Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

maine voi face un log si in mers in grupurile 03 10 11 si sper din suflet sa nu fie geometria,dar daca totusi este geometria ce trebuie sa fac?:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR
23 hours ago, mario20vest said:

laurentiu, ai probleme mari pe vacuum.

Asta cred ca este problema...o sa ma apuc sa verific bine traseul...

Am mers mai atent cu masina si am observat ca dimineata la pornire...primele 5 minute nu am vacuum...turbo nici nu intra...

In acelasi timp daca stau mai mult la relantiu...la fel parca se pierde vacuum...ca nu trage din prima...

In rest masina trage bine...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tyby77O duci la curatat/reglat la cineva care se pricepe sau iti faci curaj si o cureti singur. Mai e si varianta 3 cu mr muscle ( nu recomand) ca nu stii exact daca e curata sau nu. 

Ai aici si linkul 

 

Modificat de bodixxx1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe measuring bloks in casuta 3 din grupul 3 cu egr on valoare 290/mg si cu el of 515/mg este bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ,postez si eu cateva loguri dupa schimbarea turbinei (a 3 a in 2 ani),din cauza underboostului dupa 3000 rot /min....momentan problema pare rezolvata...o parere dinpartea voastra e binevenita...turbina noua e secon hand

LOG-01-003-010-011.CSV

LOG-01-003-xxx-xxx.CSV

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

postez inca un log cu turbina veche,care are un lag mai mic dar cade dupa 3000...

turbo veche.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La prima vedere aş zice că sunt ceva probleme de vacuum, ceea ce ar explica lag-ul. Dar cred că sunt probleme şi cu reglajele pt. că altfel nu-mi explic cum de la tubo off ai presiunea mai mică decât cea atmosferică care la tine este  cam unde am pus eu linia roşie (mai pot fi şi alte explicaţii pentru asta gen filtru de aer înfundat sau alte obstrucţii pe admisie înainte de MAP).

Citeşte şi topicul acesta

 

LOG-01-011-xxx-xxx.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

reglajele sunt de origine la amandoua turbinele...iar turbo off tre sa fie ceva mai mic decat pres atm...in schimb turbina care am montat o azi are recircularea ceva mai mica ...pe partea de vaccum cam greu sa gasesc ceva , m am uitat de n ori...actuator 620mbari si tandem peste 800mbari.....

 

pe viitor vreau sa incerc un bloc de electrovalve de pe un golf 5 sa vad daca se schimba ceva,,,poate lag mai mic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lupo-bv .bs ul  11 e facut imediat dupa log de asta turbo on este in scadere...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, nu te contrazic. Afirmaţia am făcut-o bazându-mă pe faptul că majoritatea logurilor BS011 au la turbo off valoarea mai mare decât presiunea atomosferică, dar am văzut că a scris şi tzacanel mai în urmă că trebuie să fie ceva mai mică decât cea atmosferică.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum merci pt interventie ,poate mai are cineva vreo parere pt a reduce lagul,fara sa umblu la reglajele turbinei....nu sunt adeptul  reglajelor,pe viitor urmeaza sa pun turbina noua eventual le vand pe astea 2 care le am si cumpar una noua...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog o parere asupra acestor loguri!

Sa fac o proba si cu alt maf?Cu vacuumul cred ca am rezolvat.

 

LOG-01-003-010-021.xls

LOG-01-012-xxx-xxx.xls

LOG-01-0031-xxx-xxx.xls

Modificat de evolkswagen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Boby Cristian

Pune pe lista ta de prioritati un maf nou,e la limita pana pe la 3300 apoi o coboara sub usurel, valoarea mare de la bs 3 ar trebui e ceva mai sus spre 500,rata recirculare la limita poate un pic peste 40%( sau poti proba unul mai bun ca al tau)

Bs11 tija pare reglata ok,dubii la ciclul n75 care ar trebui sa inceapa mai de jos si sa urce mai sus decat ai tu.

Asteapta minti mai luminate sa te lamureasca,aceasta este o parere de incepator in urma a ce am mai citit pe aici!Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

38 minute în urmă, Boby Cristian a scris:

Pune pe lista ta de prioritati un maf nou,e la limita pana pe la 3300 apoi o coboara sub usurel, valoarea mare de la bs 3 ar trebui e ceva mai sus spre 500,rata recirculare la limita poate un pic peste 40%( sau poti proba unul mai bun ca al tau)

Bs11 tija pare reglata ok,dubii la ciclul n75 care ar trebui sa inceapa mai de jos si sa urce mai sus decat ai tu.

Asteapta minti mai luminate sa te lamureasca,aceasta este o parere de incepator in urma a ce am mai citit pe aici!Succes!

MAF ul este nou...Boscg,dar nu-mi plac valorile.Ar trbui sa fie in jurul a 900.Vreau sa aflu,daca stie cineva, ce altceva ar putea influenta ca sa dea aceste valori?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Boby Cristian

Chiar si nou poate sa nu fie bun,am mai citit de asa ceva,ai schimbat doar senzorul?senzor cu tot cu carcasa? sau cu piesa la schimb?

Cauta un prieten cu un maf cu valori mai bune pe masina lui si incearcal la tine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

54 minute în urmă, Boby Cristian a scris:

Chiar si nou poate sa nu fie bun,am mai citit de asa ceva,ai schimbat doar senzorul?senzor cu tot cu carcasa? sau cu piesa la schimb?

Cauta un prieten cu un maf cu valori mai bune pe masina lui si incearcal la tine

Am cumparat cu carcasa cu tot si cu piesa la schimb.

Atasez alte log uri cu alt maf

 

LOG-01-003-010-041.xls

LOG-01-003-010-051.xls

LOG-01-0151-xxx-xxx.xls

LOG-01-00331-xxx-xxx.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 19.03.2016 at 13:25, ionut10a a scris:

salut ,postez si eu cateva loguri dupa schimbarea turbinei (a 3 a in 2 ani),din cauza underboostului dupa 3000 rot /min....momentan problema pare rezolvata...o parere dinpartea voastra e binevenita...turbina noua e secon hand

LOG-01-003-010-011.CSV

LOG-01-003-xxx-xxx.CSV

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

salut.

bs011: 897/1060 mbari.=> o diferenta de 163 mbari.e undeva la mijloc.poate nici turbina nu a fost f bine incinsa.

bs003:~230/430...aici e bine.

logul in mers:geometria corecteaza bn,mai mult nu stiu daca se poate obtine(totusi e posibil orice)...DAR, nu prea avem acel SPYKE,deci clar tija prea lunga(asta reiese si din bs011,unde turbo off e mai mic decat pres atm).

maf e ok.

tu degeaba zici ca nu vrei sa te atingi de reglajele turbinei,ca sunt originale,etc.

DAR,uite ce zicea RUNE

"Trebuie sa stii ca in timp geometria turbo capata o anumita uzura, si aici ma refer la contactul dintre  parghiile vanelor si inelul de comanda, deci este o imbinare intre 2 piese din acelasi material,, fara ungere, temperatura ridicata, pare ceva fara importanta dar  daca stai sa te gandesti ca modificarea pozitiei surubului limitator cu o juatate de tura poate avea un rezultat dezastruos... deci cu alte cuvinte acesta uzura  duce implicit la deschiderea vanelor lucru care se remarca printr-o presiune mai scazuta pe admisie, si daca acest lucru se mai combina si cu un catalizator  putin infundat sau o geometria putin ancrasata   deja sincronizarea dintre presiunea de pe admisie si evacuare nu mai exista si in general  se remarca prin scaderea presiunii pe admisie si cresterea presiunii pe evacuare, lucru ce duce rapid la cresterea ratei de recirculare."
  eu din paragraful asta ma leg doar de uzura geometrie care duce la deschiderea geometrie,lucru care se potriveste si la tine.de aia poate si la tine turbo off e sub pres atm.

de rata de recirculare nu ma leg.la tine e bine.

ce as face eu daca ar fi masina pe mana mea?!?!

direct as mai scurta tija,si obti si acel spyke,inclusiv scade lag-ul.

o scurtezi in incremente de cate jumatate de tura,daca vrei precizie,si daca vrei sa nu sari peste reglajul optim.

scurtezi juma de tura,mergi 1-2 zile ,faci log sa vezi imbunatatirea.si tot asa pana iese ce trebuie.

rabdarea in cazul asta face toata diferenta.e vb de zile bune,dar....iese treaba.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut mario,bs 11 l am facut imediat dupa logul in mers,deci era incinsa...cu turbina asta am in jur de 130 mbari la rece si 160 mbari la cald...

chiar acum o ora am desfiletat/infiletat cate  o tura la surubul de stop si nici o schimbare...dupa asta l am dat inapoi cum era...

chiar daca urasc sa fac reglaje,am sa mai incerc sa scurtez din tija cate o juma de tura

merci de sfat,a cazut la fix

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 22 ore, tyby77 a scris:

revin asupra problemei  mele cu logourile in mers daca se poate sa ma ajutati va rog frumos desi  incep sa cred k este turbina vinovata bato vina :(

 

LOG-01-003-xxx-xxx.csv

LOG-01-003-010-011.csv

ceva mi se pare suspect la tine.

in ambele loguri tu ai pres atm de 693 mbari.

apoi in bs011 :1009/1020. deci clar e geometria.

de aia iei limp si in log.face suprapresiune.

verifica la mana parghia turbo.

si ....fa o poza pe grupul 010 doar cu contactul pus.sa vedem map-ul.

o presiune atm de 693 mbari e undeva pe la aprox 3000 m inaltime.clar ori e map-ul dus,ori cu siguranta logul nu l-ai facut in romania.(maximul la noi e 2544m).te pomeni ca esti la pikes peak....

6 minute în urmă, ionut10a a scris:

salut mario,bs 11 l am facut imediat dupa logul in mers,deci era incinsa...cu turbina asta am in jur de 130 mbari la rece si 160 mbari la cald...

chiar acum o ora am desfiletat/infiletat cate  o tura la surubul de stop si nici o schimbare...dupa asta l am dat inapoi cum era...

chiar daca urasc sa fac reglaje,am sa mai incerc sa scurtez din tija cate o juma de tura

merci de sfat,a cazut la fix

lasa surubul....leaga-te de tija momentan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Boby Cristian
2 hours ago, evolkswagen said:

...

cred ca nu mai e nevoie sa ti confirm si eu ce deja stii,diferenta e clara(unii colegi spun caci astea cu piesa la schimb ar fi reconditionate) mergi si schimbal daca mai poti

 

Modificat de Boby Cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna

Poate cineva sa interpreteze acest log este dupa schimbat kit distributie si deblocat turbo cea din 20 martie

LOG-01-003-010-011.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam greu de spus ceva pentru că nu este făcut corect. Trebuie început pe la 1700 rpm moment în care calci la podea acceleraţia şi o ţii aşa nemişcată până pe la 3800-4000 rmp.

Atenţie mare! Dacă ştii că mănâncă turbina ulei nu face acest log deoarece există riscul să o ia pe ulei (uleiul care se adună în intercooler şi la turaţii mari se duce pe admisie) şi pa motor. Dacă ştii că nu ai probleme de genul ăsta îl poţi face, dacă nu eşti sigur mai bine te rezumi la BS003 şi BS011. Oricum pentru o imagine mai completă este nevoie şi de aceste două loguri.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la discutia avuta anterior cu privire la maf ul bosch cumparat nou(reconditionat by germany)poate sa-mi spuna cineva daca,codul de pe carcasa 0281002463, este compatibil cu cel de pe eticheta (acolo unde scrie ca a fost reconditionat)0986284008?Sau m-am pricopsit cu un maf pt alt tip de motor?Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mă face și pe mine cineva sa înțeleg ce releva logoourike în bs03 și bs11? Ași vrea tare mult sa învăț sa descifrez și eu logoourile astea bătălie norocu. 

Modificat de ioanidis84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!