (dupa cum ai fost sfatuit)daca vrei sa ti rezolvi problema.

PS: un indiciu bun sa vezi daca ti pierde ulei turbina este joja sau fumul albastru pe esapament pentru inceput ;)

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!