Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Pune si un bs 11 te rugam chiar si un bs 3 , bs 11 se face cu turbina foarte bine incalzita. Eu nu ma pricep la interpretat dr colegii sigur o sa.ti ceara. O seara buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine imi poate citi si mie logul asta va rog mult,ca simt ca mor.ii dau foc masinii ca nu mai pot.am schimbat turbo,furtune vacum si sonzorul n75.imi intra mereu in limp mode la turatii de peste 3000 sau viteza de 13o km/h.eroare am ..1 Fault Found:

17958 - Charge Pressure

P1550 - 35-10 - Control Deviation - Intermittent

nu stiu ce sa mai verific si sa schimb.si sunt sigur ca va fi cineva voitor sa ma ajute.mersi fain Untitled.jpg

Pt siguranta Interpretarii e musai un bs011(facut ca la carte:inainte de acest bs turbo sa fie f bine incins) si un bs003.

Sunt 2 chestii,ori reglaj incorect turbo,ori geometrie ancrasata.

Crezi ca daca ai schimbat turbina ,e obligatoriu ca geometria sa fie ok,sau reglajul? Ori are geometria ancrasata ori vreun Dorel si-a bagat nasul in reglaj.

In orice caz tie iti face suprapresiune si de aceea iei limp.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tubina a fost bine incalzita,dar nu stiu ce este un bs 003 sau bs 011

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vladymyru,daca geometria nu ar agata(asta vedem din bs011),ar ramane ca tija e prea scurta,si ar ramane de lungit.

Dar vedem.si oricum ia mai fa tu inca un log corect:treapta a 3 a,mergi cst la 1500rpm,dai start la log,mai mergi cateva secunde asa constant la 1500 apoi blana pana spre 4000.

Intri pe motor si e a 8-a casuta de la stanga la dreapta.scrie acolo basic settings.intri acolo si selectezi de sus 011 apoi dai start,apoi jos in dreapta dai pe "log" ca sa inregistreze datele.motorul o sa se tureze la 1500 .si lasi sa inregistreze 1 min.

Pt bs003,la fel,selectezi 003,go,apoiblog,lasi 1 min,apoi stop.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,am citit ce e un bs..o sa mai fac un log,dar asta e singurul in care nu mi'a intrat limp mode.in rest in toate,cand ajungeam la 3000 rpm luam limp mode.de aceea l'am si atasat asa.oricum,mersi fain pt ca ai timp sa imi raspunzi :)..app,turbina am pus'o noua,originala

Modificat de vladymiru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca nu iei mereu limp(cu conditia ca de fiecare data cand ai testat masina sa fi fost in wot),ci aleatoriu,posibil geometria sa agate. De unde esti?poate esti aproape de vreunul dintre noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt in belgia si deaia imi e greu,sa ma descurc singur.pt ca in serviceuri aici,cer o gramada de bani si nu pot.app,bs se face pe loc sau in mers?poate pare o intrebare proasteasca :)).da,am inteles ca pe loc pana la urma.o sa fac asta maine atunci..si alt log mai bun,sper :)

Modificat de vladymiru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nici o suparare.bs e numai pe loc.

Ok.te asteptam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LOG-01-003-010-011.zip  salutare ,sunt nou pe acest forum deci scuzele de vigoare daca nu ma adresez unde si cum trebuie dar am si eu o problema cu masina mea ,nu prea are putere si da cu fum nu prea mult dar foarte usturator, ma gandesc ca poate sa fie de la injectoare ,  am facut un log in mers si as avea nevoie de o parere 

Modificat de symy84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Refă logul cu pedala de acceleraţie apăsată la maxim între 1500-3500 rpm două loguri în Basic settings grupurile 003 şi 011 cam un minut fiecare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu log-urile. De unde credeti ca mi se trage problema?

post-78931-0-95187100-1441028971_thumb.p

post-78931-0-37925400-1441028979_thumb.p

post-78931-0-65946800-1441028999_thumb.p

post-78931-0-44765600-1441029060_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 
symy e bine facut logul....bagi trepta a 3 a,mergi constant cateva secunde la 1500/1600 rot/min iat apoi apesi pedala la fund si o tii apasata pana pe la 3500/4000 rot/min...sper ca ai inteles

 
nu e bun log ul am vrut sa zic
 

 
nu e bun log ul am vrut sa zic
 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema ca asa merge masina nu ca asa apas eu pedala

este foarte lenesa pana aproape de 1800 si pe urma ai puterea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din logul în BS003 reiese că EGR nu prea închide bine, deci ar trebui dat jos şi curăţat (oscilaţiile însemnate cu albastru arată asta şi mirosul înţepător al gazelor). Pe de altă parte cu EGR deschis ai aer puţin, deci gaze recirculate multe ceea ce ar indica faptul că ai o obturaţie pe admisie (filtru aer/intercooler parţial înfundate). Asta ar fi şi cauza pentru oscilaţiile turaţiei care apar atunci când EGR deschide.

La logul în mers este o problemă cu pedala de acceleraţie şi nu mă pot pronunţa: ori nu ai ţinut apăsat complet toată durata logului, ori este o problemă cu senzorul de la pedală. Refă logul în treapta a 3-a şi a 4-a cu mai multă atenţie să fim siguri că nu este problemă la acceleraţie. Mai este ceva interesant acolo: cam 4 sec de la 1800 la 3800 rpm.

Mai fă un log cu o deplasare cu vit de 100 kmh, în care să se vadă şi temperatura aerului admis pentru a lămuri treaba cu intercooler-ul.

LOG-01-003-xxx-xxx.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu un log...si cu bs in grupu 003 si 011,acuma poate ma poate ajuta cineva..sa dorm macar noaptea asta :))..mda,bs'urile arata naspa..stiu si accept si critici.dar deocamdata atata pot :)..ma bate excelu

post-137932-0-94769600-1441048507_thumb.

post-137932-0-57226200-1441048671_thumb.

post-137932-0-01504000-1441048757_thumb.

Modificat de vladymiru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu un log...si cu bs in grupu 003 si 011,acuma poate ma poate ajuta cineva..sa dorm macar noaptea asta :))..mda,bs'urile arata naspa..stiu si accept si critici.dar deocamdata atata pot :)..ma bate excelu

trebuie sa repeti bs011. Tu ai o masina la care tre sa ti tu motorul turat la 1400rpm,in timpul bs-ului.nu masina ta are proble ci e vb de o eroare interna a vcds-ului.

Dupa cum arata acest bs011 facut la ralanti 882rpm(nu se vede bine poza),ori 1)geometria e blocata ,2)ori nu ai vacuum+tija prea scurta(astea amandoua la unison).

Incearca un bs 011 sa turezi tu,dar vezi ca dakbsari de 1440 (parca),iti da eroare si tre sa o iei de la capat.

Undeva la+- 1380 rpm.

Eu unul merg pe geometrie blocata.

Incearca sa bagi.un ochin sau mana sa vezi/simti daca tija se misca inntimpul bs011(pt a vedea daca senmisca nu e musai sa o ti la 1400,o lasi asa in bs011 la relanti).

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa mai fac maine un bs..ca am vazut ca nu se accelera.nu cred ca e geometria.mai degraba ceva la vaccum sau tija.pt ca avema limp mode si inainte de a schimba turbo.dar intr'adevar..vreo 3 luni dupa schimbarea turbinei..nu am mai avut limp.

Modificat de vladymiru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine e sa vezi/simti ce face tija in timpul bs011.tre sa faca o cursa de aprox.1.5 cm.

Daca nu ai avea vacuum cum zici tu ,turbina nu ar mai face presiune de jos din ture si in plus de asta ar da eroare "deviatie negativa"

Crezi ca daca e alta turbina,gata tre sa mearga fara probleme.

Mai mult ca sigur s-a ancrasat geometria,in conditiile in care zici ca o perioada a mers bine.

Deci baga mana sa simti tija ce face in timpul bs011,sau poate reusestinsa o vezi .tre sa isi faca cursa.

Asa ca sa vezi tu ,iti propun o proba:

Scoate furtunul de vacuum ce se duce catre actuatorul turbo,si infunda-l cu un surub.practic vreau ca turbina sa nu mai "intre".

Si fa un log in mers.si daca o sa iasa asemanator cu restul/daca masina o sa traga ca si acum,clar ai vinovatul: geometria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci tu ma ajuti enorm.si mersi fain pt asta.nu stiu daca eu pot face ceva pt tine,dar te apreciez ca tu o faci.o sa incerc maine dupa munca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ajut pe nimeni.e o pasiune .si eu am invatat la randul meu tot de la ceilalti pasionati ai acestui forum.daca nu as vrea ,nu as raspunde.ca doar nu m-ar trage cineva de maneca.

Pasiune.atat.

Cel mai important lucru pt noi este feedback-ul vostru.daca exista.ne perfectioneaza si pe noi.in orice moment pot aparea probleme prin care poate da ,poate nu am trecut nici noi.deci totul e bine venit.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postez si eu un log facut in mers. 

 

Daca se poate sa aruncati un ochi peste el, eu din cate am vazut/citit cred ca este facut bine si date inregistrate sunt in parametri. Doresc insa si parerea unora mai calificati decat mine :)

 

LOG-01-003-010-011 1.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Mario

Am revenit cu surubul limitator la pozitia initiala si tija am lungit-o la maxim.

Astept parerea voastra avizata.

Cam asta a iesit;

 

LOG-01-003-.xls

LOG-01-011.xls

LOG--003-010-011.xls

Modificat de silibogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • versus_rmd
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!