Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Bs003- Egr - vezi care e rata de recirculare a gazelor. In functie de asta, ai niste posibile cauze. S-au mai scris care sunt cauzele recircularii mari.

Bs011- aici vezi cum e reglat actuatorul turbinei si unde sunt probleme: in partea de jos a graficului - probleme de geometrie (murdara/ancrasata); in partea de sus a graficului, probleme de vacuum. 

Reglajul actuatorului: turbo off (val mica = pres atm din Log 3-10-11) ; turbo on= turbo off +180 mbar/150 mbar (cald/rece). In functie de asta, lungesti/scurtezi tija si modifici surubul de stop. Na...uite la astea sunt bune Bs-urile.

Daca stai sa citesti cateva zeci si sute de pagini in urma, te prinzi cum sta treaba, asa ca, spor la citit! E mai usor sa citesti tu si sa inveti, decat sa ne chinuim noi si sa iti explicam. Acolo unde ceva da cu virgula, intrebi si vreunul de pe aici iti va raspunde.

Ps: vezi ca nici noi nu le stim.pe toate :)

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu pot pune poza imi zice :

You are only allowed to upload 1024kb.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deschide poza cu paint si dai un save (se va reduce considerabile marimea pe disk). Daca tot nu ajunge sub 1024kb, fa si un resize. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc ....așa o a fac , m am apucat la un moment dat sa citesc topicul în întregime am citit 50 de pag și am renuntat. Funcționare supralimentari cu aer la tdi o înțeleg foarte bine  ceva idei despre logoouri am și la un moment dat nu se cere și bs03 și bs11 de aceea am întrebat care este rostul acestora . Acum în alta ordine de idei la mine când intru în bs 11 de ce nu se treaza la 1400?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cauza fisierului .lbl care il deschide vag com. In cazul asta, vei tine tu la 1400 rpm din acceleratie. Deobiecei se intampla asta la ALH. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 4 ore, ionut10a a scris:
4 minute în urmă, ioanidis84 a scris:

Mulțumesc ....așa o a fac , m am apucat la un moment dat sa citesc topicul în întregime am citit 50 de pag și am renuntat. Funcționare supralimentari cu aer la tdi o înțeleg foarte bine  ceva idei despre logoouri am și la un moment dat nu se cere și bs03 și bs11 de aceea am întrebat care este rostul acestora . Acum în alta ordine de idei la mine când intru în bs 11 de ce nu se treaza la 1400?

nu se tureaza pt ca exista o eroare interna vcds,asta se intampla la.tot ce este VEP. asa ca tre sa o menti tu prin jurul acelei valori.daca sari de 1450 rpm iti da eroare,apoi iar o iei de la capat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

23 minute în urmă, gokey a scris:

buna, am si eu un log

se uita cineva peste el ?

o parere

tx

 

LOG-01-003-010-011_---.csv

salut.

presiunea ta turbo,nu e intocmai cum ar trebui.ai ceva underboost la jumatatea logului.

treaba asta e cam specifica la 2.0 tdi ,de vina ar cam fi actuatoarele,sau geometria.

maf-ul citeste f bine pe toata plaja.

pt mai multe detalii,fa bs003 si bs011

Screenshot_2016-03-20-22-51-35.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atentie la motoarele cu dpf anulat si resoftari facute pe genunchi ,valorile turbinei se modifica radical . In unele cazuri apare un mare lag . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

ok  uite si poza ceruta

Untitled.png

Modificat de tyby77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cele cu DPF ,valorile turbinei difera in functie de gradul de cenusa acumulat . Recomand verificarea DPF-ului si presiunea diferentiala inainte de a face LOG .Un DPF infundat ,neverificat ,poate genera cheltuieli inutile. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Emy D said:

Deschide poza cu paint si dai un save (se va reduce considerabile marimea pe disk). Daca tot nu ajunge sub 1024kb, fa si un resize. 

ok multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TYBY77, in log de ce aparea pres atm atat de mica,nu stiu?!oricum tre sa faci ce am zis.sa verifici la mana geometria.

eu zic ca o sa gasesti problema.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 minute ago, mario20vest said:

TYBY77, in log de ce aparea pres atm atat de mica,nu stiu?!oricum tre sa faci ce am zis.sa verifici la mana geometria.

da maine asa  am sa fac....dar sa zicem prin absurd k  merge lin si geometria ce dzeu sa-i mai  fac k  deja o iau razna:(

Just now, tyby77 said:

da maine asa  am sa fac....dar sa zicem prin absurd k  merge lin si geometria ce dzeu sa-i mai  fac k  deja o iau razna:(

aaa si daca agata sa zicem asta inseamna alta turbina  nu? sau reparata? scuze dar nu ma pricep:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se desface si se curata geometria pana nu mai agata. Apoi se regleaza actuatorul cu turbina pe masina si iarasi o sa mearga bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cum as putea sa fac reglaj la tija cu actuatorul pe masina? Este o pozitie incomoda si filetul ruginit.Cum ziceti sa fac? As mai scurta putin tija, dar piulita este cam blocata.

Si daca este amabil cineva sa-mi zica cum stau dupa log urile postate mai sus, cu alt maf de proba.Asta mi se pare ca are val prea mari sau e ok asa?

Modificat de evolkswagen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok am înțeles o sa mă apuc de studiat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR
On 3/16/2016 at 11:02 PM, Laurentiu_LWR said:

Salutare...masina mea are momente in care trage in valuri...cand trage cand nu trage...

Nu am avut timp de verificari decat de BS-uri...

LOG-01-003-martie.xls

LOG-01-011-martie.xls

O sa verific linia de vacuum...dar pana atunci se observa si alte probleme?

Multumesc

 

On 3/17/2016 at 11:20 PM, Emy D said:

Din cate stiu, Laurentiu are N75 Nou, actuator nou, furtune de vacuum bune. Banuiesc supapa unisens, vreun cot/mufa Y sau pompa tandem... Ba chiar poate pierde si pe la N18/shut off selenoid .

@Laurentiu, vezi ca aveam si eu problema asta si era de la supapa unisens. La un capat era iesit un furtun si uneori acesta statea fix pe supapa si facea cat de cat vacuum (moment in care tragea), apoi uneori iesea de tot de pe stutul supapei si iaras nu mai tragea... 

 

 

On 3/18/2016 at 9:54 PM, Laurentiu_LWR said:

Asta cred ca este problema...o sa ma apuc sa verific bine traseul...

Am mers mai atent cu masina si am observat ca dimineata la pornire...primele 5 minute nu am vacuum...turbo nici nu intra...

In acelasi timp daca stau mai mult la relantiu...la fel parca se pierde vacuum...ca nu trage din prima...

In rest masina trage bine...

 

Gata...s-a rezolvat pe garantie...agata geometria...

Nu a stiut nimeni sa imi zica de ce...au refacut-o si astea sunt ultimele log-uri...

 

LOG-01-003-010-011 martie.xls

LOG-01-003-xxx-reconditxxx.xls

LOG-01-011-xxx-reconditxxx.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea avem ce să-ţi spunem deoarece logurile sunt făcute în limp mode. Fă BS003 şi BS011 şi pune-le aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari tuturor.....deci in sfirsit caz rezolvat, Mario20vest aveai dreptate cind ai spus k am sai dau de cap pina la urma :) si intradevar i-am dat...dupa ce am schimbat absolut tot ce tinea de vcum(N75 N18 toate furtunele de vacum,debimetru aer si senzor presiune turbo)astazi inainte sa plec la servici am deschis capota masini sa ma mai uit 1 data sa vad unde am gresit si am obsevat o valva de sens care a scapat neschimbata(neverificata,o sa pun poza cu ea) si am vrut sa o scot sai iau codul de pe ea sa dau comanda dar intre timp mia trecut prin cap sa o intorc invers si sa mi dau o tura cu masina sa vad daca sa schimbat ceva....surpriza :) motorul mergea superb si nu mai luam limp mode, deci concluzia:buturuga mica rastoarna carul mare :))...pe cit este de mica piesa pe atit de multe batai de cap mia dat fiind pusa invers

Untitled.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și cum ai pus supapa unisens cu partea albă în jos(adică spre Turbo)sau cu partea albă în sus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!